Hallo lieve kipjes! Hier laat op de avond een overspannen Natakip. Vanochtend wilde ik de deur van de douchecabine dichtdoen, die klemde en viel vervolgens volledig in gruzelementen over mij heen.. ontelbaar kleine stukjes. Schrok me helemaal wild! Stond ineens in een enorme berg glas, overal scherfjes op mijn lijf.. bloeden. Echt zo erg geschrokken. Uren scherfjes op staan ruimen (enorme deur, was niks meer van over). Loodgieter geweest, want mijn afvoer helemaal verstopt door het glas en vervolgens lekkage. Helaas nu nog steeds, lekker dan. Ook knallende ruzie met haan gehad, inmiddels weer bijgelegd, maar ben er nog allemaal beduusd van. En dat allemaal net voor de verhuizing. Krijg nu mijn borg natuurlijk niet meer terug en daarvan zouden we de verhuisservice betalen. Maar.. hoe is het met jullie? @Yojo weer iets opgevrolijkt zag ik, goed zo. Zal nog wel even duren voor je hier over heen bent, maar fijn dat je nog lekker meekletst. @Mupkuh, zo'n pechvogel, tweede keer rond dezelfde tijd. Hopelijk komt er na het verwerken snel een derde keer en is drie keer scheepsrecht. @Miran Zit je nog steeds zo heerlijk op die roze wolk van je? @Pooh.. veer dat het raak is voor jullie nu! @Deli Las iets over je keuken.. never ending story.. wat zal jij blij zijn als íe all set is. @Liena, Juffie, Mink, Queen, Dagdromer, Kristel, Riddle, Maria, Judibi en evt. nieuwe kippies (aaaaah gevaarlijk.. ik vergeet nu toch niemand!?) Heb geen tijd om bij te lezen, moet nu echt naar bed. Tok to you soon! ps Had sinds een week steeds kleine steekjes in mijn baarmoeder, dus al ver voor mijn NOD. Zo gek. Dacht dat het misschien toch raak was.. maar door alle spanning en schrik had ik ineens veel ergere steken.. denk dat het mis gegaan is. Voel echt al dagenlang mijn baarmoeder, maar nu niet in positieve zin dus. Althans dat denk ik. Keep you posted! Xxx
Hey meisjes ik heb niet alles kunnen hij lezen ben net thuis van het werk. Liena geweldig he het hartje luisteren. Juffie fijn dat alles goed is. alle andere kippetjes slaap lekker en tot toks liefs maria
had ik net dus al een heel berichtje getypt is alles weer weg! nou ja op nieuw dan maar: Goede morgen kippies, ben al belachelijk vroeg op maar lag al drie kwartier wakker en mijn maag rammelde. dus ben er maar uit gegaan, dan maar vroeg naar bed vanavond! nata: wat een pech zeg met die douchedeur en nog gevaarlijk ook met al dat glas! en dan ook nog ruzie. gelukkig is dat dus weer bijgelegd.. hoop voor je dat je ondanks die stress toch zwanger bent! veer wel hoor! Miranda: het zou toch wat zijn zeg, twee ukkies. 50% is veel kans zeg! nog even geduld en dan mag je voor je eerste echo! maria: hoe gaat het met jou? was gister trouwens enorm zenuwachtig.... Dus toen ze begon met bloeddruk meten zei ik al dat die dus wel hoog zou zijn.. Nou dat was die blijkbaar ook want halverwege zei de vk we gaan eerst wel naar de kleine kijken Toen ik het hartje hoorde was de ontlading bij mij er echt wel, dikke tranen weer. Toen maakte ze ook nog een echo gewoon om mij gerust te stellen. En ze zei meteen dat ik de volgende keer gewoon eerder mag langskomen als ik 4 weken te lang vind duren. Echt super dus. Na de echo weer bloeddruk gemeten. nog steeds behoorlijk hoge bovendruk, maar onderdruk prima. Bovendruk is stress gerelateerd dus dat was logisch... Was 2 kg aangekomen en dat was ook prima volgens haar.. mijn baarmoeder zal ook al een best stuk boven mijn schaambot uit... zo dat was het hele verhaal. Fijne dag allemaal. Ik ga vandaag lekker opruimen met de kids en filmpje kijken vanmiddag. XXX
Heey goedemorgen kippetjes @ Juffie wat fijn dat alles goed was zeg. Toch ook beetje juffie stresskippie ?Heerlijk is het om dat hartje te horen he? Ik vond het in ieder geval helemaal geweldig.Ik was ook heel zenuwachtig hoor. Nu ik weet waar ik moet zoeken kan ik thuis ook het hartje zoeken met de angelsound van mijn nichtje. Gisteren meteen ff geprobeerd en het werkte . Hoe hoog was jou bloeddruk nu dan? Bij mij was ie juist heel erg laag. Veel plezier vandaag op school, nog maar 2 dagen en dan vakantie! Ik was vanmorgen ook al weer voor dag en dauw wakker (half 5). Nou ja mss kruip ik er straks nog wel ff weer in hihi, kan nu ik gewoon thuis ben, wel erg luxe Zo zal nu eerst even de rest bijlezen Dikke knuf Liena........
@ Mupkuh, ben blij om te horen dat het weer een stukje beter gaat. Het valt ook niet mee he meis. Hoop dat ze je volgende week in het zh een beetje gerust kunnen stellen. Een dikke knuffel. @ Yojo, weet je al of je haanje vandaag idd lekker naar huis komt? Hoop het wel voor je, kun je ff lekker bij hem in zijn armen kruipen. Hoe voel je je vandaag? Ook voor jou nog een dikke knuff.... En meiden bedankt, tuurlijk snap ik ook wel dat jullie het voor ons heel leuk vinden, mar vind het gewoon zoo sneu voor jullie . @ Mink, bij mij begint de misselijkheid aardig af te zakken , alleen nog wel iedere keer heel duizelig, maar dat komt van de lage bloeddruk. En het volle gevoel heb ik nog wel last van, maar het hoort er allemaal bij . Fijn dat het bij jou verder ook goed gaat. Het begint op te schieten naar 30 juni. Lekker hoor. Heb je dan ook meteen de echo? @ Queenbee, van chocolade wordt je kindje idd vrolijk, dus ja om te zorgen dat hij/zij dat krijgt zul jij het toch echt op moeten eten, dus het is ook zeker goed voor jou .... Lekker van genieten zonder je schuldig te voelen . Ik heb ook ff je buikfoto's bekeken op hyves, was natuurlijk erg nieuwsgierig , maar wat een mooie buik zeg! Super, mag je trots op zijn....... @ Miranda, heerlijk op de roze wolk of niet . Wat fijn dat ze de kinderwagen een stuk meenemen jou kant op. Bij jou schiet het idd ook al lekker op naar de eerste echo. En als alles goed is dan kun je het idd lekker aan de kids vertellen. Leuk hoor, dan hebben jullie wel wat te bespreken in de vakantie. Ben erg benieuwd hoeveel het er zijn. Is je haantje nog niet helemaal gewend aan het idee ? Voor mijn haantje begint het steeds meer te leven, ook omdat we nu het hartje hebben gehoord..... @ Nata, dat is idd hel erg schrikken, maar ben je er zelf een beetje goed vanaf gekomen? Dat is dan natuurlijk het belangrijkste! Heb je enig idee hoe het kon da die deur kapot knapte dan? Kan toch niet alleen komen van het klemmen? Je hebt nu een huurhuis? Als dat het geval is zo ik gewoon de woningbouwvereniging bellen en zeggen dat de cabine is geknapt, kan best zijn dat dat voor hun rekening is........ Zou het in ieder geval ff navragen... De stress van de verhuizing begint een beetje toe te slaan? Komt allemaal wel goed...... En ik blijf gewoon voor je veren hoor dat het toch raak is deze ronde...... Hou ons idd maar op de hoogte, want het kan natuurlijk nog steeds alle kanten op.... Hoe gaat het met je mams? Is ze al weer lekker thuis? @ Maria, Gisteren een beetje lekker gewerkt? Heb je ook nog last van de moeheid? Wanneer moet jij weer naar de VK? @ Deli, vandaag nog ff een dagje werken en weer lekker weekend? Hoe was het etentje gisteren? @ Riddle hoe gaat het bij jou? @ Judibi, bijna op vakantie, lekker hoor. Alles gaat nog steeds goed? Ik ben nog heeeeel hard aan het veren voor je hoor! Hoop zo dat het goed is gegaan....... Nog 5 dagen @ Pooh, beetje wakker kunnen blijven afgelopen nacht? Je hebt nu dus weer plaats genomen op het wachtbankje meis? Veermodus draait weer hoor Alle kippetjes alvast een heel fijne dag, kom vandaag nog wel weer ff langs hoor...... Tok snel! Dikke knuf Liena
@Nata, dat was zeker schrikken meid, ik geloof dat ik niks niet minder gedaan had. Jammer dat je er ook nog eens n flinke ruzie erachter aan kreeg met je haantje. Ja, ik zit heerlijk op die roze wolk hoor, zo af en toe heb ik wat krampgevoel, maar ik kan nu ook niet poepen dat heeft ook met de zwangerschap te maken hoor. Verders gaat het hartstikke goed, mijn buikje groeit echt als kool en mijn ouders weten het en mijn zusje ook, de buurvrouw belt mij bijna dagelijks op hoe het met mij en de baby gaat. Is zo heerlijk he. Ik hoop dat er snel meerdere zijn die zo lekker kunnen mee zwijmelen. Vind t ooit wel moeilijk om dat hier te typen met die meiden die iets verschrikkelijks meemaken he. Ik ga nu stoppen, hahaha terwijl ik dit schrijf is de oudste (11) brood aan t smeren niet alleen voor zijn eigen maar ook voor zijn stiefzusje van 4. Wat heb ik toch n heerlijk gezinnetje zo al. Nu stop ik echt doei
@Liena, ja mijn haantje is al wel aan t idee gewend maar hij wil er nog niet aan geloven dat het er 2 KUNNEN zijn, hij zegt ook oooojeee als t nog n meisje is zoals Ebony dan wordt ik knettergek dat kan ik niet aan hoor. Maar dan aan de andere kant zegt ie: als ik thuis ben krijg jij niet de kans om de kleine vast te houden want die ligt dan lekker bij papa op de borst op de bank te slapen. Heerlijk roept ie dan! dan smelt ik natuurlijk al helemaal weg dat begrijp je wel he. Daarom zeg ik: ik zit nu al op die roze wolk. hij kijkt mij ook verwonderlijkt aan hoe t kan dat t zo snel groeit. Ook zegt ie tegen collega's als ze vragen of ik ziek ben of zo..., nee die heeft nergens last van als alleen de moeheid en dat de buik nu begint op te rekken, maar ze is niet chagrijnig, niet ziek.... nog niet althans. het gaat écht heel goed! En bovendien krijgen wij volgende week n echo. Dus ik merk dat ie al heel trots is hoor. Echt lief zoiets. Hoe kan ik dan NIET op n roze wolk zitten toch? Hoe gaat t met jouw Liena? Hoe gaat t nu met eten? Heb je leuke wittebroodsweken gehad? Liefs Miranda
O wat heerlijk dat je haantje zo met je meeleeft. Zoals je het beschrijft is hij nu al zo trots als een pauw , gaaf hoor. En de roze wolk? Mooi blijven zitten!. Je moet er gewoon van genieten hoor. En als het er twee zijn heeft ie ook nog een paar maanden om daar aan te wennen . Met mij gaat het best goed. Alleen wat last van slecht slapen 's nachts en een lage bloeddruk, maar verder geen klagen. Het eten gaat nog steeds aardig goed. Merk wel dat ik het af en toe moeilijk vind, maar mijn haantje steunt me. En ik ben gewoon heel blij met mijn smurfje, dus dat maakt het ook wel makkelijker. En wat mss ook scheelt is dat ik tot nu toe nog niet ben gegroeid, ben bang dat dat af en toe wel een struikelblok zal zijn, maar goed ik weet ook dat er zo'n 10 kilo min. bij zal komen. Gelukkig gaat dat niet van de een op andere dag en ik begin wel steeds meer vrede te krijgen met het groeien van mijn buikje. Vooral als we zoals gisteren het hartje hebben gehoord, dan smelt ik weg en dek dan Daar doe ik het voor ...... Wat heb jij trouwens een ontzettend aardige buuf, dat ze zo met je meeleeft....... Knuffel......
Morguh dames! Ik was gister ineens weg... Sorry! Ging even naar het toilet en toen vroeg een collega of ik wat voor haar wilde doen en toen stonden we nog even te praten en toen vertrok iedereen al richting restaurant dus moest snel afsluiten! Ga nu even bijlezen tok zo!
@ Queenie, ja die tegelzetter zei bel maar dan kom ik meteen maar helaas... Vd week zei hij bel woensdag even dan weet ik meer dan zou hij of gister avond of zaterdag nog komen om in ieder geval een begin te maken maar niet dus ach, dat is ook het ergste niet he als alles verder maar klaar is, die tegels bedenk ik er nog wel even bij @ Liena, fijn dat alles goed was bij de vk! En je hebt het hartje gehoord, wow! Die lage bloeddruk is wel vervelend natuurlijk maar gelukkig kun je zelf proberen daar wat verandering in te krijgen! In ieder geval verklaart dat wel een hoop! Heb je nog alles kunnen bespreken/vragen wat je wilde? Je was vanmorgen wel vroeg op zeg zou vanmiddag nog even lekker gaan dutten als ik jou was! Ik heb helaas geen weekend na vandaag we hebben maandafsluiting morgen dus mocht geen vrij vandaar dat ik afg. maandag al vrij was.... Meid, ik vind het heel goed hoe je omgaat met je zwangerschap ik kan me best voorstellen dat het heel moeilijk is als het om eten en groeien gaat! Goed dat je erover blijft praten en zo positief blijft! Ik weet zeker dat jij straks gewoon je mooie lijntje houdt en alleen een mooi buikje hebt met een prachtig kindje erin! @ Yootje, heb je lekker gegeten gister? Nog een dood vogeltje gevonden vanmorgen of nie vandaag komt Barry weer thuis he? Fijn voor je! @ Pooh, klinkt goed 'we gaan nog even klussen en dan naar de schoonouders' hihihihi... @ Mup, fijn dat het beter gaat met je meis! @ Juffie, ben benieuwd naar je kapsel alles helemaal naar wens? Fijn dat het allemaal goed was bij de vk, mooi geluid he zo'n hartje en super gewoon weer een echo gehad! Jij was ook al zo vroeg uit de veren! Poeh! Meid, mijn eerste bloeddruk was ook hoog daarna was het steeds prima! @ Dag, heb je lekker gebaddert gister? @ Nata, meis wat verschrikkelijk balen zeg! Snap dat je er een beetje beduusd van achter bleef! Dikke knuf voor jou van Delikip! @ Maria, hoop dat je lekker gewerkt en geslapen hebt! @ Miran, volgende week al een echo, dat is snel! Super hoor! Nou ik hoop dat ik niemand ben vergeten ik kan inmiddels weer op het netwerk komen vandaag was blij dat ik gister thuis was, wat een dag! Ik was veel te sachie en duf voor een gezellig etentje gister en er stonden 2 vega maaltijden op de kaart waaronder de Mexicaanse wrap en die hadden ze niet, tsssssssss.... Maar goed, heb wel goed gegeten hoor! Merkte wel dat het lange zitten niet meer zo prettig is! En die kleine was druk aan tafel Ik heb ook goed geslapen, had me weer ingesmeerd voor het slapen gaan maar toen dat was ingetrokken begon het toch te kriebelen dus ik schreeuwen om mijn haantje en die kwam nog even poederen hahahaha.... Ben wel een paar keer wakker geworden maar ben niet gek geworden van de jeuk!
bericht getikt is ie verdwenen..... nieuwe poging. Juffie, fijn dat alles goed was bij de vk. deli, hoe was je etentje gisteren? ff me kopje thee drinken en dan naar me bedje. Nog 1 nachtje werken. morgen middag me eerste motorrijles, spannend! cadeautje van me haantje. Mup en Yojo, denk aan jullie!
Opzich gaat het wel hier. Ik moet maandag terug naar de gyn. Gelukkig gaat de tijd vrij snel voorbij hier.
oh gelukkig maandag is al snel. dus je hebt wel wat afleiding, gelukkig maar! Wel bizarre dat het nu weer rond dezelfde tijd zo is gelopen....
Dat is idd heel raar, het fijne er aan is (klinkt raar) Is dat mijn lichaam het nu wel zelf heeft gedaan.
Goedemorgen allemaal, Deli, heb heerlijk uitgebreid gebadderd en daarna lekker alles ingesmeerd en lekker lang zitten tutten. Haan was toch niet thuis dus heb een momentje voor mezelf ingelast. Slapen daarentegen gaat niet zo best, de hele week al niet. Zal wel weer een fase zijn of zo. Pooh, motorrijden! Spannend hoor! Succes in ieder geval. Nata, schrikken zo met al dat glas. Heb je er geen oorlogswonden aan overgehouden? Hoop dat je het weer bijgelegd hebt met je haan. Mup, fijn dat je maandag al terecht kan bij de Gyn. Gaat het een beetje met je? Yootje, ook knuffel voor jou. Juffie, is toch niet raar dat je onzeker bent. Volgens mij zijn we dat allemaal wel. Iedereen is pas gerust al er een gezonde baby in hun armen ligt. Als je geruststelling nodig hebt gewoon lekker de vk bellen! Daar zitten ze voor. Ik ben vast een boel kippies vergeten maar we gaan maandag verhuizen met kantoor dus is een beetje een rommelboel vandaag. Ik hoop dat ik in het nieuwe pand nog wel een beetje kan tokken want dan deel ik een kantoor met iemand. Ach ja, anders ga ik er 's avonds gewoon lekker voor zitten.
@Liena, ik kan begrijpen dat het moeilijk is voor je af en toe, maar zoals Deli al zegt je hebt ons en j haantje die je erdoorheen sleuren. Ik was bij mijn 1ste zwangerschap maar 8 kilo aangekomen bij de 2de maar 11 en bij de 3de maar 13 kilo en toen ik bevallen was woog ik weer terug 45 kilo dus meid, ik zou me er proberen om niet al te druk erover te maken. Ik heb zelfs na 3 zwangerschappen nog steeds een mooi lijntje alhoewel mijn kont nu begint uit te dijen. Mijn ex-schoonvader zag me 2 weekenden snel achter elkaar met 1 weekende ertussen en die zei: wat doet chris met jouw? jouw kont wordt steeds dikker. Ik zeg: chris masseert mijn kont gewoon dagelijks heel erg goed. hhahahahaha maar ik kan niet zeggen dat ik zwanger ben dat zien ze dadelijk van eigens wel hoor! Ze hebben t nu al moeilijk genoeg met hun zoon. Ja Liena, mijn buurvrouw wil nu al heel graag met mij shoppen voor de kleine. Ze kan ook niet wachten hoor tot ze n kleintje van mij in haar handen heeft. Ze werkt hele dagen en s'middag om 16.00 uur als ik dan naar werk rijd en zij naar huis bellen wij elkaar en dan vraagt ze: en? hoe gaat het met je? en met de beebje? Leuk hoor! Dus ik kan niet anders dan lekker blijven zwijmelen op die roze wolk toch?! @Deli, ik moet er maandag over n week naar de VK maar ik kan niet wachten hoor. ik vind t nog zo lang duren he! Had jij dat ook? Ik vind het nu zo sloom gaan die dagen, om gek van te worden. Maar verders gaat t idd goed hoor! Jij ook nog maar 1 weekje meid en dan heb jij alle dagen vrij...... HEERLIJK genieten! Ik ga met jouw dan meegenieten want dan krijgen de kinders vakantie dus hoef ik 6 weken niet vroeg op te staan. Liefs miranda