Beste verloskundige, Ik heb 2 maart een curretage gehad na een missed abortion. Tijdens de echo kwam ze erachter dat het hartje met 10 weken gestopt was. Vervolgens thuis met pilletjes proberen op te wekken. Het vruchtzakje ben ik toen thuis kwijt verloren, maar verder geen bloedverlies. Helaas werd dan ook tijdens de controle echo geconstateerd dat er verder nog heel veel weefsel in mijn baarmoeder zat dus toen alsnog een curretage. De curretage verliep verder goed en verloor wederom weinig tot geen bloed. Nu Had ik op dag 33 oud bloed; heel donker bruin tot zwart. Heeft 2 dagen geduurd en 1 inlegkruisje per dag was genoeg. Nu had ik 1 week daarna 2 keer een kleine plekje donker slijm in mijn onderbroek zitten. Verder houd ik erg veel buikpijn afwisselend van krampen tot een zeurderig gevoel. Ik vroeg mij af moet ik mij zorgen maken, had hiervoor een regelmatige cyslus.
Hallo, Je lichaam moet je cyclus weer zelf opstarten en dat kan gepaard gaan met zeurderig gevoel/krampen maar ook met oud bloed. waarschijnlijk zijn na een menstruatie je klachten verdwenen. Groetjes Ineke
Beste Ineke, Bedankt voor je antwoord. Hopelijk breekt dan snel mijn echte menstruatie door. Want dit vind ik om gek van te worden. Groetjes Angela