Deli, gefeliciteerd meid! Ben zo blij voor je! Dag, hopelijk is het gaatje dicht. dat ze geen ruis meer horen! Knuffel. Miran, thanx voor je sms! Vervelend zeg die infecties, zit je ook niet mee hé. knuffel! Hier nog geen actie.... Gezellige verjaardag gehad, lekker gekletst met de visite. Ging vooral over wanneer de kleine nou komt..... Kleine is nu wel erg druk in me buik. Morgen middag naar de VK, vind het wel spannend. ga vragen of ze kan strippen. Ze zou morgen naar de gyn bellen voor een afspraak, ben benieuwd wanneer ik daar dan terecht kan. Dan zal er een ctg/echo etc gedaan worden en als de kleine het nog naar z'n zin heeft dan een afspraak maken om inteleiden... pfff Blij dat haantje morgen mee gaat!
vlgs mij kun je alleen gestript worden als je al iets van ontsluiting hebt, ben benieuwd of ze daar morgen naar wil kijken. Hoop het wel, dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben. En hoop dat ze kan strippen, baadt het niet, schaadt het niet zou je zeggen. Is het proberen waard denk ik. Hopelijk vannacht een rustige nacht, morgen uitgerust naar de VK, moet daar om 15.00 uur zijn. Ik hou jullie op de hoogte! Knuffel xxx
Pooh, hoop voor je dat je drukke beeb een teken is dat kuikentje snel naar buiten komt! Heel veel suc6 morgen bij de VK! Knuff voor jou!
Nou de kleine laat lekker op zich wachten maar je zal zien dat t dadelijk dubbel en dwars waard is geweest dat wachten. Daarbij die kleine is nu al uit aan t zoeken of papa en mama engelengeduld met hem of haar zal hebben! hahhahaha Slaap lekker meis en laat morgen maar weten wat de vk gezegd of gedaan heeft. Ben wel erg benieuwd wanneer er nu eens actie komt bij jouw hahhahahaha
Mogguh! Wip ff aan om jullie allemaal een fijne dag te wensen! Om 8u naar de fysio en daarna door mijn werk, en na het werk meteen op kraamvisite bij een collegaatje... drukdruk dus! Xx
Goedemorgen... Ik heb heerlijk geslapen vannacht... de jeuk en pijn was vannacht niet aanwezig... overdag wat meer maar goed... wel ben ik nog misselijk van de medicijnen en nog steeds n borrelende maag maar verders mag ik niet klagen! Over mn "klachten na mn eisprong" heb ik nu eigenlijk niet. Ik ben wel moe maar kan ook van die medicijnen afkomen dus t is nu wachten op mn NOD! Ik ga zo werken... 3 uurtjes maar en dan ga ik weer lekker niks doen totdat Chris thuis komt. Vanavond laat ik mn nagels doen en ik moet nog naar de buurvrouw want haar kleintje wordt vandaag 1 jaar! Ik moet nog n kadootje halen maar dat kind is door en door verwent (heel intertoys staat al bij hun binnen) dat ik niet meer weet wat ik moet kopen! Iemand tips??????? Fijne dag allemaal!
goede morgen Mir; anders geef je kleertjes, of een bon van de hennes en mauritz. Of een spaarpotje met centjes erin uhhhh verder geen idee. Zit altijd met het zelfde probleem hahahaha deli; gefeliciteerd met je nieuwe baan!! super hoor... helaas heb ik nog niks gehoord, dus ik denk dat ik er niet bij zit maar we wachten nog even af... Pooh; ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen vandaag!! QB; druk dagje hoor en ik hoop dat je nu minder pijn hebt, dan de laatste keer. ik ga nu bakkie koffie doen, laters
Hello Kippies Pooh succes bij de vk en volgens mij kunnen ze altijd wel strippen hoor....ik hoop voor je dat je iedergeval lekker thuis kunt bevallen Hier alles oke, rayven heeft lekker geslapen vannacht want die was erg moe en vanochtend weer lekker happy meisje...haantje heeft haar maar weg gebracht want het waaide zo hard pfff Nou meiden ik ga weer even werken! Tok zo
Zo ik ben weer klaar met werken! Ik ga vanmiddag kijken voor iets leuks voor dat manneke want kleertjes vind ik niks om te geven aan n klein kindje... is altijd leuk als ze speelgoed krijgen toch?... dus ga maar iets zoeken met geluid erin! Hij heeft laatst n mega jeep gekregen, zo eentje die op accu rijdt en papa of mama kan m zelf bedienen met de afstandsbediening (heo gek maken ze de mens tegenwoordig). Ik koop denk ik iets van little people of van duplo die bouwstenen! Verders gaat t hier wel lekker... was trouwens vergeten te melden... ik had van de week zomaar uit t niets zonder enige aanleg ineens vlinders en n raar/apart maar lekker gevoel in mn buik! Weet niet wat t was maar was wel heerlijk!
Vannacht niet zo goed geslapen, veel last van me bekken. Vooral met draaien erg pijnlijk. Straks met haantje lekker ff relaxen in bad en vanmiddag naar de VK.....pfff SPANNEND! Als ik terug ben, kom ik jullie vertellen wat de VK zei. Knuffel xxx QB, hoe ging het bij de fysio? Verder erg druk vandaag lees ik, denk je wel een beetje aan jezelf! Mup, alles goed met jou en de kleine? Rid, fijn dat het zo goed gaat met Rayven. Ja, het weer is er niet echt lekker op geworden.... Mink, hoop dat ook jij snel wat te horen krijgt en dan GOED nieuws natuurlijk! deze onzekerheid is helemaal niks. knuffel! Miran, is altijd lastig om cadeautjes te kopen. Vaak hebben ze alles al en anders zijn ze er zo op uit gekeken. SUCCES!
Pooh... veel suc6 bij de VK... ik hoop dat ze zeggen dat er wat aan de gang is bij jouw maar hoop daar maar niet te veel op. Hopelijk kunnen ze je n beetje helpen om de bevalling op gang te brengen! Is ook... ze hebben idd vaak al zo veel en vooral de opa's en oma's die die kleintjes zoveel verwennen en ook vaak omdat dat de eerste kleinkind is. Ach ik koop wel iets... ga net zolang neuzen totdat ik iets gevonden heb! Zal Chris blij mee zijn.
Pooh...succes bij de VK! Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen. @All...tis rotweer dus ik ga maar eens flink aan de poets in huis. Heb dinsdag de bovenverdieping gedaan en ga nu maar eens beneden aan de slag. Er ligt ook nog een berg was op me te wachten
zo ben zo goed als klaar met strijken, nu de badkamer en toillet nog en dan ga ik nog werken. Pooh badderse en veel succes ik lees het straks wel, ik hoop dat je al ontsluiting hebt had ik ook zonder dat ik dat door had al 2 cm dag; poetse nog even
Ola kippetjes, Deli; GEFELICITEEEEEEEEEEERD! Joepie! Nu nog jullie droompaleisje! Mink; Ik heb ook nog wel wat schoonmaakklusjes hier, als je toch bezig bent Hopelijk voor jou ook snel een leuke nieuwe uitdaging! Pooh; Jeetje meis, hopelijk kan de VK je strippen! Ik had ook drie centimeter ontsluiting en niets door gehad! Hopelijk snel een nieuw kuikentje in het hok! Miran; Succes met je zoektocht naar je cadeau! Er is gelukkig niet zo heel veel keus.. Hihi Dag; Jij ook al aan de schoonmaak? Ik moet straks ook maar gaan beginnen.. Jakkes Succes nog even! QB: Hoe was de Fysio? Mup; Hoe is het met Vanischa? Drinkt ze nog steeds BV? Rid; Ahhh, had Rayven haar dag niet? Kan gebeuren, hebben wij toch ook weleens! En de enige manier waarop zij het kan uiten, is door te huilen helaas.. Misschien mistte ze jullie gewoon! Ego; Hier gaat alles goed! Liv is naar opa en oma en ik ga zo ff lekker een paar uurtjes naar bedje! Vanavond vriendinnen op bezoek, gezellig! Liv heeft het nachtritme goed te pakken gelukkig! Ze komt nog wel voor een voeding, maar slaapt daarna direct! De laatste voeding ook trouwens, dus dat scheelt een hoop tijd! Overdag is ze wel veel wakker, maar blijft vrolijk, dus vind het prima! We genieten echt volop van de lachjes en geluidjes die ze maakt, HEERLIJK! Nou meiden, fijne avond! xxx
Bij de VK geweest. Het plan was om het zkh te bellen voor een ctg/echo voor dinsdag en dan ip 2 dagen daarna (donderdag) inleiden. Maar eerst ging ze de gewone controles doen. Ik was een kilo afgevallen.....?? Urine was goed. Bloeddruk was te hoog. Met die hoge bloeddruk wou ze niet strippen maar wel inwendig voelen voor evt ontsluiting. Ze kon er erg moeilijk bij, was nogal gekanteld...... Ze denkt geen ontsluiting, wel voelde het week. Nu moet ik morgen om half 12 terug komen om me bloeddruk en urine weer te laten controleren. Als het goed is dan maakt ze een afspraak voor dinsdag in het zkh. Zoniet dan moet ik gelijk door naar het zkh, Afwachten dus.... Voelde me vanmorgen al niet zo lekker, beetje misselijk etc. Nu beetje licht in me hoofd/beetje hoofdpijn. Ga dus maar lekker op de bank hangen en dan zien we het morgen wel. Haantje gaat gelukkig mee morgen! knuffel xxx
Zat ff op internet te zoeken maar kan niks vinden over gewichtsverlies tijdens zwangerschap. Weet iemand waar dat mee te maken kan hebben. De VK zei dat het niet goed was en keek ook verbaasd... Heb niet gevraagd waarom......oeps!
Ola! Pooh; Ik weet dat je in je laatste weken van je zwangerschap het meest aankomt, omdat je dan minder doet. Misschien dat het daarom vreemd is? Maar ik ben ook afgevallen in mijn zwangerschap, maar dit kwam door mijn zw-suiker.. Maar morgen is dus spannend! Misschien gaat het vannacht wel beginnen, omdat je je niet lekker voelt, ben benieuwd hoor! Rust lekker uit meis en maak je niet druk! Knuffel voor jou!
Meiden, hier ben ik dan eindelijk voor de nieuwschierige haha. ik weet nog eigenlijk niks van het bezoek gister bij de gyn. ze hebben geen onderzoek gedaan, heeft mn temp bekeken en zei spannend voor jullie nu. heb voor 2 maanden weer clomid mee gekregen voor als ik weer ongie wordt, en dan moet ik wel bellen want dan gaan ze wel echo maken om te zien of mn ei groeit. verder is er bloed geprikt om te kijken of ik indd een ei heb gehad. als de clomid de volgende 2 maanden niet lukt wordt er nog een baarmoeder foto gemaakt. maar... we moeten nu eerst nog ongie worden of al zwanger zijn. maar mn temp is wel gezakt vandaag maar had tussen de zwanger kaartjes gekeken en deze lijkt wel op de mijne durf niet te testen nog. morgen naar de tandarts en dan zeg ik wel dat de kans bestaat dat ik misschien zwanger ben. hoop dat ik wel verdoofd kan worden dan. want ben doodsbang daar. bah. verder gaat het hier wel goed, beetje emotioneel dat wel. mn man zegt steeds zou je zwanger zijn?.. ik zeg dan laten we het hopen maar ik durft nog niet te testen omdat het weer teleurstelling zou zijn. zo heel verhaal weer.haha __________________
Bubsie, wat spannend zeg! Ik ben flink voor je aan het duimen! Had ik al verteld dat het bij mij de tweede ronde raak was?! Hoop het voor je! *duimmmm* xxx