Miran en Kristel, allebei een hele dikke digiknuff! Jeetje... Klim zo op mijn stokkie.. morgen weer aan het werk.. blergh! Trusten allemaal en Pooh, zet um op, just in case..! Xx
hallo kippies ff snel een berichtje terwijl Rayven op mijn schoot ligt te doezelen... @Miran...heb er idd nog geen ervaring mee maar vind et knap dat je wel eerlijk bent...veel sterkte en hopelijk is et snel voorbij. pooh...veel succes weer vandaag...voor de zekerheid Hier ales redelijk..gisteren was rayven huilerig 's avonds maar ja bedenkend dat ze verder echt nooit meer huilt mag dat best weer een keer...ik voel me niet lekker alles doet me zeer en ik blijf maar hoofdpijn houden en vreselijk moe...bah, als Rayven z slaapt ga ik ook nog ff liggen.. xx
Goedemorgen... Nog geen nieuws over Pooh... Meis (Pooh)... mocht je dit nog lezen dan wil ik je alle sterkte/suc6 of die andere juiste woorden waar ik nu niet op kom wensen en wij weten allemaal dat je t kunt om n prachtig wondertje op de wereld te zetten!!! Dikke knuffel meis! Riddle... ik kan gewoon openhartig zijn hier. Dat geeft me n heel goed gevoel en lucht weer even op! Ik had gisteren zelfs met Chris hier ruzie over... ik wou Ebony weer ns gaan zoeken maar mocht niet en als ik dat toch deed dan hoefde ik voor 10 uur s'avonds niet binnen te komen. Chris heeft Ebony ook aangepakt toen ze thuis kwam.. ik was veelste kwaad! Nu heb ik net n brief/mailtje gestuurd naar maatschappelijk werkster over Ebony dat ik t gewoonweg niet meer weet! Hopelijk kunnen zij mij tips geven hoe ik t t beste aan kan pakken! Het wordt er qua sfeer bij mij niet beter op moet ik eerlijk zeggen! Ik heb gewoon nog kwade rotgevoelens in mn lijf zitten als t op haar aankomt! Sorry dat ik verders niet reageer heb even mn handen en gedachten vol aan andere dingen!
Goedemorgen kippies, Jeetje Miran, heftig hoor. Maar wel dapper van je dat je het uit durft te spreken! Ik hoop voor je dat je eruit komt en anders aan de bel trekken bij het maatschappelijk werk ofzo. Heb je je hart al eens gelucht bij je buurvrouw (daar heb je toch een hele goede band mee?)? Riddle: ik voel met je mee. Luca was weer lekker aan het spoken vannacht; ik ben er 8 keer uitgeweest. Hij was net ook behoorlijk huilerig en overal op aan het kauwen, dus misschien dat tandje 2 hem wel dwars zit... Hij heeft verder geen koorts. Ben ook nog ongi en samen met het slaapgebrek is mijn humeur tot onder het vriespunt gedaald... Moet morgen ook nog een cursus doen, bah allemaal! **einde klaagmodus** Kristel: het zit je ook niet mee meid. Dikke knuf voor jou! Goed dat jullie Yentle gisteren even naar opa en oma hebben gebracht zodat jullie even bij konden komen. Ik herken het wel hoor: Luca heeft de eerste 8 weken ook met periodes veel gehuild; dan was ik ook helemaal gesloopt na zo'n dag. Heb heel wat keren huilend mijn mamma gebeld... Hoe gaat het nu 's nachts? Nou, Luca slaapt nu geloof ik. Hij gaat steeds op zijn buik liggen en ondanks dat ik een aerosleep heb blijf ik het een beetje eng vinden. Ben zelf ook een buikslaper en haan ook, dus het is op zich niet gek, maar toch...
Miran: we hebben langs elkaar heen gepost. Goed dat je contact hebt gezocht met maatschappelijk werk. Je doet het goed meis; wees trots op jezelf!
Idd goed van je Miran... Tja ik mag dan nog niet klagen hoor want Rayven is nooit wakker 's nachts en ze lag er dan ook om kwart over 10 in voor de nacht
Elise en Riddle... ik heb er met mn schoonmoeder over gehad en die had met haar 2 dochters vroeger precies hetzelfde gevoel dus gelukkig ben ik niet de eerste en enigste! Dat geeft anders wel te bedenken toch?! En ik ga van mn hart geen moordkuil maken door alles op te kroppen. Wat ik ook ga doen is mn ex-schoonvader bellen en even zeggen dat ik niet met alles eens ben met wat hij doet of zegt. Hij geeft nl mn stiefzoon de schuld dat Ebony zo'n seksistische opmerkingen maakt. Dat is niet helemaal reeël van m. Oke... n stukje daarin speelt wel mn stiefzoon n rol... MAAR mn schoonvader neemt de kinders 5/7 en 9 jaar mee de kroeg in dat kan natuurlijk ook niet goed zijn!!!! Daarbij komt ook nog dat mn dochtertje veel van die taal mee krijgt van school of buiten spelen op t dorp of natuurlijk van de buurman (die is nl ook zo gebekt om t zo maar te noemen). Dus je snapt wel dat ik m dat toch echt wel moet toespreken!
Is wel erg makkelijk om alles aan 1 man de schuld te geven en zn eigen dingen die hij doet goed praat natuurlijk! Zo mogen mijn kinderen geen contact hebben van mij met de vader... papa is nl drugsverslaafd! Mijn ex-schoonvader zei tegen mij dat Gyani (9 jaar oud) de enigste nog is die zijn vader tot zinnen kan brengen en dus vraagt/verlangd "opa" van mij dat ik mn zoontje iedere 2 weken naar papa laat bellen om hem tot inkeer te brengen. Doe ik niet en WIL ik niet!!! Wat als papa n dodelijke shot neemt?... wie voeld zn eigen dan schuldig?... mijn zoontje toch! Dat kan en wil ik dat kind niet aandoen. IK VIND DAT PAPA DE KINDERS MOET BELLEN EN NIET DE KINDERS PAPA MOETEN BELLEN
Hallo dames, Bubsie, auw auw.... hoop dat het al iets beter gaat en dat het vloeibare eten een beetje naar binnen gaat en lekker is. Knuffel! Mink, wat leuk vrijdag een bruiloft. lekker even er tussen uit! Kristel, jeetje meid heb jij weer... hoop dat de gyn met een goede oplossing komt! knuffel! Neem jij je rust!! Rid, fijn dat het met de kleine zo goed gaat, nu mams nog. Neem je rust lekker als de kleine ligt te slapen. Miran, wat knap dat je zo eerlijk bent en snap dat je hier lekker je hart kunt luchten dat kennen we allemaal wel. Je mag echt trots zijn op jezelf dat je hier zo mee omgaat, ik ben in ieder geval heel trots op je! Wat goed dat je gelijk maatschappelijkwerk erbij betrekt! Knuffel! Nog bedankt voor je aanmoedigende woorden! Doet me goed! kom straks nog wel ff tokken me moeder komt net op visite. xxx
pooh, thanks meid, maar echt minder pijn.... nee nog niet. nu heb ik echt de napijn. bah. en ja de vlaatjes puddingtjes en drinkontbijtjes ben ik nu al zat! ga vanavond mn avond eten maar in de blender gooien denk ik. want hier wordt je ook slap van. miran: jeetje je hebt nogal wat te verduren zeg! knap hoe je er mee omgaat! sterkte ermee meid!
Pooh en Bubsie... die doe je gewoon zo... dat is nou moederinstinct. Ik zeg niet dat ik t goed of fout doe want ik doe wat IK denk dat goed is!!! Dank jullie allemaal voor die lieve lieve woorden! Doet mij erg goed!
hoi meiden, Miranda: jeetje zeg.. dat is niet niets allemaal zeg Vind het knap hoe je het allemaal doet hoor! Dikke knuf! Bubsie: sterkte met je kies. Kristel: he bah een verzakking En dan ook nog eens een meisje wat nog neit zo vrolijk is.. Kan me voorstellen dat jullie even rust nodig hadden.. Kun je er vast straks weer tegen aan. Vond de eerste maanden trouwens ook heel heftig hoor, heir ging het na 3/4 mnd steeds makkelijker en nu gaat het over het algemeen echt super! Elise: pfff 8 x. dat hadden wij hier vorige week, toen Nathan ziek was. Vermoeiend!! Hopenlijk is dat tandje snel door! Zo nou dat was het even hoor. Vandaag heeft mijn moeder hier weer een dagje opgepast. Zo leuk om te zien hoe ze er van geniet! en nathan ook trouwens! al mijn was is gedaan, de ramen gelapt en het eten staat al klaar. Wat een luxe Fijne avond allemaal! xxx
Kom ff snel binnenspieken of er al Pooh-nieuws is... nee dus! Nou, zoals ik eerder zei, 9/9/9 is ook een leuke datum hoor Pooh! Verder voor alle kippies een hele dikke knuff! Ga ff digiscrappen, is alweer een tijdje geleden.... Xx
Nog niet echt spectaculair nieuws maar wel iets..... Rond 10 uur dacht ik dat ik in me broek gepiest had.... Maar niet, ben de beroemde slijmprop verloren..... Wie weet gaat er vannacht wat gebeuren en anders is er voldoende voorwerk om in te leiden morgen lijkt mij. Ga me bedje opzoeken, hopelijk nog een laatste rustige nacht en dan op naar morgen! Ik hou jullie op de hoogte via Miranda (miran, als er nieuws is sms ik je, als jij het dan hier wilt melden? Thanx alvast!) Vind het wel spannend morgen maar kijk er ook wel naar uit, om onze kleine te zien en vast te houden. En idd 09-09-'09 is wel een bijzondere datum hihi Jullie horen van me! knuffel xxx
Spannend Pooh! Ben zo benieuwd he! Probeer wat te slapen vannacht, kun je uitgerust je bevalling tegemoet! Dikke knuff!
Nog geen nieuws van Poohtje!!! Meid... als je dit ziet of nog kan lezen (zal wel niet maar goed heb ik t voor de goede orde toch gedaan hahaha) wens ik jouw heel veel suc6 en alle bemoedigende woorden toe meis! Wij weten allemaal dat je t kunt! EN ik vind 09-09-'09 n hele mooie dag!!! Mijn tante wordt precies vandaag 50 dus er mag vandaag wel n extra feestje bij zou ik zeggen!!! SPannend allemaal!