@Bubsie... bedankt meis, nu staat mn FF hier onder gelinkt dus diegene die interesse hebben kunnen meekijken hahahaha. @Dag... idd die pagina zocht ik. Ook jij bedankt he meis! Ik wou mn FF-kaartje hier op zetten maar ook dát kreeg ik niet voor elkaar! Erg he?!!! @All... Ebony is toch naar school gegaan vanmiddag! Ze stond toen ik thuis kwam met papa te dansen en te springen dus zal wel goed gegaan zijn toch?!! Nu is ze lekker de bossen in met de klassen dus dat is wel lekker voor d'r, ik heb mobiel nummer achter gelaten dat MOCHT er iets zijn dat ik te bereiken ben! Verders heb ik weer veel last van duizeligheid en trillen. Ei op komst?????
Miran, fijn dat het beter ging en ze lekker naar het bos kon. Jammer dat jij je wat minder voelt, misschien voor het goede doel.... veer veer veer Mup, hoe is het met jou en je kleine meid? Van me plan om de kast uit teruimen is niks gekomen... Me moeder is langs gekomen en we zijn even naar het centrum gegaan. Lekker er even tussen uit en erg gezellig! Haantje komt zo thuis, vanavond moet ie trainen dus ik ga een avondje bank hangen/tv kijken. xxx
QB...met welk programma maak jij digiscraps? Ik wil een leuke uitnodiging voor Stan zijn verjaardag gaan maken maar ik heb geen photoshop. Heb een leuke scrapkit gedownload maar daar kan ik dus niks mee Ik ga snel eten koken....misschien tok vanavond
Hey meiden, Kom nog even snel hoi zeggen voor ik mijn bedje induik. Weer een heftige dag gehad op school helaas Net nog wezen sporten en nu ben ik op nog even bijlezen hier en dan lekker slapen. tot morgen xxx
ohja wordt morgen tante Mijn schoonzusje wordt morgen ingeleid. ben benieuwd wat het wordt. spannend, spannend..
Ow dat is al snel zeg! Dacht dat je schoonzusje nog niet zo lang zwanger was... alvast gefeliciteerd meis! Laat je morgen weten wat t wordt en hoe t heet?!!!
Hey Kipjes! Ik was net aan het krabbelen met Jolanda en het lijkt ons een leuk idee om toch eens snel te meeten en iedereen te zien Misschien is het een idee om zonder kids af te spreken zodat we wat flexibeler zijn? Wat vinden jullie er van?
Ligt eraan de datum... want nu wil ik toch echt jullie wel ns in t eggie zien hoor! Maar t lijkt me dus n heel goed idee. Ik ben voor!
Zal ik dan maar ns kijken welke zaterdagen: Nou de enigste zaterdag die ik kan is 19 december! En ook dat is niet makkelijk met die kerstinkopen! Sorry... Chris werkt helaas in 5-ploegen houdt in dat ie ook in de weekenden moet werken en dan moet ik er dus voor de kinders zijn!
Het blijft toch lasig om wat af te spreken ik ga er eens een nachtje over slapen. Misschien kunnen we morgen nog eens tokken over wat handig is voor iedereen. Ik ben helemaal op dus ga snel mijn bedje op zoeken dan ben ik morgen weer fris en fruitig slaap lekker meis! En het komt vast wel goed, voor we in het bejaardenhuis zitten hebben we elkaar een keer ontmoet
Goedemorgen allemaal... Even snel iets ego... Gisteravond had ik afscheiding dat was draadachtig en nu heb ik krampjes aan de linkse kant in mn onderbuik/lies. Best wel gevoelig... Zoals je op mn kaart kan zien hebben wij gisteren niet geklust maar eergisteren wel... zou t nog nut hebben als wij vanavond klussen óf misschien zelfs wel strakkies! Chris ligt nl nog in bed hahahaha die hoeft pas om 13.00 uur aan te rijden naar werk! @Deli... ik zal wel ns kijken welke dagen ik wel kan. Dit is echt niet prettig die ploegendienst maar misschien is dat wel snel afgelopen door die reorganisaties. Er zijn er bij hun al veel uitgedonderd en ze hebben weer werk wel minder als vorig jaar maar goed... t kan zijn dat ie over n paar maanden in drie ploegen gaat en dan is ie de weekenden weer thuis. Maar zal even kijken. Hoe bevalt jouw nieuwe job eigenlijk? Hoe gaat t allemaal met Wesley? Hebben jullie al iets gevonden of zijn jullie nog steeds zoekende voor n huisje? @Pooh... bedankt meis, met Ebony gaat t goed hoor. Die is gistermiddag weer lekker naar school gegaan. Ze "klaagt" wel van hoofdpijn maar verders gaat t goed hoor. De bult op d'r voorhoofd valt reuze mee!
Dames... Heb even in mn agenda gekeken en ik kan eigenlijk pas in FEBRUARI... en dan ook nog alléén de 6e en de 13e februari. Op n eventuele zondag zou ik wel al in november kunnen nl... 8e en de 29ste. Misschien is dat ook n optie. Misschien kunnen we dan wel n uurtje bowlen, is dat n idee? Misschien erna wat eten? Als je dat bedragje door zoveel deelt is t n stuk goedkoper toch?! Ik geef maar wat ideetjes he... Ik ga nu even wat thee drinken en de kids klaar stomen voor school!
Ik maak alles in Paint Shop Pro X2. Werkt wel erg verslavend hoor! --- Mogguh meiden! Ik zwaai ff hoor, kom later vandaag ff aanwippen! Dikke smok! Xx
Is dat een programma dat je moet kopen of is dat ergens van internet af te plukken? @All goedemorgen! De schilder is vandaag begonnen met de buitenkant van ons huis. Is echt nodig! Ik ga nu nog ff snel mijn strijk afmaken en misschien kom ik straks nog ff langstokken. Moet ook mijn fiets naar de fietsenmaker brengen want mijn standaard is kapot (NU AL :x). En even boodschapjes doen dus nog een druk programma 8).