[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Judi fijne vakantie!

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

@Liena...nee het is nog niet allemaal goed bij mij hoor...bloed nog steeds af en aan dat gaat maar niet over en af en toe nog buikpijnen maar bedoelde dat het verder goed gaat...helaas is opnieuw zwanger worden nu dus nog niet mgelijk al ben ik er wel klaar voor...helaas mijn lichaam dus denk ik nog niet...vandaar :D

Nou als haantje met een uurtje thuis is even naar de koopavond en even kijken of ik leuke/goedkope korte broeken kan vinden en een bikini voor de vakantie...pfff winkelen is zo niet mijn ding maar ja zal toch ff moeten...haantje vind het stom genoeg weer hartstikke leuk :(

Spreek jullie later dus weer :D

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, hahahaha... Hier bij ons ook omgekeerde wereld hoor! Mijn haan kan uren in een winkel hangen terwijl ik het liefste buiten ga wachten ;)

Hopelijk kun je goed slagen vanavond! En fijn dat het ondanks alles beter gaat met je en je weer helemaal positief bent voor een zwangerschap!

Shopse!

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Thanks lieffie :D

5. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Nou dames, ik heb voor het eerst mijn ovu later dan normaal... Ik heb al 2 dagen de pijn die ik eigenlijk dinsdag hoorde te hebben, haha. Maandag voor het laatst geklust, hoop dat dit nog enige werking heeft? Vanavond ook nog maar even klussen voor de zekerheid? Of is het van afgelopen maandag nog genoeg?

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo, de hele kast is leeggepakt. 3 dozen..pfff... heb het wel zittend gedaan hoor, dus ben niet zo moe als gisteren. Jamie is inmiddels weer beneden, dus ga zo met hem lekker buiten spelen.

@Judibi; Mocht je dit nog lezen, een hele fijne vakantie toegewenst en ik veer voor je hoor! ;)

@Riedel; Blij om te lezen dat het goed met gaat! Veel plezier bij het shoppen! Ik heb ook wel zin in een leuke nieuwe bikini, maar denk dat dat er nog even niet van komt... Eerst verhuizen en bevallen, hihi!

@Nata; Dank je! Ja idd, nog maar 5 weken en 5 dagen.... maar eerst lekker in ons nieuwe huisje settelen!

Hihi! :) Jamie zit op z'n stoeltje te schommelen en zegt nu; 'mama kijk, temie wipkip, wipkip, wipkip!' :)

Xx

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het is echt een super mooi gedicht :cry:

@all, ik kom morgen weer kletsen. Vandaag een best lekker dagje gehad. Veel afleiding dat helpt altijd. Word alleen gek van het bloedverlies.

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mup Ja mooi he.
    Goed dat je veel afleiding hebt!

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Heb jij ook wel een beetje afleiding meid! Je zal merken dat het je goed doet. Iig fijn dat je menneke snel thuis is.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,
    had net voor het eten een heel verhaal getypt. voor iedereen een reactie maar computer liep vast :( heb even geen puf om het helemaal opnieuw te doen, dat doe ik morgen wel weer.. Het kwam er in iedergeval op neer dat ik met iedereen meeleef en het beste wens voor alle kippies...

Ik heb trouwens de kids op school verteld dat ik een babytje in mijn buik heb.. Ze vonden het echt super. hebben ook gekke reacties hoor. Er trakteerde een jongen op ijsjes en hij had er ook 1 voor juf dus ik ook lekker aan een ijsje. zeggen die kinderen: juf dat mag niet hoor, anders bevriest de baby :)

Heb echt zin in zaterdag meiden!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja hoor mup. Ben vandaag lekker met de hond naar de bossen geweest hier. Daar midden in is een groot ven waar onze Suus mooi ff kon zwemmen en ik lekker in 't zand kon zitten. Daarna lekker naar m'n ouders toe. En zometeen komt Barry weer thuis!

Net nog even naar het werk gebeld en volgende week willen ze me zeker nog niet zien. Mag wel bellen hahah en voor de week erop hadden ze als het nodig was ook al vanalles geregeld.

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Deli, heb je je leidinggevende nog gesproken? Ben benieuwd wat ie te zeggen had ;) ..

@ Queenbee, het is idd vast goed om Jamie er goed bij te betrekken. En mss zal hij wel een beetje jaloers zijn, maar dat is ook maar net hoe je er op reageerd natuurlijk. Is voor hem ook allemaal wel heel spannend natuurlijk.
    Vervelend dat je bil nog steeds zeer doet, maar je kunt er dus wel om inpakken. Lekker dat je de kast zover klaar hebt..... Goed bezig!
    Queenbee wat is Jamie toch een ontzettend leuk ventje, gave foto hoor ;)

@ Bride, welkom terug. Dus je hebt inmiddels weer plaatsgenomen op het wachtbankje? Spannend hoor. Ga weer voor je veren hoor ;) .
    Heb je enig idee wanneer je de eisprong hebt gehad?

@ Nata, ik hoop het echt voor je hoor, en positief blijven kan geen kwaad ;). VEEERRRRRR! Ga je mss wel zwanger verhuizen en anders gewoon jullie nieuwe huis meteen inwijden met een kleine "klussen ;) " Maar nogmaals daar gaan we niet vanuit....
    Is het allemaal een beetje gelukt met de foto's plakken? Wat zei je haantje ervan?

@ Yojo ,is je haantje inmiddels al weer thuis?
    Ben je de dag een beetje doorgekomen?
    Dus volgende week ben je ook nog lekker vrij. Heb je ff tijd om weer helemaal op adem te komen...... Dikke knuf en kruip straks maar lekker tegen je mannetje aan!

@ Judibi, alle voorbereidingen inmiddels gelukt? Heeeeel veel plezier in Frankrijk en ik hoop idd dat er een internetcafe in de buurt is........ Want we zijn natuurlijk heeeeel nieuwsgierige kippetjes. Hoop dat het bruinverlies idd van het innnestelen komt. Juffie heeft dat idd gehad, maar ik ook, ook wel een dag op 4/5 voor de NOD.......
    VEEEEERRRRRRRR!

@ Riddle, ben je een beetje geslaagd met inkopen doen? Wanneer ga je op vakantie en waarheen, ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :oops: , maar wil wel graag alles weten ;) .

@ Ellen, balen dat je ei weer een paar dagen later is en ik zou idd gewoon nog een keer klussen vanaaf, baad het niet het schaad ook niet en bovenal moet het natuurlijk ook gewoon fijn zijn ;) . Suc6!

@ Mupkuh, doe maar lekker rustig aan en gezellie dat je morgen wee komt tokken! Vervelend dat het bloeden nog niet echt minder wordt.Dikke knuf en hoop dat het snel wat af zal zakken....

@ Juffie wat ontzettend leuk dat de kinderen zo reageerden. Gaaf he hoe zij het dan beleven. Is maar goed dat je beeb niet echt bevriest van een ijsje :D ......
    En een pc kan soms best een onding zijn he?

Zo ik heb de helft van het wiegje geschuurd en was hier al bijna 2 uur mee bezig, morgen de andere helft maar ff doen dan.
    Vanaaf naar schonouders op de koffie, heb ik echt heeeel veeel zin in :( .
    Is niet echt mijn ding maar ja soms moet je wel ff he ;) .

Lieve kippetjes allemaal een heel fijne avond en Juffie ik heb ook ontzetten veel zin in zaterdag.

Zijn er nog meer kippies die in oktober mee willen met kippendag? Ik ben inmiddels begonnen met nieuwe lijst voor de zaterdagen in okt. Hoop dat er veel kippetjes zijn die dan mee kunnen!

Dikke knuf Liena.......

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hallo kipjes,

Jeetje wat is er weer veel gekletst vandaag...

Yoyo het is een prachtig gedichtje idd, kreeg kippenvel. Fijn dat je werk zo met je omgaat. Dan kun je echt de tijd en rust nemen die je nodig bent.

Mupkuh; goed dat je afleiding het gehad vandaag. Ik hoop dat het bloeden snel stopt. Maar wel goed dat je lichaam het zelf schoon maakt.

Juffie; Leuke reacties he. Kinderen zijn prachtig hahaha

Deli; bijna verlof,. heerlijk hoor! Hopen dat de jeuk over gaat.

Liena; Ik heb alleen smorgens last van overgeven en verder eigenlijk niks. Alleen staat mijn buik erg bol en ik pas mijn bh's niet meer :oops: :oops: hmmm tweeling? Maandag naar de gyn idd, ik ga er wel vanuit dat ik een inwendige echo ga krijgen..
    Liena ik vind dat je goed voor jezelf en de kleine zorgt. Maak je maar geen drukte, je kan het wel ;)

Queenie; idd mooie foto's en Jamie is ook een erg leuk kereltje

Bridekipje; welkom terug en nu gewoon klussen en veren maar

Poohkip; echt super gaaf, motor rijden. Ik rij zelf ook motor. Ik heb een gele ducati monster. Moet je effe op mijn hyves kijken..
    Lekker genieten in iedergeval.

Miranda; fijn dat je zo van je zwangerschap geniet. Ik merk dat ik er anders mee bezig ben. Ik ben als de doods dat het mis gaat en merk dat ik me nog niet wil hechten? :oops: Ik wacht maandag wel af...

ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben en anders sorry alvast

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ben ook heel blij nu met die meiden allemaal. Dat is miss een voordeel als je met 25 dames werkt en 0 mannen. Is ook niet altijd makkelijk maar in deze situatie wel.

Barry is er nog niet....duurt echt lang....maar hij is wel onderweg naar huis! Morgen moet hij helaas ook werken maar gelukkig dan maar twee ritten dicht bij huis. Dan is ie mooi optijd thuis. Misschien dat we wel even samen een hapje gaan eten ergens. Zal toch ooit weer onder de mensen moeten komen....en dan liever met hem erbij....
    Nu ga ik lekker veilig naar mijn moeder daar komen ook wel andere mensen maar niet zoveel als bv wat je tegenkomt in de winkel....

15. maria04

maria04 Niet meer actief

Hoi meiden

Vandaag een angelsound van mijn haantje gehad ik was zo enthousiast dat ik hem meteen probeerde maar ik hoorde niks. mijn haan de gebruiksaanwijzing lezen moet je er olie op doen anders doet hij het niet. uiteindelijk toch het hartje gehoort :)

Fijne avond meisjes

kus maria

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Daar ben ik nog even snel ;)

@ Yoyo, dat is wel fijn dat je lekker even hebt uit kunnen waaien. Zo kun je het misschien ook beter een plekje geven.

@ Maria, dat is echt gaaf zeg zo'n Angelsound. Wil ik straks ook zeker 1.

@ Liena, ik zou wel willen. Alleen op een zaterdag word altijd heel moeilijk voor me. Zoiezo vallen er al weer 2 af ivm Tarzan en 1 of 2 verjaardagen. maar ik laat nog definitief iets weten.

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!
    nog een ochtendje werken :)

fijne dag allemaal!

XXX

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen lieve kippies,

@Liena, oktober gaat bij mij wel maar de laatste zaterdag van de maand kan ik niet want dan is mijn tante jarig en rond 8 oktober kan ik ook niet want dan is mijn zoontje jarig, misschien vier ik t wel op n zondag dat kan ik nog wel even bekijken. Maar dan wil ik ZEKER mee hoor! Dat gaat ik gewoon goed regelen!

@Mink, ja meid, ik twijfel echt geen moment hoor of alles wel goed zit ja of nee. Tuurlijk loop ook ik wel 'ns naar de wc en dan kijk ik of ik niet roodvloed heb in mijn onderbroek maar verders nee geen zorgen. Ik ben moe, heb last van mijn tepels (draag al geen bh meer zo zeer deed dat) en mijn buik staat heel erg gespannen dus ik merk dat het goed zit. Ach, nog maar 10 daagjes en dan kan ik mijn beebje bekijken. Jij ook al snel he? nou n maandag al?
    geniet ervan meissie!

@juffie, ja de reacties van kinderen is idd heel erg mooi..... zo zei mijn zoontje tegen opa: mijn mama heeft baby in de buik, want ze doet VEEL ETEN en dan krijg je baby in de buik!
    Mijn dochtertje die zat tegen de buurvrouw's buik aan en voelde de baby schoppen. Komt ze tegen mijn buik aanliggen zegt ze: even voelen of jij baby in de buik hebt.... ja 'n meisje! Leuk man hoe kinderen kunnen reageren ZONDER dat ze iets weten he?!

Ik heb nu weekend tot en met maandagavond 17.00 uur en dan dinsdag en woensdagmorgen werken en dan heb ik weer weekend dus die week gaat heel snel.

Ik voel mijn eigen nog steeds goed dus heb ik weinig nieuws te vertellen kippen.
    Ik ben vandaag wat meer in dit hok zodat ik mee kan tokken.

groetjes

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Even een korte reactie op sommige:

Juffie, geniet van je laatste dagje werken!

Liena ik heb mijn teamleider nog niet gesproken.... De sfeer was niet positief genoeg om over vrije dagen te beginnen :D

En de rest: halloooooooooo!

Effe egobericht: Gisteravond kwam de tegelzetter/stucador even kijken en hij zag dat het toch nog wel een flinke klus was waar hij eigenlijk geen tijd voor heeft op het moment, nu is het de schoonvader van mijn broer dus hij zei "ik ga vrijdag vrij vragen en dan kom ik om 07.30 uur om de boel te doen, want de tijd begint wel te dringen nu he" lief he! Hopen dat hij wel vrij kan krijgen natuurlijk en mijn haantje ook dan is in ieder geval de keuken klaar volg. week :D de plafonds in de gang en badkamer moeten ook nog geschuurd worden maar dat kan altijd later nog een keertje daar zie je toch weinig van... Nou, vandaag zou de apparatuur komen dus dan kan mijn haan morgen aan de slag terwijl ik met de kippen op stap ben :D zou het dan toch nog zover klaar zijn als mijn verlof begint?!

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen,
    Zit weer met frisse tegenzin aan een bakkie thee op het werk. Wederom een slechte nacht gehad. Gelukkig is het bijna weekend!

@Miran, wel leuk dat het bij jou allemaal zo hard gaat. Ik pas nog steeds mijn oude bh's. :( En ik had nog wel gehoop dat die borsten van mij flink zouden groeien (had maar een kleine B cup). Misschien komt dat nog wel :p
    Leuk he, die reacties van die kleintjes. Een tijd terug zaten wij bij vrienden te bbq'en en zit hun dochtertje steeds achter mijn t-shirt te kijken. Toen ik vroeg wat ze aan het doen was zei ze....ik zoek de baby maar kan niet vinden. Haha! Alsof ik die achter mijn trui verstopt had.

Liena, hoe gaat het meid? Je hebt altijd zoveel te vertellen voor de andere kippies dat ik gemist heb hoe het nu met jou zelf is.

Yootje, fijn dat je werk zo prettig reageerd. Neem dan ook lekker de tijd.

Mink, vervelend dat je nog zo onzeker bent. Wanneer krijg je weer "bevestiging" of alles goed zit? Probeer er toch een beetje van te genieten. Als de 12 weken straks voorbij zijn durf je misschien wat meer te genieten. Dat was voor mij echt een magische grens. Na 12 weken durfde ik ook pas naar babyspulletjes te kijken. Kopen vind ik nog steeds eng. We hebben de kamer en de wandelwagen besteld en ik vond dat toch nog een hele grote stap, want stel dat het nog mis gaat. Toch doe ik heel erg mijn best om te genieten van de kleine dingen. Echt gerust is een moeder pas als die een gezond kind in de armen heeft (denk ik dan).

@All, fijne dag vandaag. Ik probeer regelmatig mee te tokken vandaag maar kan nog niet beloven of het daadwerkelijk ook gaat lukken.

Deel Deze Pagina