[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Thanks Miran ik ga het uitproberen:)

Ja Juffie...Rayven ligt nu met een pyama aan dan een tussen dikte qua trappelzak en dan een dubbel geslagen deken en een laken, is voor nu ook wel voldoende al heeft ze steeds steenkoude handen zoals Pooh ook al zegt maar weet dat dat geen kwaad kan, als het nekje maar warm is...maar voor de winter is dat wel koud denk ik maar ja dan gooi ik maar lekker een fleecedekentje erbij....en zo en zo moet ik ff een slaapzak met mouwen halen voor de nachten...wist niet eens dat dat bestond hahaha

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hallo ladies!

hoe gaat het hier? ik zie van alles voorbij komen over slaapzakjes etc etc. Stan ligt hier in een romper zonder mouwen met een pyama met lange mouwen in een zomerslaapzak onder een enkel dekentje. Het is op zijn kamertje ook gewoon nog 19 graden dus nog niet echt koud. Ik heb hem altijd liever met koude handjes dan te warm aangekleed. Zoals riddle zegt....koude handjes kunnen geen kwaad als ze in het nekje maar warm zijn. Daar meet je het beste hun warmte.

@ verkouden kindjes. Ik geloof Jesse en Nathan? Veel beterschap! Verkouden kindjes zijn zoooo zielig.

Ik heb vandaag de laatste hechtpleisters bij Stan van zijn wondje gehaald en het ziet er heel mooi uit. Volgens mij is het onderhuids gehecht net als bij mij met mijn ks. Je ziet echt alleen een heel dun streepje. Gelukkig maar!
    Morgen op controle voor mijn ogen. Ben benieuwd! Vandaag de hele dag werken achter de pc is me toch een beetje tegen gevallen. Ik zit nu dan ook met de laptop op schoot in bed en ga zometeen mijn ogen dicht doen. Ben er echt aan toe.

Tok morgen!

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dag, fijn dat het met Stan goed gaat en de wond er zo netjes uit ziet. spannend morgen, nu maar even de oogjes dicht. Zal nu wel veel vermoeiender zijn om te kijken.

Rid, goed idee een slaapzak met lange mouwen!

Maar idd koude handjes zeggen niks als het in de nek maar warm is en warme voetjes! Maar voelt zo zielig die koude handjes.
    's nachts ook heel gemeen voor mama als hij aan de borst gaat dan pakt ie me zo heerlijk vast met die ijs handjes hihi

Haantje is trainen, ik ga de bank weer op. Co-assistent kijken.
    Ryan ligt heerlijk te slapen in de box.

Tot morgen, slaap lekker dames!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden. Konden jullie ook allemaal niet op zp komen vanmorgen :(

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Idd Deli, de hele ochtend was ZP onbereikbaar! Zat steeds te refreshen, haha! Naja, af en toe eigenlijk... ;)

Zo met Jamie naar de PSZ, moet hij om 1u zijn, en dan meteen door naar de tandarts met Britt, daar moet ik om half 2 zijn... eens kijken wat hij er nu van vindt..

Xx

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden,

Hoe is het met jullie?

Ik wil langzaam over naar de fles, maar ons mevrouwtje weigert tegenwoordig de fles... Ik word lichtelijk nerveus, want over een paar weken moet ze al naar haar gastouders!

Verder is het slapen ook nog steeds drama! Ze slaapt hooguit drie kwartier en op mijn borst slaapt ze soms anderhalf tot twee uur, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling... Ook slaapt ze toch nog best veel in de hangmat en ik wil haar daar niet aan laten wennen...

Ohhh, vind het zo moeilijk allemaal... Doe ik het allemaal wel goed? *twijfel, twijfel*

xx

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ahhh Linnie het is zo herkenbaar allemaal, behalve de fles niet willen dan, maar bij mij kwam dat slapen vanzelf, toch steeds weer blijven proberen en ineens ging het goed..maar snap je onzekerheid hoor!

Ja heb eindelijk een mooie 2e hands winterslaapzak met afritsbare mouwen gevonden want die dingen vind ik echt schandelijk duur hoor:$...het is bij haar 17 graden in haar kamertje en vind dat wel koud aanvoelen hoor....maar zo kan het dan ook:D

Nou meiden ik ga ervandoor haantje heeft nog steeds buikgriep dus komt veel om mijn nek neer nu...maar goed samen in voor en tegenspoed he?:)

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Even een update van Britt!

De tandarts heeft weer naar Britt haar mondje gekeken. Nu is haar ontstoken tandvlees wel over, maar aan de binnenkant van haar mondje zit aan beide zijkanten nog steeds dat wittige iets... lijkt een beetje op een schimmel ofzo. Hij kon het er niet afschrapen, dus heeft hij even de kaakchirurg gebeld en overlegd wat hij moest doen. Nu moeten we over 3 weken weer terugkomen, als het nu wel erger wordt natuurlijk eerder, maar anders over 3 weken, en dan kan ze alsnog worden doorgestuurd naar de kaakchirurg om te kijken wat te doen... Gelukkig heeft ze er zelf helemaal geen last van, dat scheelt enorm! Als ik haar nu ook nog pijn had moeten zien lijden, weet niet hoor, dan was ik denk ik meteen naar de kaakchirurg gestapt vandaag. Dus dit is the story so far....

Xx

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jeetje die Britt... wat gek voor zo'n kleintje al naar de kaakchirurg hahaha maar goed als niemand weet wat t is dan moet je iets. En idd zo lang zij nergens last van heeft is t goed he!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Kon vanochten ook niet op ZP komen. Dus dan nu maar ff een kort berichtje. Zo alweer achter de pannen om een prakje te koken.

QB...wat vervelend dat ze eigenlijk nog niet goed weten wat het is. Gelukkig heeft ze er niet veel last van maar toch.... tis wel vervelend.

Miran...hoe gaat het tempen?

Riddle...fijn dat je een leuke slaapzak gevonden hebt.

Ik heb vrijdag kinderkledingparty bij een vriendinnetje. Kan ik weer mooi voordelig wat broekjes kopen. Ze worden allemaal een beetje te kort en dat is niet zo fijn nu het kouder gaat worden. En zeker niet op de fiets. Ik loop alleen steeds tegen het probleem aan dat ze bij de taille te los zitten of echt zo'n rare kont in die broek zit omdat Stan nu echt alleen in de lengte groeit. Het wordt volgens mij een lange spriet :D. Hij eet en drinkt goed maar hij wordt niet veel zwaarder. Zal binnenkort eens gaan wegen bij het CB.
    O jee, ik ruik iets...meneer heeft zijn broek volgewerkt. Een kadootje voor mama. Tok laterzzzzzz!

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hoi meiden.
    hier zijn we dan eindelijk weer eens.
    opa begraven was moeilijk en emotioneel.
    dus had weinig zin om hier te kletsen.

donderdag mag ik weer voor metingen. hoop dat het 4e keer met clomid mag lukken.

heb niet terug gelezen, dus als iemand een update heeft...

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen! Waar is iedereen? Rustdag vandaag?

Bubsie...zal inderdaad wel een zware tijd zijn geweest. Eigenlijk niet veel bij te praten want het is nogal rustig geweest. Spannend je metingen. We gaan als een malle voor je veren dat ronde 4 met clomid DE ronde is voor jullie!

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mijn moeder smste me net dat Stan kruipt. Het kwartje is dan toch gevallen :D

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... goed hoor dat Stan kruipt! hahaha leuk he die sprongetjes!

All... hier gaat t goed met tempen... gelukkig zit chris nu in de nacht dat is nog voor mn vruchtbare dagen dus komt lekker uit. Probeer om om de anderste dag te klussen al lukt dat niet altijd!

Morgen is mn kleinste zoontje jarig dus heb t ff drukkies vanmiddag... moet cakejes maken enzo

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Bubsie, Dikke knuffel voor jou meid!

Dag, Stan wordt groot!

Miran, succes met de voorbereidingen en morgen groot feest!

Lin, kan het me zo goed voorstellen die onzekerheid. Bij ons moet dat allemaal ook gaan gebeuren, overstappen op de fles. Al die veranderingen lijkt me ook erg lastig. Ik vind dat jij het fantastiche doet met de kleine! Je mag trots op jezelf zijn!

Ryan had gisteren om 0.30 uur gegeten en werd vanmorgen pas om 7 uur wakker. Heerlijke nacht gehad dus!
    Zometeen komen ze van het consultatie bureau voor het intake gesprek, ben benieuwd..... Morgen hebben we de eerste afspraak bij het CB, ben benieuwd hoeveel Ryan weegt. Was dat wegen zo gewend in het ziekenhuis dan wist ik hoeveel BV hij binnen kreeg, nu heb ik daar geen idee van en das best wennen

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola! :)

Stan kruipt! Wat gaaf Dag! :) Wij willen een filmpje zien! :)

Miran; Goed klussen hoor! :D Hihi! En morgen je zoontje jarig, leuk hoor! Succes met de cakejes!

Bubsie; Zal zeker zwaar zijn.. Was het een mooie dienst? En spannend, ben benieuwd naar je metingen! VEERRRR!

Hier het roer omgegooit! Na een lange zware nacht (Liv was erg onrustig) heb ik besloten nu ECHT streng te zijn voor mezelf en haar! Ze krijgt nu om en om fles en borstvoeding, want ze moet echt wennen aan de fles! Verder gaat ze nu alleen nog maar in haar ledikantje slapen en niet meer in de hangmat of bij ons in bed! En dit keer ga ik het echt volhouden, het moet van mezelf!

We doen nu slapen (dit is namelijk maar drie kwartier), dan spelen tot een kwartier voor voedingstijd, dan luier verschonen, voeden, trappelzak aan, knuffelen op de schommelstoel in haar kamer en dan slapen.. Heb haar net drie keer moeten troosten, maar ze sliep binnen 10 minuten, dus moet eigenlijk niet klagen! Vind het alleen zo zielig dat ze dan zo moet huilen, maar dan is ze gewoon heel moe ga ik maar vanuit!

Vanochtend is mijn moeder langs geweest om de fles te geven en die heeft net zolang volgehouden tot ze 80 cc had gedronken. Het is nog niet veel, maar het is een begin! Daarna was ze zo moe van het protesteren dat mijn moeder haar alleen ff een speentje hoefde te geven en ze viel in slaap, haha!

Ohhh, ik MOET het nu echt volhouden van mezelf!

Meiden, hoe hebben jullie dit gedaan? Hebben jullie misschien nog tips voor me?

xx

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Pooh; Leuk, naar het CB! Ik ben ook telkens weer benieuwd hoeveel Liv weegt en gegroeit is! :)

En een lekkere nacht gehad dus! :) Geniet er maar lekker van hoor! :D

xx

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier een druk druk druk kippetje hahaha

Lin je doet het hartstikke goed hoor!! Lekker je gevoel volgen. Tuurlijk ben je soms onzeker, maar dat hoort er allemaal bij. Ze zal het toch moeten leren. Welke Flesspeen gebruik jij? Je hebt ook van die flessen (die heeft juffie) die lijken op de borst...

Ik moet zo weer werken, maar wilde even weten hoe het met iedereen is.

Pooh; oh leuk naar het bureau. Ik vind al die mini baby's zo schattig hahaha

dag: hahah stan kruipt haha das ook wat..

Hoe is het verder met iedereen.?
    Ik probeer vanavond even terug te lezen

Knuffel

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, ik heb ook neit alles gelezen maar kom even zwaaien!

@ Dag, wat goed zeg! Jammer dat je het niet zelf kon zien!

@ Lin, ik heb geen tips :( ik weet wel dat flink huilen even helemaal niet erg is (voor haar althans) sommige kindjes hebben dat ook even nodig!

@ all, hoi!

Gister ben ik met Wes naar het cb geweest en de kinderarts zag 'm 10 sec. en vroeg of het de hele dag zo ging, dat hij zo druk in de weer is en ik er achter aan moet hobbelen hahaha... Dus ik zei "ja" toen vroeg ze of hij goed sliep dus ik zei "nee" toen vroeg ze hoe het dan met mij ging... Tja... Ze zei dat het zo geen doen was, zo'n druk mannetje dat voorloopt met z'n ontwikkeling en de hele dag in de weer is en dan dan 'snachts niet slapen is niet goed voor hem en papa en mama. Nu komt de wijkverpleegkundige donderdag lans om te praten en evt. tips te geven omdat hij waarschijnlijk zo druk is dat hij het 'snachts niet kan verwerken :(

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: wat super dat Stan kruipt!! Nathan doet ook verwoede pogingen maar tijgeren gaat tot nu toe nog veel makkelijker:D Hij kan het wel trouwens maar laat dat bijna nooit zien.

Linda: je doet het prima hoor. Wij hadden de tommietippee fles. Die ging bij nathan het beste. Verder heeft nathan op een paar weken na noooit veel uit een fles gedronken. Bij de Gastouder soms ook maar 50 cc of 100 per keer. Maakte trouwens niet uit bv of kv allebei ging het niet super. Je hebt gewoon van die kindjes die liever borst willen;)

Mink: druk, druk, druk dus.. Hoe gaat het verder met Zoë??

Pooh: zo lekkere nacht hoor! hopenlijk volgen er nog veel zulke nachten!

Miranda: succes met de voorbereidingen.

Zou thuis aan het werk gaan maar nu kan ik dus niet op de server komen omdat een collega ook aan het werk is. onhandig hoor. straks maar weer proberen.

xxx

Deel Deze Pagina