goedemorgen meiden, Kristel: wat naar zeg voor Yentle Hoop dat het snel beter gaat met haar.. Pooh: wat jammer nou.. Nou misschien vannacht? Miranda: kan me voorstellen dat je verschrikkelijk ongerust was.. Vandaag een rustig dagje. Haan moet nog werken vandaag dus kan ik lekker met nathan in huis rommelen. fijne zaterdag allemaal! xxx
QB: Nathan heeft helemaal geen last van zijn helm. Alleen als de helm af gaat moet hij even flink jeuken en krabben. Schuurt vaak helemaal tegen je aan dan Dat is een normale reactie op de helm. maar verder dus helemaal geen last van..
inderdaad dan geeft hij kopjes Ben blij dat ik hier nog even ben blijven hangen want wilde de was buiten op hangen maar het hoost hier nu.. Wordt toch maar binnen ophangen dus..
Meiden, lief jullie reacties! Sorry dat ik niks van me heb laten horen. Zat/zit er een beetje doorheen. Veel geslapen overdag en verder niet van de bank afgekomen, beetje dommelen en doelloos tv gekeken. Gisterenavond wat gerommel in me buik, heel vaak naar de wc geweest (sorry). Maar geen actie van de kleine. Gisteren wel erg druk in me buik, flink aan het schoppen en draaien hihi Gaan zo ff naar de markt, fruit halen. Neem ik gelijk maar ananas mee (je weet het nooit) haha. Op het klussen komt er geen reactie en verder weet ik het ook niet. Van het schoonmaken van me huis krijg ik alleen maar rug en bekken pijn. pfff weet het echt niet meer...... Misschien idd op me verjaardag, hoop niet dat de weeen beginnen als me huis vol visite zit...... Knuffel! xxx
Pooh: Ga je nog uitgebreid je verjaardag vieren dan?? Heel lang kan het in iedergeval niet meer duren maar als je aan het wachten bent is elke dag lang
Ik denk dat je iemand anders in gedachten hebt. Sinds Stan er is hebben haan en ik een nog betere relatie. Ik smelt steeds weg als ik zie hoe hij met ons kleine ventje om gaat. Hij helpt ook goed mee met de verzorging. Hij is natuurlijk wel vaak weg maar dat was ook al voordat Stan er was dus dat ben ik gewend. Hij neemt als hij thuis is echt tijd voor Stan. Dus....nee bij ons geen strubbelingen Kristel...wat naar dat jullie meisje ook reflux heeft. Ik heb voor stan Losec mups maar ik lees hier en bij de december mama's veel over Zantac. Is dat ook een tabletje?
@Dag.... oops sorry meis dan heb ik idd iemand anders voor me. Dacht bijna zeker te zijn dat jij dat was. Maar voor jouw is n kleine nemen dus zeer positief geweest. Sorry dan voor mn vraagjes @Pooh... hopelijk duurt t nu echt niet lang meer meis. Ik zit wel steeds op je smsje te wachten dus maak t niet al te lang meer he?!! Eet maar lekker veel ananas en misschien komt t dan helemaal goed maar eet die ananas nou pas maandagavond zodat de kleine dinsdag geboren wordt dan heb ik t goed geraden!!!! @All.. mn buurvrouw is terug van vakantie en heb weer lekker koffie kunnen leuten en gezellig kunnen kletsen! Ook heb ik n mooi kettinkje gekregen van d´r en de kinders mooie armbandjes met hun naam erop! Daarnaast ben ik nog even bij de overburen (onze dorpskapsalon) geweest en heb mn haren laten knippen en verven! Ik vind t super mooi. De buuf heeft er n foto van geknipt zal m zo even doorsturen. Wat vinden jullie ervan???
Tja ik kijk er niet echt vrolijk op maar ik keek recht in de zon... nouja schuins in de zon! hahhaha t staat wel vind ik maar ik was er zo bang voor en vooral toen ze t erop deden dacht ik: ow jeee... dit is toch anders dan ik had verwacht! Maar t is (vind ik zelf) supermooi geworden!
Erg stoer kapsel Miran, mooie felle kleur! Juffie, ik vier me verjaardag niet echt met een feest ofzo maar familie en vrienden komen altijd langs. Meestal allemaal tegelijk.... altijd wel gezellig maar niet als ik ga puffen haha We zullen zien, anders moet ik ze toch weg sturen. Maar we hopen dat de kleine er dan al is!
Miran, leuk kapsel hoor! Leuk kleurtje! Staat leuk! Pooh, ja, wordt toch spannend of beebje nu wel of niet op je verjaardag komt.. hoop ook voor je dat kuikentje zich eerder meldt..
goeie morgen, nog niks pooh, jeetje hoop voor je dat het snel komt or. :- ) fijne dag allemaal, kga nog ff een was doen, oja, mn temp was vanmorge weer 36.8!!
Bekijk bijlage 12423 Even spammen hoor! Pooh; je houdt ons wel in spanning hoor! Miran; Gaaf haar! Juffie; Leuke foto's joh! Mooi ventje hebben jullie! Kristel; Wat balen zeg! Bij ons was het met Zantac heel snel over! Bubsie; hopelijk blijft je temp hoog! De rest; Fijne zondag! Ego; Hier alles super! Liv doet het supergoed nu! Ze is echt een vrolijk meisje aan het worden! Mama = heel blij en flieft xx