Ik houd het voor mezelf wel heel erg spannend. Ik deed eergister zo'n extra gevoelige test en die was negatief, gingen uit eten en wilde even weten hoe of wat. Vanmorgen kreeg ik echte stevig menstruatie krampen, maar verder nog niks te bekennen. Hoest bij de rest? Mijn banner klopt trouwens niet, ongi is op de pijn na nog niet begonnen. Groetjes BM
......ik zou eigenlijk morgen pas kunnen testen, maar ik heb gisteren al gestest en.... positief! Ik kon echt niet meer wachten. Heb nog wel steeds een beetje ongikrampjes, en sinds vandaag ben ik echt niet lekker. beetje misselijk, hoofdpijn, pijne tepels. @Daggie; knap hoor, hoe houd je het vol. Ik ben heel benieuwd wat het morgen wordt! @ Bornmother; ik hoop voor je dat je te vroeg was met testen. wie weet krijg je over een paar dagen twee streepjes. Groetjes Bonnie
Ik heb voor mijn gevoel afgelopen dinsdag een eisprong gehad geklust natuurlijk. En nu had ik vannacht steken onderin mijn buik( ik werd er wakker van) En nu de hele dag al een zeurende pijn in mijn buik. Net of ze mijn buik opgeblazen heb en er hele tijd in steken ofiets Wat zou dat kunnen zijn? Grtjs Nanny.
@ nanny ; innesteling. Bij mij was het zo dat ik op maandag krampjes had, dus geklust. en op vrijdag en zaterdag had ik weer kramp, begonnen mijn tepels gevoelig te worden, hoofdpijn. En nu ben ik zwanger, dus ik hoop voor je dat jullie ook goed getimed hebben. Ben heel benieuwd.
Ja ik hoop het ook het klinkt hetzelfde inderdaad. (Ik ben ook benieuwd ). jij gefeliciteerd natuurlijk leuk hoor geniet ervan! Is het je eerste? Grtjs
heej meiden ik kom er ff bij spannend al die verhalen hihih... @ Daggie ik zei dat je precies de zelfde cyclus heb als ik en dat je morgen gaat testen als je ongi niet komt ( duim voor je) ik zelf slik al 3 jr de pil niet meer en ben pas deze maand echt gaan klussen op de vruchtbare dagen.. zelf heb ik neit veel gehad alleen dat ik de dag toen mijn innesteling zuo moeten zijn ongeveer was ik ineens ziekjes geworden kon wel braken op dat moment ff 5 min gaan liggen en was het weer weg.. maar kan goed zijn dat het gewoon ff zoiets was en dat het niks te maken had met een innesteling.. verder heb ik vanaf gister veel afscheiding en in mijn urine zitten dikke witte slierten waarbij ik het gevoel heb dat ik ongi ga worden want schrok toen ik keek d8 ik oopps ben ongi geworden en toen ik opstond en nog een keek zag ik dat het dikke witte slierten waren hihih gelukkig.. maja morgen afwachten en dan als er nog niks is op dinsdag morgen dan een testje doen Daggie ben echt benieuwd wat je gaat testen liefs sakina
@ nanny, dank je. Het is inderdaad de eerste. Erg onwerkelijk allemaal nog. 't is zo'n raar idee dat er iets in je buik groeit.
Daggie en Bonnie gefeliciteerd! Als dit een beetje een gemiddelde is van diegene die hier staan, dan beloofd het veel goeds. Super zeg! Ik nog steeds niet ongi, ongi krampen zijn ook weg. Apart...... Fijne avond! BM
@ bonnie , Ja gek idee he. een klein mini mensje aan het groeien in je buik. En omdat je nog niets ziet of voelt is het zo onwerkelijk allemaal. Ik hoop dat mijn klachtten hetzelfde uitpakken als bij jou . @ Daggie gefeliciteerd hoor! Groetjes Nanny.
Nog steeds geen ongi te bekennen, ook geen ongikrampen meer....... Morgen maar testen als het nog nodig is, dus duimen............ Fijne dag iedereen! X BM
Hier komen er steeds meer kwaaltjes bij kijken ... HEb sinds een paar dagen krampjes onder in mijn buik. Zere borsten en dan vooral de tepels. En ze lijken wel wat groter/voller. (loop ze de hele dag terug in mijn bh te douwen) Tevens heb ik af en toe een vlaag van misselijkheid, niet zo heel erg vaak, dus misschien wel gewoon omdat ik het allemaal zo spannend vind. De huid in mijn gezicht is vettig en ik begin zelfs puistjes op mijn voorhoofd te hebben. ( heb er meestal 1 die opkomt een dag of twee dagen voor mijn ongi, maar dat duurt nog even. Maar toch durf ik eigenlijk nog niet te veel te hopen. Ben zo bang voor een teleurstelling. MAar jah we wachten af... nog een dag of 10 Alle zwangere proficiat! Alle klussende en wachtende succes! Liefs Annemiek
Kan nou vandaag niet echt zeggen dat ik ergens last van heb beetje rommelende buik maar dat kan van alles zijn, we wachtten maar gewoon af. We gaan ook bijna op vakantie dus stort ik me daar maar op. Dan test ik wel in frankrijk mocht ik niet ongie worden. En hoe zeg je dat ? test de la bebe! hihihi. Grtjs Nanny.
Hoi meiden, bij mij is het weer zo anders deze cyclus... geen gevoelige (.)(.) meteen na mijn ei maar wel al ongie pijnen (vooral rond mijn innesteling?) last van misselijkheid en gevoelige tepels, ik vind het weer helemaal spannend Succes meiden! groetjes Inger
Hallootjes, Ook ik zit in hetzelfde schuitje, in de wachtrij, soms word ik er echt gek van. Ik moet nog een week wachten. Ik heb jullie verhalen ook gelezen en het is zoooo herkenbaar. Ik heb vorige week een opgeblazen buik gehad (hopelijk innesteling) met een zeurende ongi pijn. Ik wacht gezellig met jullie mee.