hoi meiden, onze oppas kreeg vanmiddag opeens hoge koorts. dus nathan moest opgehaald worden. nu was mijn schoonvader aan het werk met haantje en ik kon geen kant op. Mijn zwager heeft nathan nu opgehaald en bij mij in de klas gedropt. Pff was al niet fit, en dan een klas met 20 kids die aan het knutselen zijn en nathan. was niet zo;n goed combi Maar goed ben nu thuis met barstende koppijn. Heb gelukkig geen koorts maar echt fit ben ik oook niet. hoop niet dat onze gastouder de mexicaanse griep heeft trouwens, daar moest ze wel op getest worden Reageer weer even niet hoor. Heb nathan net in bed gelegd maar die wil nog niet echt slapen volgens mij.. tok later weer. xxx
het is toch stilgeworden boven. heb maar even chamodent druppels gegeven want er zijn nogal wat tandjes aan het doorkomen.. Vannacht ook beroerd geslapen helaas Pooh: wat fijn dat het slapen nu zo goed gaat. Hier was inbakeren in een puckababy ook echt een succes. de nachtvoedingen liet ik die ook ook gewoon aan en dan voedde ik liggend en in het donker, sliep hij zo weer verder. Rid: wat vervelend zeg die verkoudheid. nathan is ook 3 weken goed verkouden geweest. nu sinds een paar dagen rochelt hij niet meer bij zijn borst en hoef ik geen neusspray meer te gebruiken. Mink: oooh wat leuk zeg een nieuwe ring!! En hier opeens ook een kind dat steeds op zijn buik ligt te slapen. nou ja prima hoor, als hij lekker ligt.. Deli: herken het helaas.. als je het wat minder druk hebt kom je gewoon weer kletsen. Miranda: weer beter?? QB: wat voor lampion hebben jullie gemaakt??? wij een huisje, vlieger of uil. de kinderen mochten kiezen. bubsie: de misselijkheid is nu voor een goed doel tenminste. dat scheelt weer!
@Juffie, we hebben van een melkfles, zo'n vierkante plastic fles, een koe gemaakt. Heb wel foto's gemaakt vanmiddag, zal later even kijken of ergens toevallig een koe op staat. Zijn erg leuk geworden, en Jamie vond het super dat mama mee was in de klas. Hij hield me dan ook steeds in de gaten, haha!
Mink, alles gelukt met de niet trouwen ring? haha Deli, leuk dat je weer ff langs komt. Hopelijk is de drukte snel voorbij voor jou! Alles goed met de kleine man? Knuffel. Juffie, Jeetje wat een dag heb jij achter de rug, Nathan bij je in de klas pfff dan heb je helemaal je handen vol met al die kids. Hoop dat de gastouder geen mexicaanse griep heeft! Wij deden Ryan in een laken inbakeren, deden ze in het zkh ook. Vanmiddag even naar CB geweest, of zij nog tips hadden voor de onrust etc. Heb van hun een boekje over rust, regelmaat en inbakeren gekregen om thuis eens door te nemen. En om intebakeren heb ik voor 14 dagen te leen van hun een puckababy om te proberen in plaats van een lakentje. Zie er erg handig uit, vanavond gaan we het uit proberen. Vanmiddag met me moeder en Ryan naar de winkel geweest, lekker wezen shoppen. Ik moest nodig nieuwe spijkerbroeken, ik pas al me oude broeken niet meer. Was tijdens me zw wel wat aangekomen maar daarna al weer wat eraf. En toch is het meeste op me heupen blijven hangen blijkt.... Van maatje 36 naar 40. Wel even wennen moet ik zeggen maar motiveerd me wel om te gaan sporten, weet alleen niet zo goed wat te gaan doen.... Heb wel 2 mooie spijkerbroeken gekocht, voelde me een stuk beter in die broeken dan in me oude zw broek. Morgen ga ik me kast uitpluizen. Alles wat ik niet meer pas breng ik naar zolder en de rest goed uitzoeken wat ik echt nog aan doe. Denk dat er een hoop in de humanitas bak kan. Moet zeggen dat ik ook mezelf weer aan het worden ben nu Ryan wat rustiger is. Heb weer zin om dingen te doen. Zefs weer zin om me huishouden te doen etc. haha Is weer een lang verhaal geworden. xxx
Pooh; wat goed dat jij je weer wat beter begint te voelen. We moeten natuurlijk ok niet vergeten dat jullie mannetje net een maandje oud is. Het kost eenmaal veel energie mama zijn. Je figuur veranderd wel weer, dus heel verstandig om wat op zolder te leggen. Ik had al veel weggegeven hahaha ik ging van 24 naar 38 en zit nu netjes in 36 en gewicht zit tussen de 505 en 55 kilo. Dus ik ben weer tevreden en heb er eigenlijk weinig voor gedaan. Lekker veel gaan lopen en buikspieren aanspannen tijdens het lopen. Juffie; dat is ook wat zeg!! zal wel apart zijn geweest om nathan zo bij je in de klas te hebben hahaha. Hopen dat het niet de M griep is. Bah dat zou er ook nog eens bij moeten komen. deli; doe maar rustig aan en alles op zijn tijd meis. Ik hoop wel dat je snel weer je eigen stekkie krijgt. Heb het vermoeden dat je dit niet lang vol houdt zo... Bubsie; misselijkheid hoort erbij, maar je krijgt er ook iets moois voor terug Mir; en nog steeds niet lekker? Kristel; hoe is het bij jullie? QB; leuk zeg een lampion maken met je mannetje. Grappig een koe hahaha Mup; hoe is het met jullie meisje? Ik heb altijd het idee dat er meer leeftijdsverschil tussen onze meiden zit, maar dat valt best mee All; gaan we nog een meeting organiseren? Hoor er eigenlijk weinig over, dus ik ga er dan vanuit dat men niet zoveel ineteresse er in heeft? wil niet beschuldigen hoor hahaha Ik heb nog steeds keelpijn. Bah al zo'm1,5 halve week Heb net mijn logo goedgekeurd. Is erg leuk gevonden. Als mijn site helemaal klaar is, dan laat ik hem jullie zien hahaha
meiden, ben al niet meer misselijk or, was alleen gister, voelde me toen beetje ziekjes. maar vandaag gaat het eigenlijk wel goed. dus genieten en overal naar kijken babykamers (weten we wel al) namen enz. misschien vroeg maar kijken kan wel, kopen nog niet or. je weet nooit.
Nou ff snel...ben blij dat ik morgenochtend naar de arts kan met Rayven, ze is een stuk rustiger als normaal en een beetje afwezig vind ik en ging temperaturen eerder vanavond en toen was het 38.4 en een half uur later kreeg ze een rood hoofd dus ik weer tempen en toen schoot ie zowat in een keer door naar de 39.1....misschien niet schokkend of zo maar zij heeft dat nog nooit gehad, en net leg ik haar wakker in bed en nog geen kreuntje of iets komt eruit dus zit me niet echt lekker allemaal..maar goed kan snel terecht dus dta is fijn fijne avond iedergeval
nou het is wel de mexicaanse griep dus Nathan dus ook goed in de gaten houden nu. hij lijkt nu nog nergens last van te hebben hoor maar ja je weet maar nooit.. Voor de aankomende 2 weken dus weer oppas regelen. wat een gedoe, maar er zijn gelukkig opa's en oma's en tantes die wel willen oppassen. Ben zelf ook niet fit dus op tijd naar bed en dan ben ik morgen hopenlijk weer fit! Rid: fijn dat je bij de ha terecht kan. een ziek kleintje is gewoon zielig anders vannacht een zetpilletje geven. zakt de koorts wat en voelt ze zich ook wat fijner. Pooh: lekker shoppen!! Hier nog steeds niet op gewicht. Zit nu nog 3 tot 4 kg boven startgewicht. Mink: vind het leuk hoor om wat af te spreken!!! Ben ook heel benieuwd naar je site. QB: ben benieuwd naar je koe! ga zo naar bed en hopenlijk slaapt nathan vannacht lekker door. kan ik ook even bijtanken. xxx
he bah juffie wat een gedoe. Hopen dat nathan het niet krijgt dan.. riddle; toch maar even goed in de gaten houden hoor!! als het wel nekkramp is, is dat wel gevaarlijk bij die kleintjes. Misschien even wat vaker bij haar gaan kijken vannacht. Maar goed dat doe je waarschijnlijk al....sterkte meis Fijn dat je morgenvroeg al terecht kan. Het lukt me niet om een foto up te loaden. de ring is goud met drie briljanten er in. die kunnen we aanvullen Ik ga nu effe wat drinken en naar bedje, want heb me toch een keelpijn tot morgen
misschien kunnen we na december afspreken. Gezien alle drukte. Of juist in december i.v.m de gezellige sfeer hahaha Ideetjes zijn welkom hoor!! Met of zonder kids, maakt me ook niet uit.
Hoiiiiiiii, ik ben op mijn werk en probeer een beetje mee te kletsen vandaag @ Juffie, wat vervelend voor Nathan Hoe gaat het nu met jullie? @ Mink, ben benieuwd naar je ring! Foto? Ik wil ook graag afspreken! Heb laatst al een oproep hier gedaan en Yo in het andere hok maar heb niet veel reacties gezien? december lijkt me leuk! Ik ben laatst met de aug. mama's naar ballorig geweest een indoor speeltuin, wel leuk voor die kleintjes!
Nou, bij ons ging het de laatste dagen super! Wesley was weer helemaal het lieve mannetje van een tijdje terug. Dikke schik hadden we samen. Maar toen ik moest werken woensdag wilde hij 'smorgens niet eten en begon meteen weer met schreeuwen 'smorgens en vandaag weer gister middag was hij ook weer zo ondeugend dat ik er helemaal kriebelig van werd... Hopelijk gaat het straks weer beter en komen we nu niet weer in die negatieve sfeer, het ging juist zo lekker weer... Gelukkig slaapt hij tegenwoordig wel super! Dat scheelt al enorm. Vandaag is hij voor het laatst op de babygroep op het kdv, vlg. maand is er plaats voor hem op de dreumesgroep en daar is hij al vaak geweest en dagje en dat vond hij superleuk dus dat is wel fijn voor hem. En afg. zaterdag zijn m'n hubbie en ik wezen relaxen in Sanadome. Lekker een dag arrangement met wat behandelingen, lunch en koffie met gebak, heerlijk! Voor herhaling vatbaar want Wes had het super bij z'n neef en nicht!
Goedemorgen! Deli...ik hoop ook voor je dat hij weer snel vrolijk wordt. In ieder geval al fijn dat hij goed slaapt. Kan je zelf ook weer een beetje bijtanken misschien?? Ik heb afgelopen woensdag echt lekker geshopt. Heb alleen een slaapzak voor Stan gekocht bij de Hema en verder was alles voor MIJ! Heb een nieuwe broek en verschillende truien/vesten, wat leuke sierraden en nieuw ondergoed. Mezelf eens lekker verwend dus ! Haan is formule 1 kijken in Dubai dus die is dinsdag pas weer thuis. Volgend weekend gaan we lekker een weekendje weg met mijn neven en nichten. Doen we elk jaar sinds mijn oma niet meer leeft, anders zie je elkaar nooit. Is altijd beregezellig dus heb er zin in! Het is wel zonder kids dus ik moet Stan wel een paar dagen missen. Maar ook dat is misschien wel een keertje goed voor ons.
Mink...december is inderdaad altijd al zo druk. Voor mij liever ook na die tijd. Ik vind alles prima dus ik hoor wel wat er geregeld word.
Hoe is het met Rayven? Wat zei de HA? Ik ga eens opruimen etc hier, kleine ligt lekker te slapen. tok jullie later!
goede middag Deli; hopen dat de gezellige sfeer er in blijft en wat lekker zeg relaxen met haan riddl; hoe was het bij de dokter? Pooh; ik moet ook aan de schoonmaak, maar heb geen zin Dag; zo toemaar naar dubai hahah super hoor Wij gaan straks 2 weken naar peru zonder mijn meisjes. bah niks aan hoor!! wel gaaf natuurlijk om naar peru te gaan, maar wel moeilijk ook. WILLEN DE MENSEN DIE MEEWILLEN EVEN INVULLEN KIPPENDAG deli: december dag; na dec Mink: beide
WILLEN DE MENSEN DIE MEEWILLEN EVEN INVULLEN KIPPENDAG deli: december of erna dag; na dec Mink: december of erna
WILLEN DE MENSEN DIE MEEWILLEN EVEN INVULLEN KIPPENDAG deli: december dag; na dec Mink: beide Miranda: na dec
Goedemiddag allemaal... met mij gaat t weer redelijk... ga alleen volgende week even naar de ha want ik heb n klein vermoeden dat ik in de overgang zit! Heb telkens opvliegers... dan zweet ik me de pan uit en dan heb ik t weer koud. De verwarming staat hier niet aan en normaal zou die allang aan staan. Mn ongi?... tja kun je wel spreken van n ongi?!!... als je naar mn kaartje kijkt staat dat ook aangegeven. En dat is al n paar maanden zo. Hoofdpijn is zowat weg maar heb wel vreselijke last van mn keel! Dus heb van de buurvrouw n sjaal gekregen en die heb ik nu om mn nek zodat die warm kan blijven. Verders gaat t wel goed met me. Kinders zijn lekker bij opa en oma en bij de buurvrouw en de mama dus wij hebben t rijk alleen... vanavond sluiten wij de wii aan zodat we kunnen kijken of alles goed werkt en of we gedownloade spellen kunnen afspelen. Hoe dat dus zit is ook wel makkelijk om te weten. Morgen is Chris ook lekker thuis en zondagmorgen moet ie de vroege in! En meneer doet weer veel overwerken de komende weken. Nu mag t weer dus daar neemt Chris de baas weer in grote dank af! Ik heb wel alles bijgelezen hier maar even nog geen tijd gehad om te reageren... doe ik vanavond oke?!!! Solly!