[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik vind trouwens je blog erg leuk... heb je er ook foto's van Britt op staan en van Jamie of nog niet? Dat jij er mee om kan gaan... ik zou niet weten hoe en wat ik allemaal moest doen!

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Miran, oh oepsie, aan je voeten.. heb ik daar overheen gelezen.. Onder je voeten lijkt me minstens net zo vervelend, als het al niet erger is.. rotspul die antibiotica dus! Nu zit je met 2 infecties... Sterkte ermee!

En dank je voor je compliment over mijn weblog! Er komen niet standaard foto's van de kids op, wel wat ik gescrapt heb. Staat nu 1 van Britt op. Eigenlijk heb ik die site gemaakt omdat ik nu een spiegelreflexcamera heb, en graag mooie foto's schiet. Op deze manier kan ik die met iedereen delen. En als ik wat leuks inelkaar gefreubelt heb, kan ik het daar ook laten zien. En zo moeilijk is het eigenlijk niet eens.. moest wel ff puzzelen, want ik was al 'on-air' op 22 augustus met die site, maar heb dit pas dit weekend bekend gemaakt.. .en sindsdien al 300 bezoekers, leukleuk!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... die infectie aan je voeten is veel erger dan aan je muts/doos! Ik vind t zwaar irritant en t gloeit helemaal vna de warmte. Nu mag ik niet veel er op lopen. Maar ik wordt hier knettergek van de jeuk en pijn!

Over die weblog... ik vind t erg mooi en ook erg goed van je dat jij daar dat engelengeduld hebt om dit allemaal uit te zoeken hoe t werkt... dat zou ik niet kunnen hoor!
    Ik zit vol spanning op meerdere foto's van je te wachten hahahaha

Heb nog steeds niks van pooh gehoord trouwens. Heb haar gisteren wel gesmst omdat ik gisteren 1 jaar geleden die curretage gehad had en t best moeilijk had gisteren. En ik wou weten hoe t met haar ging maar alles was nog steeds rustig. Hoop niet dat die kleine zich vandaag aandiend of t moet vanacht na twaalven zijn dan is t niet erg! Hopelijk voor haar duurt t niet lang meer!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Voetjes omhoog dus! Maar dat kan natuurlijk niet.. mama mag niet ziek zijn he.. ;)

Foto's volgen zo snel mogelijk hoor, camera moet eerst worden schoongemaakt, had een hele vieze lens.. als ik hem terug heb ga ik weer plaatjes schieten!

En Pooh.. tja, blijft spannend he! Kom vanavond na het werk gauw kijken of ze al een kuikentje heeft!

Ben nu eerst weg, hup naar het werk!

Xx

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik kan deze week wel rustig gaan liggen zonder gestoord te worden want wij zijn deze week kinderloos!
    Heerlijk even geen kinders en lekker met de motor toeren! Klinkt heel maf dat ik dat zeg vooral omdat ik er nog n kleintje bij wil maar dit is echt even luxe voor mij hoor! Mis ze heel erg... bel ook dagelijks naar ze maar overdag heerlijk doen waar wij zin in hebben en niet aan de regeltjes te hoeven denken... Lekker hoor!!!!
    Tijd aan ons eigen!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden! Ik ga proberen om jullie vandaag bij te houden :D

@ My, van harte gefeliciteerd meid! Dat zijn mooie en duidelijke testjes! Geniet er maar van, dat onwerkelijke gevoel gaat vanzelf voorbij en dan is het alleen nog maar genieten!

Hoe is ie hier verder?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, ik kan me heel goed voorstellen dat je even lekker geniet van je kinderloze dagen! Helemaal niks mis mee toch! Veel plezier met alles!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Deli... hoe gaat t met jouw meis? Kan me voorstellen dat dit nou niet de situatie is waar alles perfect loopt! Ik heb ook ooit zo gezeten en t was fijn dat ze me hielpen maar was ook weer heel blij toen ik n eigen huisje weer had! Maar goed... t is nu even niet anders!
    Met mij gaat t niet echt lekker alhoewel ik kan genieten van mn kinderloze dagen kan ik nog niet echt genieten door die heftige schimmelinfectie met daaronder aan vast n bacterie! Ik lig al 3 nachen wakker en ben helemaal gebroken! Heb veel pijn en jeuk. Moet nu gaan werken maar eigenlijk totaal geen zin in. Ben misselijk van de medicijnen (denk ik) en mn buik borrelt continu. Heb er dus meer aan overgehouden door die medicijnen. Ik heb nu n relatie met de wc. hahahhaha maar goed... ik ga nu snel naar mn clientje en hopelijk ben ik snel weer terug want doe niks geks vandaag!
    Ze kunnen me wat!

Ik kom strakkies weer tokken hoor!

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden.

@ Miranda Dat klinkt idd erg lief hoe hij met kinderen omgaat. Dat moet een goed gevoel geven :D

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, het is zeker niet ideaal deze situatie maar goed, beter als helemaal geen huis he ;) We zijn al veel huizen wezen bezichtigen maar het is telkens niet wat we willen. Hopelijk vinden we snel wat. We hebben al afgesproken dat we het nog een maand afwachten als we dan niks gevonden hebben dan gaan we tijdelijk huren en verder zoeken. Want nog maanden zo zitten zie ik niet zitten.

Wat vervelend van je infectie :( mijn schoonzus had het gekregen van een ab kuurtje, handig! HOpelijk voel je je snel beter!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,
    nog niks terug gelezen en druk aan het werk.
    Vanmiddag met Stan naar de anesthesist! Ben benieuwd

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, veel succes vanmiddag meis! Ik zal aan jullie denken. Lijkt me best spannend allemaal!

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Bedankt deli...vanmiddag alleen nog maar gesprek en vooronderzoeken. 23 september is DE grote dag. Dat vind ik inderdaad best spannend.

@ all....dikke knuffel. Tok vanavond

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Geen kuikentje in aantocht nog bij Pooh....sjonge die houdt het vol haha

Hier alles oke, zit op mijn werk..vanochtend Rayven naar de creche gebracht riepen ze meteen "he daar hebben we ons lachebekje weer" haha kan je nagaan hoe ze het vindt daar

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij zijn vandaag weer naar het CB geweest. Jesse is weer helemaal goedgekeurd en hij loopt redleijk voor in zijn ontwikkeling (trotse mama hier :)

Hij is nu 9120 gram en 71,5cm.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

lekker vrije middag:)

QB: solly:) bedoelde idd miranda. Jij hebt je rug al lijkt me wel genoeg klachten;)

Miranda: alweer klaar met werken?? nu lekker op de bank dan maar!

Deli: hoe gaat het met Wesley?? Kan hij een beetje wennen aan wonen bij je moeder?

Wendy: fijn dat Jesse weer goedgekeurd is;). Ook alweer een grote knul zie ik..

Pooh: hou je het nog een beetje vol??

Dag: hoe is het gegaan in het zh??

Zo even lekker kopje thee drinken met een chocolaatje en dan maar eens wat doen.

xxx

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: wat super dat Rayven het zo goed doet!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Rid, fijn is dat he!

@ Juffie, lekker hoor een middag vrij :D Wesley vermaakt zich wel bij m'n moeder! Hij slaapt wel onrustiger, is vaker wakker maar of dat nu daar aan ligt of dat hij dat sowieso had gedaan weet ik niet? Die fases had hij eerder ook. Verder gaat het prima met Wes, hij is errrrug druk en ondernemend dus dat is wel lastig in een huis dat niet babyproof is natuurlijk maar ja, effe doorbijten ;)

Hij wil het liefst de hele dag wandelen! Niet aan de hand, meneer trekt z'n arm helemaal naar achter want hij wil gewoon los lopen buiten en dan loopt hij stiekem weg. Het is een echte kwajongen!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: hihi heerlijk zo'n mannetje:D wij hebben gisteravond maar een begin gemaakt met het huis babyproof te maken. Nathan begin nu echt te tijgeren en gaat overal heen. zat gisteren zo met zijn handje bij het stopcontact. Dus eerst in het hele huis maar kinderbeveiliging in de stopcontacten gedaan:)

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, ja het gaat ineens snel! Helemaal nu Wes loopt kan hij overal komen... Maar ja, hoort er ook bij!

Deel Deze Pagina