[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

IK BEN AANGENOMEN! Kreeg het net te horen :D

2. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    daar ben ik dan weer. We zijn een weekendje naar de Ardennen geweest met vrienden; mannen naar de Formule 1 en wij in het huisje. Was erg gezellig, alleen wel weer druk voor Luca.
    @My: gefeliciteerd!!!! Geniet ervan; je hebt het echt verdiend!
    @Bubsie: het wordt spannend nu voor jou; de veermodus draait hier op volle toeren!
    @Juffie: ik las dat Nathan ziek geweest is, arm mannetje! Gelukkig voelt hij zich weer beter! Luca tijgert trouwens ook overal heen en zit overal aan. Gisteren lette ik even niet op en toen had hij een stapel tijdschriften omver getrokken en was lekker aan het scheuren...
    @Wendy: gezellig dat je er weer bent!
    @Kristel: herkenbaar verhaal. De medicijnen zullen echt snel helpen hoor! luca heeft nu nog steeds last van de reflux; hij kan echt nog niet zonder medicijnen. Vooral als hij zich druk maakt(huilen of uitsloven;)) kan het erg opspelen. Het is naar voor ze, maar gelukkig gaat het over!
    @Lin: een ritme was hier ook lang ver te zoeken en als hij dan eindelijk een ritme had, gooide hij alles weer overhoop... Ach, ff doorbijten en maar even niet teveel plannen maken. Ik weet nog dat ik steeds een afspraak op het cb buiten zijn slaapjes om probeerde te maken, maar als we dan moesten had hij zijn schema alweer zo gedraaid dat de afspraak precies onder slaapjestijd was:D...
    @Deli: kan me voorstellen dat het niet ideaal is bij je moeder thuis. ik hoop echt dat jullie snel een mooi huis vinden; ik zal voor je veren!
    @QB: dat klinkt pijnlijk van je rug zeg! Fijn dat Britt ook weer opgeknapt is. Hoe gaat het met Jamie?
    @Miran: bij jou houdt het ook niet op met ziek zijn he?! Je valt van het een in het andere; ik ga voor je veren dat je nu heel lang niet meer ziek wordt, alleen lekker misselijk van een zwangerschap, goed:D???
    @Pooh: wanneer komt die kleine er nou eens uit? Elke dag denk ik: "nu komt het", maar nee, die zit nog lekker bij mamma!
    Ego: ik ben vanochtend weer wezen babyzwemmen; was weer erg leuk! Verder het huis gepoetst, naar de speeltuin geweest en ik ga nu vast aardappels schillen voordat Luca weer wakker wordt. Hij slaapt nog steeds erg onrustig, dus voel me lekker brak:p... En morgen weer aan het werk!

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    GEFELICITEERD Deli!!!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: Gefeliciteerd!!! :DSuper zeg. dat is in iedergeval 1 zorg minder

Elise: leuk zeg zo'n weekendje weg. Mijn haantje zal vast jaloers zijn zeg als hij dat hoort, naar de F1.. Haantje is echt zo'n F1 fan.
    En Luca ook onrustig dus in de nacht. Nathan dus ook 2 nachten. wet hoe je je voelt;)

Hihi nathan staat zich toch uit te sloven in de box. Elke keer optrekken en dan lachen en kletsen:D

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Juffie, idd, als je het niet heel erg vind, heb ik genoeg aan mijn rug, hihi! ;)

@Elise, ja, rug is minder leuk idd.. ach.. morgen weer fysio, zullen eens kijken hoe vaak ik daar heen moet. Als het dan maar helpt vind ik het goed! Met Britt is het bijna weer als vanouds.. aan haarzelf merk je niks hoor, maar haar temp was vanmiddag nog maar 36.1.. zal haar straks ff weer tempen, just in case. En Jamie is er helemaal door! Hij zou morgenmiddag weer naar de PSZ moeten, maar ik hou hem morgen nog ff thuis en dan volgende week er weer tegenaan! ;)

@Deli; JJJJJEEEEEEEEEJJJJJJJ!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd meis! Tis je van harte gegund! *QueenieKippie doet een vreugdedansje voor DeliKippie!*

@Pooh, kuikentje? :p

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nog steeds geen Pooh nieuws...spannend misschien is ze wel te druk bexig om te sms-en:D

Deli gefeliciteerd meis...lekker man.

Nou ik heb weer te vroeg gejuigd...Rayven had volgens de leidsters een slechte dag vandaag, veel gehuild en zo...bah vind dat zo zielig om te horen:(...al was ze net thuis super vrolijk maar ja

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Elise, handig zulke brakke dagen he :( gelukkig was het zwemmen leuk!

@ Riedel, vervelend is dat he... Je moet er maar aan wennen want ze gaan steeds door zulke fases dat ze het wel leuk vinden en niet huilen als je gaat en dan weer andersom :(

@ all, bedankt voor de felicitaties

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli...van harte met je nieuwe baan! En nu op huizenjacht!! :D

Het ziekenhuis was goed gegaan. Uitgebreid gesprek gehad over wat ik kan verwachten en vooronderzoeken gehad voor de narcose. Hij heeft nog een ECG van zijn hart gehad en die was goed. De arts daar kon de ruis niet horen dus wie weet is het gaatje al dicht?? Hoop van wel! Ze vragen nog info op bij zijn cardioloog en dan is het helemaal rond.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: dat zou super zijn zeg als het ruisje al dicht is!!

Rid: ja vervelend inderdaad dat soort dagen maar wat deli zegt, helaas heb je van die perioden dat het even wat minder gaat.

geen nieuws van pooh dus vandaag.. spannend, spannend;)

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    gefeliciteerd meis!!!:d

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga lekker bankhangen!
    Tot morgen en slaap lekker allemaal!
    xxx

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    POOOHHHH, hoe gaat het meid al aan het puffen;)

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    elise, thanks. spannend vind ik het wel or, wat doet mn temp morgen....
    we zullen afwachten.

kga zo lekker slapen want ben moe.
    tot morgen.
    slaap lekker allemaal!

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Riedel, ach, arme Rayven... is idd niet leuk om te horen nee... knuff voor jou en haar natuurlijk!

@Deli, graag gedaan natuurlijk! ;)

@Dagdromer, fijn dat alles goed was in het zkh! Zou super zijn als het gaatje al dicht is zeg!

@Juffie, ja spannend van Pooh he! Of ze is gewoon erg druk vandaag, ze is toch jarig?

@Wendy, bankhangze!

@Mup, wie weet...

@Bubsie, had je vandaag weer een hoge temp? Ben benieuwd voor je voor morgenvroeg! Trusten!

@Pooh, JOEHOE! :D

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Queen Bee, ja mn temp was weer 37 zie mn onderschrift maar daar staat de link naar ff.

maar ga nu echt slapen morgen weer vroeg op!

slaap lekker allemaal
    tot morgen!
    "knuffel"knuffel"

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Truste kippies! Ik duik weer vroeg onder de wol. Ben niet echt fit de afgelopen dagen. Haan hoest ook al de longen uit zijn lijf.
    Tot morgen weer!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Deli... gefeliciteerd meid... nu nog op zoek naar n leuk huisje waar jullie met zn drietjes weer n nieuwe start kunnen maken!

@All... nee hoor heb nog niks van Pooh gehoord. Ze zal wel lekker gefeest hebben en nu moe naar bedje toe zijn gegaan!
    Heb haar vandaag wel gesmst voor dr verjaardag maar heb geen reactie gehad. Zal ik morgen wel krijgen.

Hier gaat t wel... op n borrelende maag na en op n vermoeidheid (heb nl al 3 nachten slecht geslapen door die infectie en bacterie)... ga zo lekker naar mn bedje toe!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Spannend Bubsie! Ik veer voor je morgen voor weer een hoge temp!

Trusten Dag! Beterschap voor jou en je haan!

Miran, trusten alvast dan!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heey, Pooh online!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid