[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Miranda: Pff spannend meid.. ben erg benieuwd of het doorzet. Wel vreemd dat je temp nog vrij hoog is.
    Mijn temp is normaal altijd 36.4 en nu steeds 36.8

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Miran..toch geen ongie hoop ik! Ik ga veren dat het niet door zet!

@ de rest...heb niets terug gelezen. Lekker druk weekend gehad. Voor het eerst oppas in huis. Tenminste anders dan mijn ouders of schoonvader. Twee meiden van 15 die het echt super goed gedaan hadden. Nu moet ik van mezelf echt vaker die stap zetten want het was toch wel lekker om even van huis weg te zijn. Over twee weken hebben we neven/nichtenweekend en dat is zonder kindjes. Ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Goedemorgen kippies!
    ik heb eindelijk weer internet thuis!!! Joehoe!!! En de studeerkamer is supermooi geworden, dus ik zit hier nu chique te typen, haha!
    Lin: wat heerlijk dat Liv zo'n goede nacht gemaakt heeft! hoe is het vannacht gegaan?
    Juffie: Luca was gisteravond ook eerder moe, dus maar eerder op bed gelegd. Gehandicapt voel je je als je geen internet hebt he?! Ben zo blij dat we weer aangesloten zijn!
    Miran: balen van je ongi meis! Werk ze! (maar dat lees je waarschijnlijk pas als je terug komt van werken...)
    All: hier een lekkere nacht gehad. Alleen om 0:30 even speenalarm en verder niet gehoord tot 6:00. Toen speen gegeven en muziekje aan en toen heeft hij nog geslapen tot 6:30; uurtje bij mij in bed en om 7:30 zijn we opgestaan. Nu ligt hij weer lekker in dromenland! Ik ga even de badkamer poetsen!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola meiden!

Vannacht redelijk goed gegaan, alleen had Liv rond 4 uur buikkrampen omdat ze al drie dagen niet gepoept had.. Heb haar toen maar ff bij me gehouden en daarna werd ze om 6 uur wakker voor een voeding en heeft ze tot 8 uur doorgeslapen! Wel vroeg wakker dus, maarja, eigenlijk natuurlijk voor haar alweer 9 uur! :)
    Ohh, ze heeft inmiddels weer gepoept! Ligt nu lekker te slapen, hoefde haar alleen in te bakeren en ze viel al in slaap! Wat een luxe joh!

Rid; Ahhh arme Rayven! Gelukkig is ze wel vrolijk! Ik weet trrouwens nog dat jij zei dat je bij Rayven was blijven proberen om haar bed te leggen en dat het opeens lukte. Ik dacht nog dat dat bij mij nooit zou lukken, hahaha! Ben er echt blij mee!

All; Fijne dag vandaag!

xx

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja Linnie..maar dat is zo en zo toch raar met al die dingen, het lijkt soms wel of ze iets ineens van de ene op de andere dag kunnen, Rayven kan nu einelijk bijna omrollen, ze moet alleen nog doorhebben wat ze met haar arm moet doen waar ze overheen moet rollen:D

Nou geniet er maar lekker van joh...en hoop dat ze wel regelmatiger gaat poepen dan!

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hi!

Zie dat er tijdens het plaatsen van mijn berichtje alweer twee mensen hebben gereageerd!

Elise; Wat een fijne nacht! Hopelijk heeft hij niet al teveel last van het uurtje verschil!

Dag; Wat fijn zeg! Als Liv wat ouder is dan wil ik denk ook wel lekker eens een oppas die hier thuis komt! :) En leuk zo'n weekend! :)

Rid; Hihi, omrollen, leuk! Als ik Liv een handje geef, dan doet ze ook verwoede pogingen om om te rollen, maar wordt boos als het niet lukt! :) Ja, hoop ook dat ze het nu doorzet! Ze ligt nu weer lekker te slapen!

Straks naar de dokter voor Liv haar spruw, het wordt alleen maar erger.. Ze heeft gewoon hele blaren in haar mondje, arme zij! ;) Maar hoop wel dat het droog gaat worden, want ik moet lopend :(

xx

7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ miran, nou kan het nog niet helemaal vatten or,
    ga zo het ziekenhuis bellen en het vertellen want dan moest ik ook een afspraak maken.
    en ja heb het gister verteld aan mn ouders. ze waren helemaal blij! echt super! de rest weet niemand het nog, eerst ff een echo afwachten. en dan zien we wel verder.

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Bubsie: Spannend joh, hoever ben je nu en heb je ziekenhuis al gebeld?

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    in mn onderschrift kan je zien hoe ver ik ben,
    ja heb net een afspraak gemaakt ze waren blij met het bericht!
    moet nu 25 nov voor de 1e echo. (wat duurt dat nog lang als je het al weet).

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dames... mn ongi heeft doorgezet!
    Wel snel want zat gisteren pas op dag 8 na mn eisprong. Ach misschien was ei toch eerder zoals ik al vermoedde want ben meestal 12 dagen na mn eisprong ongi.

Bubsie... vind t super dat je moeder net als jullie heel erg blij is, ze zal ook wel gezien hebben hoe jij eronder geleden hebt de afgelopen week. En voor n moeder gaat dat erg aan haar hart. Ben onwijs blij dat jullie EINDELIJK zwanger mogen zijn. Ik ben ook reuze benieuwd naar de echo!

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Miranda: Jemig wat balen zeg dat de ongi heeft doorgezet... zag aan je onderschrift dat jij ook al heel wat hebt moeten verduren.. vreselijk.

@Bubsie: Sorry zal wel scheel kijken, maar waar moet ik precies naar kijken?

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    mn banner onderaan mn bericht daar staat 4 weken en 4 dagen.

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    balen miran van je ongie.

volgende ronde doe jij gewoon mee ok?
    zal voor je duimen,veren of wat dan ook dat je volgende maand een positieve test mag hebben.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubsie... je was me te snel af hahahaha

Renieta... heb wel ook al 3 gezonde kinderen op de wereld gezet maar dat zijn kinders die ik had gekregen met mn ex. Heb sinds 4,5 jaar n lieve nieuwe partner en sindsdien wil t niet vlotten.

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubsie... mn vriendin heeft naar mn tarotkaarten gekeken en die zei dat mijn obstakel eerst n plaatsje moet geven. Die kaart gaf nl n ziekte aan en dat kan bij mij 3 dingen betekenen...
    1) mn ex (steeds als ie belt of contact zoekt ben ik nog steeds kwaad/boos/overstuur)
    2) mn curretage en mn verloren kindje van ruim 11 weken in de zwangerschap)
    3) op financieelvlak.
    Dus als ik dat niet goed n plaatsje geef raak ik ook niet zwanger zei zij. Dus ga er niet eens meer vanuit want ik KÁN dat niet n plaatsje geven!!!! Mn ex zal makkelijk moeten lukken denk je maar er zit n heel verhaal omheen wat t moeilijk maakt. Mn verloren kindje... als ik al naar mn zoontje kijk denk ik er gelijk aan want dat was t 2ling broertje of zusje. Dan die curretage... tja dat heeft er bij mij goed ingehakt en dat doet nog pijn sindsdien vertrouw ik mn lichaam totaal niet meer!!! En dat zijn de redenen waarom die zwangerschap kan uitblijven.

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Even een vraagje he? Hoe lang lagen jullie kindjes met bijna een half jaar op hun buik? Als ik Rayven op de buik leg dan is ze met een paar minuten hysterisch ze vind het vreselijk maar moet wel natuurlijk vanwege de nekspieren en zo en ik prbeer het elke dag maar ik krijg het niet voor elkaar de tijd te verlengen:(

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, balen meid dat het nu door zet. Had het zo gehoopt voor je! Dikke knuffel!

Lin, wat goed van Liv. En heerlijk dat jullie je eigen bed weer terug hebben natuurlijk!

Vanmorgen op visite geweest bij een vriendin. Ryan was niet in z'n hum... Toen we thuis waren bleef ie onrustig en huilerig.
    Van me vriendin mail adres gehad van een vrouw die
    sensi-therapie doet. Zij is er voor zich zelf en voor haar zoontje ook al eens geweest en was erg tevreden. Ik denk dat ik morgen maar eens bel voor een afspraak. Baadt het niet, schaadt het niet!

Kreeg van haar deze reactie op mijn mail:
    Sommige baby's hebben het moeilijker om hier te kunnen 'aarden' dan anderen. Zeker als de komst op deze wereld al niet helemaal zo soepeltjes is verlopen (traumatisch), en zich startproblemen voordoen.
    In dit soort gevallen kan ook via sensi-therapie een vinger gelegd worden op blokkerende factoren. De metingsresultaten geven aan hoe de kleine emotioneel in elkaar zit. In geval van kinderen is het wel zo dat het noodzakelijk is om niet alleen het kind te behandelen, maar ook de meest direct opvoedende ouder. (In uitzonderlijke gevallen beide ouders).

Sensi-therapie

Deze therapie is in eerste instantie bedoeld
    voor hooggevoelige mensen. Denk aan
    ADHD, autisme, ‘nieuwetijdskinderen’, en allergieën. Maar door de unieke breedte
    van de therapie ook geschikt bij alle andere psychische en fysieke problemen.
    Bijv.: rouwverwerking, depressie, burnout, stress, overgewicht en vage klachten.

Niet de klacht, maar de mens staat bij
    sensi-therapie centraal.

De diversiteit aan disciplines maakt het
    mogelijk de behandeling volledig aan te
    laten sluiten op de betreffende cliënt. Denk hierbij aan: diëten, aanvulling tekorten, voedingallergiemeting, drukpuntmassage, holistic pulsing, ontgiften, emotional
    freedom techniques, edelsteentherapie etc..
    De therapeut start altijd met een vast meetprotocol. Deze meting wordt bij de
    cliënt uitgevoerd met een biosensor. Dit is
    een fijngevoelig bio-energetisch instrument,
    dat de energetische toestand en/of functies
    in en om het menselijk lichaam test. De
    sensi-therapie gaat er namelijk vanuit, dat
    het antwoord in de mens zèlf besloten ligt.
    De meetuitslag geeft nauwkeurig aan welke diëten, behandelingen en dergelijke de cliënt nodig heeft.

Sensi-therapie is een veilige en goede aanvulling op alle vormen van therapie en reguliere zorg.
    De remedies en vitamines e.d. kunnen veilig worden gebruikt naast de door artsen voorgeschreven medicatie!
    Bovendien boekt de sensi-therapie in veel gevallen al snel resultaat. Dat maakt deze therapie ook nog eens betaalbaar.

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... idd meis... baadt het niet dan schaadt t niet!
    Ik zou alles proberen als t om mn kinders gaat. Lief van je dat je t gehoopt had maar blijkt dat ik dus veel nog moet verwerken voordat er nieuw leven in ons leven kan toelaten!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

kom alleen even dag zeggen. Ben alweer moe:( Moet morgen even naar de ha kijken wat die zegt.

Miranda: balen van je ongi.:(

Fijne avond!

xxx

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo, kids liggen op bed, vaatwasser draait, kamer is opgeruimd en ik zit op de bank met lappie! Zo even een bakkie thee intappen en ik kan lekker lui doen, heerlijk! Ohja, en GTST kijken ondertussen... ;)

---

@Miranda, balen meis.. toch nog ongi.. knuff voor jou! Ohja, Zylom. Heb ook een tijdje daar heel veel gespeeld, leuk! Kan ik haantje niet echt blij mee maken, die zit liever te Xboxen...

@Riddle, beterschap met Rayven haar verkoudheid! Neusspray helpt meestal wel heel goed hoor, vooral voor de nacht! En ja, houdt je bezig he, haha!

@Renieta, geloof dat ik je nog helemaal geen welkom geheten heb in ons hokkie... Oepsie.. Naja, bij deze dan! Welkom in ons gezellige hokkie!

@Dagdromer, druk weekend idd! Goed dat het oppassen zo goed ging! Kan je straks op je gemak jullie neven/nichtenweekend houden!

@Elise, hee weer internet! Balen als het allemaal niet werkt enzo he? Had maar een paar dagen geen laptop, maar baalde ook als een stekker!

@Linnie, sneu van de krampjes! Goed dat ze het inmiddels weer kwijt is. En het inbakeren gaat goed dus, super! Hoe gaat het met haar spruw?

@Bubsie, leuk dat je het inmiddels aan je ouders verteld hebt! Kan me goed voorstellen dat ze helemaal heppie waren! Als ik terugdenk hoe onze ouders toen reageerden, leuk joh! En let maar op, voor je het weet is het al de 25e! Hoewel ik me kan voorstellen dat het nog een ver-van-je-bed-show is! ;)

@Pooh, ik had er nog nooit van gehoord, maar als dat sensi-
    therapie helpt, net wat je zegt, proberen kan je het natuurlijk altijd!

---

Tijd voor een bakkie thee! Laterz!

Xx

Deel Deze Pagina