Ik vind het wel weer eens tijd worden voor een nieuwe mobiel! Maar ik heb me daar helemaal niet meer in verdiept de laatste tijd, dus wat is nou een leuke, goeie mobiele telefoon? Weten jullie leuke aanbiedingen met een abonnement? Er is zoveel keus dus ik weet niet waar ik moet beginnen! Graag jullie ervaringen
Hoi. Ik heb deze telefoon http://aziemah.files.wordpress.com/2009/06/nokia-n97-white-keyboard-163584.jpg ideaal ding, met toetsenbord dus makkelijk typen met smsjes enzo .. Heb het met een twee jarig abbo voor 30 euro pm incl 1000 extra smsjes en onbeperkt internet, het toestel was gratis. Het is bij de HI ... geen idee of je het wat vind hoor
ik ben echt zooooo verliefd op dat ding, ik werd op mijn oude tel altijd helemaal gek van dat smsen met dat ts gebeuren ofzo, elke keer maar woorden zoeken en dan opslaan in je woorden boek als hij ze weer eens niet kon maar nu heb je dat niet, je hebt gewoon je toetsenbord... nee echt waar hij is super... ik heb hem trouwens wel in het zwart
Toetsenbord is idd handig! Heb zelf een LG Viewty (touchscreen) en in plaats van gewoon ABC kun je 'm ook op Qwerty ofzo zetten. Maar TS, die foon zou ik je verder niet aanraden. M'n nichtje heeft 'm ook in het zwart.
ik heb er nu zo een met een touch scherm en geen toetsen, echt WAARDELOOS! Ik ben geen nitwit ofzo, maar ik kan er nog steeds niet goed mee omgaan (na 4 weken ofzo). Gelukkig is het een tweedehandsje van mijn man...
Ik heb deze ook Best fijn ding hoor,hij blijft alleen af en toe hangen en mn geluid was een keer uitgevallen waardoor mn wekker niet afging en ik nog lekker in bed lag terwijl mn taxi voor de deur stond. Ik heb m een keer uit- en weer aangezet en het was verholpen.
Ik heb deze bijna een jaar. Ben er echt wel blij mee, is ook een echte vrouwenphone http://www.hear.nl/multimedia/news/5285.jpg
ik heb sinds vandaag (eigenlijk vanavond) de samsung star qwerty en vind hem nu al helemaal leuk, vooral het toetsenbord is handig, ik kon goed met mijn 'oude' gsm smsen, maar vind dit ook erg leuk. (kon het bijna blindelings)
Ik wil heel graag de iphone. Vriendin van me heeft hem en wanneer ze hier binnenkomt moet ze hem meteen inleveren. ( ze hoeft hem nog net niet door de brievenbus te geven voor ik de deur open doe ) Ik wacht tot hij bij kpn geleverd kan worden. Word toch echt wel tijd dat t-mobile het alleen recht verliest met die waardeloze dekking
Daar hoor ik ook veel goeie dingen over, maar het schijnt dat de batterij wel snel leeg is, is dat zo?
Ik vind dat van elke telefoon de batterij snel leeg is haha. Het ligt er gewoon aan wat je ermee doet denk ik.
Dat denk ik ook. Hier ook de Iphone en ik wil nooit meer een andere. I-de-aal. Wel even wachten als je daarvoor gaat, want van de zomer komt als het goed is een nieuwe versie uit.
Dat zal wel meevallen In juni is het 2 jaar en als Apple in NL dezelfde koers varen als elders dan duurt het niet zo heel lang meer. In andere landen word hij ook al door meerdere providers geleverd. NL loopt gewoon wat achter. Ik wacht gewoon nog even wat langer en anders hebben we pech