Rid, heb eigenlijk geen idee meer hoe oud Britt was toen ze voor het eerst brood kreeg... ik gaf haar toen wel eerst alleen een korstje om op te sabbelen.. En nu heeft madam nog voorkeur ook! Gewoon brood gaat er haast niet in, maar oh wee als ik een croissantje eet! Dat gaat er bij haar wel in, hihi!
Moet je dat Blue Band brood geven hahaha "je ziet wit maar je eet bruin" das ook heel lekker brood vind ik
Misschien nog wel een idee voor Britt idd! Straks als ik Jamie naar de PSZ breng maar even langs de C1000 voor een halfje!
Succes!! Ga vanmiddag maar eens een pakje Liga eerste stap halen die mag ze vanaf 4 maanden hebben en die kan je door de fruit- of groente hapje kruimelen waardoor die steviger wordt....
--- Ben eerst weer ff offline hoor, ga een kasteel bouwen met Jamie en eens kijken of Britt fruit wil. Haar drinken gaat nu niet van harte, lijkt haar pijn te doen... Straks om 13u moet Jamie naar de PSZ, kom daarna wel ff weer langs! Xx
Is een mooi kasteel geworden, al zeg ik het zelf! Jamie is nu op de PSZ, Britt ligt op bed dus moeke gaat puinruimen! Xx
Ohja, hier nog ff een foto van Britt toen ik haar net op bed deed, daar zie je het plekje in haar mondhoek wel duidelijk op.. en als ik het me net niet verbeeld heb, komt er in haar andere mondhoek ook eentje opzetten...
Ik zie het zitten ja...lijkt wel zo'n soort scheurplekje...heb ik ook weleens gehad...doet zeer man Geef er maar een knuff van kippie Riedel
Heb net mijn schoonmoeder even gebeld en vanmorgen had ze haar fles leeg, ze krijgt zo de volgende en ze had 1x pas gepoept en die was zacht maar geen water dus dat is super al!! hopen dat het zo blijft
Hey meiden... Morgen is het zo ver, dan worden mijn ogen gelaserd. Spannend. Verder ben ik druk aan het googlen voor een 45 km auto voor mijn vader. Gisteren te horen gekregen dat hij geen normale auto meer mag rijden omdat hij naast zijn herseninfarcten nu ook alzheimer heeft. Dat kwam natuurlijk wel ff hard aan maar ja....we maken er maar het beste van. Nu is hij nog best goed en willen we hem toch zijn vrijheid niet helemaal afnemen dus gaan we op zoek naar een brommobiel. Dan zit hij toch lekker droog en kan hij er nog een beetje op uit. Is wel een raar idee hoor dat je vader misschien al binnenkort niets meer kan herinneren dus ook zijn (klein)kinderen niet. Ook meegemaakt met mijn oma en dat was niet leuk. Ze zijn er dan lichamelijk nog wel bij je maar van de persoonlijkheid zelf is niets meer over. Daar moet ik nu nog niet aan denken hoor! Gelukkig is het zo ver ook nog niet en gaan we gewoon leuke dingen doen met hem! Zo....dat was ff ego. Ik beloof jullie om dit weekend te komen kletsen en dan ZONDER bril als het goed is tenminste.
@Rid, Go Rayven! Je bent aan de beterende hand! @Dag, nog 1 dagje met bril dus, spannend hoor! En idd alzheimer is erg vervelend... mijn opa kende zijn eigen dochter (mijn moeder) destijds niet meer.. zei hij keihard dat hij geen dochter had... tuurlijk wist hij niet beter, maar het heeft mijn moeder heel wat tranen gekost... --- Even gauw ego hoor... kom net bij de HA vandaan en ben geen steek wijzer... *Zucht, hele diepe zucht* Hij heeft gekeken in haar mondje en in haar keeltje, keeltje was niks mis mee, tandvlees opgezwollen en rood zag hij. Ja, dat wisten wij ook al.. in haar mondhoeken konden aften zijn. Dus ik vragen wat ik daar aan kon doen, zegt hij 'spoelen heeft zeker geen zin he?' Nou nee, bijna 14 maanden... dus dat wordt doorslikken.. 'Dan mag je haar afgekoelde kamillethee geven, dat werkt zuiverend...' Oooo... keeeee..... 'En mocht dit maandag nog niet over zijn, of krijgt ze er koorts bij, bel dan maar even naar de huisarts, omdat het tandvlees ontstoken lijkt te zijn'. Ja, en dan sta je weer buiten... En nu?
Bubsie, gecondoleerd meid! Bubsie en Miran, balen van de ongi meiden! Kristel, toch KMA, wel fijn dat je nu weet wat het is! Kan me heel goed voorstellen dat je zo'n dieet niet ziet zitten. Het is al moeilijk zat, ga op je gevoel af en voel je NIET schuldig! knuffel. Wendy, wat een mooi stoer ventje! QB, sterkte met Britt! Deli, hoest met de huizenjacht? Rid, dat je je onzeker voelt kan ik me heel goed voorstellen. Gelukkig hebben we elkaar hier voor vragen etc. knuffel! Dag, jeetje meid das idd een klap, zulk nieuws. hoop dat je snel zo'n auto vind! Spannend dat laseren, succes! Ben weer bijgelezen, was een hoop zeg. Ryan lijkt wat minder verkouden, vooral 's nachts heeft ie nog last van een verstopt neusje. Zo zielig! En die buikkrampjes, dat lijkt alleen maar erger te worden, hij wil dan alleen maar dicht bij je zijn. BV gaat redelijk, wel erg vermoeiend. Hij drinkt heel goed, stopt dan na 5 of 10 min wil dan echt niet meer, lijkt dan tevreden. Maar na 5 min wil hij weer eten.... Dit gaat dan een paar keer zo tot hij uiteindelijk in slaap valt. Ben soms echt heel lang bezig met voeden hierdoor. We verschonen nu z'n luier na de eerste keer drinken, dan wil hij meestal daarna gelijk weer verder drinken. Vooral 's nachts erg lastig, hij lijkt tevreden te slapen en als ik hem in z'n bedje leg en zelf net me ogen weer dicht doe, begint hij weer te vragen om eten en kan ik weer beginnen. Herkent iemand dit, tips? Morgen ook maar CB bellen, ze hebben nog niks van zich laten horen....
Jeetje daar heb je dus ook helemaal geen barst aan !!...idd wat nu?...ik zou et echt niet weten wat daar nou het beste aan te doen is...misschien hier op internet een hulpmiddeltje voor te vinden? Hier gaat Rayven wel redelijk...ze drinkt nu goed maar is af en aan beetje huilerig maar dat kan ook komen omdat ze honger had hahaha...zit nu beetje te twijfelen of het nodig is om morgen toch naar de ha te gaan, ze heeft geen doornatte maar redelijke plasluiers nog steeds maar 1x gepoept en net met huilen had ze wel tranen dus ja heel uitgedroogd is ze niet.....
hoi meiden, QB: een aft was ook het eerste wat ik dacht. Heb zelf echt heel vaak last van aften en snap als ze dan niet wil eten of drinken. doet gewoon heel erg pijn. vooral al het wat zuur is zoals fruit ofzo prikt het enorm. Heb zelf nog geen goed werkend middeltje gevonden helaas. BIj mij heeft eht echt met verminderde weerstand te maken. Rid: ik herken echt veel aan je zorgen over eten/ drinken. Gelukkig gaat het nu weer beter. Als ze inderdaad nog plast dat is ze niet uitgedroogd dus dan gaat het goed. Nathan had toen hij ziek was een paar weken geleden maar 2 plasluiers in 24 uur. Hij was toen echt heel duf en slap. Maar dat merk je dus echt wel.. Dag: wat naar zeg van je vader Hoop dat je gewoon nog heel lang leuke dingen met je vader kan doen! Morgen dus een spannende dag. Heel veel succes!! Pooh: zielig hoor dat Ryan nog zo verkouden is. En die krampjes zijn ook zo zielig.. Je hebt van die druppeltjes tegen krampjes. Cinababy of infacol bijvoorbeeld. Van vrienden heb ik wel gehoord dat infacol heel goed hielp, wij gebruikten zelf cinababy en dat hielp ook wel goed. Meiden ik ga bankhangen. xxx