[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja het gaat zeker hard echt ongelofelijk!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ my, super duidelijke tests zeg!

@ Riddle, ik wist het wel maar had er eigenlijk nog niet zo naar gekeken. Hoe spreek je het eigenlijk uit.

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat sneu voor Yentle. Ik hoop dat ze er snel geen last meer van heeft!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha lieve meiden!

Kristel; Jeetje meis, ik hoor mezelf praten! Gelukkig komt er echt beterschap, ik geloofde het toen echt niet, maar het gaat nu stukken beter met Liv! Ze is een stuk vrolijker! Komt goed meis! :)

QB; Ach meis, niet fijn zeg, zo'n pijn hebben.. Doe maar rustig aan hoor! *knuffel*

Mup; How's life? Lang niet gesproken zeg! :) Dus alles gaat goed met de kleine meid?

Wendy; Same for u! Dat is lang geleden! Wat is jullie vent al groot zeg! :)

Rid; Hoe gaat het met jullie? Gaat alles naar wens op de creche en kunnen jullie een beetje ritme krijgen?

Hier vandaag een onrustige dag.. Ik krijg totaal geen ritme met Liv.. Dat komt omdat ze telkens erg onrustig is aan de borst, omdat haar darmpjes dan gaan werken.. En nu ze zelf weer poept, moet ze daar denk ik even aan wennen ofzo! Maar ze slaapt dus maar weinig tussendoor en ik moet haar vaak aanleggen omdat ze dan een beetje jengelig is.. Niet echt huilen, maar niet tevreden zeg maar! En ik was juist van plan om haar te laten wennen aan haar ledikantje, maar op deze manier gaat het moeilijk! Wat wel grappig is, ze hangt graag in haar nieuwe hangmat en valt vaak ook in slaap! Dat is wel lekker ;) Maar ik ben zo bang dat ze straks gewend raakt aan het wiegen en niet meer in een ledikantje wil slapen.. Iemand tips?

Verder is ze nu flink aan het lachen, dat is echt geweldig! :D *smelt* Vanavond is ze weer naar opa en oma en straks komt er een vriendin gezellig langs! Even lekker een avondje kindloos is ook best lekker ;)

Fijne avond iedereen!

xxx

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

wat is het hier gezellig:)

Wendy: hey welkom terug. De box moet binnenkort inderdaad naar beneden. Maar nathan gaat nog niet zelf zitten dus dat scheelt. Hij trekt zich alleen op als wij hem in de box zetten.

Linda: lekker een kindvrij avondje. Al moet ik bekennen dat ik daar nog steeds niet zo erg van genieten:) Blijf altijd met mijn hoofd bij Nathan, of het wel goed gaat enz..

Kristel: Bedankt voor het op de hoogte houden hoor! Natuurlijk willen we weten hoe het met Yentle gaat. Hoop met jullie mee dat het snel heel veel beter gaat met haar.

Deli: kan me voorstellen dat je er bij je moeder niet zo vaak aan toe komt om hier te spieken. Komt wel weer als jullie je eigen paleisje hebben!

My: dat zijn duidelijke testen zeg! Super hoor..

QB: bah zo veel pijn door de fysio moet natuurlijk niet.. Hopenlijk helpt het wel!

Nog even ego.
    Nathan is weer zo goed als beter. heeft geen koorts meer gehad vandaag dus de helm kon weer op. Verder is hij vrolijk en speelt lekker. Alleen eten gaat nog niet zo super maar dat komt wel weer. Heb het idee dat hij een beetje zere keel heeft ofzo want hij kijkt wat moeilijk soms als hij moet slikken en hoest wat.
    De afgelopen nacht was Nathan weer tig keer wakker. Heel vervelend. Hoop dat het vannacht echt beter gaat want 6 x er uit tussen 11 en 3 is me iets te veel;) Nathan slaapt normaal altijd heel goed door dus neem aan dat het door het ziek zijn kwam..

vanavond lekker bankhangen en dan op tijd naar bed.

fijne avond

xxx

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Juffie ik heb iets gemist. Waarom moet Nathan een helmpje op?

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    qb; klinkt best heftig hoor!!! hopen dat het snel beter wordt

Kristel; fijn dat het nu bevestigd is, nu even gedulde hebben, en dan gaat het helemaal goedkomen...

Lin; tja tips, als ik mijn gevoel volg, dan zeg ik, leg haar wakker in haar bedje en bijv tussen 13.00 tot 15.00 uur. en als ze daarna tussendoor een keertje in haar hangmat in slaapt valt, dan laat je haar gewoon lekker slapen:) Het duurt vaak even voordat je het ritme te pakken hebt. Ik ging op een gegeven moment er op letten, dat als ze moe werd, dat ik haar in haar eigen bedje legde en dat gaat nu prima. meestal slaapt ze nu tussen 13 en 15 uur in haar eigen bedje. Voordeel bij zoe is, is dat ze overal slaapt... we nemen haar overal mee naar toe.
    Nou ik hoop dat het een beetje duidelijk is, maarben bang van niet hahaha

juffie; fijn dat nathan weer een beetje beter is..

wendy ha het is er nog hahaha hoe is het met jullie dan? das lang geleden hahaha

deli; knuffel

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @My... ik zie dat die pendels van jouw dus gelijk hebben gekregen?... laat dat nou precies dezelfde pendels als bij mij zijn! Ik hoop dat ze bij mij ook gelijk hebben alleen ik merk nog niet veel.

@Wendy... heeey meis dat is lang geleden... hoe is t met je?
    Alles gaat lekker met Jessie? Het gaat idd hard he?

@All... sorry iedereen die ik vergeten ben... ik ben jullie niet vergeten maar wel wat jullie geschreven hebben. Ben zo verstrooid de laatste dagen maar komt omdat ik niet helemaal lekker in mn vel zit.
    Ik heb nl n voetschimmelinfectie opgelopen in Duinrell en dat is uitgelopen op n bacterie. Dus nu heb ik antibiotica gekregen en zalf maar van die antibiotica krijg ik weer n schimmelinfectie aan mn muts dus van de ene schimmel ga ik door naar de andere. Daarbij komt dat ik normaal gesproken altijd koud heb en sinds zaterdag kookt mn bloed echt heel erg. Sinds n dag of 2 ben ik met vlagen misselijk (nu ook terwijl ik dit zit te typen) weet niet of t van die bacterie afkomt! Ook ben ik veel duizelig, moe en mn boobs zijn weer ns gevoelig... MAAR verders ben ik weer gezond verklaard! hahahahha
    Chris en ik zijn net met zn tweetjes op de motor op kraamvisite geweest bij zijn vriend. Wat was dat n scheetje zeg!!! Chris en ik waren helemaal verliefd!!! Chris was er niet bij weg te slaan. Die kleine was echt erg klein... 47cm... ik kan me niet indenken dat mn zoon nog kleiner is geweest! Maar goed... ik heb genoten!
    Nu ga ik lekker naar bed, ben moe maar ook erg misselijk en mn buik doet heel raar!

Ik kom morgen weer tokken!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Mup...je spreekt het net zoals Raymond uit maar dan ipv mond op het einde ven...snappie....op zijn engels dus eigenlijk..

@Linnie...ja ritme krijgen vond ik ook heel lastig maar ze gaan het toch steeds duidelijker aangeven door straks in de oogjes te wrijven en zo en verder moet jij zoveel mogelijk het ritme aangeven...

Met Rayven gaat het op de creche geweldig Linnie, ze heeft het zo onwijs naar haar zin daar, het wegbrengen en zo blijft wel ff een heel gedoe vind ik omdat ze alweer bijna slaapt als we gaan en dan dus in een draagzak wat ze ook niet super vind en naar de bus dar wachten en dan met de bus maar ja is niet anders..verder huilt ze eigenlijk helemaal nooit meer:D

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    fijn dat je zo genoten hebt Miranda. Beterschap met je schimmel infectie.

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,
    Kom ff welterusten wensen. Vandaag druk dagje gehad. Eerst Cb (we zijn weer goedgekeurd, haha) en daarna nog naar de speeltuin en kinderboerderij geweest met mijn petekindje en Stan natuurlijk. Daarna de bovenboel gepoetst en boodschapjes gedaan, prakje gekookt en nu ga ik lekker vroeg naar bed.

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    iedereen weltrusten.
    tot morgen, dan horen jullie hoe het gegaan is.
    temp is in ieder geval vandaag erg goed gestegen!!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga slapen.
    Slaap lekker allemaal en tot morgen!
    xxx

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kom alleen ff zwaaien!

*ZwaaiZwaai!*

Morgen weer aan het werk, dus nu lekker m'n bedje in! Trusten allemaal!

Xx

Ohja, en bedankt voor jullie reacties op mijn fysio.. heb de hele avond nu wat last van mijn hele rug, maar de fysio zei al dat ik wat meer last kon krijgen vandaag... donderdagmorgen weer heen, voor mijn werk aan..

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!

Hier vannacht weer gewoon een doorgeslapen nacht! Scheel toch wel hoor;)

Wendy: Nathan heeft/ had een afgeplat hoofdje vandaar het helmpje.

QB: balen van de schimmelinfectie. Ben er ook nogal gevoelig voor, heel vervelend:(

Bubsie: veer voor een hogere temp vanmorgen!

Nou ga zo naar mijn werk, Lekker kort dagje want het si woensdag!:D

fijne dag!

xxx

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Huh? Juffie, ik heb geen schimmelinfectie hoor.... Oepsie! ;)

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

@Juffie... volgens mij verwar jij QB met mij! Ik heb die schimmelinfectie. En lijkt wel of t erger wordt in plaats van dat t nu rustiger moet worden.

@Wendy... Chris zei gisteren tegen zn vriend: Wij mannen hebben er t eerste jaar niks aan want die poepen/eten en slapen alleen maar. Toen begon die vrouw van zn vriend heel hard te lachen (zij kennen Chris al ruim n jaar of 20) en zei: ja Chris... vooral jij hebt er niks aan he? (op n sarcastische manier)... als jij nog zo'n kleintje krijgt dan hoeft Miranda er niks mee te doen want dan krijgt ze daar de kans niet voor door jouw! Als ze jouw toelaten lig jij de hele dag met zo'n kleintje te kroelen op de bank!
    Je snapt wel dat ik dat dus erg leuk vond om te horen.. wist natuurlijk wel dat ie n superleuke en relaxte papa is maar dit was erg lief! Ik heb gisteren voor de eerste keer in 4 jaar tijd zo lekker met die vrouw kunnen kletsen... normaal ga ik nooit mee omdat zij altijd boven achter de computer hing maar nu was t gewoon gezellig... geen kinders eromheen alleen dan de baby... het was lekker rustig. Heeft me weer goed gedaan voor zolang t duurt. Ze zeiden wel tegen Chris dat t nu tijd werd voor hem om weer papa te worden. hahahhha

@All... ik kom nu net BRAK uit mn bed... voel me kl*te. Heb vannacht weinig geslapen en veel op de wc gezeten door die medicijnen... heel de nacht n borrelende maag gehad en nog steeds hoor... jeuk!, ECHT jeuk gehad heel de tijd... misselijk ben ik nu en vanbinnen gloei ik weer helemaal...
    Moet eigenlijk nu werken maar vind t eigenlijk geen strak plan! Ik denk dat ik ga en maar aankijk wat ik ermee doe!
    Nu lopen er de rillingen over mn lijf van de koud maar tegelijk gloeit mn bloed heel erg! Ik weet niet of t van de medicijnen zijn maar lekker voeld t zeker niet!
    Vandaag maar lekker rustig aan doen en veel op de bank hangen denk ik!

Tok later weer

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Kom ff iedereen een hele fijne dag wensen, moet zo naar het werk.. heb der totaal geen zin in door mijn rug, maarja. Heb gisteravond braaf mijn oefeningen gedaan, maar die vernam ik daarna meteen wel hoor, kanonne! Tis voor een goed doel, dat hou ik in mijn achterhoofd..

---

@Pooh, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Nu je kuikentje nog.. In elk geval een hele fijne dag vandaag!

@Iedereen die moet werken (ben der zelf ook 1 van.. vandaag mijn 1e dag deze week), werkze!

Xx

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Miran, sterkte met je schimmelinfectie! Heb het gehad toen ik op het eind liep van Britt, leuk was anders idd.. Kreeg toen van die dikke pillen die ik vaginaal moest inbrengen, geloof 3 avonden, en daarna was het over.

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja klopt QB... maar dat is vaginale schimmelinfectie... maar ik heb t aan mn voet! EN door die antibiotica die ik er nu bij heb gekregen omdat ik er n bacterie onder heb zitten krijg ik nu dus idd ook last van vaginale schimmelinfectie want dat krijg ik standaard van antibiotica's! Leuk he zo'n kuurtje?!!! GRRRRRRRRRRR

Deel Deze Pagina