@Elise, heel schattig idd! Maar ik hou het echt maar bij 2 hoor! @Juffie, dat wilde ik je nog vragen, weet je al wanneer Nathan's helmpje af mag eigenlijk? @Miran, muts of niet, gezellig vind ik je toch wel! Hoe voel je je vandaag?
hey juf! ja weer wachtbank heb vrijdag mn 3e echo gehad en mn ei was gesprongen! dus spannend nu, weer afwachten. met jou ook alles goed?
QB: Nathans helm mag af als hij ongeveer een jaar is. Ligt er aan hoe snel het gaat en hoe snel de fontanellen dicht zijn. Bubsie: wel gek lijkt me dat je nu zo precies kunt zien wanneer je ei gesprongen is enzo. wordt het nog spannender. Hier alles goed trouwens.Heb alleen verschrikkelijk last van aften. mijn weerstand is wat minder, druk gehad en heb me zorgen gemaakt om nathan en dan krijg ik er altijd last van. maar dat gaat ook wel weer over Nou ga even in de tuin zitten. haantje heeft de vuurkorf aangemaakt. het tuinhuis moet even leeg gestookt worden anders past mijn nieuwe fiets er niet in fijne avond! xxx
ja juf, is zeker stuk spannender nu. heb ook meer een soort van zenuwen nu. we zullen zien. anders NOG een ronde clomid onder controle. ga ff lets dance kijken. fijne avond allemaal.
Hallootjes Ik kom alleen even snel gedag zeggen, we zijn net terug van een dagje met zijn tweetjes weg aangezien we vandaag 1 jaar getrouwd zijn Ik wens iedereen een fijne avond en een hele dikke knuffel!
Goedemorgen allemaal... Riddle... nog gefeliciteerd met jullie 1e trouwdag! Lekker weggeweest zonder Rayven?... dat zal ook wel even genieten zijn geweest zonder de ritme van zo'n kleintje! Wendy... heel mooi dat kaartje. Ziet er erg netjes uit! Ben je niet wat te vroeg met die uitnodigingen? Het is pas bijna oktober. hahaha Elise... ja ik kijk uit en denk niet dat t n burn-out is al moet ik even op google zoeken wat dat precies inhoudt. hahaha ik denk dat t komt door al dat gestress van ons wegloopkindje! Zielig dat Luca zn hoofdje gestoten heeft. Wij zaten gisteren bij mn schoonmoeder en de drie kinders waren buiten aan t spelen en ineens komen er 2 KEIHARD huilend en OVERSTUUR naar binnen gerend... Ebony als eerste en ik tilde haar op en hoorde dat t over Gyani ging maar die stond nog buiten keihard te huilen. Ik hoorde iets van gat en bloed. Ik schreeuwde naar Chris dat ie moest gaan kijken want ik had de 2 kleintjes en durfde zelf niet te kijken. Chris en mn schoonouders en mn schoonzusje vlogen als gekke naar buiten. Wat bleek nou... Ebony had n stok naar Gyani gegooid en dat was tegen de zijkant van zn neus net onder zn oog gekomen. Dus daar zat n sneetje in maar bloed spoot er aan alle kanten uit... hij had daarbij dus bloed uit dat sneetje maar ook uit zn neusgat. Een theedoek tegen zn neus aangehouden en achteraf viel t reuze mee.... maar die 2 kleintjes zaten te rillen van de schrik. Nadat t ergste bloed weg was klaagde hij van hoofdpijn en zijn wij naar huis gegaan. Daar deed ik de kleintjes onder de douche en naar bed en ze vielen als blokken in slaap. Gyani heeft gelukkig niet overgegeven want dan had ik naar de hapost kunnen gaan. Nu valt t echt wel mee. Ik durf dat niet te kijken als bloed eruit spuit! QB... gisteren lag ik om half 10 alweer in bed en geloof niet dat ik 10 uur gered heb. Om 9 uur vanochtend ben ik weer opgestaan maar loop de hele dag te gapen van de vermoeidheid. Verders gaat t wel goed hoor.... heb gisteren nog de badkamer gedaan en boven de slaapkamers gezogen en alle beddegoed van de bedden getrokken en uitgewassen en daarna nog de bedden opgemaakt. Ook beneden nog n keer gezogen. Mijn huisje is aan kant zolang t weer duurt! Bubsie... volgens mij zitten wij tot de zelfde dag op t wachtbankje. Spannend voor je meis... ik hoop dat t raak is! Wanneer ga jij testen? Juffie... ook goedemorgen jij! All... mijn ouders komen vandaag naar ons toe en dat is altijd erg leuk! Dus zal er vanavond pas na 19.00 uur zijn denk ik Fijne dag allemaal
Ja miranda ik ben redelijk vroeg maar 6 dec. is natuurlijk wel een rot datum. We versturen ze eind Oktober maar je kunt het maar af hebben he? En ik moet nog een uitnodiging maken voor mijn moeder die wordt 50 dus had nog genoeg te doen
Het kaartje is idd erg mooi. Ben benieuwd wat je van je moeders kaartje maakt. Je hebt gelijk sinterklaastijd is n rottijd... vooral kinders die met sinterklaastijd geboren worden. Je hebt echt goed je best gedaan... t kaartje mag er wezen!
Mogguh kippies! Wen, mooi kaartje hoor! Super gedaan! Miran, jeetje bezig bijtje! Veel plezier met je ouders vandaag! Juffie, ok. Was ik ff benieuwd naar! Dus dat hoeft niet zo heel lang meer! Riedel, nog van harte met jullie 1-jarig jubileum! Zal gauw naar de badkamer gaan, haantje doet de kids in bad, maar volgens mij wil Jamie niet echt luisteren.... Tok later! Xx
@ wendy, leuke kaart zeg!!! @riddle: gefeliciteerd met jullie jaar getrouwd! @miran, ja spannend nu or, ik ga als het nodig is denk ik zaterdag testen. weet het nog niet precies. weet ook niet of het nodig is. hoop zo dat het nu gelukt is maar das nog ff afwachten. zaterdag heb ik een feestje dus moet dan in ieder geval wel weten of het zo is of niet. en als ik het echt volhoud niet te testen dan gewoon nie drinken natuurlijk. fijne avond allemaal ben weer weg ff naar mn schoonouders.
Bubsie... mijn NOD is zondag. Heb jij al wat "symptomen"? Of voel je niks? Ik ben alleen moe maar heb ook de afgelopen veel meegemaakt vnl gestresst dus denk dat dat er nu allemaal n beetje uit aan t komen is! Aan de ene kant met nu die economie en dergelijke vind ik t wel moeilijker om voor nog n kindje te gaan maar aan de andere kant denk ik ach ik wil t diep van binnen zooooooooo graag. Ik heb mn eigen de eerste 2 a 2,5 week er aardig bij neergelegd dat als t komt dan komt t maar nu zit ik dicht tegen mn NOD aan en vind ik t iedere keer weer zo spannend. Erg he dat vrouwenlichaam?!! IK ben nog steeds met vlagen misselijk en vooral in de ochtend en in de avond. Nu zit ik te gapen als n gek achter de pc dus ga nu lekker douchen en dan weer op tijd naar bedje toe. Ik wens jullie n fijne avond toe!
Miranda: Logisch toch dat het spannend is.. Vooral omdat je eigenlijk nog heel graag zwanger wil worden. Er dan helemaal niet mee bezig zijn is dan wel heel lastig. Heb net een lekker verwendagje gereserveerd met mijn mams en zusjes. Ga in de herfstvakantie lekker een dagje naar de zwaluwhoeve. Nu al zin in De laatste keer dat ik geweest ben was ik net 5 weekjes zwanger en durfde dus neit in de sauna enzo.. fijne avond allemaal! xxx
Juffie... mag ik vragen hoeveel zusjes je dan hebt? En idd is t logisch dat je tegen je NOD toch wel erg spannend vind, maar t is ook wel erg moeilijk want aan de ene kant wil ik er niet mee bezig zijn en de natuur zn gang laten gaan en aan de andere kant denk ik vandaag begint mn vruchtbare periode en dan mn eisprong dus ik heb nog 4 dagen hopelijk komt dat eitje en zaadje dan mooi samen. Ik vind t zo erg dat ik me niet makkelijk om kan zetten zodat ik er niet mee bezig ben! Trouwens wel erg leuk zo'n verwendag! Ik ging t eerste jaar met mn mam's naar mama mia de musical. Helemaal geweldig!
Miran, nee heb nog niet echt symptomen. enige wat me opvalt is dat ik veel zin in sex heb heel de week al. maar ook nu na mn ei nog steeds. verder geen klachten ofzo, ja beetje moe, maar steek dat altijd op mn b12 krijg ik iedere maand een injectie voor. oja en beetje humeurig sinds gister. maar dat komt ook wel weer goed. tuurlijk vind je het toch spannend ondanks dat je er eigenlijk niet mee bezig wilt zijn. trusten allemaal. tot morgen
Ik kom nog even iedereen n goede nachtrust wensen. Ik zet nu die pc uit en ga lekker op tijd naar mn bedje toe ben weer zooo moooooeeeeehoooooooeeeee! *gaap* weltrusten!
goedemorgen allemaal! Miranda: heb 2 jongere zusjes. 1 van een jaar jonger en 1 van 3 jaar jonger. We zitten lekker dicht op elkaar dus.. Fijne dag! xxx