[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hallo,

juffie jeetje meis, nou maar hopen dat het niet meer doorzet en dat de virusremmers hun werk doen. Hou je mannetje maar goed in de gaten

Mir; wat een super relaxt weekend zeg! heerlijk

Dus de meeting na dec is prima.
    Ik kan uit mijn hoofd alle zaterdagen wel, maar weet het niet helemaal zeker. Ook moet een vriendin van mij bevallen in januari, dus dan kan het zijn dat ik toch niet kan hahaha

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    mink

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink... ja lekker zo he?... vind dat zo nu en dan wel fijn hoor dat ze n weekendje weg zijn!
    Ik vind t natuurlijk ook weer heerlijk dat ze thuis zijn maar ff tijd voor Chris en mijzelf is ook niet verkeerd.
    Ik heb weer energie over hahahha nou dat ook weer niet maar goed kan er wel weer even tegen geloof ik!

Zo de kamers zijn opgeruimd nu nog ff mn woonkamer stofzuigen en mn was wegvouwen en dan ben ik weer klaar hahahaha
    Morgen komt de rest wel. Nu heb ik alleen de kamers maar uitgeruimd en netjes gemaakt en wat denk je... jha hoor ben weer vochtig op mn rug! Heb net de verwarming weer uitgedraaid en dadelijk gaat toch echt even die achterdeur open hoor!
    Zo ben er weer even weg van... tok dadelijk

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    weer lekker rustig, we stonden op pagina 2 dames!!

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    zo heb je het nog druk miran, nu je kinders weg zijn zie ik.
    je moet dan juist ff lekker niks doen meid! genieten met chris.
    helaas was het weer alleen weer niks vanmiddag.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    inderdaad rustig mink. was hier wel even vanmiddag maar had weinig te melden eigenlijk;)

Nathan had net voor hij naar bed ging een klein beetje verhoging en verder spuugde hij al zijn eten er uit. maar dat spugen komt waarschijnlijk door de virusremmers, stond in iedergeval bij de bijwerkingen. Pap wilde hij ook neit dus maar wat water gegeven en toen naar bed.
    Mijn zusje komt zo om morgen hier op te passen. wel zo fijn, kan hij in zijn eigen bedje enzo.

Miranda: lekker hoor zo;n weekendje. al moet ik bekennen er nog niet aan te moeten denken om nathan een weekendje te missen:) Moet eigenlijk wat makkelijker worden daarin maar ja;)

Bubsie: hoe voel je je??

All: ga boer zoekt vrouw kijken:)

xxx

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Even een leuk nieuwtje....

Rayven heeft zich vanochtend op haar speelkleed voor het eerst van haar rug naar haar buik gedraaid:D...ze bleef het ook achter elkaar doen meteen hahaha

Een minder leuk nieuwtje.....Ikke is nog steeds niet ongi. en vrijdag als mijn laatste pil genomen:$

Hoest verder met iedereen?

8. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hallo Kippies!
    @Juffie: ach, arme Nathan! dat is even schrikken zeg! Gelukkig was je er op tijd bij en heeft hij virusremmers gekregen. Vervelend dat hij er zo naar van wordt, maar ze zijn voor een goed doel! Geef hem maar een dikke knuffel van me! O, en ik kan ook nog niet een weekend zonder Luca hoor! Een nachtje gaat nog net, maar een heel weekend moet ik nog niet aan denken...
    @Miran: zo, dat hadden jullie wel verdiend zo'n lekker relaxed weekend!
    @Riddle: dat is spannend dat je nog niet ongi bent. Je was toch je pil vergeten toen je ziek was? Knap van Rayven dat draaien! Leuk is dat dat ze het dan meteen achter elkaar doen he?! Ze is vast helemaal trots op zichzelf!
    @Bubsie: hoe voel je je nu? Begint het besef van zwanger zijn al te komen?
    @Meeting: januari is nogal een drukke maand wat betreft verjaardagen bij ons in de familie; dus ik kan alleen 16 januari... Lijkt me wel erg leuk om jullie allemaal te ontmoeten!
    @Ego: hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren afscheid genomen van mijn nichtje uit Australie; ze gaat weer terug naar huis. Was wel even moeilijk; ze is ruim een maand hier geweest. We zijn naar het pannenkoekenhuis geweest. Van donderdag op vrijdag was Luca ziek: koorts en heel onrustig de hele nacht, dus bijna niet geslapen en moest wel weer werken vrijdag, maar is goed gekomen. Vrijdag had hij nergens meer last van dus geen idee wat het geweest is...

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Fijn dat Luca weer beter is wat het dan ook was;)

Ja toen ze zich de eerste keer omdraaide ging ik klappen voor haar en roepen hoe goed ze was en toen lag ze met een grote grijns helemaal te glimmen van trots haha

Ja die "Niet" ongi. zit me goed dwars, heb ook niet het gevoel dat ie eraan zit te komen maar zit nog even te twijfelen wanneer ik een test moet gaan halen..durf het niet zo goed en aan haantje heb ik ook niet veel als ik er iets over zeg....:(

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen dames...

Ikke kom net van de dokter terug en de klachten die ik opsomde horen bij n GOEDE VERKOUDHEID! Gelukkig geen gekke dingen... hahahaha en gelukkig ook geen overgang want dat kan nog niet daar ben ik nog te jong voor! Dus nu heb ik paracetamol-codeÏne gekregen en als ik over 2 weken nog verkouden ben moet ik terug komen.

Elise... ja dat relaxte weekend hadden we echt nodig ja. Wij hebben echt plezier gehad met zn tweetjes!

Riddle... applaus voor Rayven. Goed van haar dat ze zo actief bezig is... dat is ook weer n mijlpaal die ze bereikt heeft. Dikke knuffel...
    Over je niet ongi... zou voor de zekerheid toch maar n testje wagen... dan heb je toch zekerheid!

Ik ga kinders uit school halen!

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Goed zo Rayven!!
    Meis als ik mijn laatste pil op vrijdag pak dan wordt ik ook altijd op maandag middag pas ongi. ;)

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Riddle, ik neem mijn laatste pil op zaterdag en word altijd dinsdag op woensdagnacht ongesteld. Voor mij is het dus ook nog niks vreemds maar je kan er altijd een testje aan wagen toch?

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Juffie, hoop dat Nathan zich snel beter voelt, knuffel!

Bubsie, hoe is het met jou meid?

Rid, meid ik weet hoe je je voelt. Mijn haantje had ik ook niet veel aan. Was opgelucht dat de test toen neg was.
    Als je stress hebt kan je ong ook uitblijven hé! Zit niks anders op dan te testen! Maar wat de andere meiden ookal zeggen, als je vrijdag de laatste hebt ingenomen zou ik het ook pas vandaag of morgen verwachten. Succes meid, knuffel!

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

hoi,
    lief dat je er naar vraagt,
    ja gaat eigenlijk wel goed op wat kleine klachtjes na. maar mag niet klagen. hoop dat het snel eind deze maand is. 25e eindelijk de echo. maar duurt nog zo lang!
    verder had ik super krampen na het klussen gister. maar heb op het forum gelezen dat het komt door samentrekken van de baarmoeder, wat dus pijnlijk kan wezen als je zwanger bent.
    nou ik schrok me rot! dacht echt nee.... dit voelt niet goed. dus was ook snel voorbij met de pret.;)

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja meiden ik wacht het ook nog even af hoor maar tot op heden nog steeds niks te bekennen...

Rayven is helemaal is haar nopjes dat ze nu kan draaien...wat ze de laatste dagen ook steeds doet is gillen...als ze speelt, onze anadacht wil of wat dan ook doet gaat ze heel hoog gillen niet erg fijn voor onze oortjes maar Rayven heeft er de grootste lol mee:D

@Miran...ja verkoudheid heerst enorm...en mochten die paracetamol met codeine op zijn kan je ze ook gewoon bij de drogist halen:)

Rayven eet trouwens sinds twee dagen nu ook ruim een half broodje met jam haha vind ze erg lekker maar ik geef haar alleen nog het binnengedeelte omdat ik niet weet of ze de korst al mag:(

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden!

Ik ben aan het werk! :) Vandaag begonnen!

Heb Liv vanochtend voor het eerst naar haar gastgezin gebracht en heb het droog gehouden! Ik ging weg en kreeg een grote glimlach van haar :D Heb pas 1 keer gebeld en alles ging goed, ze had alleen een beetje weinig gedronken, maar hopelijk haalt ze die schade vanzelf in! Ze moet toch een keer honger krijgen ;) Durf nu niet zo goed te bellen, want ik moet nog ff op mijn werk en anders ben ik bang dat ik niet meer lekker rustig zit hier!

Hoe is het met jullie?

xx

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    En hoe bevalt het werk opzich weer Linnie?

Rayven had in het begin ook wel eens keren dat ze de fles niet leeg dronk dus maak je daar maar neit te druk om hoor!

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Heb net toch nog even gebeld, hahaha! Het ging goed! Ze had net voor het eerst haar fles leeggedronken! En drie dutjes gedaan, dus dat valt me ook nog heel erg mee! Ik hoorde haar net ook niet op de achtergrond, dus dat was wel fijn ;) Ben blij dat het goed gaat! Ze had ook al twee keer gepoept! Joepie, een geruste mama ;)

Rid, wat goed van Rayven! Als ik Liv een handje geef gaat ze ook omrollen, maar als het niet lukt wordt ze kwaad ;) Onze driftkop!

Ben wel benieuwd of ze zo moe zal zijn, want zij heeft twee eigen kindjes en dat vindt ze erg interessant ;)

xx

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oh ja, werken vind ik wel weer lekker hoor! Even onder de 'grote mensen'! Was echt 24 uur per dag met haar bezig en vind het toch best weer lekker om hier te zijn!

Hoewel ik wel ontzettende zin heb om haar te zien nu! :D

Hoe gaat het op jouw werk? Nog steeds zo druk? Hier is het wel lekker relaxed nu, dus dat is fijn beginnen!

x

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja altijd druk, er is eigenlijk teveel werk voor 3 dagen maar vind ik niet erg en zolang alles op tijd af is hebben ze ook niet te klagen natuurlijk...

haantje is toch maar een test halen...wil toch wel graag weten waar ik aan toe ben maar moetnu wel heel nodig plassen maar twijfel of ik het met "avond" urine kan doen:(

Deel Deze Pagina