[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja liena kijk er ook echt naar uit. Tis altijd leuk en fijn als hij na een paar nachten weg weer thuis komt maar nu helemaal....

Hoe gaat t verder met jou?

2. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Juffie Super dat je het hartje hebt gehoord en dat alles goed was! Leukkkk!

@Liena Jeetje, dat is wel heeeel vroeg wakker worden! Pff. En je duizeligheid ligt dus idd aan een lage bloeddruk. Goed om in de gaten te houden (dextro energy?) maar niet verontrustend dus en fijn dat alles goed is verder en heerlijk dat je het hartje hebt gehoord! Hoe werkt zo'n angelsound?

Enne.. de deur rolde uit de rails (is deur van de grond tot het plafond, heel hoog) en viel tegen de muur naast mij in duizend stukjes. Heel eng! Haantje was ook thuis en schrok zich helemaal kapot toen íe het geluid hoorde en mij in een hele berg glas zag staan met hier en daar wat bloed. Ben gewoon nog aan het bijkomen! Maar op wat sneetjes op mijn handen, voeten en benen na gaat het wel goed, verder. Zal idd bij mijn verhuurder checken, dank je. Ligt aan de kwaliteit van de douchecabine, ik heb niets geks gedaan.

En haantje en ik zijn idd gestressd, onze ruzie had al voor de douche plaatsgevonden en moest daarna dus nog uitgesproken worden. Ik was alleen errug chagrijnig door de stress, ruzie en ook nog het doucheongeluk. Hij was eigenlijk alleen maar erg lief, zoals altijd. Later uitgesproken en klaar. FF opladen voor de verhuizing en dan zijn we helemaal klaar voor ons nieuwe huis!
    Mijn moeder is weer thuis, ja.. al dagen. Gaat supergoed, ze herstelt verrassend snel eigenlijk. Fijn, hoor. Lief dat je zo meeleeft!

@Miran Zo, zo.. straks worden het er nog twee ook! Haha :D Dolle boel, bij jullie! Leuk dat je haantje ook zo enthousiast is en meeleeft, bij jullie weet dus iedereen het al?

@Deli Zo, die jeuk daar zou ik ook niet blij van worden! Je hebt zeker alles al geprobeerd.. misschien vaseline?

@Pooh Gaaf zeg, motorrijles! Spannennnnd!

@Riedel Dat klinkt leuk: klaar om weer zwanger te worden! :D

@Mup Fijn dat je lichaam het nu idd zelf heeft gedaan. Sterkte met het onderzoek. Veer voor jou dat alles goed is.

@Yojo Hoe is het nu met jou?

@Dag Alleen wat sneetjes op mijn handen en voeten en een enkele op mijn bil, :D. Ja, alles weer goed hoor. Haantje en ik hebben nog nooit iets niet uit kunnen praten, zit weer helemaal goed, thanks!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Nata Dat is schrikken zeg! Jeetje.
    Hier gaat het naar omstandigheden best redelijk. Tenminste op dit moment dan....ga zo naar mijn moeder maar kan jullie kipjes niet missen...

4. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Yojo Kreeg ook rillingen van het gedichtje. Heel mooi.

@Liena Zo jij bent snel met strijken! Over die ochtendwarmte.. wie weet! Heb nu dus al een week lang steekjes in mijn baarmoeder en moet pas over vier dagen ongi worden. Maar sinds de ruzie hele erge steken in mijn buik gehad, precies opzelfde plek, hoogte van mijn eierstok en baarmoeder zeg maar. Dus denk dat het misschien zo was en dat het niet goed gegaan is. Zulke stress lijkt me ook niet bevorderlijk voor de innesteling.. Zucht.

@Maria Ik heb je babykamer gezien en ik vind hem he-le-maal geweldig! Superrr!

Zo, ga ff een berg foto's inplakken. Mooi als dat voor de verhuizing gedaan is.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dames, het gaat vandaag inderdaad beter :D kan gewoon mijn werk doen!

Ik weet nog niet of het 5 en halve dag is, volgende week is mijn teamleider vrij en ik weet nog niet of ik die vrijdag vrij krijg... Hoop het wel, zal het straks eens vragen! Zou niet weten waarom het niet zou kunnen maar goed.....

Pauze!

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Nata, ben blij dat het zo goed gaat met je moeder!
    Ja verhuis-stress klinkt heel bekend hoor, maar wil het verder allemaal wel een beetje vlotten?
    Wat fijn dat je haantje zo lief voor je bleef. Dit scheelt vaak al een stuk he?
    Ben benieuwd wat ze gaan zeggen over de douchedeur, is natuurlijk niet normaal dat ie van de rails "loopt".
    En stress is mss niet bevordelijk, maar je weet maar nooit, en zou een stress moment zo'n invloed kunnen hebben? Geen idee hoor, maar ik ga uit van het positieve ;) . VEEEEERRRRRRR.

@ Queenbee, hoe gaat ie vandaag? Nog steeds zo'n last van je spieren?
    Wil het een beetje lukken met het inpakken?

@ Deli, je zou toch zeggen dat jij daar ook wel vrij om kan hebben? Jullie hebben dat toch zo afgesproken? Ben benieuwd :D . En anders zeg je maar dat je teamleider die vrijdag dan maar zelf komt, dat dat moet van lienakip ;) ......
    Meis geniet vanje pauze!

Ik ga ff aan het schuren met het wiegje. Met een beetje geluk komt mijn haantje weer vroeg thuis en anders dan ben ik straks niet klaar :D .
    Ik kom nog wel gewoon tokken hoor, moet af en toe toch ook ff rusten ;)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahhaa Liena! Ja dat ga ik doen!

"Ik mag vrijdag gewoon vrij en anders moet je zelf maar komen werken van Lienakip"

Snap het ook niet hoor! Hij kwam eerst zelf met het voorstel en toen kreeg ik ineens alleen accoord voor een paar dagen en toen moest ik iedere week vragen of het wel of niet kon, pffff.... Zal straks eens zeggen dat het moet ;)

Succes met schuren! Niet te druk maken he!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Liena; Gaat tot nu toe nog wel goed, alleen nog steeds last van mijn linkerbil. Ik doe Jamie straks na zijn broodje op bed en dan ga ik verder met inpakken. Dat kan ik beter doen als hij er niet bij is, want dan wil hij van alles pakken wat dan niet mag van mij, dus hij boos, ik boos, werkt dus niet.. ;)

Ik bedacht me vanmorgen dat ik nu beter allerlei leuke dingen samen met hem kan doen zolang hij wakker is, want straks is hij niet meer ons enige kind. Tuurlijk is hij wel een éénig kind, maar niet meer alleen straks. Dan moet ik mijn aandacht verdelen, maar ik zal hem zo veel mogelijk overal bij betrekken, doe ik nu ook al. Denk dat dat ook heel belangrijk is.

Heb trouwens op mijn hyves nog nieuwe foto's geplaatst van mijn buik en van Jamie. Zal zo ook even wat buikfoto's in mijn album hier zetten.

Xx

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Done! Zie album! Ga nu ff Jamie op bed doen en verder inpakken. Kom vanmiddag nog wel even weer spieken!

Iedereen een fijne middag verder en tok snel!
    Xx

10. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    Hoi Kippies

sorry dat ik zolang niets van me heb laten horen
    familie omstandigheden

maar hoe is het hier ik heb nog niet bijgelezen ga ik denk vanaaf even doen

ik ben weer overtijd...
    athans uitgaande van 31 dagen en morgen is anders mijn nod uitgaande van mijn langste cyclis

dus.... heb vanmorgen getest maar niets alleen het vreemde is dat ik deze maand me heel rustig voel had voormijn NOD nergens last van pas sinds 2 dagen pijn aan mijn boops en veel wit verlies

dus ja ik weet eigenlijk nog niets

kom gauw weer bij tokken
    x

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ bride, welkom terug! Spannende tijden dus voor jou!

@ Queenie, klinkt verstandig! Jamie zal straks best wel eens een beetje jaloers kunnen worden, merk ik bij mijn nichtje ook zo erg! Mooie foto's overigens! :D

12. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Liena Leuk dat je beeb straks in een wiegje ligt wat je zelf opgeknapt hebt! Bezig bijtje ben jij, zeg! Niet te hard werken, hè anders verbruik je al je calorieën en je beeb wil ook wat! ;)
    Ik had niet alleen een stressmoment maar een verschrikkelijke stressdag gisteren, ik weet niet of dat invloed heeft. Had dus wel steken toen. Maar ik word helemaal positief van jou! Wie weet. We zullen het 30 juni zien (1 juli verhuizen.. pff)!

@Deli Oehh, voor jou is het echte aftellen begonnen! Nog eeeeeven volhouden en dan heerlijk verlof!

@Queen Nog gefeliciteerd met de verkoop! Op de valreep! Lekker zonder stress settlen en bevallen in je nieuwe huis! Ook druk aan het inpakken? Ik doe meteen lekker veel weg, kringloop en grofvuil komt precies de ochtend na de dag dat we verhuizen dus dat is erg fijn, hoeven we niets mee te zeulen naar ons nieuwe huis. Behalve de rest van de meubels dan :D.

Schat van een kindje is Jamie toch trouwens, had ik je dat al eens gezegd? Leuke foto!

Wisten jullie trouwens dat het heeel veeel werk is om stapels foto's in te plakken?! Leek me een leuk werkje, maar het duurt we erg lang, pff. Tot de volgende koffieronde.. ga weer even verder.

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Nata, zeker is het aftellen nu! Na gister ben ik ook echt begonnen, ben het een beetje zat nu op mijn werk :D

Foto's plakken = leuk werk maar wel heeeeel veeeeel werk idd ;) ik ken het! Helemaal als je denkt dat doe ik ff! Wat voor foto's zijn het dan? Of mag ik dat niet vragen :oops: nieuwsgierig kipje!

Ik had vorig jaar iemand beloofd de trouwfoto's van ons te laten zien. Nu hadden we een reportage maar zelf ook heel veel digitale foto's dus ik had gezegd ik neem ze woensdag mee en dinsdag avond was ik uren aan het plakken Pfffff.... inderdaad een flinke 'klus'!

Maar als je klaar bent ben je er helemaal blij mee :D hopelijk kom je snel weer koffie dringen ;)

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heey BrideKip! Welcome back! ;) We veren weer voor je hoor!

@Alle kippies; bedankt voor de leuke reacties op mijn foto's! Tis echt al een megabuik he?

@Nata; Ja, net op de valreep idd. Valt echt een last van je schouders hoor! Ben er dan ook errug blij mee! En bedankt voor het compliment over Jamie! Tis ook echt een dikke lieverd! Heb dan ook speciaal voor jou ( ;) ) nog maar ff een hele leuke foto van Jamie in mijn album gezet!

Zo, Jamie ligt op bed en het is meteen stil boven. Geloof dat hij zijn lampje aardig uit had. Ga ik even gauw een wasje ophangen buiten en verder inpakken.

Tok gauw!
    Xx

15. judibi

judibi Bekend lid

hey kippies! iedereen alvast een fijne vakantie :D wij zijn bijna zover om te gaan. even inpakken enzo, dus ik kom hier een twee weekjes niet meer. ik probeer de uitslag door te geven als ik daar een internetcae tegenkom ;)
    tot toks :)

16. judibi

judibi Bekend lid

oh ja :( ik heb stevig bruinverlies, wel krampen en steken die ik anders niet heb...ik hoop dat het net als bij juffie gaat en dat er toch een goede zwangerschap in zit...maar dat is dus heel hard veren ;)

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queenie, het is inderdaad een behoorlijke buik! Gelukkig wel een mooie ;) ik heb het idee dat de groei bij mij stil staat! Succes met inpakken etc!

@ Judi, ik hoop het ook voor je meid! Het hoeft niks te zeggen gelukkig, veeerrrrrrrrrr en een heeeeeleeeeeeeee fijne vakantie gewenst! Geniet er sowieso van meid!

18. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Deli :D Ik dacht idd: dat doe ik ff! Niet dus! Nu bijna klaar, maar mijn plakroller is op.. :( Zucht.. nou ja, moest toch eens het huis uit en naar buiten, dus haal ik meteen ff nieuwe. Wel fijn als het erin zit, ja. Dus jij hebt nu een supermooi trouwfotoboek! Leuk! Zijn foto's van mijn haantje en ik en foto's van haantjes jeugd. Die had hij nooit ingeplakt, zaten allemaal in mapjes en ik heb een boek voor hem gekocht en al zijn foto's op chronologische volgorde ingeplakt. Is íe heel blij mee als íe straks thuis komt! :D

@Queen Weer zo'n leuke foto! :D Megabuik heb je ook! Ook voor jou komt de bevallingsdatum steeds dichterbij.. maar eerst nog even lekker uitrusten in je nieuwe huis!

@Judibi Veer!

Zo, ff slokje koffie en mezelf 'fatsoeneren' voor ik naar buiten ga.

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Nata, hahaha... Dat had ik ook toen ik zo hevig aan het plakken was was de pritstift snel op... Gelukkig zat de Appie Heijn op 1 min. loop afstand ;)
    Maar klinkt goed zo'n foto-album! Vind het toch wel wat hebben om daar door heen te neuzen! Mijn haan en ik hebben al onze foto's digitaal en dat is leuk maar zo'n album heeft toch wat! De trouwalbums die ik heb geplakt vind ik ook mooier als die van de fotograaf :)

Nou plakse nog ff en tot de volgende koffie-ronde he ;)

20. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ik ben blijven hangen in mijn tweede koffieronde... :D. Pff.. moet wat gaan doen, maar ben moe. Buitenlucht doet vast wonderen. Maar.. je hebt me op een idee gebracht: met gewoon Pritt kan het ook! Die heb ik ook nog wel, denk ik...

JA! Gefunden! Ga ik weer even verder :D. Tot de volgende ronde, wordt een watertje dan.

Jij werk ze! :)

Deel Deze Pagina