klachten na een ernstige hersenschudding

Discussie in 'De lounge' gestart door joseetje26, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo meiden,

    vraagje... ik heb een ogeluk gehad met daarbij hoofdletsel.... diagnose een enstige hersenschudding en een gekneusd evenwichtsorgaan.... vorige week opnieuw een ct scan van mijn hoofd gemaakt... geen blijvend hersenletsel... maar....

    ik sta echt te duizelen op mijn benen als ik met mijn hoofd een grote beweging maak.... ik heb gisteren geprobeerd een film te volgen en dat lukte niet.... ik ben vergeetachtig en wist van de week niet meer hoeveel 11 min 3 was... alhoewel ze zeggen dat het rust en tijd nodig heeft maak ik me echt zorgen...

    hoelang kan dit nog duren en is dit wel normaal.... word ik echt weer zo scherp als ik was.... en komt het weer goed met mijn geheugen?

    zijn hier mensen die ook een ernsitge hersenschudding hebben gehad en hoe verliep jullie herstel?

    gr Jose
     
  2. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    geen ervaring mee maar wil je wel beterschap wensen! lijkt me bepaald niet prettig...
     
  3. Mamvannu

    Mamvannu Niet meer actief

    ik zou het ook niet weten!
    Maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen!
     
  4. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb er ook geen ervaring mee. Maar wil je ook beterschap wensen! Hoop dat je, je snel weer als de oude voelt! Sterkte!
     
  5. Shaylen

    Shaylen Niet meer actief

    hebben ze niet aangegeven hoelang het ongeveer kan duren?
    heel veel beterschap! en als je het niet weet dan bel je toch met je HA of HAP?
     
  6. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    de meuroloog zei dat het 4 tot 6 weken kan duren... het is nu 2 en een halve week geleden... ik vind dat er weinig verbetering inzit... maak me er echt zorgen over

    gr Jose
     
  7. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hihi de meuroloog moest ik wel even om lachen.
    Verder gaat zo iets denk ik toch echt wat langzamer en geleidelijker als dat jij wil. Heb er persoonlijk geen ervaring mee maar als hij zegt 4 tot 6 weken zou ik het gewoon nog even afwachten. Het is natuurlijk ook niet niks een zware hersenschudding.
    In ieder geval heel veel beterschap en hopelijk voel je je snel weer wat beter.
     
  8. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik heb in 2002 ook een ongeval gehad met zware hersenschudding. Ook in het begin veel overgeven enzo.

    Nu 8 jaar later heb ik er nog last van, ook mijn migraine is daardoor verergerd.
     
  9. InLove

    InLove Fanatiek lid

    11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    collega is 4 weken geleden geslagen door een cliënt ook erge hersenschudding. 2 weken veel overgeven, duizelig enz. Nu nog steeds geen felle zon kunnen verdragen (krijgt dan hoofdpijn) slecht concentreren, vergeetachtig, als ze zich bukt ook nog snel duizelig.

    Deze klappen waren puur op t hoofd en nu pas gaat t beter.
    Aangezien jij t hebt door ongeval en dus zal t ook met de nek ofzo te maken hebben duurt t mss wat langer?? Ook die duizeligheid mss.

    Collega voelde zich echt ellendig en een dag duurde langer dan normaal door t niet optimaal en normaal kunnen functioneren.

    Veel beterschap!!
     

Deel Deze Pagina