@ Miranda, ik kreeg mijn eerste echo pas toen ik 11 wk en nog wat was maar ik vond het wel prima allemaal... Voelde me heel raar in het begin, alles ging zo snel voor mijn gevoel en had nog niet meteen dat roze wolk idee dus ik vond het niet erg langzaam gaan. Maar maandag over een week is al wel snel joh! Die tijd is zo voorbij, ff geduld nog
Hey Kippies Heb ff globaal bijgelezen...alle leuke verhalen over echo's en zo heb geen tijd om nu lang te kletsen want het is akelig druk op het werk, niet leuk meer maar wou toch even hallo zeggen .. Hier gaat alles redelijk, blijf af en aan et bloedverlies houden dus als dat volgende week zo is nog dan ff bellen maar verder voel ik me goed...ben klaar om weer zwanger te worden!
Hey meiden Gister avond was het hel erg druk op mijn werk ik kon aan het einde van de avond bijna niet meer lopen van de pijn in mijn heupen. ik heb vanochtend de verloskundige gebeld en die vertelde mij dat ik het goed in de gaten moest houden en anders moet ik naar mensendieck ivm bekkeninstabilitijd. verders gaat alles goed. liena ik moet de 11 de weer naar de vk. hoe is het met jou?
@ Pooh (all), weet niet precies wat de gyn wil gaan doen. Ik krijg iig weer een uitstrijkje om te kijken of mijn pap weg is. En misschien gaan ze wat meer onderzoeken doen. Maar dat gebeurd meestal pas na 3x mk. Ik word nu alleen zo gek van dat bloeden, alsof het niet ophoud
@ Deli, Ik heb idd mijn vragen kunnen stellen. Is dan wel ff weer lekker om wat zekerheid te krijgen. Ik vond het vanmorgen ook helemaal niet grappig dat ik al zo vroeg wakker was, ben vanmorgen toch nog maar ff op bed gekropen en heb nog bijna een uur geslapen Zit ik je helemaal blij te maken met een dood vogeltje, toch geen vrij morgen ? Maar niet getreurd, de pos. gedachte is wel dat dit ws voorlopig de laatste maandafsluiting is , en dat is dan ook wel lekker toch..... Jammer dat het etentje toch niet helemaal verliep zoals je zou willen. Eigenlijk best raar dat er niet meer vegetarische maaltijden op een menukaart staan. Maar desondanks toch redelijk gegeten? Lekker dat je vannacht niet helemaal gek werd van de jeuk. Kan me echt voorstellen dat je daar helemaal raar van wordt, haast net zo erg als een mug ...... @ Pooh wat gaaf om motorrijles te krijgen. Lief cadeautje van je haantje . Welterusten voor nu meis en tok gauw..... @ Mupkuh, afleiding is vaak idd een goede methode om dit soor tijden door te komen he? Knuf... Het is idd een beetje dubbel maar kan me voorstellen dat je blij bent dat je lichaam het deze keer zelf heeft gedaan. @ Dag, zou idd jammer zijn als je straks overdag niet meer kan komen tokken. Maar goed, 's avonds kan idd ook wel. Krijg je nu een groter kantoor? Wel druk allemaal zeker zo met een verhuizing? @ Miranda, dat geeft een gestoord eetkippie moed , dus het is helemaal niet nodig dat je zo'n 20-25 kilo groeit, dt zijn nl veel gewichten die ik overal lees , ach en al zou dat wel gebeuren, ik kan na de bevalling altijd terug naar mijn oude gewicht, heb wel ervaring , al zou ik het noooooooit meer zo drastisch doen...! Meis voor je het weet is er weer een week voorbij en dan schiet het best op hoor , maar je wilt natuurlijk graag je beeb zien .......... Je geduld wordt dus aardig op de proef gesteld? @ Riddle fijn om te horen dat het zo goed met je gaat. En we gaan weer met je meeleven. Mooi dat jullie er weer voor gaan! @ Maria, dat is wel vervelend zeg, als je zo'n pijn hebt in je heupen. Hoop voor je dat het meevalt. Maar daar begint dus de pijn van bekkeninstabiliteit , zal ik dat ook maar ff in de gaten houden. Verder gaat het goed met me. Zo ff lekker in huis bezig en dan het wiegje dat ik van mijn tante heb gekregen schuren...... Heb er helemaal zin in, maar moet eerst van mezelf het strijken klaar maken .... Verder met jou wel alles goed? De 11de weer naar de VK, voor je het weet is eht weer zover...
@ Maria, hopelijk krijg je geen bi, dat lijkt me niet prettig meid! Goed op jezelf letten dan! @ Mup, hopelijk stopt het bloeden snel en word je ook snel verder geholpen bij de gyn! @ Liena, fijn dat je weer wat zekerder bent geworden van je vk-afspraakje! Altjid prettig toch! En ze zijn er om je vragen te beantwoorden dus lekker doen hoor! Wat goed dat je nog hebt geslapen vanmorgen! Lekkerrrrrrrrr.... Ik had ook zo'n fase dat ik weken slecht sliep, bah! Slecht slapen en werken is een foute combi! En inderdaad het is alsnog bijna weekend en ik hoef alleen nog volg. week te werken verder dus ik klaag niet! Ik heb ook gewoon goed gegeten hoor vind alleen dat als je 2 vega-gerechten op je kaart hebt staan je ze wel beide moet hebben :x maar goed.... Had gister ook een giga baal dag dus lag misschien wel daar aan
@Deli en Pooh, t zal er ook mee te maken hebben dat wij morgen over 2 weekjes al op vakantie gaan en dat ik dus met n gerust hart kan gaan. En ook denk ik omdat mijn vorige menstruatie ook al zo raar was van kleur. Mijn schoonmoeder kwam net even op de koffie en wat had ze bij..... ja hoor de 1ste omslagdoek en de eerste 5 rompertjes. Ooow wat heerlijk zeg en liefffffffffffffffff. Nu ga ik weg want moet nog overblijven op school en werken dus ik ben er vanavond MISSCHIEN weer. Doei
Morguh kippies! Heb net teruggelezen en nu ga ik eens lekker koffie zetten en berichtje typen. Ik heb vandaan een dagje vrij genomen na alle stress van gisteren. Mijn vrije woensdag was zo in duigen gevallen en ik ben zo moe .. vannacht helaas weer weinig geslapen.. word ook steeds te vroeg wakker en dan heb ik het bloedheet. Dus nu ben ik lekker thuis! Zo ff het zonnetje in, maar eerst de kippen.. ff koffie zetten, tot zo!
Morge lieve dames! Heb heerlijk geslapen vannacht. Na eerst nog ff flink huilen omdat de een na de ander weer belde of smste. Heb nu buikpijn en "ongesteld" zeg maar om t makkelijk te houden. Maar dat is een goed teken dus dat heb ik er wel voor over. De pizza was heerlijk en heb geen dood vogeltje gevonden Deli! Dadelijk maar eens boodschappen doen want anders hebben Barry en ik vanavond nog niks te eten.... De planning wilde hem nog een nacht weg houden maar daar is ie toch ff tegen in gegaan. Weet niet zo goed waar de planner mee bezig is maar is nogal wat personeel tegen hem op aan t zetten..... Ik ga even wat te eten zoeken en dan richting mijn moeder. Fijne dag allemaal!
@ Miran, leuk hoor de eerste dingetjes hopelijk is alles goed met die 1e echo en kunnen jullie heerlijk genieten van de vakantie! Werkse voor nu! @ Nata, meid groot gelijk heb je! Lekker ff een dag bijkomen van alle stress! Zo te horen ben je daar helemaal aan toe! @ Yootje, gelukkig heb je goed geslapen en komt Barry gewoon weer thuis, lekker naar z'n vrouwtje! Fijne dat meis!
Ja vind ik wel ja.... Kreeg net een kaartje van een vriendin met een heel mooi gedichtje: An angel in the book of life, wrote down an infant's birth. And mentionend as he closed the book ...too beautiful for earth... Moest er meteen weer van huilen.....
Ja als t goed is rond half zeven. Maar hij moet morgen wel weer werken....eigenlijk had ie vrij.... Maar zondag gaan we samen de trein in vliegtuigen kijken op schiphol. FF lekker niks.
Zo heerlijk, heb het strijken weer aan kant en in de kast. Kan ik nu lekker beginnen met schuren @ Deli, Ben ik met je eens hoor, als je er al maar twee hebt en een is er niet dan is de keus wel erg beperkt. Maar mss komt het idd wel doordat je gisteren een baaldag had, als er dan iets tegenzit, lijkt het wel of er niets goed kan gaan he ? Hoop voor je da het vandaag weer beter gaat..... Zo dus nu nog maar 5 1/2 dag werken voor je verlof? Gaat echt superhard........ @ Yojo, lekker dat je haantje toch thuis komt vanaaf. Wat een ontzettend mooi gedichtje, kreeg gewoon kippenvel toen ikhem las...... Hoop dat je je snel weer beter gaat voelen. Groetjes aan je mamakippie..... @ Miranda, zooooooo lieeeeeeffff van je schoonmama. Fijn is het dat ze zo meeleven he. Werk ze vandaag en mss tok vanaaf.... @ Nata, je hebt groot gelijk dat je er nog een dagje aan vast hebt geplakt. ff bijkomen van de schrik.... En vroeg wakker omdat je het zo warm hebt? Mss is het voor het goede doel? Ik heb het 's nachts ook zo ontzettend warm, wordt soms helemaal nat van het zweet wakker ..... Blijf voor je veren hoor......