[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Denk het wel.. Als ik ongi moet worden en ik veeg wel wat rodig af, ben ik binnen no-time ongi...

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Echo! :p

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    All... Nou normaal gesproken ben ik de eerste 2 dagen juist best veel ongi... maar nu vanaf vanmorgen 7 uur maar n vlek gespot die niet groter is dan dan 2,5 cm groot en 1,5 cm breed. Weet niet wat t is.... vorige maand ook al zo'n rare ongi gehad. Als dit morgen nog zo is bel ik even naar de vk.
    Ik snap mn lichaam totaal niet meer!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Je bent een wezelllll

EZELLLLL! ;)

Ghihihi!

QB; Oh, lekker dagje vrij! Om de dag lijkt me ook wel lekker, kun je je tenminste weer een beetje opladen! En leuk om weer bij de PSZ te kijken! ;)

Miran; Hopelijk geen ongi, maar zwanger! Ik veer nog steeds! :)

Kristel; Balen dat Yentle KMA heeft.. Maar dan krijgen jullie in elk geval wel de voeding vergoed door de verzekering, want dat is erg duur! Succes in elk geval!

Juffie; Werkse vandaag!

Wendy; Leuke foto's meis! :)

Rid; Leuk he?! Shoppen! Liv groeit overal ook al zo snel uit! Ben benieuwd hoeveel ze weegt straks! :) En hoelang ze is!

Liv ligt voor dutje nr. 3 in het ledikant! JOEPIE! Nog elke keer zonder te mopperen, ben best wel een beetje trots! Helaas is ze wel een beetje chaggie vandaag, misschien heeft ze stiekem een voorgevoel dat ze haar prikjes gaat krijgen vandaag :( Of voelt ze dat mama een beetje nerveus is voor die prikjes ;) Gelukkig gaat oma mee en ga ik daarna lekker bij oma eten, kan zij lekker met haar tutten! :) Dat is altijd wel fijn!

Fijne dag meiden!

xx

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hallootjes

@Wendy..mooi manneke hoor..en van die mooie ogen ook!!

@Linnie...haha leuk he je bent al trots als ze slapen..ik ken het, ik vind alles knap wat Rayven doet:D

@Miran..balen van je ongi meid....

Ff een vraagje meiden, ik heb superleuke half hoge schoentjes met bont gezien voor de winter voor Rayven maar heb geen idee welke maat zij heeft en kan het ook niet vinden..maar las wel dat het nog helemaal niet goed is om ze nu al schoenen aan te doen en dat je het beter bij sloffen kan houden maar dat is toch te koud straks?

Ze heeft ook nog steeds onwijse spuitluiers...al de 3e dag nu, ze is wel vrij vrolijk nu maar ben bang dat ze gaat uitdrogen als dit aanhoudt ook omdat ik niet weet waardoor het komt:(

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Rid, kun je het CB niet bellen ivm de maat schoenen en de spuitluiers? Wellicht weten zij raad! Succes!

Ohhhh, zie echt tegen de prikjes op!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee schoenen en zo zijn ze niet voor haha ach ja anders moet ik het maar in de winkel bekijken...

Ja Linnie...prikjes zijn niet leuk maar al met al viel het mij enorm mee! Wanneer moet ze want dat heb ik niet meegekregen?

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Pfff vandaag lees ik net:)

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hoi meiden,

we zijn hier een beetje down, gister te horen gekregen dat opa overleden is.
    en nu vanmorge begin ik waarschijnlijk ongie te worden.
    zet nog niet echt door, nog beetje bruinig maar wel ongie krampen dus het zal wel... helaas.

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubsie... gecondoleerd meis! Heel veel sterkte samen in deze moeilijke periode van jullie!
    Doe rustig aan en laat alles even over je heen komen. Klinkt misschien cru maar dan kan je dadelijk weer voor de volle 100% ervoor gaan!
    Dikke knuffel van mij

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Miranda en Bubsie: balen van de ongi die in aantocht is:(

Bubsie: gecondoleerd!

Rid: heb voor Nathan leuke leren slofjes gekocht. Schoentjes in de kinderwagen is prima. als ze gaat leren staan/ lopen zijn slofjes of sokjes wel beter volgens mij. Nu heeft Nathan alleen nog sokjes aan, zelfs de slofjes zijn met helm nog veel te warm. het zweet loopt dan onder zijn helmpje vandaan;)

Linnie: hoe ging het met de prikjes??

Zo dat was het weer even. moet vanavond vergaderen:( Bah heb eccht geen zin. Ben moe. ben vanaf vanmorgen half 8 al aan de gang. Heb tussen de middag eigenlijk nooit pauze en moest direct vanuit school voor controle naar het ziekenhuis. Heb het eigenlijk helemaal gehad nu. Maar goed hoort erbij he;) Zo even lekker met Nathan douchen.. Even lekker ontspannen.:D Nou dat was even in de klaagmodus:)

Wil iedereen een hele fijne avond wensen!

xxx

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Jullie krijgen trouwens allemaal de groeten van Liena.
    Het ging een tijdje even niet zo lekker met Liena maar nu gaat het gelukkig wel weer wat beter.
    Met Thomas gaat alles prima, groeit ook al als kool en doet het goed!
    Ze hoopt snel weer mee te kletsen maar tot die tijd moeten jullie het even doen met dit berichtje van mij;)

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    He bah Bubsie, gecondoleerd en veel sterkte toegewenst..

--

Ohja, Liena.. ik kreeg vorige week nog een sms van haar, ben ik helemaal vergeten hier te melden... *domme kippie*... ze had me per ongeluk 's avonds heel laat gebeld, en toen heb ik de volgende dag ff een sms gestuurd. En kreeg hetzelfde antwoord zo'n beetje als wat Juffie net plaatst. Ze denkt wel aan ons! ;)

---

@Linnie, heey! Hier alles helemaal goed! De kids doen het super!Britt rent achter Jamie aan en Jamie zegt tegen iedereen die het maar horen wil dat Britt zijn zusje is! 'Dit is mijn Britt he?' Lieff! En wat super dat je nieuwe slaapmethode met Liv werkt, goed hoor!

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Juffie...ik had het juist andersom begrepen, dat je zolang ze niet lopen juist slofjes en sokjes aan moet doen en als ze gaan lopen schoentjes met felxibele zolen aan moet doen...maar enig idee over welke leeftijd we het ongeveer hebben als je het over maat 20 hebt?

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Rid, Britt zit nu in maatje 20. En ze is bijna 14 maanden.

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Rid...zolang ze nog niet lopen kan je ze best schoentjes aan doen. Zodra ze gaan lopen is een sok of slof beter volgens mij. Als je maar gewoon lekkere soepele schoentjes koopt.......anders krijg je ze ook niet aan. Die kleintjes krommen hun tenen nog heel erg dus lijkt het me niet prettig om in een lompe en stugge schoen gepropt te worden. Maatje 16 is volgens mij het kleinst toch? Stan heeft nu maat 18 en dan heeft hij nog over bij zijn teentjes. Toevallig vandaag nog leuke schoentjes gekocht voor hem bij prenatal.

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Bubsie gecondoleerd.

Voor degene die negatief getest hebben/ongie zijn geworden.....BALEN!!!

@de rest....ik ga lekker bankhangen. Morgen nog een half dagje werken en dan mentaal voorbereiden op de ooglaserbehandeling van vrijdag a.s. :D

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Oke dank jullie wel...dan gaan de hele leuke boots even over...beetje groot nog:D

Wel weer eens een ander punt, misschien niet nu van belang maar zat daar vanaaf aan te denken en kan op het internet geen sluitend antwoord erover vinden, de ene site zegt dit en de ander dat....gaat weer eens over eten;)...Rayven krijgt nu dus 4 flessen van 210 (die niet allemaal op gaan) waarvan de laatste fles met 3 schepjes rijstebloem en eventueel 's middags en 's avonds een groente- of fruithap als ze op tijd wakker is...dat gaat zeer goed (boos als ze niet meer krijgt zelfs) maar moet ik dit blijven doen tot ze 6 maanden is of mag ze al eerder bv stukjes brood of een soepstengel of zo...en vanaf wanneer gaat er nog een fles af dan? en ik begreep dat ze straks 's ochtends pap moet van opvolgmelk maar is dat dan ook rijstebloem of een ander soort pap?
    Ik heb van het CB alleen een of ander vaag schema gehad waar ik amper wijs uit kan en die zeggen alleen maar dat ze niks nodig heeft tot ze 6 maanden is ....

Ik vind het zo lastig allemaal en kom er gewoon niet uit waardoor ik er steeds over loop te piekeren wat ik nou wanneer moet doen of juist doen

Solly voor de vele vragen hoor:)

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... je mag haar vanaf 4 maanden n ligakoek geven... volgens mij de rode pak (staat op vanaf welke leeftijd) Dat moet je zien als n tussendoortje. Wil niet zeggen dat er n fles afgaat.
    Die liga kun je ook mixen met banaan en sinaasappelsap (allebei vers) en dan lekker prakken en er n papje van maken... dat vinden baby's heerlijk!!!
    Over t soort pap... moet je in de winkel eens kijken... het moet idd met opvolgmelk gemaakt worden maar je kunt ipv rijstebloem ook brinta (volgens mij) en die heb je ook in smaakjes pakken!
    Jeetje... ben er al wel weer n hele tijd uit hoor! Wat die van mij lekker vonden en slaat ook heel goed aan bij de kleintjes is... pyjamapapje en dat net voor slapen gaan... komen ze goed vol van te zitten en slapen ze heerlijk op, maar weet alleen niet vanaf welke leeftijd dat is.

Hopelijk heb je nu genoeg gewenste informatie meid!

All... slaap lekker allemaal... en de ongi is nu nog niet wat t zou moeten zijn maar goed even de nacht afwachten he!!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh kippies!

Ik ben vandaag de 1e! Moet straks om half 9 weer naar de fysio, en daarna aan het werk. We gaan vanavond overwerken, maar heb eigenlijk geen idee tot hoe laat.. naja... zullen wel zien.

Iedereen een hele fijne dag vandaag en een dikke knuffel van mij!

Xx

Ps, Miran, hoe is je nacht verlopen?

Deel Deze Pagina