acne gaat niet weg wat nu?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Angel26, Nov 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Hallo .

Ik heb een probleem, ik ben 8 weken terug bevallen en heb sinds 2 weken daarvoor erge last van acne op mijn rug.. nu word het alleen maar erger!! het gaat steeds meer jueken en doet zeer!
    Ik heb al een zlaf van de dokter gehad maar dat werkt niet naar mijn idee.. wat kan ik doen?? Heb er echt last van .. De pukkels zitten ook op mijn decollete en de meeeters op mijn gezicht, gelukkig is dat niet zo duidelijk voor anderen. voor mij is het heel vervelend want ik had dat nooit gehad, ook niet in mijn puberteit...
    Help!!

x

2. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,271
    1
    0
    apothekersassistente
    Had het in de puberteit ook niet, en aan het eind van de zwangerschap ook ineens heel erg op mijn rug. Ook heel erg jeuken enzo. Heb op advies van de dokter Benzoylperoxide gehaald. Eerst de 5% en die hielp niet naar mijn idee dus toen de 10% gehaald en dat heeft zijn werk gedaan (of de hormonen waren er ineens klaar mee;)) en zo'n 3 maand na de bevalling was het weg.

Deze gel werkt wel blekend, en is dus de pest voor je kleding en beddegoed....

3. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    OK .. maar kan je dat zonder recept halen?

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ja dat kan je zonder recept halen. Ligt gewoon in de schappen bij de apotheek. Savonds op smeren en een oud t-shirt aan. Goed je handen wassen erna en een oude handdoek gebruiken om je handen aan te drogen. Hier al verschillende handdoeken met bleek plekken maar het spul werkt wel.

Succes, C

5. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    super!ik ga het proberen dank je wel!

Share This Page