[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ahhhh Elise das zeker niet leuk nee maar ja dan kan jij tenminste wel gewoon je normale eten en drinken behouden zonder haar er kwaad mee te doen...

Nou ik ga misschien morgen toch maar even langs de ha want lees overal dat je baby niet zo lang diarree mag hebben en zo en zij heeft het al 3 volle dagen...zit me helemaal niet lekker:(

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kristel: wat naaar allemaal zeg:( Maar met de kv gaat het straks waarschijnlijk wel veel beter. Dikke knuf.

Rid: lastig he al die voeding en flessen enzo. hier helaas ook echt een flesweigeraartje. Nathan wil nu al een maand of 2 geen fles meer. Hij zat dus ook steeds op de ondergrens wat betreft kv. Heb me er zo veel zorgen over gemaakt maar goed dat hielp niets. Fruit en groente ging bij Nathan prima, net als pap. Mijn CB heeft er nooit moeilijk over gedaan ofzo. Als ze niet willen kun je het er niet inproppen. Maar misschien is het ook wel gewoon een fase en drinkt ze straks opeens gewoon weer uit de fles.
    over de diarree: Zolang ze allert is en nog wel natte luiers heeft gaat het nog goed. Maar als je ongerust bent zou ik gewoon de ha bellen, daar zijn ze voor!

Nou ga naar bed.

tot morgen.

xxx

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippiezz!

Heb niet teruggelezen hoor, doe ik morgen, dan ben ik weer een dagje vrij, heerlijk!

Moet alleen als het even kan morgen met Britt naar de HA, denk dat ze ontstoken tandvlees heeft, helemaal donkerrood, opgezwollen en met poetsen bloedt het... zielig! Viel me van de week al op dat haar voortandjes kleiner leken... bah, zo sneu als zo'n wurmpie wat heeft he.. nou ja, vooralsnog slaapt ze heerlijk, dus als dit zo blijft vannacht, heeft ze er zelf ook niet al te veel last van gelukkig!

Xx

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hoi meiden,

bedankt allemaal voor het condoleren en sterkte wensen.
    morgen en vrijdag worden moeilijke dagen. morgen condoleren vrijdag begraven.
    manlief zit er toch wel erg mee, merkte het gister wel aan zn humeur. ja enige opa nog. tis ook niet makkelijk blijven moeilijke dingen.

heb ook vandaag het ziekenhuis maar gebeld voor nieuwe fm metingen. want ben dus officieel ongie geworden en hoe.. echt heel erg nu, maar ja. laten we hopen dat het de volgende ronde meer geluk mag hebben.

verder weinig gelezen en sorry dat ik niet reageer, maar mn hoofd staat er even niet naar.

weltruste allemaal!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Kristel dikke knuff

Slaap lekker meiden.
    Morgen ben ik er wel even denk ik maar dat is later op de avond!

XXX

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh Kippiezz! ;)

@Dagdromer, spannend, bijna vrijdag! Doe je ooglaseren ipv lenzen?

@Miranda, balen dat je ongi alsnog doorgebroken is.. Hoofdpijn inmiddels afgezakt?

@Deli, heejjjjj!

@Rid, ik gaf Jamie en Britt toen vanaf 4 maanden avondeten, tis maar net waar jij jezelf het prettigst bij voelt. Je merkt het wel of Rayven daar aan toe is of niet. Tja, en die spuitluiers bij de tandjes, dat blijft nog wel ff.. ik merk het nog aan Britt als er een tandje doorkomt... zure lucht! ;)

@Mink, ja idd, bevalt me eigenlijk best goed tot nu toe. Nu eerst weer een dagje vrij, heerlijk!

@Wendy, druk hoor! En wat leuk om op een beurs te staan! Lijkt me wel vermoeiend.. Lekker ventje heb je ook he!

@Kristel, meis, voor jou een hele dikke knuff! Kan je wel gebruiken!

@Bubsie, heel veel sterkte vandaag en alvast voor morgen ook natuurlijk. Knuff. En hopenlijk de volgende ronde! En je hoeft geen sorry te zeggen dat je niet reageert, is toch logisch!

@All, haaaaaaaalllllllllllooooooooooooooo!!! :D

---

Hier is het wachten tot het 8u is, dan kan ik de HA bellen voor Britt..

Xx

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goeeeeeeeeeeedemorgen kippetjes!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oh, het is 8u.. bel ff naar de HA, ben benieuwd...

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemrogen

Deli... goedemorgen meis!
    Hoe is het verders met jullie huizenjacht?
    Al iets gvonden?

QB... is idd heel zielig bij die kleine kindjes ja als ze iets mankeren. Met mijn hoofdpijn gaat t nu heel goed!
    Die is weg... Chris zei gisteren wel nadat hij dus ook t bloed had gespot in mn maandverband... is dit nou je menstruatie?... wel weinig of niet?
    hahahha het is idd minder dan normaal!
    Maar dat was vorige maand ook al.

All... ik ga werken en dan lekker thuishangen met Chris hahahha

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nou, volgens de assistente van de HA leek het op een tekort aan vitaminen... daar kan ik met mijn hoofd niet bij, aangezien ze elke dag fruit krijgt... maar omdat ze ook sinds een paar dagen een blaasje in haar mondhoek heeft, en dus ontstoken tandvlees dacht zij dat dat het zou zijn.. 'Denk je niet?' vroeg ze aan mij.. Dus ik 'ja, ik ben geen huisarts, daarvoor bel ik jullie!' Ongelooflijk... Maar goed, er was vandaag alleen maar plek voor spoed en ik kon dan morgenvroeg wel om half 9... La Luna! Nu mag ik vanmiddag om half 5 komen.. ben benieuwd... In elk geval 2 b continued...

---

@Miran, fijn dat je hoofdpijn weg is! En wat raar dat je zo'n korte ongi hebt idd.. nouja, beter om! Werkze straks!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... zo'n assistentes hebben wij hier ook zitten. Hun zijn toch niet dokter om te kunnen beslissen of je langs kan komen ja of nee. Ik moet altijd mn verhaal eerst bij hun doen voordat ik n afspraak bij de dokter krijg, wat hebben hun daar eigenlijk mee te maken?!!! IK wordt er niet goed van hoor. Nou suc6 vanavond bij de huisarts en idd t kan geen vitamine tekort zijn alhoewel in fruit wel veel vitamines zitten maar misschien n andere variant vitamines tekort misschien????
    Zou zomaar kunnen he meis!

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja altijd leuk zo'n assistente.. Idd, je hebt gelijk.. kan natuurlijk ook andere vitaminen zijn ipv fruit.. naja, we zullen het wel zien.. Zodra ik het weet weten jullie het hier ook hoor! ;)

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Meiden

Nou hier nog steeds een onzeker kippie wat betreft die langdurige diarree....helemaal omdat ik overal lees dat als ze langer als een dag spuitluiers hebben je direct naar de ha moet vanwege uitdrogingsgevaar...ze plast nog wel maar soms moeilijk te zien als ze een spuitluier heeft of er ook urine bij zit...

Ja als het geen fase is wat de fles/melk eten betreft zal ik toch moeten kijken hoe of wat want het cb zei gisteren dat ze voorlopig nog niks anders mag dan wat ze nu krijgt maar op een beetje fruit of groente kan ze ook niet leven natuurlijk

@Queen...hoe/wat gaf jij die kleintjes al avondeten dan? en gaf je dan 's avonds nog wel een fles??....ben zo enorm over alles aan het twijfelen steeds en krijg het maar niet op een rijtje pfff zit er ff doorheen bah!

Sorry voor de ego ffies

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Lieve Rid, als je onzeker bent over Rayven haar spuitluiers, niet twijfelen, de HA bellen! Maar idd, als ze wel genoeg plast, en geen koorts heeft, is het vast niet ernstig, maar wat je zegt, onderscheid maar eens diarree en urine... Gewoon bellen hoor, al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust! Dikke knuff!

Enne, ik gaf ze allebei met ongeveer 4 maanden ook worteltjes, dat is dan het zoetst nog. Ik gaf 's avonds nog wel een fles. Maar op den duur kan je die fles wel minder vol doen, als Rayven straks elke avond warm eten krijgt. Dan maak je geen 210, maar 180. En als ze die niet leegkrijgt, doe je bijvoorbeeld 150. Nu moet ik eerlijk bekennen dat zowel Jamie als Britt nog een fles drinken voor ze gaan slapen... Vinden ze lekker!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wes drinkt ook nog een fles 'savonds hoor! Zolang hij 'm drinkt geef ik 'm gewoon!

@ Rid, ik zou gewoon de huisarts bellen en je verhaal doen! Bij mij zeiden ze dan vaak dat ik gewoon maar even mocht komen. En als jij het niet vertrouwd dan moet je gewoon bellen voor een afspraak!

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja ze eet af en toe al worteltjes en sperziebonen vind ze allemaal lekker maar omdat ze rond die etenstijd altijd slaapt en wij haar om 8 uur wakker moeten maken voor de avondfles is dat heel lastig geven...nou ja ik zie wel...maar die worteltjes kan je toch niet als avondeten al zien?

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhh... Zit me een beetje te irriteren aan een collega :( ze heeft geen vast contract en met het sluiten van onze site dus te horen gekregen dat per 1 oktober haar contract afloopt. Nu zit ze daar steeds over te mopperen en verdrietig te zijn dat ze straks zonder werk zit en dat snap ik ook wel maar elke keer als ik vraag of ze nog gesolliciteerd heeft hoor ik "er is niks" of "geen tjid" ze is ergens op gesprek geweest en ze heeft geloof ik 3 brieven verstuurd in die 3 maanden tijd en dat was elke keer omdat ze door iemand anders op 'n vacature gewezen was. Dan breekt mijn klomp hoor.... :(

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, ik gaf het soms als het uitkwam. Beetje fruit 'smorgens tussen de 2e en 3e fles en beetje groente als het uitkwam tussen de laatste 2 flessen. Maar goed, dat kwam soms uit en soms niet, Wesley deed het ook heel lang prima op alleen flesvoeding!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Rid, ik gaf worteltjes ook idd tussen 2 flessen in. Ik liet er geen fles voor vallen, het was meer voor erbij zeg maar.

@Deli, kan me goed voorstellen dat je je daar aan ergert. Tuurlijk is er wel werk, dat is er altijd wel.. kijk, als je het niet wilt zien, dat is een ander verhaal natuurlijk..

Xx

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja zo doe ik het nu ook dus dat zit wel goed en dan met de laatste fles rijstebloem erbij....wanneer begonnen jullie met brood?...later toch?

Pff ja Deli erg is dat zo'n collega he? hier zit er ook zo een die heeft het hier niet naar haar zin dan denk ik ga dan solliciteren ipv hier elke dag met een poephoofd rond te lopen:D

Deel Deze Pagina