vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Meliskaatje, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliskaatje

Meliskaatje Actief lid

14 sep 2014
    176
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1 Meliskaatje, 12 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2015
    Hoi,

Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger na 2 miskramen. Ik ben nu erg voorzichtig maar toen ik vandaag mijn vrijwilligers werk deed schrok ik even.

Ik was bezig met de kleine moestuintjes van albert hein zonder handschoenen. Deze aarde is gelukkig wel schoon maar toch maak ik me zorgen of dit kwaad kan, ook at ik hier een stukje verse worst die net niet goed gaar bleek. Ik heb gelukkig maar een iniminie stukje gehad en ik ben sowieso een pietlut qua vlees dus zocht ik sowieso het meest donkere stukje eruit en heb ik de rest laten liggen.

Wat te doen? En kan het kwaad? Normaal let ik altijd super goed op met het eten.

Alvast bedankt!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik kan me voorstellen dat dit je ongerust maakt. Over de aarde hoef je echt geen zorgen te maken. Dit is inderdaad "schone" aarde en kan geen kattenuitwerpselen bevatten. Ook over de worst zou ik me niet teveel zorgen. Je hebt ten eerste een donker stukje gegeten en ook nog heel weinig. De kans dat je hierdoor iets opgelopen hebt, is verwaarloosbaar. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina