[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

@Pooh...heeeeel veel succes vandaag! Zal aan je denken!

Hier alles helemaal prut, kijk helemaal scheel van de hoofdpijn en het is poepiedruk op me werk dus geen fijne combi maar ja tis niet anders

ehhh heb eigenlijk ff niks te melden, kom straks wel weer spieken hier:)

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Pooh..succes vandaag!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hmmm... Even omhoog met de pagina hoor! Zit met spanning te wachten op nieuws van pooh

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou ik ben inmiddels thuis gebracht door een collega, was bijna flauw gevallen op mijn werk, vanmiddag maar meteen een afspraak gemaakt met de ha want heb nog steeds het gevoel dat ik moet overgeven of flauwvallen dat kan niet zo langer:(

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Pooh SUCCES vandaag!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Pooh: zet hem op meis!

rid: beterschap. laat je even weten wat de ha zei???

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zoo zit nu met een kopje thee op de bank.
    Hoe is het verder hier??

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, fijn dat je thuis bent, ha al gesproken? Ben benieuwd wat je hebt meis! Rustig aan!

@ Juffie, hier is het rustig! Hoe gaat ie met jou?

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier alles prima deli. En bij jullie?? Nog steeds druk op huizenjacht??

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, pffff het is vreselijk! Niks is naar onze zin of het huis is goed maar staat aan de verkeerde kant van de stad ;)

We willen gewoon te veel voor ons geld denk ik! Maar ja, vrijdag gaan we een hele dag huizen bekijken! Hopelijk zit daar wat tussen. We wilde net nog een huis erbij bekijken vrijdag maar die was verkocht, nog een andere geprobeerd maar die was ook verkocht... Dus misschien komt er morgen nog wat nieuws op funda anders is het afwachten.

Gelukkig kunnen we over een paar maandjes tijdelijk wonen in het huis van m'n tante tot we wat anders hebben, als dat nodig is natuurlijk.

11. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Pooh, heel veel succes :D !!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

Pooh; Good luck! :) Zet m op meis! :D

Rid; HA al gesproken? Rustig aan hoor!

Juffie; Hier gaat het goed! En met jou? Lekker aan de thee dus?! :)

Deli; Wanneer ga je in je nieuwe functie starten? En inderdaad, al nieuws op het huizenfront?

Hier alles goed! We hebben vandaag onze gastouder gevonden! :) Wat een heerlijk mens, super flexibel en heel lief! Liv is op ma, di en woe dan haar enige oppaskindje en heeft dan alle aandacht! :) Haar eigen kinderen zijn naar school, dus ze heeft er helemaal zin in! :) HEERLIJK!

Ben trouwens errug trots! Liv viel alleen maar in slaap dmv wiegen met de rijdende wieg, maar ze valt nu zelf in slaap! Moet wel een kwartiertje haar speen inhouden, maar daarna slaapt ze lekker! Net is ze zelfs zonder speen in slaap gevallen! :) JOEPIE! :D

xxx

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linnie, op vorige pagina staat mijn huizenverslag ;) ik weet nog niet wanneer mijn nieuwe functie start. Het is allemaal in hetzelfde pand. Het vervoer van kleding wat we nu doen stopt binnenkort maar de datum is niet helemaal definitief geloof ik en dan is er nog een financiele nasleep dus ik hou hier nog wel even werk sowieso maar ergens na okt. start de nieuwe organisatie hier dus ergens na okt. moet ik daar ook worden ingwerkt, ik wacht het wel af ;)

Wat fijn van Liv, dat ze zelf slaapt! Heerlijk gevoel is dat he, wat kun je trots zijn op "niks" bij die kleintjes he! En ook fijn dat je een gastouder gevonden hebt!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: Kan me voorstellen dat het lastig hoor een huis zoeken. wel een fijne oplossing voor straks even trouwens!! weer even lekker met zijn drietjes.

Linnie: fijn dat jullie een gastouder gevonden hebben!! en wat goed zelfs zonder speen al in slaap gevallen.

Ga even met Nathan spelen voor hij de boel sloopt hier;)

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Bij de ha helaas niks gevonden...bloeddruk was goed en polsslag ook, het was zo erg daar dat mijn hele handen begonnen te tintelen en weer bijna flauwviel zo eng..barstte ook in huilen uit daar omdat het me zo hoog zit, morgenochtend bloed prikken voor suiker, ijzer en schildklier maar hij dacht niet dat daar iets uit zou komen...heb ik wat aan!
    Wil zo graag werken omdat ik veel mensen dingen beloofd heb te doen maar als ik me zo voel gaat dat niet, ik probeer na het prikken nog te gaan maar dat ligt aan hoe het gaat dan..

Nog geen pooh nieuws??

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo chickens!

Rid; Wat balen zeg.. Schiet je dus helemaal niets mee op.. Slik je ook iets van extra vitamines, wel belangrijk nu! Het is allemaal al zwaar genoeg! Sterkte meis!

Juffie; Is Nathan zo lekker de boel aan het verbouwen?! Haha! Lekker overal op aan het klouteren zeker, hihi!

Deli; Balen dat je huizenjacht niet vlot.. Maar jullie droomhuisje komt echt wel! :)

Nog steeds geen Pooh-nieuws.. Ben zooooo benieuwd!!!!!!!!

Ik zit in twijfel! Normaal werk ik van 7 tot 15 en dat vind ik heerlijk omdat de dag dan snel gaat en ik geen files heb! Mijn gastouders zijn super flexibel en als ik vraag of ik Liv om half 7 mag brengen dan weet ik bijna zeker dat ze ja zegt! Maar doe ik er verstandig aan? Ben ik dan niet helemaal kapot? Maar Liv komt nu wel elke ochtend om 6 uur voor haar voeding, dus dat zou wel perfect uitkomen! Tips?

xxx

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Linda: half 7 Liv brengen is inderdaad wel heel erg vroeg. Wij brengen Nathan nu om half 8 en dan moeten we hem soms om kwart voor 7 wakkker maken. Vind ik altijd zo zielig maar meestal is Nathan zelf wel rond die tijd wakker dus dat gaat prima.
    De kans is natuurlijk groot dat Liv over een poosje wat later komt voor haar voeding en je haar dus wakker moet maken om te gaan werken.

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    nou meiden, hier een teleurgesteld en gefrustreerd kippetje......
    Gisteren avond dus rond 10 uur de slijmprop verloren en vanmorgen vol goede moed naar het zkh. Daar werd ik aan het CTG gedaan. De VK zei dat het erg druk was en of ik er op gerekend had om vandaag ingeleid te worden. Dus ik zeg JA, tas staat in de auto. Zegt ze, ja er zijn er meer die hun tas hebben meegenomen en verwachten te blijven. Als of dat mijn probleem is, hun hebben toch die afspraken gemaakt dat mensen kunnen komen. Ze ging weer weg en na een half uur kwam ze terug. Ze ging inwendigonderzoek doen, nog steeds 1 cm maar de BBM was helemaal vlak. Toen deed het erg pijn.... zegt ze oh, ben je nu aan het strippen.... En bedankt voor de waarschuwing!
    Ik moest naar huis en ze hoopte dat het vanmiddag/vanavond/vannacht misschien uit zich zelf wel zou beginnen. Dus ik zeg, als het vanmiddag begint moet ik hierheen en dan is het toch ook nog 'druk'. Want ik moet hier bevallen, mag thuis niet vanwege me bloeddruk en eiwit in me urine. (die ze nog steeds niet gemeten had). Oh ik zal je bloeddruk wel ff meten. Die was vlgs haar netjes, net zo hoog als toen ik van de VK naar het zkh moest. Te hoog voor mij!
    Dus wij naar huis, morgen om 10 voor 8 weer terug en dan gaan ze inleiden. Of met medicijnen of me vliezen breken.....
    Ben echt zo pissig en voel me afgescheept!
    Als het nu door gaat zetten zit ik dus 20 min me weeen in de auto. pfff stom wijf (SORRY)

De reden dat ik thuis niet meer mag bevallen is vanwege me bloeddruk en eiwit. En ze meet dan 1 keer me bloeddruk en geen urine controle.....pfff
    Vanmiddag even op de bank geslapen, net met haantje in bad geweest. Gaan nu eten. Het is wel wat aan het rommelen in me buik dus wie weet vannacht......
    In ieder geval weer een spannende dag morgen, zal weer een lekker nachtje worden.

Zo dat was mijn dag pfff, wel erg lief jullie berichtjes/aanmoedigingen. Jullie zijn schatten!

knuffel xxx

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Linnie...ik slikte dus na de zwangerschap geen vitamines meer maar moet ik absoluut gaan doen!

Wou morgen na het bloedprikken toch gaan proberen te werken maar mag absoluut niet gaan van haantje...misschien vrijdag hoop ik, voel me zo lullig.

@Pooh...jeetje meis logisch dat je gefrustreerd bent, je rekent toch ergens op en dan nog zo'n doos die alles zo lekker makkelijk doet zonder uitleg of zo, dan voel je je ook niet echt gerustgesteld...ik hoop voor je dat de rest dan allemaal soepel mag verlopen:D
    Dikke knuff voor jou en je haantje natuurlijk!!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Pooh; Wat balen zeg! Ik snap dat je boos bent, zou ik ook zijn! Ze zijn daar ook zo ontzettend makkelijk.. Stelletje dozen! Hopelijk zet het nu vannacht door! Ik ga voor je duimen! Dikke knuffel voor jou!

Rid; En naar haantje luisteren hoor! Jij blijft lekker thuis! En snel aan de vitamines ;) Knuffel!

xxx

Deel Deze Pagina