Uhm nee.... tandarts dus... de huisarts verwees Britt daarheen.. ik stond er ook van te klapperen hoor, maar goed.. Kon vanmorgen om 09.55u bij de tandarts terecht. Die heeft er even naar gekeken en geconstateerd dat het in elk geval geen aften waren. Wat het wel zijn wist hij ook niet... Ook kwamen er nu in haar andere mondhoek aan de binnenkant ook van die grijswitte puntjes... not nice dus... ook haar tandvlees onder begint nu donkerrood te worden. [FONT=Verdana, sans-serif]Heb van hem nu een receptje meegekregen voor Perio Aid mondspoeling met de opdracht dit op een doekje/gaasje te doen en daarmee alles te deppen, poetsen heeft nu toch geen zin, aangezien dat haar alleen maar pijn doet en gaat bloeden... Dinsdagmiddag wil hij haar weer zien, en mocht het dan niet beter zijn, wil hij haar doorsturen naar de kaakchirurg... *Nogmaals een zucht, een hele diepe zucht... * [/FONT] [FONT=Verdana, sans-serif]Dus tja, zal idd wel een ontsteking in haar mond zijn, misschien dat daardoor die plekjes komen ofzo... het leek er wel op zei hij alsof ze er op gebeten had, maar dat kan ik me eigenlijk haast niet voorstellen. In elk geval ben ik nu een stap verder dan gister bij de HA, daar had ik eigenlijk niet eens heen hoeven gaan....[/FONT] W E E K E N D ! Jeetje wat een dag... maar goed. Heb net bij de apotheek Perio Aid en gaasjes gehaald, ook meteen maar op advies van Vogeltje vitamine A. Tis dan wel A en D ineen, maar dat kan geen kwaad, alleen maar goed voor zowel de weerstand als haar botten. En nu maar hopen dat ik met deze middeltjes het wat beter kan maken.. net zag ik in haar mondje 1 grote witte pukkel zitten... in elk geval dinsdag eerst weer naar de tandarts, en mocht ik het dit weekend nog niet vertrouwen, gaan we alsnog naar de huisartsenpost in het zkh... Maar daar gaan we maar niet vanuit natuurlijk! Zo, nu ga ik eerst even eten in elkaar flansen! Kom later even weer aanwippen hoor! Xx
All... ik ga zo lekker mn bedje in, ben kei moe en verrek van de slaap! Ik kruip in mn superlekkerliggende boxspring!
Hoi kippies, ik kom ff melden dat onze computer gecrasht is en echt helemaal niets meer doet en het zal nog wel een weekje duren voor ik weer op internet kan (waarschijnlijk met een nieuwe computer). Ik zit nu bij mijn ouders even op zp, maar dan weten jullie waar ik uithang. Ik hoop tot volgende week!
Kippies! Heb vandaag totaal geen tijd om te reageren, maar wilde toch even snel aanwippen om iedereen nog een fijne zaterdag(avond) te wensen! Met Britt gaat het eigenlijk wel goed, nog wel steeds die gekke blaasjes, maar ze eet en drinkt wel zoals het hoort, dus ik zie dinsdag wel wat de tandarts ermee wil.. Nou, ben weer foetsie hoor! Tot heel gauw! Xx
Goodmorning kippies... Ik ben weer begonnen met temperaturen zodat ik alles n beetje in de gaten kan houden. Dan zie ik tenminste weer wanneer ik ongi ga worden. Verders sta ik al 2 dagen op met megahoofdpijn. Lig savonds om 22.00 uur in bed, nou ja gisteren na k2 zoekt k3 (mocht mn dochtertje afkijken van ons) en ben om n uur of 8 smorgens weer wakker met hoofdpijn. Ik kom strakkies weer aantokken
Mogguh Vandaag waarschijnlijk wienig tijd om te tokken...ga straks het nieuwe huis van een collega bekijken, gisteren ook visite gehad dus hoop vanaaf ff lekker met een boek op de bank te kunnen duiken Misschien tot laters en een fijne dag iedereen.
hoi meiden, Rustig hier zeg. wij hebben een druk weekendje achter de rug bij mijn ouders maar wel gezellig. Vanmiddag en vanavond bedrijfsuitje van haantjes werk. Wel leuk maar vind het wel jammer dat het allemaal in 1 weekend zit. Voor Nathan wel wat onrustig zo. nu net thuis en dan moeten wij om 3 uur alweer weg. Buurmeisje komt met haar vriendje oppassen.. Maar komt vast wel goed Fijne dag verder! xxx
Hey meiden Die kleine van mij slaapt nu onder een laken en een dubbel geslagen deken maar nu ze groter wordt kan ik die deken niet meer dubbelslaan omdat ie dan te kort is maar moet ik haar dan nu onder een laken en 2 dekens laten slapen want onder een dekbed mag ze nog niet en 1 deken is zometeen een beetje koud
Riddle... ik heb altijd n dekbedje gebruikt ipv dekens! Ik heb daar nooit naar gekeken! Bij alle drie heb ik dekbedden gebruikt.
@ Riedel, Wesley sliep ook wel eenns onder 2 dekens hoor! Lastig is dat als de temp omlaag gaat. Moet je een beetje uitvogelen wat werkt. Wes sliep steeds slecht en nu slaapt hij al 2 nachten goed, hij ligt nu sinds 2 nachten in een winterslaapzak incl. flanelle pyjama, hij houdt gewoon van warm volgens mij hahaha... @ Juffie, lastig is dat zulke drukke weekenden een paar afspraken is leuk maar soms ie het een beetje teveel van het goede! @ Elise, eindelijk weten we waar je uit hangt hopelijk is je computer snel gemaakt en kun je weer mee kletsen! @ Iedereen, laat het ff hierbij ben beetje lui hahaha... Ga ff op het bankje hangen. Kom morgen wel weer effe meetokken, he tis toch ook rustig hier de laatste tijd
Deli... iedereen heeft t er maar druk mee met baan en dan ook nog n kind erbij vergt toch veel tijd en energie om ook nog ns gezellig te kunnen tokken hier in ons hokkie! Tis nu eenmaal zo toch?
Ja Rayven slaapt sinds kort wel in een trappelzak (mevrouw kan zichzelf nu naar de boevenkant van het bed wurmen haha) en pyama en dan onder een laken en deken maar dat is in de winter zeker te koud voor haar...ff zien dan
Hey meiden! Ik kom ff iedereen een fijne avond wensen. Ik kruip lekker met haan op de bank. Net uit eten geweest maar Stan was op een gegeven moment zooooo moe dat we het toetje maar hebben laten zitten. Nu net op bed gelegd (een uur te laat maar ja...af en toe moet dat kunnen) en nu slaapt hij al heerlijk. Hij ligt sinds kort op zijn zij met zijn armen om zijn knuffelkonijn, LIEF!!! Is zooooo scheetig om te zien. Nogmaals fijne avond allemaal! Morgen werken en als de opperhanen de deur uit zijn kan ik misschien wel ff illegaal komen tokken
Goedemorgen... Dag... hoe gaat t nu met kijken? Kun je nu redelijk zien? All... hier gaat alles redelijk, ben begonnen met temperaturen! Kom vanmiddag weer tokken!
Goedemorgen allemaal! Miran...ik kan al goed scherp zien vanaf een paar uur na de behandeling. Mijn linkeroog is alleen nog wat gevoelig omdat er een bloeduitstorting in zit. Verder helemaal nergens last van, alleen een beetje gevoelig voor scherp licht. Ik vind het een echte aanrader! Als ik dit geweten had dan was ik al eerder gelaserd. Succes met tempen. Hopelijk kan je dan je lichaam weer een beetje beter volgen.
Hee meiden, Zij zijn sinds gisteren avond weer thuis. Pfff wat een weekend. Jesse is verschrikkelijk verkouden en heeft al 3 nacht heeel weinig geslapen (diep respect voor mama's met kinderen die altijd slecht of weinig slapen) Ik ben echt dood moe..... Hij is verkouden heeft het stik benauwd tot het enge aan toe en heeft 2 ontstoken ogen . Gisteren avond gingen we vroeg naar bed en om 2 uur vannacht was Jesse WEER helemaal over de rooie...zijn hele neusgaten zaten vol met korsten gewoon helemaal verstopt. Ik vond dat dit echt niet langer meer kon omdat hij veel te weinig lucht krijgen en verschrikkelijk piept. Ik heb vannacht de HP gebeld en die zitten bij ons in het ziekenhuis en ze wilden toch graag dat we even langs kwamen. Aangezien hij nog zo jong is. Toen naar het ziekenhuis gereden en Jesse is helemaal onderzocht. Longen klonken goed. Ogen moesten we goed schoon houden en zijn ogen waren geïrriteerd. Nu moeten 6 tot 10 keer per dag neus spray gebruiken. Jesse vind dit verschrikkelijk maar we moesten hem van de arts maar gewoon in de houdgreep leggen haha....Want die spray is echt noodzakelijk omdat zulke jongen kinderen niet door de mond kunnen ademen is het belangrijk dat zijn neus open blijft. Pfff dit was mijn weekend sory voor mijn ego verhaal XXX
Even een snel vraagje, ik wil Rayven een papje van rijstebloem gaan geven maar weet niet hoe het dan zit met de water/schepjes verhouding?...Als ik gewoon 210 ml water doe dan moet er enorm veel rijstebloem in maar doe ik minder water krijgt ze dan wel genoeg binnen??
Riddle... kijk ns bij deze link naar de antwoorden... ik geloof antwoord 3/4 en 5... Suc6 meid! Hopelijk heb je er wat aan
Hallo meiden, heb even bijgelezen. Lin, thanx voor je reactie. ik wist niet dat ze bij buikkrampjes meer zuigbehoefte hebben, hier legde ik Ryan ook telkens aan. Dacht echt dat hij WEER moest eten... pfzienff erg vermoeiend! Nu geef ik en speen en hij is gelijk rustiger en als hij toch wou eten spuugt ie de speen uit en blijft zoeken. Dag, gelukkig is het laseren meegevallen en kun je nu CLEARLY haha. Net als Lee Towers! QB, jeetje wat een gedoe met Britt, ben je dus nog niet echt mee opgeschoten. Ben benieuwd wat je tandarts dinsdag zegt. Sterkte! Knuffel voor Britt! Elise, wat leuk dat je bij je ouders even op de PC kon. Tot snel! Rid, ik zit dus ook met dat probleem. De nachten worden nu koud, Ryan slaapt met z´n handjes naast z´n hoofdje (boven de dekens dus) en die voelen dan echt IJSKOUD. Hij gaat nu in z´n slaapzak en een dikke pyama. Lakentje met deken en een extra dekentje eroverheen. Haantje legt voor we naar bed gaan ook even een kruikje in z´n bedje om voor te verwarmen. Anders valt ie niet in slaap in z´n koude bedje! De eerste dagen thuis vonden we hem heel koud en hebben hem dus regelmatig getemperatuurd, was altijd netjes. Wendy, Wat vervelend dat Jesse zo verkouden is. moet je idd mee uitkijken, die kleintjes ademen alleen door de neus en dat wordt lastig als die verstopt zit. Hier hebben we dat probleem ook gehad, nu nog een beetje. Mijn moeder is kinderverpleegkundige en ik heb haar gelijk gebeld toen Ryan zo zwaar ademde. Zij zei ook dat ik moest sprayen met zoutoplossing. En we hebben zo´n ballonnetje dat als het snot door het sprayen wat losser is, kun je het daarmee eruit krijgen. Is voor de kleine idd heel vervelend en wij moeten hem ook echt even goed vasthouden maar het werkt wel. Sprayen werkt het best als ze een speen in de mond hebben (als ze sabbelen ademen ze heel diep door de neus waardoor de spray goed aankomt) Succes! Haantje is net thuis, ik tok jullie vanavond!
hoi meiden, Wendy: arme Jesse Nathan is ook snipverkouden. Hoest echt enorm en verder ook heel erg snotterig maar het komt er nog goed uit bij Nathan. Deli: inderdaad rustig hier., Maar ja heb het zelf ook dat ik echt maar weinig tijd heb om te tokken. FIjn dat Wesley nu in zijn warme slaapzakje weer goed slaapt. Rid: Nathan ligt nu in een lange mouwenromper in een winterslaapzak (nog zonder de mouwen) Hij heeft natuurlijk ook nog een helm op dus heeft het warm zat zo. Miran: snap dat je weer gaat tempen met die cyclussen die zo aan het rommelen zijn nu. Het wordt alleen wel erg lastig om er niet te veel mee bezig te zijn he? Vond het met dat tempen maar super spannend allemaal.. (en dan heb ik eht maar 1 cyclus gedaan want toen was ik zwanger) nou hier verder alles goed hoor. Alleen belde onze oppas vanmorgen vroeg dat haar vader overleden is en zij dus voor minimaal 2 een halve week naar Suriname vertrekt. Heel naar voor haar, want het was erg onverwachts. Haan kon gelukkig vrij nemen vandaag en verder komt mijn zusje een paar dagen/ nachtjes. Ben benieuwd hoe dat gaat want ze heeft nog nooit een luier verschoont morgen maar eens goed instructies geven Zo dat was het wel even hoor. xxx