Klachten na eisprong anders als je zwanger bent dan normaal.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veryproudmama, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veryproudmama

Veryproudmama Actief lid

18 aug 2008
    288
    0
    0
    Hoi LindaS,
    Ik weet niet of je aan je BM-slijm kan merken of je een Ei gehad hebt. Ik moet meestal m'n bloed laten prikken op progesteron. Dat wijst het dan uit. Dat moet een dag of 4,5 na je ei hoog genoeg zijn. Die was deze maand dus ook echt SUPER hoog bij mij, 103. Is echt heel hoog.
    Succes!
    Groetjes BM

2. meeuw

meeuw Lid

19 aug 2008
    97
    0
    0
    Ah, Dus zowel Bonnie als Germini als Daggie gaan testen op maandag....spannend...Of mis ik er nog wat.....

En Daggie, ik denk inderdaad dat zo'n droom eerder een weerspiegelig is van je angst dan dat het een voorspellende betekenis heeft.

Bij mij is de misselijkheid nog niet weg. Toch begint wat ik voel toch het meest te lijken op een serieus geval van PMS. Wat er alleen niet bijpast bij mij is de timing....ben nooit zo vroeg en de enorme misselijkheid....

Zucht....ik drink nog een kopje thee op dat we allen zwanger zijn deze maand...of volgende maand voor wie al :evil: :evil: heeft

3. meeuw

meeuw Lid

19 aug 2008
    97
    0
    0
    Trouwens LindaS en Bornmother, ben niet precies op de hoogte van hoe het zit met PCO en hoe dat gaat met clomid en zo...Klinkt ingewikkeld.maar ook jullie succes!

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    nou Meeuw, laten we hopen dat het toch geen PMS is, zou wel een teleurstelling zijn.

5. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wat een heerlijk topic dit en oh wat herkenbaar allemaal.
    BornMother, wat een goed idee om alles wat je voelt enzo op te schrijven. Dat zal ik vanaf mijn volgende cyclus ook eens gaan doen.

Ik heb volgens mij 2 dagen terug mijn ei gehad en gevoeld. En ik denk ook al meteen van alles te voelen nu. Gister avond in eens mega misselijk en duizelig ... maar had overdag wel ook 65 km gefietst dus daar kan dat ook aan gelegen hebben. Heb sinds vanochtend gevoelige tepels ... bij mijn weten nooit eerder last van gehad. MAar het lijkt me allemaal erg snel om nu al te voelen als het om een bevruchting zou gaan. Ik voel me ook anders ... alsof er een enorme rust over me heen is gekomen heel bizar. Acht ja ... nog een paar weekjes gedult ...

Succes allemaal ... ik kom maandag hier zekers even lezen hoe het met al die testen is gegaan ... spannend joh!

Liefs Annemiek

6. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    Hey dames

ja ik denk ook dat de droom gewoon me angsten weerspiegelt.. maar het was een duidelijke droom..

bij mij zijn de symptomen bijna weg.. wel nog een beetje misselijk geweest vanmorgen.. maar dat was het.. dus denk dat ik maandag gewoon ongi wordt! word gek van mezelf! hahah

7. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik heb van het weekend ook gedroomd van 2 streepjes ... en dat ik stiekum had gestest en dus helemaal hyper mijn vriend wakker maakte hahaha...
    Dus we wachten gewoon af ... ooit zal dat wel het geval zijn hoop ik ;)

Liefs Annemiek

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    ff testen of m'n cyclusbanner er onder komt te staan.......

9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
  10. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    hij doet het bonnie

11. Druif2008

Druif2008 Actief lid

16 aug 2008
    287
    1
    0
    Hallo Dames,

Ik moet me nog netjes voorstellen maar werd verleid door de titel om dit topic eerst in te kijken.
    Wij gaan pas met de eerste ronde bezig maar hoop stiekem dat het meteen raak is :)
    Ik lees vaak van dames over de eerste verschijnselen dat ze krampjes hebben in de onderbuik, veel moe zijn, gevoelige borsten, etc.

Ik heb die klachten juist in mijn "gewone" cyclus als ik wel ongesteld moet worden. Vlak na mijn eisprong (ik voel mijn eisprong letterlijk) ben ik op de 2de heel moe en zit ik er doorheen. Nu had ik donderdag de 14de mijn eisprong en ik heb nu dus juist nergens last van. Ik ben normaal juist een beetje misselijk (heb regelmatig maagproblemen) maar nu niet, geen buikkrampes, geen innestelbloed (heeft iedereen dat?), geen gevoelige borsten.
    Het enige wat ik heb is juist minder afscheiding (heb ik juist wat meer na mijn ei) en mijn temperatuur is 1 tot 1,5 graad hoger. Mijn NOD is pas volgende week maar ben net als jullie natuurlijk ongeduldig :rolleyes:

12. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik heb de tip van het opschrijven maar gelijk ter harte genomen en ben direct een leuk schriftje gaan kopen vanmiddag waarin ik dit allemaal kan bijhouden.
    Dus thnx voor de tip.
    Was vanavond toen ik bedacht dat ik moest gaan koken ineens een beetje misselijk ... van die ik moet niet aan eten denken misselijk ... dus niet van ik moet spugen misselijk ... waarschijnlijk weer zo'n spelletje van mijn lichaam om mij een beetje gek te maken hahaha.
    Fijne avond allemaal
    Liefs Annemiek

13. Veryproudmama

Veryproudmama Actief lid

18 aug 2008
    288
    0
    0
    Haha, goed zo, ik heb inderdaad ook een leuk schriftje, zit altijd in m'n tas. Echt heel handig. Nog een paar daagjes wachten en dan hoop ik dat ik niet meer in het schriftje hoef te schrijven en anders schrijven we gewoon verder......
    Groetjes BM

14. Veryproudmama

Veryproudmama Actief lid

18 aug 2008
    288
    0
    0
    De pijn in m'n (.)(.) is trouwens enorm, maar wel een week later dan normaal begonnen, verder geen symptomen meer, dus zal wel gewoon ongi worden.......
    Truste alvast, ja, ben moe, erg vroeg, maar ga zo lekker slapen.
    BM

15. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
  16. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Sorry ging iets niet goed :d

17. feline1986

15 aug 2008
    31
    0
    6
    Hallo,

Ben nieuw hier, maar zit al tijden allerlei forums mee te lezen. Erg leuk en interressant.

We zitten alweer in ronde 5. Normaal gesproken allerlei kwaaltjes voor m'n ongi. Dinsdag is mijn NOD. Maar dit keer echt nergens last van. Zou dit een teken kunnen zijn, Zwanger? Hoop het zo! of nu pas echt ontpild? Wat denken jullie? Mijn cyclus zit wel regelmaat in. Vind het wel spannend allemaal hoor.

groetjes...

18. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    normaal heb ik ongie kwaaltjes op de dag zelf.. en nou had ik het 1,5 week van te voren.. me borsten voelen zwaarder aan..
    nooit eerder op gemaakt.. maandag weten we meer.. haha spannend.. :)

19. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    :) Oh wat heerlijk allemaal om dit te lezen. Wij zijn ook begonnen voor een derde kindje en is dit de eerste ronde. Week geleden mijn eisprong gehad en voel vanalles. Ik kan me de periode van mijn andere zwangerschappen niet herinneren dus ik ben net zo nieuwsgierig als jullie. Het is allemaal zo herkenbaar. Succes allemaal (met het wachten tot de test)!

20. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Hey Annika,

Ik zie aan je banner dat je ook morgen kan testen... Ga je het doen?

Ben benieuwd!

Groetjes.

Deel Deze Pagina