haha ja Linnie...Rayven slaapt ook altijd slecht als we visite krijgen of wegmoeten net de momenten dat ze haar slaap ff nodig heeft later...alsof ze het weten he? Pooh...je leest dit niet maar toch heel veel sterkte gewenst!!!....pfff braken van de pijn...bah Hier alles kalm....ik doe lekker kalm en haantje moet een uurtje overwerken dus nog ffies rust hahaha...heb besloten dan ik wel ga werken morgen...anders zit ik toch neit op mijn gemak thuis haha
Nou, mevrouwtje heeft zowiezo de laatste tijd weinig slaap nodig overdag.. Dus nu beginnen we de nacht vaak om 9 uur en dan duik ik ook meteen mijn bed in... Heel ongezellig, maar wel nodig helaas! Goed zo, nog ff rustig vandaag! Kijk je wel uit morgen? Denk goed aan jezelf! xxx
Linnie... ik weet t niet meis, mn ongi daar kan ik geen pijl op trekken. Ben wel misselijk met vlagen maar steek t telkens op iets anders af... vorige week op mn schimmelinfectie met bacterie en nu steek ik t af op mn injectiespuit van mn pols. Zie eind van de maand wel wat t gaat worden... gewoon lekker klussen op zn tijd!!! Ik durf eigenlijk geen testje te wagen nu! Waar ik ook denk dat ik misselijk van wordt is de haat (heel bot gezegd) heb over mn dochtertje... iedere keer in n onbewaakt moment is mevrouwtje weg. Meeste ouders weten t nu op t dorp en bellen mij in t vervolg als ze Ebony zien of ze brengen haar thuis want naar huis sturen heeft gewoonweg geen zin want dan gaat ze toch n andere kant uit! Nu heeft ze n straf te pakken dat is na school naar haar kamer... beneden eten.... douchen/pyjama aan en meteen naar bed! Ik word echt niet goed van die meid! Heb maatschappelijk werk ingelicht maar heb nog geen mail terug gehad puur omdat zij t ook niet weet zo 1,2,3! Het ergste van alles is dat t haar niks doet en dus leert zij er totaal niet van! Ik sta nu echt met handen in mn haar! Nouja... dit verklaar ik dus aan mn misselijkheid!
Ff snel spieken voor Pooh-nieuws! Go Pooh! --- Had vervroegd weekend... Jamie weer koorts.. niet leuk.. hij was bij een vriendin van me vandaag, die paste op de kids.. iets voor 4u belde ze dat hij steeds vroeg waar ik nu bleef en wanneer ik nu eens kwam, dat hij naar huis wilde... zo zielig.. Gisteravond 39.7, vanmorgen 37.5, vanmiddag 39.4 en later vanmiddag 38.1... *zucht*... gaan we weer... morgen maar weer ff de ha bellen... --- En hoe gaat het hier verder met iedereen? Dikke tok! Xx
Hey Miran; heb je mijn tips nog gelezen? ik denk dat wat je nu doet wel oke is hoor en dit moet ze dan maar effe een weekje volhouden. Blijkbaar heb je een pittig meissie. Nou ja een week misschien een paar dagen dat ze gewoon binnen blijft. ? Nu krijgt ze steeds aandacht als ze dit gedrag laat zien en het is juist de bedoeling dat ze ervaart dat ze geen aandacht krijgt bij dit gedrag en juist veel complimentjes krijgt bij goed gedrag... Voor mij is het een beetje lastig inschatten, omdat ik haar nog nooit gezien heb. Maar de aanhouder wint!! dus niet meteen na een dag al opgeven, maar even laten ervaren dat steeds binnenzitten, niet leuk is... pooh; meissie; ik hoop dat jiij je kleintje nu in je armen mag houden... Deli; wandelse Lin; ohoh die Liv toch, ze lijkt nu al op mama hahahaha al ik ga nog even wat doen, kijk straks wel weer!!
Kwam nog even spieken maar nog geen kuikentje of update helaas....nou ga zo eten, Rayven ligt eindelijk in bed, ze was ff een uurtje erg huilerig maar ligt nu knock out gelukkig...kom straks nog wel ff spieken
*** BUDDYNIEUWS *** Het infuus is gestopt, de kleine had lage hartslag tijden weeen. Nog maar 4 cm ontsluiting schiet niet op dus. Ws wordt t n keizersnee, nog even aankijken. xxx *** EINDE BUDDYNIEUWS *** Sorry had dit smsje al om 17.48 uur binnen maar was zoals gewoonlijk de laatste weken mn dochtertje weer ns kwijt. Ik zat er doorheen en begon zelfs tegen Chris te vitten (die met goede bedoelingen mee dacht). Ik heb nu knallende koppijn. Dus mn excuses voor t te laat doorgeven van t nieuws van onze Pooh! Als ik nog meer berichtjes krijg zal ik t er meteen opzetten! @Mink... sorry meis maar jouw tips daar heb ik dus overheen gelezen... zal zo ff terug lezen. Dan kom ik er nog even op terug bij je!
Mink... om even hierop terug te komen. Ze heeft tot nog toe iedere dag huisarrest MAAR ik heb n hele pientere dochtertje al zeg ik t zelf... mama is met Giuliano naar ziekenhuis, papa is de ramen aan t wassen dus niemand let op, is dat even goed voor mij (ebony) dan kan ik er tussenuit glippen!!!! Dat was gisteren... mama hƩƩl boos natuurlijk:x en zei dat ze vandaag meteen na school naar d'r kamer moet en alleen voor te komen eten nog maar naar beneden mocht komen. Zo gezegd zo gedaan... papa gaat met Didier naar de dokter en mama zit net even op de wc te plassen -> sorry dames) duurde 15 sec bij elkaar... verders ben ik gewoon beneden met eten en zo bezig geweest. Ik laat Gyani boven de kinders roepen... ze komen allemaal beneden BEHALVE ebony... ik dacht ach, t is zonde die is zeker in slaap gevallen.. dus Chris boven alle kamers aflopen maar nee hoor GEEN EBONY... ik zeg tegen Didier kijk ns of Ebony dr fiets er nog staat... ja die stond er nog wel MAAR Giuliano's crossfietsje was WEG!!!! Verdomme... 15 sec ben ik op die wc geweest en madam is er gewoon vandoor gegaan! Om kwart over 7 vanavond kwam ze weer doodleuk thuis alsof er niks aan de hand was. Ik had van kwaaiigheid haar hele kamer leeggehaald met poppen en knuffels en kinderwagens. Die kan ze nu terugverdienen als ze iedere keer zegt waar ze heen gaat en ook daadwerkelijk daar is geweest (ik controleer dat natuurlijk). Als ze liegt moet ze haar terugverdiende pop of beer weer inleveren!!! Als dit niet werkt dan werkt niks bij haar!!! Maatschappelijk werk heeft nog niks laten horen dus bel ik morgen naar hulpinstanties om advies en tips te vragen. Dit kan zo niet langer!
Pooh....sterkte meis! Hopelijk heb je inmiddels jullie kindje in je aremen. Miran...succes met je meid! Pittige tante als ik dat zo lees. @all...ik ga lekker slapen. Truste!
*** BUDDYNIEUWS *** Ja, het duurde ff en was een zware dag die eindigde in een sectio. Rond half 9 (gister)avond is onze zoon Ryan geboren. Hij moet n nachtje op de kinderafdeling blijven maar alles goed met mams en zoon xxx *** EINDE BUDDYNIEUWS *** GEFELICITEERD meis en haan met jullie zoontje Ryan!!! Geniet er lekker van... t is jullie nu wel gegunt!
Pooh en haan, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Ryan! Heeft lang moeten duren, maar nu is hij er eindelijk en kan het genieten gaan beginnen!
Pooh; Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ryan! Leuke naam ook! En ben erg benieuwd naar je verhaal, zo te lezen is het zwaar geweest! Doe rustig aan en tot snel! xxx Hallo dames! Hoe is het met jullie? Moet nog ff bijlezen hoor! Liv viel gisteren uiteindelijk om half 11 in een diepe slaap, dit nadat al mijn vriendinnen met haar getut hadden! Ze vond het heerlijk! Nu ligt ze ook in de wieg, maar zit telkens nog te bewegen.. Ik laat haar maar even gaan! xxx
Hey Pooh en haan: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE RYAN. HELE MOOIE NAAM Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen en dat alles goed met jullie gaat. Meissie het klonk als een heftige bevalling en kan dan ook alleen maar zeggen, knap gedaan meis!! een hele dikke knuffel voor jullie...
Meiden, ff een vraag! Vanaf wanneer konden jullie je kindjes wakker wegleggen en gingen zij zelf slapen? Ik kan nu sinds een paar dagen Liv wel wegleggen, maar dan moet ze wel heel erg moe zijn en ik moet haar speentje een tijdje vasthouden (ze snapt m nog niet helemaal).. Mijn broer kan zijn kleine van 7 maanden tegenwoordig naar bed brengen en na even spelen gaat ze zelf slapen, GEWELDIG! Maargoed, ze is nu echt in slaap gevallen, dus ga niet klagen! Al slaapt ze maar een half uurtje! xxx