[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey meiden

Hier ook prutweer, haantje heeft Rayven even naar de creche gebracht want het kwam met bakken uit de hemel en een ukkie op de arm en dan een tas en een paraplu bij de halte staan (zonder bushokje) is ook niks...:(

Pipi langkous haha dat heb ik een tijd niet gezien zeg....

Nou er is een heeeel klein kansje dat ik ook zwanger ben, was 4 dagen mijn pil vergeten te beginnen omdat ik zo ziek was en eergisteren wel sex gehad en nu heb ik steeds krampjes en steekjes in mijn onderbuik net of ik al ongi. moet worden wat niet zo is....ach ja ik wacht het wel af:D

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rid... spannend hoor!!!

QB... ik had 2 jaar geleden iets gelezen over kaartleggen. Stomtoevallig sprak ik die persoon gisteren en zij zou vandaag om 13.00 uur voor mij kaart leggen. Ze was ermee gestopt máár in sommige gevallen zou ze t nog doen. En voor mij wou ze dat doen dus heb ik geluk... vind t ook erg spannend en leuk tegelijk.

All... hier kleine misschien onbenullige klachten...
    *veel plassen
    *snel heel erg warm. Terwijl ik écht wel n koudkleum ben!
    *Wat ik op t moment ook héél erg prettig vind is: na t eten als t opruimgebeuren aan kant is om dan lekker n warme douche te nemen.. zomaar n kleine 5 minuutjes... wassen/afspoelen en er weer onderuit... en dan lekker in mn huispak naar droomhuis in de zon kijken. Dat ritueel moet ik iedere avond hebben als dat niet zo is wordt ik knettergek en bloedchagrijnig!
    *Denk dat ik óf de griep óf n bijholte-ontsteking te pakken heb...mn hele rechterkant van mn gezicht doet zeer... van mn onderkaak tot aan mn hoofd! Snotteren en wat lichte opgezette klieren!
    *Wat kleine krampjes in mn rechteronderbuik.

Zo dat was t wel weer hahahahha

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Het is niet zo dat ik nu doodziek op de bank lig hahahaha zo zouden de mannen hier in huis wel doen maar t voelt gewoon als n irritatie. Dus ik blijf er gewoon even mee rond lopen voordat ik naar de dokter ga. Pak dadelijk wel even n aspro en vanavond voor t slapen dan zal t snel weer over zijn. Kan natuurlijk niet ziek worden want Giuliano's kinderfeestje is zaterdag en dan gaan we met 3 auto's en 10 kinderen dus dan kan mama niet ziek zijn he?!!!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: oeh spannend!

Miranda: mama's kunnen inderdaad neit ziek zijn;)

Heb vanmorgen mijn sintmaarten lampion gemaakt. Erg leuk geworden. Net een broodje gegeten samen met Nathan. Nathan wil natuurlijk geen fles meer en ook geen gewone opvolgmelk in tuitbeker. Net wat gewone melk gegeven en dat ging er gewoon in dus dan doen we dat maar!

Het is bijna droog dus ga zo maar even een rondje..

xxx

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    #@miran, ja gaat wel or, zie je pb. haha
    dat wat jij hebt he, dat ritueel van na het eten opruimen lekker douche en hangen in je huispak of pyama heb ik ook! heerlijk ben al heel de week vrij s avonds en doe dat nu ook steeds.

kga ff naar de winkels moet nog een nieuwe jas maar kan niet slagen misschien nu wel.

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubsie... ik ben gisteren bij de kruitvat geslaagd voor n winterjas... kostte € 15,- en die is me toch lekker warm!
    Geen spijt van en je kunt voor die 15 euries ook niet sukkelen toch? Ik koop voor mn eigen altijd zo goedkoop mogelijk alleen voor de kinders ben ik duurder uit hahaha
    Mijn oudste zoon moet nog n winterjas hebben en mijn stiefzoon moet nog nieuwe kleren hebben en Chris mag ook wel ns wat nieuwe gave truien en broeken erbij hebben!
    Dus dat wordt shoppen... alleen houdt ik niet van shoppen!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bubsie: en geslaagd voor een leuke jas??

Miranda: Ik vind shoppen heerlijk. als het aan mij ligt ga ik elke zaterdag winkelen maaar helaas kan mijn bankrekening dat niet aan;)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi meiden!

@ Dag, gefeliciteerd met je neefje Rik, wat een stoere naam! (mijn haantje heet Rik)

@ All, zwaaaaaaaaaaai en knuffel... Ik moet eigenlijk de was opvouwen maar heb geen zin :(

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou.... ikke naar de tandarts.. had 1 gaatje.. zegt hij doodleuk dat ik er 4! heb... Hij liet me de foto's zien die vorige keer waren gemaakt... Dus moet nu 3 en 5 november weer heen, de rest vullen... Gelukkig heb ik er geen last van, dat scheelt. Maar ik schrok er wel van en heb ook eerst gehuild daar..

En nu begint mijn verdoving wat ook te werken, voelt heel zwaar in mijn kies nu.. dit was ook een diepe, en op zich viel het reuze mee hoor, tis alleen de stap dat ik er heen moet waar ik zo bang voor ben. Gelukkig vond hij me heel goed behandelbaar, werd tijdens de behandeling ook steeds rustiger. Als hij had geweten dat ik zo rustig bleef had hij wat meer tijd voor me geplanned zodat hij meteen 2 kon vullen. Nu gaat hij de volgende keer 2 doen en 2 dagen later de laatste dan.. Lekker vooruitzicht weer!

---

Voor iedereen een hele dikke knuff!

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo meiden,

Even snel een update!

De osteophaat was een ramp! Heb echt geen goed gevoel bij die vrouw.. :( Ze gaf me wat tips om een ritme te krijgen inclusief Liv laten krijsen, heb het drie dagen geprobeerd maar ben er mee gestopt! Liv werd bij elk geluidje helemaal in paniek wakker, niet leuk om te zien! Nu weer begonnen om haar te laten slapen op mijn manier en net lag ze binnen 5 minuten zonder te huilen te slapen, wat een heerlijk gevoel!

Vandaag waren we voor de tweede keer geweest op verzoek van die vrouw en haantje was mee, die is zowat boos de deur uit gelopen.. Ze zat ons zo ontzettend de les te lezen en boos te doen, terwijl haantje nog heel lief zei; 'Maar mevrouw, dit is ons eerste kindje en wij zijn al zo onzeker', ze bleef maar snauwen.. :( BAH!

Morgen belt het consultatiebureau om door te spreken wat ik het best kan doen om ritme te krijgen wat bij ons past, kreeg meteen een veel vertrouwder gevoel! GELUKKIG!

Ik kom snel weer meekletsen hoor!

xx

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Lin; dat klinkt echt niet leuk zeg!! Jullie doen het hartstikke goed hoor en niet vergeten dat het best een lastige start is geweest. Dus Liv moet daar ook even aan wennen en vertrouwen krijgen. Komt helemaal goed en precies zoals je zelf al schreef, gewoon doen zoals jiij denkt dat goed is en tada ze sliep al in 5 minuten, dat is snel hoor!!

Dag; gefeliciteerd met je neefje Rik

Juffie; alweer bijna aan het werk, wat gaat zo'n week snel voorbij he.. Tja ik kan ook elke zaterdag wel shoppen, maar dat wordt niks met ons bankrekening dan hahaah

Deli; hoe is het? begint het ritme te werken? En heb je nog een mooi huis op het oog?

Mup; zit vanisha in een sprongetje? tja niet leuk die periodes, kan je de hand schudden, want hier is er nog zo eentje, die niks wil hahaha

Bubsie; ga voor je veren hoor, knap hoe je ermee omgaat. Zal niet altijd makkelijk zijn, maar jullie tijd komt vast

Miran; ben heel benieuwd bij jou. Al je symtomen enzo.. Hoe lang proberen jullie nu weer zwanger te worden, na de laatste miskraam?

All; ik de boodschappen gedaan en morgen kan ik mijn verjaardag vieren. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik vorigjaar zwanger rond liep, hmmm stiekum begint het wel weer te kriebelen, maar we wachten nog wel even hoor!! We zitten ook wel wat in dubio, want bij zoe duurde het ook een jaar en ik zou het leuk vinden als het leeftijdsverschil niet te groot is...

ik ga zo lekker bankhangen

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee mink,
    Ik heb vandaag ook al mijn boodschappen gedaan en taarten gebakken. Morgen ben ik namelijk ook Jarig en ik denk er ook veel aan hoe ik vorig jaar rond liep!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ook hier kriebels het voor een tweede. in Januari gaan we er weer voor. Vind het nu al spannend haha...

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink... wij zijn inmiddels alweer 4 maanden verder en 6 cyclussen verder!
    het is afwachten.
    Mijn curretage is alweer 13 maanden geleden. Dat was zwaar en nog steeds worstel ik ermee. Maar goed... t is afwachten. Heb laten pendelen en tot 2x toe had Nessy dezelfde uitslag dus we zullen zien over n 8 dagen!

All... had vanmiddag toch die tarotkaarten laten leggen!...
    Nou zal even de uitkomste geven... pas op want is lang verhaal.

Kaart 1 staat voor het verleden en de invloed die het nu nog heeft op je vraag
    *Deze kaart staat voor een tijdelijke onderbreking in het leven. Die zegt dat je mee moet voeren met de stroom en de veranderingen moet aanvaarden Misschien moet je iets opofferen om iets groters te bereiken. Heel soms betekend deze kaart ziekte. Je kunt het gevoel hebben dat je aan het koorddansen bent omdat de gebeurtenissen om je heen je heel onzeker maken
    kun je je er een beetje in vinden??

Kaart 2 Staat voor hindernissen op mijn weg
    *Hij staat voor onverzettelijke macht, tirannie, wellust en hebzucht. Een onbeweeglijke hindernis die niet overwonnen, maar wel omzeild kan worden. Ontevredenheid en depressieviteit, veroorzaakt door een overweldigende kracht. Ook staat de kaart voor onverbrekelijke banden, dus vreemd genoeg is het een gunstig voorteken voor een huwelijk. De kaart staat ook voor overwinnen van slechte gewoonten en verslavingen. Licht aan het eind van de tunnel en liefdadige handelingen en gedachten
    dit is dus een hindernis op je weg, hoop dat je het kan plaatsen :D

Kaart 3 staat voor Gunstige invloeden
    *De kaart staat voor Zege! het overwinnen van moeilijke omstandigheden. De kracht van het noodlot die iemand aanzet tot grote prestaties. Reizen, beweging in het algemeen, hernieuwd optimisme en motivatie. Vertrouw op jezelf en je zal succesvol zijn. Ook onverwacht goed nieuws.

*Nou dat zijn toch goede invloeden dacht ik zo hahaha

Kaart 4 staat voor de nabije toekomst

*Die kaart staat voor een spannende uitdaging, die het adrenalinegehalte verhoogt. Wedstrijden; een behoefte jezelf te bewijzen. Belangstelling voor sport kan nu gestimuleerd worden. De kaart wijst ook een geschikte tijd aan voor zakelijke onderhandelingen

*(je hoeft niet alles letterlijk te nemen he zoals wedstrijden. Het kan ook iets zijn waar jij de behoefte hebt je in te bewijzen en dat het dan een soort van wedstrijd wordt snap je?? )

Kaart 5 Staat voor de verre toekomst

*Die kaart staat voor evenwicht, vriendschap in een periode van tegenslag. Een medestander op wie je kan rekenen. Er moet een logische beslissing worden genomen en er zijn geen aanwijzingen welk kant je uit moet. Evenwicht tussen 2 gelijkwaardige tegenstanders. Een duel, letterlijk of met woorden.

*het gaat over de verre toekomst dus ik weet het niet. Kan zijn dat je misschien moet kiezen tussen keizersnee of gewoon

Kaart 6 staat voor het uiteindelijke resultaat van je leven

*Nou als je zwanger bent of wordt is het een jongen hahahaha
    *de kaart geeft namelijk een jongen aan
    *een blonde od bruinharige hongeling met blauwe of hazelnootbruine ogen.
    *Een reiziger, een buigzame, ijverige en enthousiaste jongeling met een impulsief karakter. Een boodschapper. Kan hyperactief zijn, met weinig uithoudingsvermogen en snel verveeld

Vooral kaart 6 vind ik erg interessant aangezien de pendel ook al aangeeft dat t n jongen gaat worden en dat deze maand!
    Maakt t er niet minder spannend om he?!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Uitleg...
    Kaart 1: curretage en de invloed daarvan is of ik ooit nog n gezonde voldragen zwangerschap krijg.
    Kaart 2: ontevredenheid/depressie (is n groot woord)... mijn lichaam die me in de steek liet
    Kaart 3: het overwinnen van die curretage en toch doorgaan voor n kind
    Kaart 4: Bewijzen dat ik toch nog n "gezonde" kind kan krijgen
    Kaart 5: Kan me daar niets bij voorstellen
    Kaart 6: Die is op zichzelf al erg duidelijk toch?

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Meiden, heb alles wel gelezen maar niet echt onthouden, SORRY!

Dag, gefeliciteerd met je neefje!

Miran, al testen?

Lees veel over kriebels voor een tweede en evt al een zw in het verschiet (pil vergeten).
    Vandaag de zw test binnen gehad, morgen maar een testje wagen. Zou toch al wel kunnen. Toen Ryan 11 dagen oud was hebben we sex gehad, als dat raak zou zijn zou de test dat morgen toch al wel aan moeten tonen? (morgen dag 42 na de onveilige sex)

Vandaag weer naar de fysio geweest, me moeder heeft op Ryan gepast. Toch wel raar op stap zonder de kleine! Fysio was weer erg pijnlijk, ze weet niet of ik in december al kan werken pfff, hopelijk krijgt ze ongelijk!
    Vanmiddag met Ryan naar me werk gegaan, bijgekletst met collega's en de kleine laten zien. Was wel even lekker er tussen uit, en gezellig! Gelijk me rooster opgehaald, moet 18 dec weer gaan werken, begin gelijk met 3 nachtdiensten..... Verder een erg lekker "leeg" rooster. Van 36 uur naar 24 uur in de week, ziet er heel anders uit haha

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... ik wacht nog maar even met testen hoor. Ik wacht sowieso dag 32 af! Heb wel testen al in huis liggen maar dat is de goedkope van de kruitvat.
    Ben reuze benieuwd bij jouw morgen hahaha zou wel leuk zijn maar ook wel erg snel toch?
    Ach 2 kindjes in 1 jaar tijd is lekker druk maar wel leuk.
    Hier weinig echte klachten... denk gewoon griepklachten. Mijn rechterkant van mijn hoofd doet toch zeer... t is net of er n puist op klappen staat zo'n gevoel is dat!
    hahahaha erg smakelijk he!
    Nou Pooh moet ik voor je veren morgen dat ie posi is of dat ie nega is?????

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hey meiden,

Net even lekker gesport en zit nu gedouched en wel met een wijntje op de bank. Het is tenslotte nog vakantie!

Mink: Vervelend he als ze niets willen. Nathan heeft ook wel eens zo'n dag/ dagen. niets aan. Maar goed als het dan wel lekker gaat is het dubbel genieten;)

Linnie: Jullie doen het prima joh! Het is jullie kindje en voor een buitenstaander is het altijd makkelijker.. Jullie houden van Liv en alleen daarom doen jullie alles gewoon goed!

Miranda: geloof niet in tarotkaarten dus heb je verhaal niet helemaal gelezen.. Hoop gewoon dat jij snel zwanger mag zijn want dat gun ik je van harte!!

Pooh: het lijkt mij dat je dan wel kan testen ja.. 18 dec weer werken dat klinkt nog ver weg maar goed de tijd gaat zo snel!

Fijne avond!

xxx

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... ik weet ook niet of ik t moet geloven maar ik vind t wel leuk net als dat pendelen. Ik pin me er niet op vast maar is gewoon leuk om te kijken of t uitkomt ja of nee.
    Maar goed... ieder heeft hier zn eigen bedenkingen over en dat mag. Ik vind t wel erg lief van je dat je ons die zwangerschap gunt. We kunnen niks anders doen dan wachten en zien wat er gaat gebeuren of juist niet!

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, vind het lullig om te zeggen maar haantje en ik hopen eigenlijk op een neg test. Was nu echt een ongelukje, Veelste snel. We willen eerst echt van Ryan genieten en alles wat er gebeurd is verwerken! Maar ik laat het je weten morgen als ik getest heb.

Ga de kleine weer ff eten geven. Tok jullie snel weer! xxx

Deel Deze Pagina