in oud vossemeer??? nou tis hier echt prachtig weer blauwe lucht heldere hemel en zon lijkt wel lente
Hoera!!! Gefeliciteerd Bubsie! Je test is overduidelijk positief hoor!!! Ga er lekker van genieten meis, je hebt het verdiend!!! All: Luca had ook wat last van het tijdverschil; hij lag om 5:50 klaarwakker in zijn bed een verhaal aan zijn beer te vertellen. Speen erin, muziekje aan en toen ging hij weer slapen tot 6:45; dus uiteindelijk nog wel netjes gedaan. Hier is het trouwens ook stralend weer, dus misschien een plaatselijk buitje Miran? haha!
@Bubsie: Gefeliciteerd!! Geniet ervan. Ik woon in Appelscha ( friesland) en hier scheen vandaag de zon, echt heerlijk weertje. Morgen hopelijk weer zulks weer
Hier was het ook een mooie dag! Nog niks van consultatieburo of wijkvpk vernomen (vraag me nu ook af of de kinderarts ze wel gebeld heeft) Maakt opzich niet zo heel veel uit wat betreft dat inbakeren. Me moeder is kindervpk en zij heeft het duidelijk voor gedaan dus dat gaat goed. Maar hij blijft toch een beetje uit z'n doen, misschien wel prettig om dat te bespreken. Op donderdag is er geloof ik inloop spreekuur op het CB. Misschien dat ik daar heen ga? Ben opzoek naar een andere auto, deze is echt te klein! Vind het wel lastig om te beslissen welke ik dan zou willen. Zit dus veel op internet te neuzen. Bubsie, das waar meid. Grotere kans op een meerling, maakt de echo extra spannend lijkt mij. Miran, hoe is het met jou? Al plannen om te testen? Oh, hoop het zo voor je!
ja pooh inderdaad we zijn erg benieuwd of het er 2 zijn of gewoon 1tje. maar weet morgen waarschijnlijk wanneer ik mag komen. spannend. heb ook nog een digitale test gedaan en ja hoor duidelijk zwanger!
Pooh... heb mn banner op 32 dagen staan, zit nu op dag 9 na eisprong en normaal ben ik 12 dagen na mn ei ongi maar wil nu gewoon de 14 dagen na mn ongi afwachten dus als ik op dag 33 nog niet ongi ben ga ik dag 34 testen dus dat is nog 1 weekje wachten... spannend we zullen kijken wat mn temp blijft doen!
Ola! Bubsie; GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD! Wat goed zeg! Echt een mooie tweede streep! Kristel; Ben nog niet begonnen, heb lekker nog 1 weekje vrij! En dan moet ik eraan geloven! Hoe is het met Yentle, doet ze het nog steeds goed op de voeding? Jarigen (hihi, weet dat het Mink en nog iemand was, hoe bedoel je vergeetachtig); Van harte gefeliciteerd! Pooh; Joepie, een nega test! Wie had dat gedacht dat we dat ooit hier zouden tikken, er waren wel andere tijden! Ik was vandaag misselijk en moest er ineens aan denken.. Oehhh, ik ben er echt nog niet klaar voor hoor! Elise; Hihi, zat Luca lekker tegen zijn beer te praten! Schattig! Balen dat je nog steeds geen compu hebt! Miran: SPANNENDDDD! VEERRRR!! Wanneer ga je testen? Deli; Al een huisje gevonden? QB; Hoe staat het met het mondje? Heeft de tandarts je nog pijn gedaan? Weer; Hier was het ook stralend vandaag! All; JOOOOEEEHHHOOOEEEEEEEEEE! Ben zoooooo blij! Ik heb Liv gisteren om half 7 op haar eigen kamertje in bed gelegd en ze werd om half 4 (oude tijd) wakker! Daarna flesje door haantje laten geven (wat een luxe zeg) en daarna tot half 8 (wederom oude tijd) geslapen in haar bedje! Toen een voeding gegeven en mevrouwtje was om kwart voor 9 klaarwakker en MEGAvrolijk! En papa en mama hebben het bed weer voor zichzelf! En nu ligt ze al vanaf kwart voor 7 op bed, ze was echt moe en heeft natuurlijk niets van het tijdverschil! Binnen 5 minuutjes was ze in dromenland! Nu benieuwd hoe laat ze gaat komen! Hoop stiekem nog voor twaalven en dat ze daarna die ruk van 8 uur gaat maken! Ben zo blij meiden! xx
Bubsie: Gefeliciteerd!!! Super mooie test hoor!! Linnie: wat super van Liv!! Mink: beterschap! Pooh: gelukkig maar een negatieve test. @ wintertijd: Wij wilden nathan gisteren wat later in bed leggen om vast te wennen maar dit werd niets. Half 8 was hij op. hij had namelijk de hele dag niet geslapen Eergisteren ook al.. Vanmorgen 5.55 hoorden we hem voor het eerst. toen speen gegeven en toen was het 7.00 dus op zich prima. verder geen last van gehad vandaag. ben benieuwd hoe laat het morgenochtend is. zo dat was het even voor nu. heb het hele weekend geen internet gehad. vervelend hoor.. Ga nu eerst mijn mams bellen en dan lekker in bed boer zoekt vrouw kijken. Haan vindt er niets aan dus dan maar naar boven fijne avond! xxx
All... verlies in een keer heel helder rood bloed met n ieniemienie klein bloedpropje! Het is wel is waar alleen nog maar met afvegen dat ik dat rood zie... misschien zet ie vannacht wel door... aan mn temp kan ik nog niet veel aflezen... zal ik moeten wachten tot morgenvroeg! Ik ga sow you think you can dance kijken! Fijne avond allemaal!
Mogguh! Zo, ben het hele weekend niet eens online geweest.. zo druk gehad met van alles en net niks zeg maar.. Moet straks weer aan het werk, zo geen zin in.. Ach, maar 8 uurtjes, en dan lekker weer thuis tegen half 6! Daar heb ik dan wel weer zin in, haha! --- @Bubsie, van harte gefeliciteerd met je positest meis! Tis jullie van harte gegund! Xx @Linnie, jeej voor Liv! Kleine meid gaat het steeds beter doen met slapen he, super hoor! @Miran, hoe is het bij jou? Hopenlijk geen ongi op komst.. *Veerveer* @All kippz, een hele dikke knuffel van mij! --- Zal even mijn tas klaarmaken voor het werk... kom vanavond weer langs hoor! Haantje is dan weg, dus heb de laptop voor mezelf! Iedereen een hele fijne dag vandaag! Xx
Goedemorgen... Tja... temp was gezakt naar 37.0 maar nog steeds boven t rode kruis en ik zie nu meer bloed met t afvegen. Wel raar want normaal komt eerst oudbloed eruit, dan heb ik echt de eerste 1 a 2 dagen donkerbloed en nu al gelijk zooooo helderrood!!! Dus ben bang dat t deze ronde ook niet gelukt is. En daarbij op mn maandverbandje zit nog geen bloed maar alleen maar met afvegen. Zal vandaag of zo wel doorzetten denk ik... heb ook hoofdpijn dus denk wel dat t doorzet! Bubsie... heb je t al n beetje tot je laten doorzinken dat t eindelijk zwanger is meis??? Heb je t al tegen je ouders verteld? Of tegen iemand anders? QB... dat ken ik dat veel doen en toch niks tegelijk! hahahaha. Ik had gisteren n lekkere rustige relaxte dag gehad. Niks als achter de pc gehangen en smiddags met de kids playstation 2 zo'n buzz spelletje gespeeld! Ik speel altijd zylomspelletjes en nu had ik n spelletje met beste tijd neerzetten... nu zijn chris en ik tegen elkaar aan t strijden wie er de beste tijd neer kan zetten hahahaha dat is geweldig! Hij is helemaal blij als ie me ingehaald heeft maar dan zit ik er weer achter en haal hém weer in. Hahahaha echt leuk is dat!!! Ik ga werken dames ben er na 13.00 uur weer... doei! Fijne dag allemaal en voor diegene die moeten werken... werkse dames!
Mogguh allemaal @Linnie...fijn he als ze lekker slapen...en jullie ook dan hahaha Rayven slaapt overdag steeds korter...wel lastig soms want je weet op een gegeven moment gewoon niet meer wat je moe doen met zo'n ukkie om haar bezig te houden haha Ze ligt nu te gillen en te doen (spelenderwijs hoor) in haar box...zr is alleen snotverkouden, wel neusspray gegeven maar ze zit zo vol...je blijft wel aan de gang hoor met ziektes met zo'n kleintje.. Nou meiden fijne dag en spreek jullie zo nog wel