[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    juffie, thanx voor de tip! wij hadden cinababy maar had niet het idee dat het hielp. nu infacol aan het gebruiken, hopelijk gaat het snel werken!

QB, oh daar heb je lekker veel aan.....

vannacht veel eruit om te plassen, ook wat buikpijn. urine naar HA gebracht, uitslag; twijfelachtig.... staat nu op kweek, morgen middag moet ik bellen voor de uitslag.
    Vanmiddag kreeg ik heel erg buikpijn, HA post gebeld. zij denken nav mijn klachten dat het een blaasontsteking is (dacht ik zelf ook al) heb AB gehad. Daarmee moet het over gaan, anders toch naar de arts, misschien wel buikpijn van de bevalling, keizersnee.

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal...

Dag... heel erg sneu van je vader meis... hopelijk mogen jullie lang van elkaar genieten dat ie je nog blijft herinneren. Lijkt me vreselijk! Ik wil je morgen ook heel veel sterkte wensen... mijn schoonmoeder heeft t aan beide ogen laten doen en die vond dat niet pijnlijk ofzo dus misschien n opbeurtje voor je!
    Sterkte meis!

QB... t ziet er idd erg pijnlijk uit bij haar en dan dat gezichtje dat die lieverdje trekt... t is zonde dat kind!
    Heel veel beterschap met Britt. Geef haar maar n dikke knuffel van de tante kippies!!!

Pooh... blaasontsteking?... heb ik gelukkig ook nog nooit gehad dus kan er niet over mee praten maar volgens mij heerst dat ook want mn schoonzusje had er ook al last van en bij ons op school waren er meerdere moeders. Ook jij n dikke knuffel van je kippenvriendinnetje!

Juffie... bank hangze en wens jouw ook n fijne avond!

All... ik ben weer maar weinig ongi maar t is echt wel helderrood... zou t overgang kunnen zijn met die klachten die ik had (ze zijn nu weg!) en die weinige ongi?
    Ik zit in twijfel of ik hiervoor naar de huisarts zou gaan!
    Wat denken jullie?

Ik wens jullie n fijne avond en n goede nachtrust... hopelijk heb ik dat ook want wij hebben vandaag ons toppertje (toplaag van onze boxspring) binnen gekregen, ik sliep al snel in ons nieuwe bed... hoefde mn hoofd maar op Chris zn borstkast te leggen en ik sliep! Hoe zou dat nu zijn? Slaap ik al zo gauw dat mn voeten t bed raken? hahahaha

Trusten!!!

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oeh, dat wordt een lekker slaapje vannacht Miran! Denk dat je al in slaap gevallen bent voordat je hoofd op je kussen ligt, hihi!

En ik zal Britt even een hele dikke knuffel geven morgen van al haar tantekippies! Zal haar vast goed doen! Tis toch al zo'n knuffelkont.. ;)

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Denk ook dat dat het is hoor, maar dat zou toch juist een HA ook moeten weten? Maar idd, drinken en eten gaat moeizaam, alles stouwt ze naar de rechterkant van haar mondje, daar waar ze denk ik het minste pijn heeft... En Jamie en Britt zijn laatst een week ziek geweest samen he, en Jamie toen een dikke week later weer een paar dagen, en nu ben ik verkouden. Kan dus maarzo zijn dat Britt daardoor nu een wat verminderde weerstand heeft natuurlijk..

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer

Nou QB... ik slaap al bijna en dan DENK ik alleen nog maar aan mn bedje hahahahaha
    Nou kan idd heel goed met weerstand te maken hebben en vooral als ze al ziek zijn geweest. Pomp er nog maar meer fruit in bij dat kleintje. Mijn moeder zegt ALTIJD... Fruit is heel belangrijk en sinaasappels is héél belangrijk als er de R in de maand zit! Misschien n tip????

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    All... ik duik lekker mn bedje in en kom morgen vertellen hoe ik geslapen heb. Met ons oude bed had ik continu last van mn rug... sinds onze boxspring heb ik er geen last meer van gehad... ben benieuwd hoe ik nu slaap!

Trusten!!!!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Miran, gaan we zeker doen! Nu gaat er elke dag fruit in, maar dat schroeven we dan maar ff op naar wat meer fruit dan anders. Kan natuurlijk nooit kwaad! En idd, de R in de maand, en het is ook steeds van dat rare weer waar je niet van op aan kunt.. Dankje voor de tip!

Enne, sweet dreams..

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Trusten allemaal!
    Ik duik zo mijn nestje in!
    Morgen nog even 1 dagje werken, en natuurlijk de tandarts bellen voor Britt! Laat het morgen nog wel weten hoe het afgelopen is met madamekke hoor!

Xx voor iedereen!

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik duik zo mijn bedje in. Hopelijk slaap ik een beetje goed. Ben aardig zenuwachtig.

Juffie...voor aften helpt spoelen met bocasan goed. Dat zijn zakjes van oral B en die zijn volgens mij ergens anders voor maar een vriendinnetje van me is mondhygieniste en die raadde mij dat aan toen ik er veel last van had. Bij mij hielp het prima!

QB...ben bang dat Britt die bocasan nog niet mag hebben dus hopelijk helpt de kamillethee.

Miran...ik hoor gelukkig van meer mensen dat het niet pijn doet. Daar maak ik me ook niet zo'n zorgen om. Het is meer het idee dat ze aan mijn ogen komen. Maar ja....t duurt maar 3 minuutjes per oog dus dat moet nog wel te overleven zijn.

@ all....slaap lekker!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Dag, suc6 vandaag!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: succes vandaag meis! enne bedankt voor de tip. zal het eens proberen, voel er nu ook weer een heel aantal opkomen dus als ik tijd heb zal ik vanmiddagg eve naar de DA.

Miranda: de ene keer is mijn ongi ook meer als de andere keer. is misschien wel gewoon??:( Maar als je er zelf over twijfelt zou ik gewoon even dee ha bellen.
    En lekker geslapen vannacht??:D

Pooh: wij deden wat cinababy op zijn speen en dat vond hij lekker en dan ging hij heel hard sabbelen. Door dat sabbelen werd hij dan ook rustiger en viel hij in slaap. Of het echt krampjes verminderde weet ik eignelijk niet;) bij ons hielp het;) Hoor over de infacol bveel positieve verhalen dus ben benieuwd??

All: fijne dag!!

ga nu naar mijn werk. eind van de middag gaan we naar mijn ouders voor een weekendje en moet nog van alles inpakken. weet niet of ik nog kom tokken dus..

xxx

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Dag... suc6 vandaag meis! T is idd maar heel even maar zoals je zelf al zegt: t zijn idd je ogen waar ze aan zitten.

Qb... tja n raad van n moeder is nooit weg he? En hoezo tandarts?,,, je bedoelt huisarts zeker?!

Juffie... ik heb heerlijk geslapen op ons toppertje... wij gingen ons bed in en ipv dat ons bed koud aanvoelde voelde die nu lekker warm aan. In eerste instantie was t hard maar ik had zo mn draai gevonden en ben als n blok in slaap gevallen.
    Ben nu nog meer uitgerust dan eerst altijd!

Ik ga kinders naar school brengen en dan even poetsen in huis en dan kom ik weer tokken!

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Murnin' :)

Liv heeft doorgeslapen van half 12 tot half 6! JOEPIE! :)

Dag; Succes vandaag!

QB; Schiet je dus niets mee op.. Die stomme HA's! GETSIE!

Miran; Overgang? Als je twijfelt zou ik wel even bellen inderdaad!

Rid; Fijn dat het beter gaat met Rayven!

Pooh; Infacol heeft bij ons goed geholpen! Let wel op dat baby's met krampjes graag willen zuigen en ik dacht dan dat Liv honger had en gaf haar eten waardoor de krampjes NOG erger werden.. Niet leuk! Dan kun je beter een pinkie of een speen geven! Het gaat over hoor! :)

Juffie; Veel plezier bij je ouders! Texel toch? Ohhh, wat heerlijk! Zou ook wel een weekendje weg willen! :)

De rest; Dikke knuffel van mij!

Trouwens, ik heb de verwarming aangezet, jeetje wat is het koud!

xxx

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Meisjes

Hoe is het hier?

@Pooh...heb helaas geen tips voor de bv maar kan me voorstellen dat het zo wel heel zwaar wordt voor je!!

Rayven gaat nu weer helemaal lekker :)....gisteravond wel een uur behoorlijk gehuild maar ja kwam denk ik meer omdat haar darmen nu weer flink aan de bak moeten met harde ontlasting en 4 flessen melk....maar na haar huilbui ( en een paar flinke winden) ging ze papa's gezicht ontdekken dus dat eindigde in flink knijpen in zijn lippen en kin en hoe harder papa riep dat dat wel pijn deed hoe harder zij moest lachen :D erg leuk!

Nu hoorde ik vanochtend op de creche dat daar een flink buikgriepvirus heerst...pfff waarom zeiden ze dat van de week dan niet dan had ik dat tenminste geweten maar ja nu is haantje aan de beurt die ligt met flinke buikgriep in bed....al;s ik maar overgeslagen wordt!

@Queen..hoe is het met je kleine meid??

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou Nou wat een rust hier zeg:(

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja t is idd rustig hier he riddle
    Ach heb jij nu even n rustig dagje zonder spuitluiers toch?

Ik ga kinders van school halen!

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja eindelijk Miranda hahah ik bleef wassen want haar rompers en pyama's vlogen de kast uit:$

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik ben al weer even thuis :D
    Het is me heeeel erg mee gevallen. Nu is licht nog niet echt prettig dus zit met een zonnebril achter de laptop. Mijn zicht is nog wel wazig maar dat verbetert echt al met het uur! Ik zie in ieder geval al meer dan ik zonder bril deed voor de behandeling. Mijn ogen zijn wel helemaal bloedrood en tranen heel erg dus mensen zullen wel denken dat ik de hele dag gehuild heb of zo.
    Nou ik ga ff eten, oogjes druppelen en nog even naar bedje om de oogjes dicht te doen. Vanaf morgen is het net als in het liedje van Lee Towers ** I can see clearly now!** lalalala.
    Iedereen dikke knuf en misschien tot vanavond.

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dag, wat goed zeg! :) Hihi, ik zie je morgen al staan onder de douche 'I can see clearly now, the rain is goneeeee' :D (hoop dat die rain echt gone is morgen) ;)

Rid, zeker rustig hier! Maar ik ben er! Ben je thuis vandaag?

Liv ligt even lekker te slapen in de hangmat, heb haar maar even laten liggen, want ze was net een beetje overstuur! Volgens mij moet ze poepen, maar wil het nog niet zo komen.. Arme meid!

xxx

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Aaahhh Linnie ja daar kunnen ze goed last van hebben, wat ik zei rayven was gisteren ook ff een uurtje flink over haar toeren omdat die darmpjes na de spuitluiers ineens zo hard moesten werken en ben het helemaal niet meer gewend dat ze huilt en dan lijkt het bijna dubbel zo zielig:(

Nee ik ben op mijn werk...nog ruim 2 uur en dan weekend eindelijk maar ja de weekenden zitten tegenwoordig zo vol visites aflopen dat ik het amper vrij kan noemen hha

20 oktober ga ik trouwens naar dat concert van Marco Borsato en friends:D

Deel Deze Pagina