Goedemorgen... Juffie... idd erg dicht op elkaar. Mijn zusje is 3,5 jaar jonger als ik. Toen haar oudste en mijn oudste nét geboren waren (die 2 schelen maar 6 weken) hadden wij n beter contact met elkaar. Ik liep 1x in de week naar haar en dan liepen wij samen met de kleintjes door naar mn moeder. Toen woonde ik in n ander huis in Helmond maar wel alleen met die drie kinders en toen zag ik ze nog minder. Nu woon ik in Zeeland en nu hoor ik ze bijna nooit meer! Ik mis haar niet... mijn schoonzusjes zijn voor mij mijn zusjes. Die hebben alle gemis in 1x goedgemaakt. Moniek (t derde meisje van mn schoonmoeder) is vanaf eerste dag dat ik hier op t dorp kwam al n hartsvriendin van mij. Het voelt als mijn zusje. Dat heb ik nog nooit met mn echte zus gehad. Dus eigenlijk ben ik wel jaloers op je dat jij dit soort dingen wel kunt doen met je zusjes hahahhaha. Lekker ervan genieten meis! All... kom weer moe uit bed. Chris was gisteren in n klierbui. Hij hield me wakker tot n uur of 11 met zn geklier. Toen begon ik n beetje boos te worden en zei: of sex of gewoon slapen en niet blijven klieren (niet intiem klieren hoor... was dat maar waar!). Toen ging hij liggen en draaide zn eigen om en kon ik eindelijk slapen... was kei moe. Ik moet er wel om 07.00 uur uit en hij kan blijven liggen tot n uur of 11.30 uur! Hij moet vanavond de nacht in! Gelukkig kan ik dan op tijd slapen want hij moet om 21.00 uur al aanrijden! Ik wil iedereen vanuit Zeeland n fijne werkende dag wensen... Ik ga nu over n uurtje voor 3 uurtjes werken en dan vanmiddag met Chris de stad in! Doei
Mogguh allemaal @Miran..logisch hoor dat je er toch een beteje mee bezig bent je kan gewoon niet zomaar een knop omzetten natuurlijk maar wie weet wat de toekomst allemaal voor spannende dingen brengt Ik heb even een vraag want weet et ff niet meer, ik was dus afgelopen woensdag bij he CB en toen had ze het over eten dat ze nu omdat ze af en toe liet staan en nu zwaar genoeg is over mag van 5 naar 4 flessen, dat hebben we sinds gisteren gedaan en dan de laatste fles een papfles en eventueel als ze wakker is tussendoor paar hapjes fruit of groente ( wat het CB te vroeg vond die vonden pas vanaf 5 maanden proberen goed ) dat vind ze heerlijk en is boos als ze neit meer krijgt ...wat mijn probleem nu is, gisteren had ze de laatste fles om 20.15 en anochtend heb ik haar er om 07.45 maar eens een keer uitgehaald want voor haar hoefde het nog niet echt, fles gemaakt van 210 ml. laat ze 80 ml. staan en niks meer in te krijgen, ik heb het idee dat ze ineens niks meer voor de fles of melk voelt maar ja als dat zo is hoe moet ik dat dan oplossen want van potjes mag ze nog nauwelijks wat....
Ik deed dan altijd... is wel lang geleden hoor... S'morgensvroeg fles tussendoortje fruitpotje S'middagsuur fles Avondeten fles Voor slapen gaan fles! Dat was mijn ritme en tussen middaguur en avond eten ook nog n fruitpotje (wat overgebleven was van de ochtend) Hopelijk heb je er wat aan!
Ja dat is nu ook mijn ritme maar dan nog wil ze de fles amper en ja dan heb ik het idee dat ze veel te weinig eet
Hihi! Coole foto Dag! @All, een hele goeiemorgen! Hier vandaag een was en dweildagje ingeplanned. Doe Britt zo nog ff op bed, en Jamie hangt lui op de bank. We hebben gister een verjaardag gehad van vrienden van ons die hun zoontje was 1 jaar geworden. De kids hebben de hele middag lopen spelen, ze lagen gisteravond dan ook gauw in croma, hihi! Xx
Riddle...maak je niet te druk als er een keer een fles blijft staan. Te veel fruit geven is nog niet ideaal als ze nog zo jong zijn. Ze gaat de fles vanzelf weer goed leeg drinken als ze honger krijgt. Even volhouden . Natuurlijk ben je altijd bezorgd of ze genoeg binnen krijgen maar ze kunnen met veel minder toekomen dan we denken. Hoe meer jij je druk maakt hoe minder goed ze gaat drinken. Het moet geen stress moment worden als je de fles aanbied. Komt vast goed! Succes in ieder geval. @all woensdag is de dag van de operatie...heb vanacht al geen oog dicht gedaan. Wordt een vermoeiende week voor mij
Ik en mijn paard staan er een beetje dom op maar Stan heeft zo'n pret Hopelijk blijft hij het leuk vinden. Zou mama wel leuk vinden als zoonlief gaat rijden. Maar het zal wel weer voetballen worden 8)
Nee maak me ook geen zware zorgen nog hoor maar het valt me gewoon op dat ze nu ineens heel snel de fles steeds minder graag wil vandaar... Ik ga ook nog even snel dweilen en dan bij Rayven kijken kussies
zo ben er ook weer was even druk in het weekend hier nog steeds van die misselijk uren en ook bij diverse geurtje en verder steeds eeen raar gevoel een beetje drukkend gevoel bij het schaambot ..
Hallo meiden, hier even een kort berichtje van mij, het bevallings verhaal volgt nog. Gisteren zijn we thuis gekomen en Ryan doet het echt heel goed! Net even naar buiten geweest, Ryan in de wagen lekker slapen. Even met de hond erbij lekker van de buitenlucht genoten. Toen we thuis kwamen, toch wel pijnlijk rond de wond. Nu dus maar ff rustig aan. Ik moet ook alles nog terug lezen, maar zag dat Stan woensdag geopereerd wordt, heel veel succes en ik denk aan jullie! Meiden tot snel! xxx en een knuffel van Ryan. Zal snel foto's van de kleine plaatsen!
He Pooh...wt super dat je weer thuis bent en alles toch zo goed gaat!! Pfff je hebt het wel steeds spannend gemaakt voor ons hoor en ja ben heeeel benieuwd naar je verhaal en natuurlijk de foto's! Geniet van je rust en doe rustig aan...druk doen heb je nog zat tijd voor! Knuffel aan de hele fam. daar
hey pooh! fijn dat jullie thuis zijn! doe lekker rustig aan! laat je maar lekker verwennen en geniet van je kindje!
Hallo girls! Pooh; Wat fijn dat jullie thuis zijn! Ben erg benieuwd naar je verhaal! Geniet van elkaar! Dag; Wat spannend zeg, woensdag! Succes! En leuke foto! Bubsie en Irisnaomi; Succes op het wachtbankje!!! De rest; Alles goed? Liv is al een paar daagjes niet helemaal in haar hum.. Denk het 12-wekensprongetje.. Maar komt wel weer goed! Duik nu lekker de bank op! xxx
thanks linda! meiden misschien kunnen jullie me helpen ik breek mn kop erover! ik ben op zoek naar makkelijke maar wel lekkere buffet gerechten. ga volgende week een buffet organiseren maar weet niet meer wat ik moet doen or, ik heb sate, kipwings, salades, stokbrood kruidenboter en tomaten en kippensoep.maar wil nog wat meer maar weet het even niet meer. hebben jullie leuke tips voor mij. liefs
grrrr.. is mijn berichtje opeens weg:x poging 2 Linnie: succes met het sprongetje! Dag: mooie foto! Miranda: Ben ook heel blij met mijn zusjes hoor! Gewoon leuk dat we zulke dingen samen kunnen doen. Wat fijn dat jij zo goed contact hebt met je schoonzusjes! Pooh: wat fijn dat jullie weer thuis zijn en het goed gaat! Rid: Herkenbaar hoor de flessen. Nathan at vanaf 5 mnd echt volledig groente en fruit, ben met 4 mnd begonnen. Volgens mij heb je gewoon kindjes die fan zijn van de fles en kindjes die liever vast eten, eten. nathan drinkt nu helemaal niet meer uit een fles. krijgt alles via een lepeltje en verder drinkt hij uit een oefenbeker of tuitbeker. Zolang hij goed groeit vind ik het prima! Bubsie: wat denk je van quiche?? vind ik altijd erg lekker. Of soep met stokbrood kruidenboter en salade? Mmmm krijg bijna honger Irisnaomi: Hoop dat al je klachten positief zijn hoor! fijne avond allemaal!! xxx
ja heb wel al 2 soorten soep erbij. tis voor ongeveer 40 a 50 man, dus best veel. oja ik wilde ook nog een pan met witte rijst maken. maar dacht nog aan iets van gehakt balletje ofzo. ja weet het ook niet meer or, ben altijd bang dat het niet genoeg is, of te afgezaagd.
gehaktballetjes zijn ook lekker ja! Voor 50 mensen quiche maken is wel een behoorlijke klus.. dan moet je toch wel 4 of 5 taarten maken je hebt ook van die kleine sausijzenbroodjes enzo, is misschien ook wel lekker..
Goedemorgen... Pooh... werkelijk waar t is n echt heerlijk manneke! Ik ben helemaal verliefd! Dat haar van m... GEWELDIG! En die lieve big smile bij die kleine kindjes! All... met mij ging t gisteren n heel stuk bergafwaarts. Gisteren werd ik ineens heel beroerd toen ik stond te koken. Ik moest rennen naar de wc. Van boven en beneden kwam t er gelijk uit. Heb toch wel heerlijk mn bloemkool opgegeten maar ben heel de tijd misselijk gebleven. Het zat tot aan mn strot maar kwam er niet meer uit. Gistermiddag gingen wij met de motor weg en kwamen we langs n fabriek die friet maakt... jeetje ik ging bijna over mn nek van die geur! Nu ben ik vanochtend weer opgestaan met dat misselijke gevoel. Moet steeds boeren ervan ( ik heb n hekel aan dat geboer en t voeld niet lekker) en er komt wel ns wat waterachtige slijm mee. Ik wordt er niet goed van. S'middags heb ik nergens last van alleen smorgens en savonds! Ik ga de kinders klaar maken en verder zoeken voor Gyani's spreekbeurt! Doei