[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    wat een gedoe kristel. hoop dat jullie snel weten of het indd zo is of niet.

@ all. weltrusten kga slapen lig nu al in bed maar hou het niet vol.
    tot morgen!

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje meiden wat heb ik een drukke week gehad. vandaar dat ik niet veel heb geschreven en ik ben ook nog 2 dagen ziek geweest. Maar gelukkig ben ik weer helemaal de oude.

Jesse doet het super goed. Hij slaap steeds langer. Vanmorgen werd hij pas om 9 uur wakker. Heerlijk is dat :D

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond

Ik ben weer terug uit Helmond. Ben langs Chris zn werk gereden om m n lekkere grote loempia van de chinees te geven. Collega's waren wel jaloers geloof ik... ze kwamen met drieën bij Chris kijken hahahaha. Kids vonden t heerlijk en we deden zoals we dat altijd doen... ff n rondje door de fabriek. Buiten t gebouw hadden de kinders zo'n soort van gammawagentje gevonden en mochten van Chris er met zn drieën in en dan trok Chris hun door de fabriek heen... hahahha je zag de collega's kijken en lachen. Ze vonden t heerlijk om naar de kinders te kijken. Eenmaal thuis de kinders snel in bed gelegd en ik mn eigen omgekleed... ik denk nu eerst snel even kijken want had de hele dag n inlegkruisje in maar nog steeds niks te zien. Vind t nu wel erg lang gaan duren hoor!
    Vrijdag nog niks en dan ga ik pas testen!

Bubsie... ik heb ook nergens last van nu en anders ook altijd wel iets of veel dingen hoor! Maar vorige maand had ik ook nergens last van en werd ineens zonder iets gemerkt te hebben ongi... dus kan nog alle kanten op meid.... ga nu niet hopen omdat t nu anders voelt dan anders want je lichaam kan je zoooooooooo vooor de gek houden!
    Ik wil je niet ontmoedigen en hoop en veer natuurlijk dat je n dikke vette positest hebt maar bescherm je ook n beetje!
    Dikke knuffel voor jouw

Irisnaomi... ben ook erg benieuwd bij jouw meid. Hoop dat wij drieën nu toch ook snel posi mogen testen hoor!

Kristel... inderdaad snel te hopen dat t woensdag is zodat je iets meer zekerheid hebt he meid... dit is niks natuurlijk om zo'n kleintje te horen krijsen en jij kunt er geen vinger voor 100% opleggen dat t zeker KMA is. Je kunt t wel vermoeden en dus al iets uitproberen maar t is altijd fijner om van n arts n bevestiging te krijgen! Volg je hart meis... n moeder herkent haar kleintje als geen ander! Sterkte en n dikke knuffel!

All.. ik ga weer goedenacht zeggen want ik ben moe en ga naar mn bedje toe!

Tok morgen!!

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Slaap lekker Miran!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Slaap lekker meiden! Ik duik mijn bedje in. Morgen weer werken en Bart begint morgen ook bij zijn nieuwe baas!

Tot morgen!
    XXX

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Hoe is t met jullie?
    Iedereen al wakker?
    Ik ben met flinke hoofdpijn opgestaan en heb de nodige krampjes om ongi te worden dus ben bang dat ik vandaag ongi ga worden.
    Ik vloed nog niet, heb wel witte doorzichtigachtige afscheiding, Nergens verders last van.

Ik moet om 9 uur werken tot n uur of half 12 en dan ben ik weer vrij tot donderdag.

Doei tok vanmiddag!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh! Kom ff vlug aanwippen, moet zo aan het werk. Heb sinds deze week andere werkdagen, werk nu om de dag, lekker hoor!

Maar was ff benieuwd of er al getest was Irisnaomi ? ;) Enne, Miranda, hoe staat het er voor bij jou?

Iedereen een hele fijne dag vandaag!

Xx

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oh Miran, lees net je berichtje. Nog geen bloed dus... geen bloed geeft moed he? ;) Heb je al wel testen in huis, just in case? Enne, werkze zo!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... ja ik heb testen in huis voor t geval dat! Idd... geen bloed geeft moed. We zullen afwachten he?!
    Jij ook werkze zo he!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Sinds eergisteren heb ik last van obstipatie... :)ik voel dat ik moet en dan ga ik naar de wc en dan moet ik hard persen wil t eruit komen:) *met schaamrood roep ik* SORRY SORRY voor de zinnen.

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zet de veermodus op volle toeren voor je hoor! ;)
    Over obstipatie, probeer eens 2 kiwi's op een lege maag te eten, schijnt heel goed te helpen!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kan ik idd wel eens proberen, vind alleen kiwis zo zuur! en dat op nuchtere maag? Blêgh... maar goed, ga t uitproberen! Thanx voor de tip QB!

13. nou vanmorgen getest maar nog steeds negatief maar ook nog geen ongi gelukkig
    dus nog maar even wat daagjes afwachten

14. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Goedemorgen kippies,
    bubsie: jammer van je negatieve test, maar geen bloed geeft moed;)!
    QB en Miran: goede morgen! Die kiwi's op je nuchtere maag helpen trouwens erg goed; ik deed dat altijd in mijn zwangerschap.
    Even ego: ik zit er echt ff doorheen. Luca slaapt nu al 2 maanden zo ontzettend slecht. Steeds onrustig en elke keer wakker of huilen. Vannacht was het ook weer raak. Hij sliep altijd heerlijk, tot onze vakantie en vanaf die tijd is het bal. Ik let erop dat hij niet teveel prikkels krijgt overdag en zijn reflux is goed onder controle. Ik dacht een tijdje dat het tandjes waren, maar hij heeft er nog maar 1 en daar hoef je volgens mij niet 2 maanden voor te spoken. Ik loop op mijn tandvlees en voel me verdrietig omdat ik overal verhalen lees van kindjes die zo goed slapen en dan heb ik echt het gevoel dat ik de enige ben die nog steeds elke nacht minstens twee keer eruit kan (en op een slechte nacht 8 x). Zo, dat moest er even uit...

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Nee, is mij niks over verteld. Ook in het zkh hebben ze het hier niet over gehad.
    Vanmiddag ga ik de HA bellen voor een afspraak. Zal het gelijk met hem bespreken. De eerste dagen na de bevalling had ik geen bekkenklachten maar het kwam daarna weer terug. Lijkt alleen maar erger te worden. Ook me wond gaat steeds meer pijn doen.
    Ik ben al weer lekker in de weer maar zo veel doe ik nou ook weer niet en ik probeer veel te rusten als de kleine slaapt.....

Kippetjes die dit herkennen, bekkenklachten/wondpijn?

Neg test las ik, balen meid maar het is nog vroeg... Hopelijk blijft de ongi weg en heb je snel pos test!

Miran, geen bloed geeft moed!

Veermodus draait voor jullie!

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Jeetje Elise,

Heb je het al besproken op het consultatieburo? Misschien dat zij advies voor je hebben. Is het alleen 's nachts die onrust? Misschien is zo'n therapeut wel iets voor de kleine, weet ff niet hoe het heet maar vlgs mij is Lin daar ook geweest.
    Dikke knuffel voor jou meid!

17. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi Pooh,
    die bekkenklachten herken ik wel. Bij mij waren ze ook helemaal weg na de bevalling en ik was snel weer op de been, maar na een paar weken begon het weer. Moet nu nog steeds opletten; als ik teveel doe is het er meteen weer; vooral bij mijn stuitje. Wondpijn kan ik je niet mee helpen, want ik heb geen keizersnede gehad.

Ik moet volgende week naar het cb en ga het dan bespreken. Die therapeut waar Lin is geweest is de osteopaat en daar ben ik ook al met hem geweest. Ik heb echt geen idee waar het vandaan komt. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij alle indrukken van overdag 's nachts verwerkt. Het is namelijk een ontzettend druk en leergierig mannetje die voor zichzelf geen rust heeft op de dag. Hij wil alles zien en alles meemaken. Slapen overdag gaat eigenlijk wel goed en als hij naar bed gaat, gaat het ook goed tot ongeveer 1:30 en dan begint de onrust...

18. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt; niet bubsie, maar isrisnaomi heeft neg, getest... Sorry!!!

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Elise, klinkt heen aannemelijk wat je schrijft. Alles wat ze op de dag mee maken verwerken ze 's nachts, kan best dat ie daar onrustig van is. Misschien dat ze dat op CB ook zeggen.

Ryan is nog steeds verkouden, wil alleen maar bij je zijn. Ga een bakkie zetten en paps wakker maken, die heeft nu wel lang genoeg uitgeslapen.

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Meiden

Zo heb niet alles bij gelezen dat was teveel want ben zo druk en veel weg geweest het weekend....

@Elise...nee dat is niet leuk nee, heb helaas gen enkel advies want heb er nooit uit gehoeven maarwil je wil je wel ff een hart onder de riem steken...succes meid!!

@Pooh...kalm aan blijven doen hoor en als je het niet vertrouwt idd de arts bellen

@All...Rayven was gisteren ziekkies weer...tenminste ze gedroeg zich even lief en vrolijk als altijd maar ze heeft de hele dag spuitluiers gehad, ik had de ene nog niet verschoond en de volgende zat alweer vol, inclusief al haar kleren steeds...nu dacht ik zelf aan tanden aangezien ze ook steeds zo kwijlt en overal op kauwt maar ja ik zie nog niks...ook de fles wil ze steeds minder, ze spuugt direct de speen weer uit maar weet gewoon niet wat ik haar dan moet geven, een fruithapje kan ze niet op teren daar zit niks in...lastig steeds maar ja kom ik ook wel weer uit:D

Deel Deze Pagina