Ach, ik neem maar een zakdoek mee want moeders zal het wel spannender vinden dan het kind zelf ben ik bang . Komt vast goed!
Mogguh Kippies @Kristel...Wow wat een mooie foto joh!wou dat ik dat ook kon zeg pfff Hier alles shit ff grof gezegd, ik zit op mijn werk maar je moet niet zien hoe, ik wou gisteren Rayven in de draagzak tillen en toen zei mijn schouder *knap* deed wel zeer maar het ging wel, in de loop van de dag werd het steeds erger en ook steeds meer pijn in mijn arm, schouderblad en vooral nek en 's avonds keek ik in de spiegel en toen zag ik een hele zwelling aan de zijkant van mijn nek en dat mijn nek scheef stond en die krijg ik nu met geen mogelijkheid meer recht....heb zoveel pijn net alsof die spier in de brand staat, Rayven oppakken is nu ook onmogelijk dus haantje doet nu alles en maar ff zien hoe het gaat anders maandag ff naar de ha weer...hopelijk hou ik het vol de hele dag typen en zo want ook dat doet hels zeer ...pff heb ik weer, ben net zo'n bouwpakketje aan het worden hahaha iedereen werkse!!
ze zijn hier aan het schilderen de deuren en kozijnen en ga hier gewoon bijna over mijn nek bah echt niet fijn normaal niet zo erg last van maar nu wel ...
Spannend irisnaomi! Ik ga voor je veren. Deli...is het nog een beetje vol te houden bij je moeder in huis? Ik moet er niet aan denken. Vind het erg knap van jullie! Heb 5 jaar met mijn schoonvader in huis gewoond maar dat was geen succes. En toen hadden we al aparte woonkamer etc.... Nu gaat het wel om je eigen moeder. Maakt dat het wat makkelijker? Riddle...wat prut dat je last hebt van je schouder en nek. Doe je wel een beetje rustig aan?
@ Irisnaomi, ik vind verflucht altijd heerlijk maar om er een hele dag in te zitten lijkt me ook niks! @ Riedel, meis sterkte en succes! @ Dag, het is wel uit te houden hoor maar het blijft gewoon niet ideaal... Mijn moeder woont alleen en is altijd thuis dus we zitten ook bij elkaar op de lip als ik neit moet werken. En het is gewoon niet fijn om niet je eigen ding te kunnen doen... Maar ja, hopelijk vinden we snel ons droomhuis nu heeft mijn hubbie een huis op het oog en ik een ander huis maar nog niet iets wat we samen echt zien zitten...
zooo ben terug, ik heb heel zwaar pijn schouder verrekt en misschien licht gescheurd, die zwellign in mijn nek komt daar ook vandaan en drukt mijn zenuwen nu weg vandaar die uitstralende pijn...nu voor een week pijnstilling en moet warm houden 's avonds dan moet het met 10 dagen over zijn
Was ik weer! Kraamvisite was gezellie! Blijft altijd leuk zo'n klein minimensje... en wat heb je dan ineens zelf er 2 reuzen rondlopen... @Dag, ben ook wel eens sneaky online hoor, maar ik heb het grote nadeel dat ik met mijn rug naar de deur zit, dus ik zie nooit wie er binnenkomt of langsloopt... Kan me je zenuwen goed voorstellen hoor... een hele dikke knuff van mij! @Deli, hoe was het bij het huisje waar jullie van de week voor de 2e keer heen geweest zijn? @Kristel, zwemze! @Riedel, autsj! Jeetje, dat lijkt me erg pijnlijk! Rustig aan dan maar! Hoe ging het bij de HA? Oh, ik lees het net. Lekker dan... hoop voor je dat het na 10 dagen over is, lijkt me erg vervelend! @Irisnaomi, lekker zo'n verfluchtje... nu even niet dus! Xx
@ Riedel, dat klinkt niet best! Mocht je wel werken dan of moet je rust huoden? @ Queenie, groot zijn ze dan alweer he! Wanneer komt nr. 3? huis was niks! Ik had destijds al helemaal geen gevoel erbij en hubbie was "in love" maar ik had nu weer geen goed gevoel en hubbie toch ook minder dus dat scheelde weer! Er is nu een huis, bij Kristel in de buurt een hele ruime hoekwoning maar die moet helemaal verbouwd/opgeknapt worden en dat ziet hubbie wel zitten maar ze vragen de hoofdprijs dus hij heeft nu gevraagd aan de makelaar of een bod van -30.000,= serieus genomen wordt. Het staat nl. al heel lang te koop ook dus dat wachten we nog even af. Verder heb ik een leuk huis gezien maar vindt hubbie het huis wel leuk maar de straat niet zo en het is in een dure buurt dus "maar een gewoon rijtjeshuis" terwijl je aan de andere kant van de stad voor dat geld een hoekhuis hebt met garage of 2 onder 1 kap zelfs bijv. maar ja. Mij maakt het niet zo veel uit als het maar helemaal goed voelt voor ons beide!
@Deli, haha! Nou, nr 3 komt niet hoor! Tenminste niet volgens 'planning'. Nee, ik vind 2 kids hartstikke leuk en op zijn tijd al druk genoeg! Maar feit blijft dat ik gewoon gek op babietjes ben! Dus dat wordt hem nu zeker weten niet. Scheelt dat jullie nu allebei niet zo'n goed gevoel erover hadden. Gezellig ja bij Kristel! Als het huis al heel lang te koop staat, lijkt mij dat de huidige eigenaar er wel snel van af zou willen. Als je het niet probeert weet je het nooit idd! En het belangrijkste is sowieso dat het voor jullie beiden goed voelt idd! Of het nu een rijtjeshuis of een hoekhuis is!
Dames.... Ik had vanmiddag n berichtje gekregen van POOH... Artsen zijn erg tevreden over Ryan. Hij ligt in een gewoon bedje, niet meer aan de monitor ip mag hij zondag mee naar huis! xxx Dit was n smsje van mn kippenvriendinnetje. All... heb wel alles bij gelezen maar kan t gewoon niet onthouden... erg he?!! Mijn hoofd zit tjokvol. Heb vandaag voor t eerst sinds dat wij naar Duinrell zijn geweest écht gepoetst. Gelukkig viel t allemaal wel mee met die viezigheid in de emmer. Ik ga nog even wat verder rommelen. Kom vanavond weer tokken
hey meiden, Dag: kan me voorstellen dat het spannend is hoor.. Maar het komt vast wel goed! Dikke knuf! Irisnaomi: wordt vast mooi bij jullie met dat geverf! Rid: au klinkt erg pijnlijk. Hoop dat het snel weer over is! Deli: heeey Moeilijk he een huis vinden wat jullie allebei leuk vinden. Wij hebben een nieuwbouw huis dus konden alleen tekeningen kijken.. In een opwelling een folder aangevraagd en een week later hadden we het gekocht QB: altijd leuk idd zo'n klein ukkie Miranda: weer helemaal schoon?? Pooh: Gelukkig maar dat het al beter gaat met Ryan! nog even en dan mag hij lekker mee naar huis! Nou nog even ego Hier gaat het eindelijk weer goed. Nathan heeft niet meer gespuugd en best redelijk gegeten, alleen avond eten wil hij nog niet maar dat laten we nog maar even. De ha heeft hem even goed nagekeken maar er was nu niets om ons zorgen om te maken. Als hij volgende week nog spuugt mogen we weer komen maar denk dat we het ergste gehad hebben. Nathan trekt zich weer op in de box, tijgert de kamer door en is weer super vrolijk Zo fijn dat het weer beter gaat! Hopenlijk hebben we het nu weer gehad. Meiden fijne avond! xxx
Hey Meiden @pooh...super nieuws joh!...lekker zondag naar huis, heerlijk @Deli...ja mag gewoon werken hoor, typen is niet echt fijn omdat je toch je arm/schouder optilt maar stilhouden moet ook niet want dan wordt er stijf juist... Nou ik ga lekker uitbuiken van de spaghetti Fijne avond
Juffie... Huis is nog niet helemaal schoon. Morgen (mits t weer net zo lekker is als dat t vandaag was) t beddengoed verschonen, slaapkamers uitpoetsen en mn badkamer nog even onderhanden nemen en dan ben ik wel klaar. Heb vandaag huiskamer/achterkamer en keuken gepoetst en gedweild. Pfffffff en daar ben ik lang mee bezig geweest er kwam steeds iets tussen... heb ik zo'n hekel aan he! ALs ik aan t poetsen ben moet niks of niemand mij storen! hahahaha Riddle... lijkt me erg pijnlijk maar gewoon werken gaat dus wel?... erg knap van je! QB... hoe was je dag? Hoe was t bij je vriendin met dat babytje? Hoe ging t nu met Jamie? Ach... ik ben ook zo'n muts he momenteel hahaha sorry! All... ga zo lekker bankhangen ben behoorlijk moe! Kom morgen weer tokken
Goedemorgen... Ik lag gisteren heerlijk om half 10 op de bank te slapen. Viel telkens in slaap en schoot weer wakker... jullie kunnen t misschien wel. Nu ben ik net pas wakker. De kinders hebben me heerlijk laten slapen maar kom nog moe uit mn bed! Vandaag nog de badkamer en de slaapkamers doen en dan ben ik er weer doorheen. Heb de eerste was al draaiende staan. Hoe is het met jullie? Tok laters
Miranda: hier alles goed hoor. ik lag gisteren ook voor half 10 al in bed. Sliep meteen. Nathan liet ons vanmorgen slapen tot kwart voor 8, lekker hoor! Fijne zaterdag allemaal. geniet van het heerlijke weer!! xxx Ohja heb net een nieuwe fiets gekocht. een hele mooie mamafiets met zitje. Kunnen we volgend weekend lekker fietsen
Hoi Kippies, ik heb wel meegelezen, maar geen tijd gehad om te kunnen reageren... Juffie: wat naar dat Nathan zo ziek geweest is! Gelukkig gaat het nu weer beter met hem. Werken is idd helemaal niet leuk als er iets met je kindje is. Luca heeft van de week keihard zijn hoofd gestoten aan de tefelpoot. Een bult boven zijn oog en helemaal overstuur. Toen kon ik wel meehuilen gewoon. Miran: doe je een beetje rustig aan? Ik maak me een beetje zorgen om je, volgens mij zit je een beetje tegen een burn-out aan. Neem af en toe even lekker tijd voor jezelf (voor zover dat gaat met 4 kids) en probeer te ontspannen. Deli: je hebt helemaal gelijk dat het gevoel goed moet zijn bij een huis. Jullie droomhuis is er echt wel; jullie gaan het vanzelf tegen komen! Hoe gaat het met Wesley? QB: ja dan lijken je eigen kids wel al heel groot vergeleken bij zo'n pasgeboren beebje. Wel altijd schattig he?! Riddle: jij hebt je schouder flink verrekt zeg! Doe maar rustig aan hoor! Irisnaomie: welkom hier! (had ik volgens mij nog niet gezegd) Spannend al je klachten, maar nog even geduld dus... Lin: ik zou me niet teveel zorgen maken over dat ze nog niet zelf in slaap kan vallen. Dat komt echt vanzelf. Ik was heel bang dat Luca het nooit zou leren en dat ik hem aan het verpesten was, maar dat was achteraf nergens voor nodig. Als ze nu lekker in slaap valt als je haar wieg rijdt of haar speentje vasthoudt, zou ik dat lekker doen. Ze is nog hardstikke klein en heeft een nare tijd met haar reflux achter de rug, dus ze heeft mamma gewoon nog even nodig. Niet onzeker zijn hoor!!! All: Luca is de laatste dagen steeds om 6:00 wakker, geen idee waarom. Hiervoor altijd om 7:30-8:00, dus valt wel een beetje tegen... Hoop dat het een fase is en dat hij er geen gewoonte van maakt... Verder alles prima hier!
Elise: arme Luca Dat is het voordeel van een helmpje Nathan stoot zich ook heel vaak maar geeft meestal geen kik. dat zal nog wennen worden straks