[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Heb je veel gedronken vandaag? Anders gewoon doen hoor! Spannend zeg! Laat het ff weten!

xx

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou net de test gedaan ennn hij is negatief gelukkig....al was er een piepklein deeltje wel een klein beetje teleurgesteld maar over al ben ik waanzinnig oipgelucht:$:D

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja wel redelijk wat gedronken maar zag helemaal niks op de test...dat zal de uitslag toch niet zo erg kunnen beinvloeden?

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nou meiden,

Liv kwam megavrolijk thuis, had haar wel echt gemist hoor! :) Ze ligt nu al te slapen, ze was echt heel moe! Ging met een grote glimlach naar bed en deed meteen haar ogen dicht! Wat kan een mama dan genieten zeg!

Duik straks lekker de bank op, want zo'n eerste dag hakt erin zeg!

xx

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Volgens mij niet Rid! Als de controlestreep goed zichtbaar was, is de kwaliteit van de urine goed!

Maar nega dus, fijn! Maar teleurgesteld??

xx

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippies!

Ben ik ook weer eens! We hadden een virus in onze laptop... gelukkig sinds gister weer helemaal virusvrij! Heb dan ook totaal niks teruggelezen....

Wilde iedereen desondanks een hele fijne avond wensen! Kom misschien later nog wel ff weer spieken!

Xx

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Fijne avond QB! :)

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Thnx! Doe de kids zo op bed, dan ga ik hier puinruimen... speelgoed ligt overal, hihi! En dan is het mamatijd! :D

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mijn mamatijd is al begonnen! HEERLIJK! :D

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee niet zwaar teleurgesteld want zou echt niet goed zijn nu maar is toch altijd wel weer spannend zo'n test haha

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedenavond meiden!

Linnie: weer aan het werk dus. Fijn dat het zo goed gegaan is en dat ze zo lekker ging slapen nu! Echt genieten dan he?? Kijk er ook altijd naar uit om naar huis te gaan of om nathan op te halen.

Rid: knappe Rayven!! en gelukkig dus een nega test. Zou ook wel snel zijn nu alweer..

Elise: gek zeg opeens zo'n onrustig nachtje met koorts. Nu gaat het dus weer goed met Luca.. Gelukkig maar!

Miranda: gelukkig maar dat er niets raars aan de hand is! en gelukkig ook niet de overgang!

Bubsie: die eerste weken zijn ook echt slopend hoor! Vond het wachtbankje voor je Nod lang duren maar de weken na je test en tot je eerste echo duren ook eeuwen.. En dan duren de weken tot je bevalling ook weer lang;) Kortom je bent gewoon steeds aan het wachten:) Maar goed dan krijg je wel iets super moois!

QB: vervelend een virus op je laptop maar gelukkig hij doet het weer.. De kids weer lekker in bed??

Ga bank hangen..

xxx

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey allemaal

Lin; wat heerlijk zeg dat het zo goed gaat. Wat is het toch super he, om mama te zijn.
    Wel prettig dat je eerste werkdag zo goed is begonnen:)

rid; dus niet zwanger, opluchting voor jullie. Eerst nog maar effies genieten van jullie meis. Wat leuk dat ze zich al zoveel omdraaid

Pooh; hoe is het bij jullie? wanneer begin jij weer met werken?

mir; heb je het alweer druk met de kids hahaha nou beter dat het de griep is en geen overgang

deli; how is ie dan?

dag; hoe is het met je ogen, nog steeds zo geweldig?

all; wij zijn ons aan het voorbereiden voor Peru. best spannend allemaal. Zolang zonder ons kleine meid. Maar goed we hebben hier voor gekozen en ik ga dan nu ook niet zitten miepen. Maar stiekun wel lastig hoor! ze is in goede handen en dat beter dan naar een land met veel vieze en rare dingen.

fijne avond meiden!!

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hoelang ga je weg dan?...heb hier zeker helemaal overheen gelezen:)

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oeh Lin, vandaag was je eerste werkdag! Ben je nu vast wel bekaf ook! Lekker op tijd je mandje in dus! ;)

Jups, de kids slapen heerlijk inmiddels.. Jamie lag naast me op de bank te slapen, dus heb hem zo maar in bed gelegd... gelukkig had hij een trainingsbroek aan en een dun truitje. Heb hem net nog wel even laten plassen, anders kan ik vannacht er uit om zijn bed te verschonen.. of hij dat een hele nacht op kan houden weet ik niet en ik was niet van plan dat te gaan testen, haha!

Dus naar Peru Mink! Ik zag het net op je hyves! Leuk hoor! Maar hoelang gaan jullie dan?

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Juffie, ja idd erg vervelend... vooral omdat je dan de hele laptop weer leeg kan gooien en nu er alles weer op moet zetten... Ach, gelukkig maken we altijd overal backups van, dus dat scheelt! ;)

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ juffie ja daar heb je gelijk in. tis wachten wachten en wachten.
    alleen deze tijd vind ik denk ik toch het spannends aangezien we nog niet weten of het wel goed zit enz. ben af en toe wel bang dat het als je bijv een echo krijgt niet goed is. of niet inde baarmoeder zit. toevallig had mn nichtje dat pas. buitbaarmoederlijk. die moest haar eilijder verwijderen en het vruchtje wat nog in leven was. bah. moet er niet aan denken.

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    goedemorgen dames...

Linnie... heerlijk he, even niet mama zijn?!! Tuurlijk is t weer leuk om thuis te komen na n werkdaggie maar zo voel je je wel beter en dat is goed. Ook heel prettig dat als je kind t goed doet bij n ander.. dat is n zorg minder voor mama! Toppie meis!!!

Mink... naar Peru?!!... Lijkt me n heel mooi land maar ik zou t niet kunnen denk ik. Ach en denk maar zo t gaat razendsnel voorbij en dan ben je weer met je meissie herenigd! Geniet maar lekker van elkaar! Wanneer ga je dan... want ik heb ergens gelezen dat je 2 weken gaat maar niet wanneer.

Riddle... "gelukkig" n negatieve test meis. Zou ook wel heel snel zijn toch?... idd eerst lekker genieten van Rayven. Je ziet haar nu steeds meer mijlpalen bereiken en daar moet je eerst even van genieten!

QB... beter n virus op de computer dan in je eigen lichaam hahaha... hier heb ik ook n goede virus te pakken MAAR dan in mn lichaam. Gelukkig is die bij jouw al opgelost. Kun je weer gezellig komen kakelen.

Bubsie... wachten is gewoon n vreselijk iets maar goed je wordt dus goed getest op deze manier. Ik ben heel benieuwd wat er op de echo te zien is. De eerste echo is ook superspannend... je kan positief bericht krijgen MAAR je kan ook negatief bericht krijgen... we gaan ervan uit meis dat t goed zit!!! Blijf positief denken! Je krijgt n prachtige echo te zien met 2! kindjes!! hahahaha Ik hoop t voor je!

Deli... hoe gaat t met je? Is de rust n beetje wedergekeerd?

All... hier gaat t wel n beetje... uit mijn ogen komt allemaal pus. Ze zijn helemaal rood en waterig. Verders blijft mn keel mega zeer doen en t hoesten wordt er ook niet minder op maar t is maar n goede verkoudheidsvirus! Als ik over 8 dagen nog zo hoest moet ik terug komen. Heb nu pijnstillers met codeine en die doen wel zn werk... ben vannacht niet wakker geworden van t bulderen! Verders hier in huis kun je merken dat de kinders weer thuis zijn hahaha... t is nu al bezig vanaf kwart over 7 dat ze tegen elkaar bezig zijn dus hopelijk snel t busje van de oudste want dan is t weer rustig hier hahahaha

Ik kom strakkies weer tokken hier, heb nu de tijd aan mn eigen!

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden,

Even snel een vraag aan de dames die hun kleine bij een gastouder onderbrengen. Heeft jullie gastouder een MBO-opleiding verzorgende gevolgd? En zo niet, hoe gaat jullie gastouder dit oplossen ivm de nieuwe regels van de overheid?

Mijn gastouder heeft dus niet zo'n opleiding, wil deze op zich wel gaan volgen, maar dit is heel duur.. Maak me nu echt zorgen, want ik vind het juist zo'n fijne vrouw en heb niet zo'n zin om op zoek te gaan naar een nieuwe gastouder :(

HELLUP!

Liv heeft het trouwens keurig gedaan vandaag! Heb haar om kwart over 6 naar de gastouder gebracht en ze vond het allemaal geweldig! Haha! :D

xx

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Linnie... ik kon ook gastouder worden maar heb ook geen MBO-opleiding genoten. Je moet als gastouder wel aan bepaalde voorwaarden houden maar volgens mij maakt t niet uit wat voor opleiding je gevolgt hebt.

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

@Linnie, die nieuwe regel is juist de reden dat wij stoppen met het gastouderbureau. Nu passen de beide oma's om de dag op, en dat blijven ze ook gewoon doen, maar om nu vanaf volgend jaar in de boeken te moeten duiken voor hun eigen kleinkinderen ging ze ook te ver..

Ik hoop dat jouw gastouder zich nog bedenkt of dat er misschien iets te regelen valt dan, misschien heeft ze al wel genoeg ervaring zodat ze misschien maar een beetje hoeft te leren? Kijk anders hier even; Ministerie van OCW - Kinderopvang - Gastouderopvang

@Miran, oeh bah, beterschap meis! Ben idd blij dat het virus nu uit mijn lappie is, hihi!

---

Vanmiddag Jamie weer naar de PSZ en ikke weer naar de tandarts... de volgende ronde... *zucht, hele diepe zucht*... ach, met een half uurtje ben ik er ook weer weg, en ik word verdoofd, dus dat houdt me wel op de been.. denk ik... ;)

Xx

Deel Deze Pagina