Mogguh Allemaal Nou wat een slecht weer hier zeg pfff Ik ben gisteren redelijk geslaagd emet inkopen, 4 korte broeken en een rokje maar helaas geen bikini kunnen vinden....mijn "memmen" kunnen niet in de leuke bikinitopjes Hier verder nog steeds af en aan (oud) bloedverlies dus weet ook echt niet of mijn banner wel klopt of niet hoor @Liena...Ik ga 30/7 voor 15 dagen naar Lloret de mar...daar heeft mijn schoonvader een appartement Nou alle kippies een heeeeele fijne dag!
@ Dag, wat vervelend he dat je slecht slaapt! Ik weet er alles van, ik had het ook zo rond de 16 weken! @ Riedel, yeahhhhhhhhhh.... Daar zijn de memmen weer eens had ik al lang niet meer gehoord in ons kippenhok lekker joh 15 dagen Lloret! Ik zou wel meewillen in 't koffertje maar dat lijkt me geen goed plan In ieder geval fijn dat je geslaagd bent voor wat kleding en uhhhh, ik wil in mijn verlof best een bikini voor je haken
goede morgen dames, ff een berichtje voor ik ga slapen, moet er weer vroeg uit ivm met me motorrijles om 16.00 uur. laat jullie weten hoe het was maar vind het nu al wel een beetje spannend haha Voor de as vakantiegangers, heel veel plezier en geniet ervan! Yoju, fijn dat je haantje thuis komt! Mup, ik denk aan je, hoop dat je mee kunt naar de kippendag in oktober. (moet zelf ook nog ff kijken of ik kan.....) Queen, wow.. wat een buik zeg. preachtig meid! En wat een heerlijk ventje! Alle andere kippies, ben jullie niet vergeten hoor! Fijne dag vandaag en voor wie ik niet meer spreek, alvast een heel fijn weekend! Ik ga me bedje in, tok jullie snel.
O Miran, Heb ik even verkeerd gelezen. Nou die boobies van mij die willen maar niet groeien. Zijn wel iets gegroeid maar ik zie al die zwangere vrouwen met van die meloenen rondlopen en die van mij zijn nog steeds sinaasappeltjes, Haha.
@ pooh, slaap lekker meid en veel succes en plezier met motor rijden! @ dag, ik heb ook geen meloenen gekregen tot nu toe hoor
@Deli..haha een gehaakte bikini lijkt me toch niet zo heel handig...maar toch bednakt voor het aanbod ...ga vanmiddag ff op de site van Otto kijken, die hebben een heleboel tankini's ...lijkt me ook leuk....
Goeiemorgen alle kippies! Bah wat een snertweer. Helemaal vergeleken met gister... naja, ik zag alweer dat het de aankomende dagen weer mooier en warmer wordt, heerlijk! Ga vandaag verder met inpakken denk ik, en ik moet onze 2e koelkast vandaag schoonmaken, die gaat naar een tante van ons. Vanavond komt de makelaar langs, hoop dat hij het bordje 'verkocht' meeneemt, want er staat nog steeds 'te koop' in mijn tuin... @Juffie; werkze nog eventjes! Maar een half dagje, dat scheelt! @Pooh; trusten! @Riedel; Dus nog wel geslaagd gister, naja, gedeeltelijk dan. Heb zelf ook tankini's na de geboorte van Jamie, zit echt heerlijk hoor en lijkt heel mooi. @Mink&Pooh; Thanx! @Deli; Zou mooi zijn als het voor je verlof klaar was! Denk dat ik vandaag niet veel kom kijken, maar dat weet je met mij maar nooit natuurlijk... In elk geval iedereen een hele fijne dag ondanks de regen! Dikke tok! Xx
@ Riedel, vroeger toen ik shoppen nog leuk vond kon je bij de H&M altijd zelf je bikini bij elkaar zoeken, broekje bij topje is dat niet meer? Succes in ieder geval, bij Wehkamp hebben ze ook leuke bikini's zag ik laatst! @ Dag, ik zag je vraag over echo's in een ander topic, ik ben bij babyview geweest en hier op de link krijg je antwoord op je vragen... http://www.babyview.nl/nl/veelgesteldev ... spx#VRAGEN
Nou Riddle, doe mij maar een stukje van die memmen van jou dan..... Voordeel van niet al te grote is toch wel dat ik heel veel bikini's pas. Heb ook echt een bikini-tic. Ik denk dat ik er wel 20 heb. Deli, ik lees zo veel verhalen en hoor verhalen van meiden die ineens wel tot 2 of zelfs 3 cupmaten gegroeid zijn. Zou toch wel eens willen weten hoe een C mij staat Maar ik hoor wel dat het toch vaak fabels zijn dan.... Misschien groeien ze pas echt als je stuwing krijgt of zo. Hihi, we wachten geduldig af tot de boebies groeien naar ongekende grootte Wat een onderwerp weer.....het niveau daalt nu al op de vroege ochtend! Lekker toch, over onzindingen als memmen tokken. HEB GEEN ZIN OM TE WERKEN (en ik moet vandaag nog wel de hele dag)
@ Dag, kan me wel voorstellen dat ze op het eind groeien inderdaad en helemaal als je borstvoeding geeft blijven ze vol natuurlijk maar ook dat verschilt gewoon weer per persoon! Ik had al een C en toevallig vd week nieuwe bh's gekocht (niet gepast) en kwam thuis en zijn ze toch te klein maar als ik naar mezelf kijk zie ik geen D-borsten dus snap er geen bal van BH's zitten sowieso niet meer lekker, thuis laat ik de "memmen" liever lekker los hahahahaha....
Thanx Deli! Ik zag alleen pas dat ik het bericht onder het verkeerde onderwerp had gezet toen ik hem al geplaatst had.
goede morgen, Hahaha zo vroeg en het gaat al over memmen hahahaha. Nou mijn memmen zijn al wel gegroeid en ik heb ook maar een B cupje. Als ik nu mijn BH aan doe. dan plopt er een bobbel aan de zijkant uit Dus ga toch maar even een cupje groter denk ik. Ze zijn veel voller, dat is het verschil... Pooh veel plezier vanmiddag met het motorrijden. Neem van mij aan, dat heb je zo onder de knie Tja en wat betreft mijn onzekerheid. Tja de ene dag kan ik echt genieten en de andere dag ook weer niet. Dus ik wacht idd maar op de echo maandag en dan door die 12 weken heen. Ik denk dat ik dan echt meer kan gaan genieten. Ik weet niet of ik het zolang kan verzwijgen. Mijn darmen zijn zo opgezet dat ik echt al een buikje heb vooral rond 16.00 uur. hahah dan maar wijde kleding aan doen.
Ja mink, mijn buik is 's avonds ook een stuk dikker. Ik kreeg vandeweek zelfs de vraag....weet je zeker dat het er geen 2 zijn? Ik denk dat iedereen die vraag wel een keer krijgt. Maar ik zal binnenkort eens een buikfoto maken dan kunnen jullie mijn "pens" beoordelen!
hahahaha jouwn PENS wil ik wel zien hahahaha. Mijn PENS is ook to match gewoon. Hhahaha dat had ik ook als ik ongi moest worden, maar nu gaat het gewoon niet meer weg hahaha. Maar ach we accepteren het maar gewoon. Mensen zullen hooguit tegen mij zeggen, Goh ben je eindelijk wat aangekomen? Ik weeg maar 50 kilo hahha ik ga me zo wel even wegen, kijken of ik iets gegroeid ben hahaha
Onzekerheid is volgens mij gewoon onderdeel van het zwanger zijn! Iedereen heeft er wel last van! Het begin is ook super-spannend natuurlijk! En jaaaaaaaaa, graag beoordeel ik pensjes altijd leuk buikfoto's te zien!
Goeiemorgen dames! Hier is het heerlijk weer hoor! Zonnetje, het waait wel gruwelijk hard maar lekker zonnetje... Gisteren helaas niet meer geklust, haha...ik was echt doodmoe eigenlijk na mijn drukke avonddienst dus..Laten we hopen dat die klusbeurt van maandag nog iets uithaalt en zo niet dan op naar ronde 2! ik ga nu niet meer van een banner ofzo uit, wanneer ik die ovulatiepijn voel dan gaan we pas klussen Of een aantal dagen ervoor...we zien wel!
Ik ben van mezelf al stevig. 80 kg en 1.72 meter maar mijn buik groeit nu wel. Gelukkig begint het steeds duidelijker te worden dat er toch iets anders met mijn buik gebeurt dan alleen een flinke zwemband. Moet zeggen dat ik er nu ook wel een beetje trots op begin te worden. Ach, ik probeer niet te gek te doen. Als ik naar slagroomtaart kijk kom ik al aan dus probeer veel groente en fruit te snacken. Die kilo's zijn onvermijdelijk maar dat gaat er straks ook wel weer af. Beetje van mezelf en een beetje van Sonja. haha Een vriendinnetje van mij is nu al 20 kilo aangekomen (is 27 weken zwanger) maar ze blijft volhouden dat het heel normaal is dat je 20 kilo aankomt. Ik durfde haar alleen niet te vertellen dat die 20 kilo er niet in de eerste helft van je zwangerschap aan dienen te komen. Ze eet ook echt alles wat los en vast zit en gebruikt steeds haar zwangerschap als excuus.