Hallo, ik ben inmiddels weer 5 maand aan de pil en ineens heb ik nu geen bloeding in mijn stopweek? Ik zit nu op dag 6 van de stopweek, dus overmorgen moet ik officieel alweer een nieuwe strip beginnen.... Wat te doen? kent iemand dit? Ik vind dit heel erg vaag. Heb de pil overigens helemaal goed geslikt, nooit vergeten oid. Voordat mijn kleine er was ben ik altijd aan de pil geweest, zo'n 10/12 jaar, dit nooit gehad. Ik slik marvelon, de lichte pil.
als ik aan de pil was begon mijn bloeding altijd de dag dat ik terug met de pil moest beginnen (nieuwe strip) ...
mmm das vreemd dan inderdaad heb je al een test gedaan ?? je zou de eerste niet zijn die zwanger word door de pil heen he ... en anders is bespreken met je huisarts ?? groetjes
hmm nou ik wacht morgen nog wel even af, geen bloeding dan maar testen overmorgen...goddamn zeg......
nee niks noppes nada zou het komen omdat ik gewoon de pil zolang doorgeslikt heb>? Hmm nee dat zou niet uit moeteb maken want dat deed ik altijd al cvoor de 1e en tussen de 1e en 2e ook dus...