dat is goed nieuws Bubsie!! Rid: leuk zeg een kerstjurkje. Zo leuk he shoppen voor de kleine! All: Nathan heeft vanmorgen ontdekt dat hij ook kan gaan zitten en staan in zijn slaapzak Staat dus in zijn bedje. Net wilde ik hem in bed leggen en ging hij steeds maar staan. nu speelt hij nog maar even in de box. Hij heeft vandaag nog maar 5 kwartier geslapen dus je zou zeggen dat hij gesloopt is ondertussen Ben benieuwd of ik hem zo nog in bed kan krijgen.
@ all, bedankt voor jullie reacties en het meedenken! Ik kom even snel een berichtje plaatsen, we stonden op pagina 2 @ Bubsie, goed nieuws! @ Riedel, wat schattig klinkt dat jurkje, ben erg benieuwd! @ Juffie, heeft Nathan nog geslapen vanmiddag? Leuk he, dat staan in bed wat vervelend dat je je zo schuldig voelde vanwege het helmpje, kan het me wel voorstellen hoor maar je doet het toch niet met opzet joh, kun je niks aan doen meis! Hij is het al vergeten Zo, wij hadden vandaag meeting met de augustus mama's en dat was erg leuk. Wesley vermaakte zich niet zo leuk met de andere kindjes in de kleine kindjes hoek, hij zat liever in de race wagen aan het stuur te draaien, hahaha...
Goedenavond allemaal... Net feestje van Giuliano achter de rug gehad... kind heeft veel geld opgehaald dus ik kan van de week met m gaan shoppen. hahaha Even iets anders... volgens mij heb ik gisteren mijn ei gehad... had wat buikkrampjes die ik GOED gevoeld heb, niet de hele tijd maar gewoon eventjes. En nu zag ik aan mn temperatuur dat dat wel ns ook echt zo zou zijn geweest. Wat denken jullie hiervan? http://www.fertilityfriend.com/ttc/ Laat me even iets weten als je wilt!
Even de reacties... @Bubsie, das zeker n goed nieuws meis! Moet je nu dan nog klussen om die eitjes te rijpen of hoe gaat zoiets nu verder dan? Wel leuk als t n meerling zou zijn toch? Dan zou jij de eerste hier zijn want iedereen heeft er nog maar eentje gekregen. Ben heel benieuwd en veer heel hard voor je meis! @Riddle... leuk he zo'n kleine jurkjes en dat met die feestdagen. Klinkt heel lief... kun je n fotootje plaatsen dan kunnen we t bewonderen? @Juffie... hahahaha wat n kleine draak is het ook he die Nathan? Wel leuk hoor, ze gaan steeds meer ontdekken. Hou je hart maar vast als ze gaan lopen meis.. dan zijn t echte handenbindertjes hahaha, suc6 met die kleine van je! @All... hoe gaat t hier met de rest. Iemand nog iets gehoord van My precious? Ben benieuwd hoe t met haar gaat! Hoe ver zou die nu zijn? Ik zeg tegen iedereen slaap lekker en tok morgen
goedemorgen meiden, Deli: leuk een meeting zeg! Lijkt me heel leuk al die kindjes van bijna dezelfde leeftijd. Hoe gaat het verder met Wesley en hoe is het met de huizenjacht??? Miranda: Kan je kaartje niet bekijken moet me inloggen dan. All: Nathan zit volgens mij in een sprongetje. Kan zich niet zelf vermaken, is constant aan het piepen en slaapt minder. Stond vanmorgen kwart voor 6 klaarwakker in zijn bedje Heb een hele tijd geen sprongetjes kunnen ontdekken maar pakte nu het oei ik groei boek er bij en we zitten midden in de donderwolkweken Ben benieuwd hoe lang deze duurt. Zolang we gek doen met hem gaat het trouwens prima! fijne dag allemaal!
goede morgen dames, Deli, klinkt als een leuke dag die meeting. Als een huis op het oog? Juffie, haha staan in z'n slaapzak. Lekker gek met hem blijven doen, als het zo het beste vol te houden is! Miran, kan ook je kaartje niet zien meid. Hier een rustige nacht gehad. Kleine heeft redelijk goed geslapen. Haantje is de garage in gegaan, gaat aan z'n auto klussen pffff erg gezellig maar ja, moet gebeuren hé als ie er ooit in wil gaan rijden.... Mams gaat zo maar de bank op en een filmpje kijken ofzo. Vanmiddag ff een tukkie doen hoop ik. Het weer is ook niet echt best dus daar mis ik ook niks aan. Fijne zondag meiden!
@miran, mn eitjes zijn nu weer gegroeit en zaten over de 15 mm dus dat is goed, vorige cyclus had ik er 1 van 18 en dag erna is hij gesprongen. en dan moet je dus klussen. maar wij klussen nu ook wel or, om de dag moet goed zijn. misschien is ie maandag wel al gesprongen of later. we zullen het morgen weten. vorige keer kreeg ik als advies mee indd gemeenschap te hebben. dus ben benieuwd wat ze morgen zeggen.
Hallo dames! Wat een druilerig weer is het toch! Bah, net ff een rondje wezen maken met de hond en Stan maar heb er geen grote ronde van gemaakt. Was bang dat ik nat zou worden. Haan is weg en Stan ligt op bed......er is niks op tv dus ik verveel me. Heb net maar spelletje op de laptop gespeeld maar dat verveeld ook al weer snel. Ik ga maar ff een tukkie doen
Ja Miran..zal binnenkort even een foto plaatsen en anders maar even wachten totdat ze het met de kerst in vol ornaat met vest en alles aanheeft, misschien nog leuker Verveling? nou daar heb ik gelukkig zelden last van, het is eerder dat ik tijd te kort heb om alles te doen wat ik leuk vind haha Ik ga zo vast eten dan zijn wij vast lekker klaar voor vandaag tok laters
wij hebben het eten ook al op.. Lekker Chinees gehaald. Vrienden waren er ook met de 2 kids, Gezellig! Nathan is ook weer wat gezelliger gelukkig. Trekt zich nu echt aan alles op. Gaat echt zo hard nu.. Fijne avond! lekker boer zoekt vrouw kijken xxx
Heerlijk uitgebreid wezen douche. Ryan en haantje lagen ff lekker te slapen. Mama even tijd voor zich zelf, lekker getut! Daarna ging haantje met Ryan in bad, mams natuurlijk foto's gemaakt en gefilmt haha Heb vanmiddag op internet een fotoalbum gemaakt en besteld, ben zo benieuwd hoe die in het echt er uit gaat zien. Op de PC zag ie echt super uit al zeg ik het zelf. Vond het echt zo leuk om te doen dus ga van de week nog maar eens aan de slag maar dan met de trouwfoto's en de foto's van onze huwelijksreis in Kenia (daar hebben we heeeeel veel foto's van maar die staan allemaal op de PC) Wel leuk om daar ook een album van te maken, kunnen we die af en toe inkijken en makkelijker aan andere laten zien. Nou ik heb me hobby gevonden hihi Heb net lekker chinees gegeten, Ryan zit in z'n wipstoeltje, hij slaapt ach.... zo lief! Haantje is met z'n auto bezig in de garage, die ga ik maar ff binnen halen kan hij ook eten. Tok jullie morgen! xxx
Deli... hoe heet die site ook al weer waar je je foto's kunt oploaden en hier kunt plaatsen? All.. ik kom ook even langs vliegen, ben me toch n party moe. Zat n spelletje te spelen en zat gewoon weg te dommelen.. ik denk ik zet lekker de pc uit en kruip naar bed. Zet ik t spelletje uit en kijk ik op de klok is t pas 20.45 uur!!! Nouja zeg en ik ben toch moe!!! Bubsie... hoe heb jij die link gekregen van die fertilityfriend? Slaap lekker allemaal
Hier ook n goede morgen allemaal... Heb heerlijk geslapen maar ben nog moe! Ebony is gisteren uit t busje van opa gevallen recht op dr voorhoofd en ze klaagt nu van hoofdpijn, gisteren was ze heel duf en nu laat ik haar thuis om te kijken hoe t gaat. Ik moet werken maar Chris is thuis! Ik ga even de kids verder klaar maken voor school... kom strakkies weer verder tokken.
goede morgen, Ryan is erg hangerig, veel last van buikkrampjes. Hopelijk zakt het straks een beetje en slaapt ie vanmiddag nog ff. Ik had gepland om de kledingkast uit te zoeken en opnieuw in te delen. Als ie straks gaat slapen ga ik toch maar aan de slag. Nu eerst maar weer een kopje thee zetten. Jeetje miran, hopelijk voelt je kleine meid zich beter! Juffie, goeie morgen!
@ miran, ga naar je ff pagina en ga dan naar :chart dan links in het menu naar my account dan naar my homepage setup dan zie je de link en kan je die kopieeren naar je handtekening hier. hoop dat je het snapt. wist het ook niet meer dus ff wat dingen geprobeerd.