Na 7 maanden koperspiraal 2 keer tussentijdse bloeding normaal?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mamia, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb al zo'n 7 maanden een koperspiraal & heb sinds 2 weken geleden tot nu toe 2 keer (vandaag weer) een soort van tussentijds bloedverlies/soort van spotting. Eerst sliertjes bloed in slijm, daarna beetje helderrood bloed (met 1 inlegkruisje op te vangen) & daarna bruinachtige spotting en het stopt weer :(

Afgelopen 2 cyclussen heb ik ook veel minder bloedverlies gehad dan normaal.. Uiteraard heb ik getest op eventuele zwangerschap, maar beide keren waren de uitslagen negatief.

Maandag neem ik zowiezo contact op met mijn ha ivm een uitstrijkje en geef ik het gelijk door, maar vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft en/of dit normaal is?

Ook heb een tijdje terug (denk 2,5 week geleden) bewegingen gevoeld in mn onderbuik. Had er toen ook een topic over geopend.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik heb de eerste 4 maanden veel last van spotting gehad. Daarna was dat wel over. Wel heb ik de laatste maanden weer rondom mijn eisprong wat bloedverlies. Met dit spiraaltje heb ik dus inderdaad dit soort klachten, terwijl ik 2 keer eerder zonder enig probleem een koperspiraal heb gehad. Gisteren een echo gehad, spiraal zit goed. Nu nog een kweek afgenomen of ik misschien een bacterie heb. De uitslag ervan heb ik nog niet.

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hoi, ik heb de koperspiraaltje ook. Word om de 25 dagen gewoon ongesteld. In het begin duurde het wat langer, en had ik ook tussentijdse bloedingen.
    Nu de laatste tijd niet meer. Gewoon een vast cyclus.
    Dus kan wel gewoon zijn, wat zei je HA?

Deel Deze Pagina