Opeens geen zwanger gevoel meer....

Discussie in 'Miskraam' gestart door kkatinka, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Hoi. Ik voel me vandaag opeens heel leeg en niet meer zwanger. Heel gek. Qua kwaaltjes voel ik me nog op en too zwanger hoor, maar qua gevoel? Nee...

Ik zat er aan te denken om morgen de verloskundige te bellen als het aanhoudt.

Heeft iemand dit wel eens gehad? Klopte het gevoel?
    Wat zou een vk doen? Zouden ze me dan alsnog laten komen voor controle?

Update: ik ga morgenochtend gelijk de vk bellen

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb me nooit leeg gevoeld. Maar ik heb wel dagen gehad dat ik helemaal nergens last van had en dan twijfelde ik ook of ik nog wel zwanger was. Maar zoals je ziet nog steeds hartstikke zwanger. Dus dat zei helemaal niks. ;)

3. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ik heb wel gehad dat mijn kwaaltjes opeens weg waren en dit mij een angstig gevoel gaf. Maar er was niks aan de hand, schijnt niet ongewoon te zijn dat kwaaltjes komen en gaan.

doe gewoon een test voor je gevoel. Dat deed ik iig. Ik denk namelijk niet dat een vk je laat komen. Je hebt immers nog kwaaltjes enz,

4. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Het hebben van kwaaltjes staat los van een kloppend hartje...

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dat is waar. Maar zonder verlies van de vrucht ben je ook nog niet leeg. Dus die redenatie gaat dan niet op ;)

Als je je echt zorgen maakt, dan zou ik altijd bellen. En als ze je niet laten komen, dan liet ik een pretecho maken. Dat heb ik zelf ook gedaan. Dat geeft pas echt rust. Voor een tijdje ;)

6. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Je zegt dat je qua kwaaltjes nog op en top zwanger lijkt. Maar qua gevoel niet..

dan zou ik eerder uitgaan van je fysiek dan je gevoel, maar dat is mijn mening. Je hebt geen bloedverlies / krampen e.d begrijp ik uit je verhaal. Nogmaals.. wellicht heb je een test liggen en geeft je dat gerustelling. Maar ik denk niet dat ze vanwege een gevoel een echo doen.

en of ze het hartje met de doppler al kunnen horen weet ik niet, mocht dat zo zijn kun je daar vaak wel voor komen. Maar je kunt altijd bellen als je je er niet lekker onder voelt. Succes in ieder geval. Ik denk dat alles wel goed zit. Geniet van je kleine hummeltje

7. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Een echo is ook positief wanneer t hartje niet meer klopt. Klachten zijn er nog wanneer er nog een foetus in je zit.

8. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Hmmm, jezelf gek maken lijkt me helemaal niet verstandig terwijl je zwanger ben!

Heb je het weleens meegemaakt of heb je iets gelezen waardoor je je nu zo voelt?

Nu testen heeft idd geen zin!

9. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Een echo positief? Op de echo zíe je gewoon het hartje kloppen of niet. Of ga je nu ook nog beweren dat het hartje klopt 'wanneer het hartje niet meer klopt'? ;)

Sorry meid, maar ik word een beetje gallisch van je houding. Het lijkt wel alsof je geen positiviteit en oplossingen wílt horen.

EDIT: teruglezend bedenk ik me dat je je wellicht vertypt hebt en bedoelde dat testen nog positief blijven ook als een vruchtje overleden is. In dat geval: sorry voor mijn bozige bericht.

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Deze onzekerheid kent elke zwangere wel denk ik... het is ook een onzekere periode! Toch proberen jezelf niet helemaal gek te maken... Ook al krijg je nu een echo, of luister je naar het hartje, mijn ervaring is dat die onzekerheid over een paar dagen net zo hard weer terug komt. Bij mij ging het helaas de hele zwangerschap niet helemaal over ;)
    Mijn VK zei altijd dat ik me geen zorgen moest maken zolang ik geen helderrood bloed verloor en geen krampen had, daar probeerde ik me maar wat aan vast te houden (en ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan ;))

11. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ach meis, dat had ik ook, zo erg! Ik had een doppler thuis, die gaf mij enige gerustheid. Ik heb ook veel echo's laten doen, ben bij een haptonoom geweest, ook een therapeut. Uiteindelijk ben ik met 38+6 ingeleid omdat ik het echt niet meer aankon. Daarnaast gebeurde in de familie zoveel nare dingen, dat ik in paniek was. Allemaal nergens nodig, want mijn mannetje was en is kern gezond. Maar als het echt niet gaat, praat er over met je vk. Ik had echt twee toppers, ze kwamen zelfs langs om met mij te praten en naar het hartje luisteren. Succes!

12. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Bedoelde idd testen

13. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Uur vd waarheid! Kga nu naar de pretecho!

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Succes, hoop op een goede echo voor je! :)

15. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Yesss goed nieuws!

16. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Gelukkig!en gefeliciteerd!

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat fijn, gefeliciteerd! En dan nu genieten maar ;)

Deel Deze Pagina