Goeiemorgen! Mijn dag begon erg goed zonder verdriet. Toen haalde ik de post uit de brievenbus en daar zat naast een aantal kaartjes een brief bij van het UWV. Dat ze me een aantal keer hadden proberen te bellen maar mij niet te pakken hadden gekregen. Ik moest contact opnemen. Dus dat gedaan. Moet ik voordat ik de juiste persoon aan de lijn kreeg DRIE keer mijn verhaal vertellen.....en dan hoor je elke keer ik ga u doorverbinden met de juiste persoon. Heel veel sterkte. Ondertussen alweer hard aan het huilen natuurlijk. Heb ik eindelijk de juiste persoon. Zegt ze....mevrouw als we dit geweten hadden dan hadden we u met rust gelaten. Maar uw werkgever heeft niet doorgegeven dat u thuis zit door een miskraam. Ik moest rustig aan doen en volgende week vrijdag neemt ze weer contact met me op. Fijn hoor werken bij zo'n grote organisatie. Je moet je al onpersoonlijk ziekmelden om een bandje in te spreken. Daar vermeld je duidelijk waar het om gaat. Dan moet je je bij je leidinggevende melden. En zij zou alles verder voor me regelen.....Zucht..... Zo ik ben t weer ff kwijt. Deli het aftellen is begonnen! Op t werk en hopelijk ook in de keuken.... Miran Fijn dat je je zo goed voelt bij je zwangerschap en hoop dat je over 10 dagen je beebje mag bewonderen! Alle anderen Hoe is het met jullie?
@ Ellen, heel goed dat je je er niet zo'n zorgen over maakt! Je weet immers niet precies wanneer je ei springt! Hopelijk is ie gewoon bevrucht deze ronde @ Dag, ik ben ook flink van me zelf hoor! En had al heel snel een duidelijke zwanger buik! En de eerste keer dat ik bij de vk op de weegschaal moest schrok ik me rot, ik woog de laatst keer dat ik me had gewogen 78 en toen ineens een paar kilo meer (ben overigens 1.75m). Ik schrok er best wel van. Ik heb heel erg op mijn eten gelet en ik heb nu geen idee hoeveel ik ben aangekomen in mijn zwangerschap, ik voel me prima met mezelf en daar gaat het om! Het is vooral mijn buik die al snel groeide, de laatste weekjes merk ik wel dat de rest ook iets aanzet maar dat mag van mij het zijn de laatste loodjes en wat vocht door het weer! Ik heb al mijn controles gehad bij de huisarts, daar zit eens per week de vk een dagje maar heeft geen assistent ofzo dus daar werd ik nooit gewogen, nu heb ik volgende week een afspraak bij de vk-praktijk zelf dus denk dat ik er dan wel op moet hahahaa... 20 kilo is wel veel inderdaad, mijn moeder is ook 32 kilo aangekomen in d'r zwangerschap daarom schrok ik ook zo in het begin maar ja, als je op je eten let en blijft bewegen doe je er niks aan als de kilo's komen! Als je alles eet wat je maar wilt omdat je zwanger bent is het natuurlijk je eigen schuld...
Volgens mij is gemiddeld 12 kilo voor de baby en de placenta etc wat je aankomt tijdens je zwangerschap.
@ yootje, wat balen zeg! Bah! Gelukkig laten ze je nu met rust! Ze hadden ook alsnog rot kunnen reageren ondanks je situatie, gelukkig zijn ze daar wel menselijk genoeg voor! Maar wel jammer van je baas... Dat had ff anders gemoeten!
@ Delilah; Stiekem baal ik er wel van hoor, maar mijn collega vertelde me ook al dat het goed kon dat ie toch eerder gesprongen is en ik nu de pijn er van heb. Maar normaal als de pijn weg is is je ei toch pas gesprongen? Nou hopen op sterke zaadjes Over kilo's aankomen in de zwangerschap; ik denk dat ik als ik zwanger zou zijn mijn eten ook als excuus ga gebruiken, ik ben nu al zo'n snoepkont! haha dat wordt nog wat! Yootje; wat een ellende weer! sterkte!
@ Ellen, gewoon lekker zo veel mogelijk klussen. (als je er lol in hebt tenminste) Dan kan je je eitje gewoon nooit missen. We hopen natuurlijk dat een volgende ronde al niet meer hoeft en dat het nu gewoon gelukt is. @ Deli, ik weet dat er dames zijn die erg veel aankomen maar dat kan verschillende redenen hebben. Het meisje waar ik het over heb heeft gewoon geen enkele rem meer. Pizza, friet, koeken en snoep. De hele inhoud van de koelkast haalt de avond niet. Dan denk ik soms...oei oei meisje. Moet er straks ook weer af Ik geniet ook! maar probeer dat wel met mate te doen. Ik ben dan wel stevig maar voel me prima en zit goed in mijn vel. Vriendje is ook stevig en we nemen mekaar (letterlijk en figuurlijk haha) zoals we zijn. Oei, merk dat ik wel erg melig begin te worden. Foei foei!
Ja valt me echt ff tegen....Maar ja je doet er niks aan. Heb ff geklaagd en ben het nu grotendeels weer kwijt. Ik ga zo maar eens even wat doen in huis...is er de hele week ook nog niet van gekomen....
@ Ellen, ik weet niet hoe dat zit met ei-pijn! Ik weet dat ik 'm wel altijd voelde maar of ik 'm voelde aankomen of dat ik voelde dat ie geweest was? Geen idee... Ik ging er maar vanuit dat op het moment dat ik wat voelde mijn vruchtbare dagen in gingen.... Maar het kan zeker meid! Laat je niet gek maken! @ Dag, lekker toch dat jullie elkaar nemen zoals jullie zijn! Hier ook hoor, mijn haantje heeft ook een gezellig buikie, heerlijk! We zouden allebei wel slanker willen zijn maar zitten gewoon goed in ons velletje je af en toe laten gaan moet wel kunnen, heb ik ook gedaan maar niet constant inderdaad.... Het is er toch makkelijker aan als af volgens mij! @ yootje je mag nee je moet hier ook altijd je gevoel uiten meis! Daar zijn we ook voor!
@ Dagdromer; dat hoop ik stiekem ook! haha...ik voel de pijn nu nog een beetje maar wel minder dan gister, zou het straks nog zin hebben om effe gauw te klussen?!? Ik hoef pas om half 4 te gaan werken dus ach...haha, en mijn luv heeft een vrije dag..
Ellen ff vraagje tussendoor...zie woonplaats eindhoven maar als zinnetje Holland is my country, new york city is my home.....woon je in NY?
Nee was dat maar zo Nee ik heb ooit de film "Devil Wears Prada" gezien en daar werd zo'n soortgelijke zin in gezegd...en toen heb ik hem maar tot mijn quote gemaakt! Ik ben nu 3x in NYC geweest en i luv it! Ik heb het idee dat ik er ooit gewoond heb ofzo, als ik daar ben voel ik me zo thuis! maargoed, ik hou het maar bij Eindhoven...
Oke dan! Dacht vraag t effe haha dan weet ik t ook zeker ja. ik heb het boek gelezen van die film ook erg mooi...
iedereen alweer druk in huis aan het werk? Ik zit hier met moeite 2 beschuiten weg te eten en een beker melk. Zit echt steeds te kokhalsen. Nu maar hopen dat ik het binnen blijf houden. Heb vanmorgen niet overgegeven, dus het kan nog haha
Hey Kippies Ja hoop voor je dat het goed gaat Mink..steeds overgeven is ook niet alles Zo nog een paar minuten en dan naar huis...daar even de vaatwasser leeghalen en een was draaien en dan lekker boekje op de bank en als et haantje thuis is ff boodschappen doen, normaal doen we dat op zaterdag maar morgen gaan we et paard bekijken dat mijn zus vorige week heeft gekocht.... Kippies geniet van de dag en het weekend, weet namelijk niet hoeveel ik er ben de komende dagen maar zal aan iedereen denken Knuffels
O riddle, wat leuk! Paard van je zus bekijken. Ik heb gewoon een heel groot zwak voor paarden. Rijd je zus recreatief of ook wedstrijden? Mink, hoop ook voor je dat je het binnen houd. Ik heb net lekker een vet broodje kroket en een broodje gezond besteld op het werk. Om 12.45 uur kan ik het ophalen. MMMMMMMM heb er nu al zin in. En dan zal ik vanavond eens een buikfotootje in mijn album zetten. Misschien dat jullie het broodje kroket dan nog kunnen zien zitten, Hahahaha.
hahah dagdromer daar ga ik voor een buikj in de vorm van een kroket hahaha. Ik heb het eten wel binnengehouden. Maarzodra ik weer in beweging kom, dan is het gewoon mis grrrrr Riddle; je planning klinkt goed, leuk hoor paarden kijken. Vind het ook prachtige dieren. Hebooit wel paardgereden, alleen voor de lol eigenlijk. Ik ga ook zo weg, dus ook aan jullie nog een fijne dag knuffel aan iedereen en tot morgen 11.00 burgerking
zo ik heb 6 weken vakantie! nu even niet te veel doen. heb vanmorgen natuurlijk heel veel opgeruimd en nu nogal last van mijn banden. Trekt echt in mijn liezen.. Collega had vandaag ook nog een leuk nieuwtje voor de vakantie. ZIj is nu 8wk en 4 d zwanger en gister het hartje zien kloppen. een paar maanden terug hebben ze een miskraam gehad dus gun het ze zo. directeur weet het nog niet maar die gaaat zich rotschrikken vrees ik. Twee fulltime banen vervangen in bijna dezelfde tijd Mink:vervelend zeg die misselijkheid! Tot morgen! dagdromer: ben benieuwd naar je buikje hoor! moet zelf ook maar weer eens een nieuw maken.. rid: jij ook een heel fijn weekend Ellen: gezellig dat je hier ook mee komt kakelen.. Deli: Is alles straks lekker voor de bevalling af! yojo: vervelend dat telefoontje zeg..succes met alles in huis! XXX