[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mup, afleiding is goed. denk aan je meid!

Eetse deli voor straks. Yojo, klinkt als een lekker idee, pizza tijdens ATWT.

Me schoonouders kwamen langs, moets dus ff snel de pc uitzetten, sorry...
    Gaan nog even klussen :oops: en dan bij me schoonouders patat eten, hadden zij ook gepland haha.
    Liena, fijn dat alles goed was bij de vk, juffie succes vanavond!
    vannacht werken, tok jullie morgen lieverds!

dikke kus en knuffel

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Klus ze pooh!

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Queenbee, ik heb jou ook vast op het lijstje geschreven voor de nieuwe kippendag, eerst ff bij OVB....
    Wat vervelend is het he als je vanalles wil doen maar je lijf niet meewerkt? Alles gewoon in een rustig tempo en vooral naar je lichaam luisteren, al is dat wel heel moeilijk ;) .
    En CHOCOLADE is NIET fout...... Schijn je een heel vrolijk baby van te krijgen, daar hebben ze onderzoek naar gedaan ;)

@ Juffie, Wel grappig dat we alles tegelijk doen hihi. Jij mag dus ook al met een paar uurtjes. Spannend hoor.
    Gisteravond een leuke avond gehad?
    Fijn dat alles goed gegaan is vanmorgen.
    Was het al gelukt bij de kapper?Ben benieuwd of ik je zaterdag herken ;) .

@ Deli gaat het bij jou al weer wat beter met de jeuk? Wat balen dat de tegelzetter pas volgende week vrijdag kan, het zal ook een keer meezitten he? :( . Maar goed wel fijn dat de rest er wel om door kan gaan :D .
    En nog gefeliciteerd met je 34 weken......
    En over je kleding a.s. zaterdag? Ben wel nieusgierig naar je huiskloffie :D .

@ Yojo, fijn dat je toch wat afleiding hebt door hier op de site te zijn, lekker van je aftikken. Ook goed om af en toe toch ff weer ergens anders over te hebben en kan me voorstellen dat wanneer je alleen thuis bent de muren soms op je afkomen.... Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen en het allemaal snel achter de rug is. En als je verdriet hebt is het goed om ht eruit te laten komen hoor meis, lucht alleen maar op en het hoort bij het verwerken. Dus gewoon doen! Dikke knuffel..
    Morgen komt Barry weer lekker naar huis? Kan je dan lekker tegen hem aankruipen...

Is de pizza inmiddels bezorgd ;) ? Je hebt groot gelijk dat je iets eet waar je zin in hebt en helemaal makkelijk dat je er iet teveel voor hoeft te doen :D .

@ Mupkuh, Fijn dat je vandaag zoveel afleiding hebt gehad. Helpt je de dag een beetje door he? Heb trouwens ook ff op je site gekeken, kreeg gewoon tranen in mijn ogen. Knap hoe jij alles verwoord hebt.......
    Ook voor jou een heeel dikke knuffel.

@ Maria, heb je ook alvast bijgeschreven op de lijst. Als de datum bekend is hoor je het vast heel snel........
    Hoe gaat het verder met je? Nog druk met je werk?

@ Riddle, wat vervelend dat je lijf zo raar doet. Zou het idd nog even aanzien en anders gewoon weer de gyn bellen en vragen wat zij ervan denken. Duidelijkheid bij dit soort dingen is mss wel lekker.....

@ Tessa, spannend op het wachtbankje he? En welkom hier in het kippenhok ;) ....

@ Mink, beginnen de kwaaltjes toch toe te nemen ;) ? Overgeven is vervelend he? Ben je vandaag de hele dag misselijk geweest? Of is het later wel weer afgezakt?
    Heb jij ook al een beetje zin in a.s. zaterdag? We vinden elkaar vast wel.
    Heb je nummer in ieder geval al genoteerd, dus als je er niet bent dan kunnen we je bellen :D .

@ Pooh, je hebt dus weer plaats genomen op het wachtbankje? Dan zet ik mijn veermodus weer voor je aan ;) . Kwaaltjes klinken wel goed. VEEERRRRR
    Kun je je dagen nog een beetje doorkomen nu je niets meer vooor school hoeft te doen :D ?
    Hoe gaat het met Chelsey?
    Klus ze :D ......... en werk ze vannacht....

@ Daydreamer. zal ff kijken op hyves of ik je nummer kan vinden. volgens mij heeft iedereen er zin in. Jij bent er idd al mooi op tijd hihi.
    Hoe gaat ie verder?

@ Miranda,zou bij jou het buikje nu sneller gaan groeien doordat je al kids hebt? Lees hier vaak dat het dan sneller gaat..
    Maar verder gaat het dus wel goed? Had je het de kinderen al verteld? Of wacht je daar nog ff mee?
    Kun je og steeds de kinderwagen uit Drenthe halen? Uit welk plaatsje ku je hem halen?

En kippetjes ik kan ook niet zonder jullie hoor :oops: . Heerlijk om af en toe ff zo lekker te slijmen..... ;)
    En door al dat schrijven over eten krijg ik spontaan trek :D .......

Tok gauw....,

Dikke knuf Liena............

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Opzich gaat het nu wel. Beter dan dat ik zelf eigenlijk verwacht had. Is denk wel een heel goed teken.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Komt goed Mup met ons! Onze tijd komt nog wel!
    Hoop voor je dat je maandag meer te weten komt.

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Liena de pizza was lekker alleen veel te groot. Heb em samen met onze Suus gedeeld. Slecht voor een hond maar ja....die mag ook wel een keer zondigen toch?
    Vergeleken met vanmorgen gaat het nu heel goed met me. Ben alleen heel erg moe. Ben helemaal op. Hoop stress en verdriet en dat maakt moe.

Fijn dat alles goed was op je controle. Had je ook nog een echo of dat niet?

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Mup en Yojo, tuurlijk komt het bij jullie ook wel goed, het heeft alleen wel tijd nodig om een plekje te krijgen..... Maar idd Geef de moed niet op

Ik heb vanmiddag geen echo gehad, we hebben alleen naar het hartje geluisterd en die ging behoorlijk tekeer, was zo gaaf om te horen....
    :oops: Sorry, kan me ook voorstellen dat dit weer ff heel moeilijk voor jullie is........

@ Juffie, veel plezier straks. Ben benieuwd of ze bij jou ook hartje gaan luisteren....

Kippies ik ga er ff weer vandoor, kom straks nog wel ff een kijkje nemen in het hok...
    Allemaal in ieder geval alvast een fijne avond.....
    Tok laterzzzz.

Dikke knuf mij

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ yoyo, dat weet ik ook zeker. Zei mijn mannetje ook al. Die wil het liefste meteen door gaan. Want het komt echt wel goed zegt ie.

@ Liena, gelukkig is het niet heel moeilijk om het te lezen. Ben vooral blij voor jullie!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Liena lekker van genieten je niet inhouden voor ons! Wij zijn echt nog wel blij voor jullie!

Mup Barry zei net aan de telefoon ook van tis toch niet anders. Kan wel bij je thuis zitten maar ja daar heb je ook niks aan. Zo zie je maar dat iedereen het op een eigen manier oplost. Nou ik doe dat door thuis te zitten en te janken.

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, dat is idd weer het verschil van vrouwen en mannen denk ik. Wij hebben het in ons gehad dat is toch anders. Maar weet zeker dat de mannen het ook moeilijk vinden.

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mup ja dat denk ik ook

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hallo kipjes.

Mupkuh en yoyo idd iedereen verwerkt het op een eigen manier en je moet doen, wat voor jezelf goed voelt. Goed idee die pizza Yoyo...

Liena; idd vanmorgen weer overgegeven. Op mijn werk had ik het ook even zwaar, maar toen zakte het alweer af. Verder geen klachten :D
    En bij jou? Fijn dat jet hartje zo goed kon horen...

Juffie; veel plezier vanavond, ik hoop dat je een mooi hartje krijgt te horen...

Deli; eet smakelijk hahaha

Pooh; ik ga voor je VEREN!

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Lieve kippies,

Wilde jullie even een fijne avond wensen! Ik ga zo ff op m'n hyves een blogje maken en dan lekker voor de tv hangen met een reep chocola! Schijnt goed voor je te zijn! ;) Toch Liena? Enne Pooh, klusze!

Xx

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee niet voor jou Queen maar voor de baby....hahah

Fijne avond allemaal!

Ik ga zo naar bed ben helemaal op...

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Owkee..:oops:.. is ook zo.. Slaap lekker alvast Yootje! Rustig aan meis!

Xx

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippies,

nog even een kort berichtje. Het was allemaal super met onze uk. Hartje horen klopen en een mooie echo gehad. Super :)

slaap lekker allemaal..
    XXX

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Gaaf hoor Juffie! Nu lekker nagenieten!
    Jij ook alvast slaap lekker!

Trouwens voor de liefhebbers, ik heb nog even een blogje met actuele buikfoto's op mijn hyves gezet. Zal morgen nog even een paar buikfoto's hier in mijn album zetten.

Xx

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo iedereen,

Weer een drukke dag achter de rug! Ik ga nu lekker even in bad en dan heerlijk vroeg op stok.

Iedereen dikke knuffel en fijne avond!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jij ook een fijne avond! Ga ook zo op stok, ben best wel moe... haantje is toch nog lang niet thuis, en om daar nu op te wachten terwijl ik moe ben.. Lekker op bedje!

Tok morgen!
    Xx

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena zegt:

@ Miranda,zou bij jou het buikje nu sneller gaan groeien doordat je al kids hebt? Lees hier vaak dat het dan sneller gaat..
    Maar verder gaat het dus wel goed? Had je het de kinderen al verteld? Of wacht je daar nog ff mee?
    Kun je og steeds de kinderwagen uit Drenthe halen? Uit welk plaatsje ku je hem halen?

@Liena, ik weet het niet meissie, kan best zo zijn maar wij hebben ook 50% kans op n 2ling dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
    Ja, het gaat verders hartstikke goed, alleen s'avonds als ik gegeten heb dan zet mijn buik zo uit dat het gewoon trekt en echt zeer doet.... zo gespannen is mijn buik dan.
    Nee ik heb het de kinders nog niet verteld... eigenlijk was het de bedoeling om t pas over een maand of 3 te gaan zeggen, maar wij krijgen 8 juli n uitgebreide echo in rotterdam en daar zien ze snel genoeg of alles goed is ja of nee. En dan wil ik t zeggen tegen de kinders zodat we op vakantie er lekker over kunnen praten met z'n alle.
    Ja ik kan de kinderwagen nog steeds ophalen maar die komen ze mijn kant opbrengen, want die mensen gaan volgend weekend een weekendje naar Burgh-Haamstede en dat is voor mij maar 1 uurtje rijden dat stelde die mensen zelf voor. Lief he?!
    Ik kijk zo uit he naar mijn 1ste echo op 7 juli. En dan gelijk daags erna een uitgebreide echo jeetje 2 dagen achter elkaar. ben heel benieuwd.
    Ik denk ook omdat het zo hard gaat dat het er best wel eens 2 kunnen zijn hoor. Mijn haantje roept dan: heeey laat me eerst eens even aan t idee wennen DAT je zwanger bent! hahahahah

Nou ik hoor en zie dat het al een stuk beter gaat met iedereen hier. Goed zo allemaal houdt de moed erin he kippen.
    Ik ga lekker naar bedje toe

trusten

Deel Deze Pagina