[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Haha! Goed bezig Miran! En als dat tempen je eerder goed geholpen heeft, dan zou ik het zeker nog een kansje geven op die manier!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja dat heeft toen idd geholpen (na 7 maanden ja) hahahaha
    Maar goed... we hebben nog tijd zat he... Chris wordt in januari pas 40 hahaha en ik ben er pas 34 geworden dus dat kan nog wel he?!!!
    Jij komt niet uit Delft he? maar uit Delfszijl toch?!
    Ik heb op marktplaats in Delft n wii gezien voor weinig geld, anders had ik op de koffie gekomen hhahahha

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nu ga ik echt slapen... TRUSTEN ALLEMAAL!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Idd, kan nog qua leeftijd hoor. Kwam vandaag op het werk een vrouw tegen die was 40 en vroeg kraamzorg aan, dus je hebt nog wel ff de tijd! Nee, kom idd niet uit Delft. Haha! Nou, de koffie staat altijd klaar hier in Delfzijl hoor!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Trusten!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh Kippiezz! ;)

Nog 1 dagje werken en dan weekend, heerlijk!
    Iedereen een hele fijne dag en tok vanavond!

Enne, Pooh, mocht het vandaag gaan beginnen, heel veel suc6! Denk aan je!

Xx

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allen!

Wat een nacht hebben wij gehad zeg :( ik ging om 23.30 naar bed en rond 3 uur begon Wesje te huilen, bji mij gelegd maar wilde niet slapen. Terug naar z'n eigen bed, weer huilen, terug bij mij in bed weer niet slapen *zucht* toen is ie maar bij m'n hubbie gaan liggen en kon ik om 05.30 nog even proberen wat te slapen.... tot 06.30 Heb net een pak drinkontbijt op en nu een bak koffie, hopelijk ben ik dan zo een beetje wakker ;)

Jullie wel lekker geslapen?

@ Pooh, hoe is ie nou meissieeee?

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ miranda balen meid van je ongi dikke knuf

@ Pooh wat een onzekerheid meis ik hoop dat je jullie wondertje snel in je armen hebt. Je hebt lang genoeg gewacht.

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Delilah wat balen meis van die rot nacht. Ik hoop dat je vandaag een beetje bij kan komen.

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Geen reactie nog van pooh?..weet iemand hoe laat zij vandaag terug moest komen bij de vk?

He bah Deli das zeker niet lekker nee zo'n slechte nacht...maar ja slaap je vannacht goed :D

Hier alles oke, zit op mijn werk maar heb helemaal geen zin meer pff...

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    *** BUDDYNIEUWS ***

Bloeddruk was beter, wel meer hoofdpijn en eiwit in urine. Nu onderweg naar zkh moest mn tas meenemen... spannend dus,
    gelukkig is haantje mee! zet jij het op zp. xxx

*** einde buddynieuws ***

@All... als ik meer van Pooh hoor dan laat ik t meteen weten... ze zou me op de hoogte houden!!!!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Spannend! Pooh...als je ingeleid wordt zet hem op meid!

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oeehhhh! Spannend voor Pooh! Denk wel dat het gaat gebeuren vandaag of morgen! :)

Zet m op meissie!

xxx

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohh zeker spannnend...denk dat je best nerveus bent als je van te voren weet dat het gaat gebeuren

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    zo dat klinkt weer spannend pooh. Mocht je dit nog lezen; zet hem op en je kan het !!

deli; ik wacht gewoon af idd, maar meestal heb je dan wel sneller bericht. Geeft niet hoor, dan moet dit het ook niet zijn. Ben alweer verder bezig met mijn ondernemersplan. We zien het wel:)

Mir; balen zeg! helaas is mijn ongi en zo ook een warboer dus wat qb ook al vertelde gewoon klussen, maar ja dat doen jullie al hahaha
    Ik denk dat tempen dan een goeie oplossing is. ik gebruikte ovulatietesten en dat wilde hier prima.

iedereen hallo en dikke knuffel.

Ik ben vandaag alleen. Haan is naar duitsland voor werk bah niks aan hoor!!
    Zoe zit in haar loopstoel en ze vindt het helemaal geweldig!! hahaha
    Ze heeft nog niet door dat ze ermee kan lopen, maar er zit een stuurtje op die ze erg leuk vindt.:)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhhhhhhhh wat spannend!

@ Miran, bedankt voor het doorgeven meis!

@ Pooh, zet 'm op meis! You can do it! Nog even doorbijten en dan heb je je kleintje!

@ Mink, goed joh dat je zo positief bent! Ik hoop dat je ook snel wat hebt!

BLEH meiden, ben toe aan weekend!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

Rid; Is echt zo! Toen ik die nacht in het ziekenhuis kwam en ik de volgende ochtend zou horen of ik ingeleid zou worden ging ik bijna kapot van de zenuwen! Bleek dat ik de volgende ochtend al 3 cm ontsluiting had en toen mijn vliezen gebroken werden kwamen de weeën meteen om de twee minuten! Haha! Dus uiteindelijk helemaal uit zichzelf! Grappig!

Mink; Wat voor ondernemingsplan ben je aan het maken? Ben niet nieuwsgierig hoor! :)

Volgende week weer twee afspraken met potentiële gastouders! Nu zijn we bij een hele leuke geweest, maar zij is erg duur.. Hoeveel krijgen jullie ongeveer terug van de Belastingdienst?

xxx

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Deli; Nog ffies volhouden, bijna weekend! :) Hoor mij, ik heb nog verlof tot november ;)

Knuffel voor jou!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linnie, geeft niks! Ik gun het je hoor! Geniet er maar lekker van! Mijn weekend is ook in zicht! Nog een half uurtje!

Ik hoop dat Wesje vannacht goed slaapt en dan morgen nog een drukke dag en 'savonds lekker eten met m'n vriendinnen, even gezellig bijtanken :D

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Deli; Ik hoop ook dat Wes een goed nachtje maakt! Enig idee waarom hij zo van slag was?

Liv begint redelijk door te slapen nu! Vanochtend kwam ze om 5 uur en heeft maar een paar slokjes gedronken, daarna tot 10 uur uitgeslapen op mama's buik! :D

En ze heeft net weer gepoept! Ohhh wat kan een mama blij zijn met poep! Nu ligt ze lekker te slapen, luchtte waarschijnlijk wel op! :)

xx

Deel Deze Pagina