Hallo allemaal, Heb het hele topic even doorgelezen wat een heerlijk onderwerp Ik voel ook steeds van allesmaar weet niet of het nu echt is of niet....10 oktober kan ik pas echt zeggenof het zover is das mijn NOD. Gyn heeft proces van eisprong gevolgt en met eerst de angst dat ik geen eisprong had heb ik nu gelukkig wel een! Eergisteren is ie gesprongen haha Maar goed heb nu hele pijnlijke borsten,hoofdpijn steekjes in mijn buik(onderin) en hongerig gevoel hele dag al. Maar ja zal wel loos alarm zijn schat ik zo in....het wachten duurt nog zo lang.... Heel fijn om te lezen dat we allemaal dezelfde twijfels hebben hahahaha liefs Annemiek
Zal meeduimen met je! Die laatste week is altijd moeilijk he..terwijl ik er verder niet eens erg mee bezig ben eigenlijk. Mijn eisprong zit er weer aan te komen dus dan begint het wachten weer! Maar eigenlijk ga ik ervan uit dat het nog wel even kan gaan duren!
inderdaad heerlijk dat onderwerp ik moet zeggen ik heb ook probleempjes ben de hele week (sinds mijn eisprong) al behoorlijk chagrijnig heb ongelooflijk zeurende pijn onder in mijn rug en in mijn onderbuik maar ja dit is onze eerste ronde dus ik verwacht er niet te veel van de worden 06-10 verwacht