Hallo dames, Hoe lang en welke klachten hadden jullie na de punctie. Wanneer zijn jullie weer wat gaan doen aan huishoudelijke taken etc
Ik heb een ontsteking aan m'n punctie over gehouden en heb een week niet kunnen lopen.. Maar goed, dat is gelukkig niet de gebruikelijke gang van zaken
Geen ontsteking maartoch een week niet kunnen zitten, alleen op een opblaasbaar zwembandje. Misschien wel door de overstimulatie die ik had.
Hoi, na punctie zeker een week buikpijn gehad. De eerste 2 dagen kon ik amper lopen. Ben wel gelijk alles gaan doen en gaan werken de dag erna. Nu had ik ook wat last van overstimulatie misschien dat het dan ook wat langer duurt. Maar je moet doen wat goed voelt voor zover ik weet mag je gewoon alles doen. En veel drinken zeiden ze tegen mij. Groetjes abi
Er zijn bij mij 5 follikels aangeprikt. Eigenlijk vrijwel geen napijn gehad. De volgende dag kon ik dus alles weer doen!
Ben dezelfde avond uit eten gegaan en naar de film. Was welliswaar nog een beetje high in de avond wel een lichte druk bij het zitten en soms wat krampjes.
Ik kreeg directe huisarrest eigenlijk al voor de punctie ivm overstimulatie maar mijn klachten na de punctie waren vooral een opgezwollen buik en het idee alsof ik in elkaar geslagen was want wanneer ik ademde deed het zo een pijn en voelde alsof alles blauw was. Dit duurde wel een week ofzo maar verder voelde ik me wel ok Succes!!
Vervelend he? Ik had alle keren een week lang pijnlijke eierstokken steken en krampen en gewoon gevoelig.
Ik heb ook twee dagen op de bank gezeten en ben daarna weer rustig aan iets gaan doen. Nu waren er wel zo'n 18 follikels in 1 eileider aangeprikt en dat was niet zo prettig.. Blijkbaar ben je dan toch een beetje bont en blauw vanbinnen en daar kun je wel wat last van hebben. Doe gewoon wat goed voelt
kan je wel aanraden om niet direct na de punctie te gaan shoppen ... is echt een slecht idee.. ook al voel je je goed... nee ik heb denk ik 2 dagen last gehad van steekjes en bij opstaan enzo soort van goeie spierpijn gevoel in je buik. maar dat nam per dag af. bij de 2e punctie had ik wat langer last van die steken, vooral bij snelle bewegingen, en niezen/hoesten/tillen. denk zeker wel een week last gehad.
Je leest zulke verschillende verhalen. Ik heb alleen de avond na de punctie last gehad. Daarna wat spierpijn gevoel.