Thanks QB! Ik heb alvast zitten snuffelen en heb inmiddels een bureau gevonden die de opleidingskosten betaald voor de gastouder! Dus dat zou altijd nog een optie zijn! Ben weer gerust gesteld! Wat een gedoe zeg! BAH! Al die stomme regeltjes! Sorry voor mijn ego, moet snel verder! An die arbeit Kom vanavond even kletsen! xx
@Linnie, YW! Fijn dat je een bureau hebt gevonden die het voor jullie gastouder betaald! En idd, wat een regeltjes he. Maarja, ze moeten 1 lijn trekken he... Werkze!
Goodmorning ladies, fijn dat Liv het zo goed doet bij de gastouder Linnie! Dan zit je toch een stuk geruster op werk. Riddle: gelukkig een negatieve test! Ik werd ook een keer maar niet ongesteld (Luca was toen 3 maanden) en heb toen ook getest; nega. Ik was toen aan de ene kant opgelucht, maar vond het aan de andere kant stiekem ook een beetje jammer, dus ik weet hoe je je voelt! Hier een goede nacht gehad; alleen om 0:30 even onrustig, maar toen ik ging kijken sliep hij gewoon. Hij was alleen om 6:15 klaarwakker en lag in zijn bed te kletsen, maar dat vind zijn mamma toch wel een pietsie vroeg...
Dat is idd vroeg Elise! Goede morgen meiden. Ik zit thuis te werken. Pff lastig hoor met deze economie....Zeker in de verkoopwereld
@ miran, hahaha jij bent nogal zeker van een tweeling haha. zou leuk zijn, ben zo benieuwd. we hebben stiekem al naar babykamer zitten kijken. (wel vroeg misschien maar kijken mag toch) en ik weet al een jaar welke in wil, maar die past niet op de kleinste kamen. dus ja als het er 2 zijn moeten we zowiezo naar de grootste kamer dus ja, dan kan ik die kamer wel nemen haha. anders wil ik het eerst nog op het kleinste kamertje proberen. sorry draaf een beetje door. ben zo blij als ik de echo heb en het is goed, dan kan ik het eindelijk vertellen aan broers en zussen. best moeilijk je mond houden nog nu hun ook zo bezig zijn.
Ik geloof t maar al te graag meis dat je niet kunt wachten. Geeft toch niks dat je doordraaft... is wel leuk... je mag toch zeker wel kei blij zijn omdat je nu eindelijk na al die tijd zwanger bent! Aan de ene kant ben ik heel erg blij met mijn vk... als ik weer zwanger mag raken krijg ik al n echo vanaf 5 weken en dan iedere week n echo... voor mn eigen gemoedsrust! Aangezien die miskramen vandaar dadelijk de vele echo's. Meis geniet er lekker van en die echo?... komt allemaal goed meis!
Ja hier nog steeds geen enkel teken van ongesteldheid...snap er niks van, misschien toch teveel gedronken of zo met de test van gisteren?
Riddle... als je op je ongi zit te wachten kan ie ook uitblijven he meis. Het kan dat ie n keer later is. Ik stopte meestal vrijdags met de laatste pil en werd meestal smaandags ongi maar ook ooit pas dinsdagoverdag of juist pas snachts. Mocht je t niet vertrouwen kun je altijd even naar de ha bellen of nog n testje wagen maar dan met ochtendurine.
Rid, gelukkig een neg test, klinkt gek hier in ons kippenhok haha Lin, eerste werkdag gehad. Gelukkig heeft de kleine het naar haar zin gehad! Mink, naar Peru? Heb ik denk ik ook over heen gelezen.... Wanneer ga je, hoelang? Hadden jullie dit al lang van tevoren gepland? Waar gaat de kleine heen als jullie weg zijn? Sorry voor alle vragen maar heb het allemaal gemist....
Ben alweer klaar bij de tandarts voor vandaag! Moest er om 14u zijn en was om 14.30u al weer thuis, ben nog lekker verdoofd dus heb tot nu toe nog geen last, haha! Donderdag moet ik weer heen voor 2 kleine gaatjes, 2 grote zijn nu klaar.. Straks Jamie weer van de PSZ halen, even naar de winkel boodschapjes halen en weer noar huus! Xx
pooh; ik ga zondag nacht voor 14 dagen naar Peru. Ons vriend gaat daar trouwen en haan is getuige Zoe gaat naar opa en oma. Tja wel nag 14 dagen, maar om nou voor een weekje naar peru te gaan, voor zoveel geld, dat wil ik ook niet. Wel spannend allemaal, maar het gaat helemaal goedkomen riddle; wanneer zou je ongi moeten worden dan? Is dit de eerste ronde met de pil? all ik ben net naar de kapper geweest en het is weer lekker fris in laagjes geknipt. Ik ga zo even lekker douchen en dan bankhangen tot laters
Ohh dat zou ik niet kunnen hoor zolang zonder Rayven... Ik heb vrijdag mijn laatste pil genomen en ben dan meestal maandag allang ongi. of tenminste dat ik het voel aankomen en nu dus niks en ik ben door ziekte de eerste 4 dagen de pil vergeten
@all.... een kort ego berichtje van mij. Haan is vandaag thuisgekomen en mijn zwager is een weekje in nederland dus ik heb een huis vol mannen op het moment. Vandaag op contole geweest bij de kinderarts voor de KMA en ik mag weer "gewone" voeding gaan proberen/opbouwen. Als dat goed gaat mag hij vanaf het jaar gewoon koemelk gaan drinken. Bij het CB geweest en ons ventje weegt nu precies 9 kg en was 75 cm. Hij heeft prikjes gehad en heeft nu koorts. Heb hem een zetpil gegeven en nu is hij stil. Hopelijk blijft dat zo vannacht.
Trusten allemaal! Enne, Dag, mooie cijfertjes hoor! Sneu van de koorts, hoop dat jullie een goeie nacht hebben!
Liv heeft doorgeslapen vannacht! JOEPIE! Van 18.30 tot 00.15 uur en moest haar vanochtend om 6 uur wakker maken! Mevrouwtje had zo liggen woelen in haar slaap, dat haar wikkelzak en romper op haar middel zaten! Hahaha, ze lag dus met ontbloot bovenlichaam! Hihihi! Mama lag alleen wel wakker vannacht, want ik wist niet wat me overkwam! xx
GToedemorgen allemaal... Mink... naar Peru en daar trouwen?... jeeej dat lijkt mij gaaf en mooi!!! Idd wel jammer dat je Zoë dan moet missen 2 weken lang maar aan de andere kant hoe vaak kom je in Peru? En die 2 weken vliegen zo voorbij omdat er dus hele leuke dingen op de planning staan. Denk maar dat Zoë in goede handen is bij opa en oma meis!! Riddle... ik zou toch even n belletje geven naar de ha want t zou kunnen maar zou ook kunnen dat ie nu in de war is omdat jij de eerste 4 dagen niet de pil geslikt hebt... kan zijn dat ie verstoort is. Suc6 meis. Dag... idd mooie cijfertjes van Stan. Lekker he dat haantje weer thuis is en dat je nu n huis vol mannen hebt hahaha Linnie... wat heerlijk dat Liv t zo goed doet he? Nu komt mama ook helemaal tot rust! Je mag met recht trots zijn op je meissie! All... van die codeine zou ik minder last moeten hebben van t hoesten maar lijkt wel of t erger gaat worden hahahaha ik lag me gisteren toch te bulderen op de bank dat Chris gewoon benauwd kreeg van mij. En zéér dat dat deed! We zullen t nog even aan moeten kijken anders ga ik terug naar de ha. Verders niks te klagen hier hahahaha
goedemorgen meiden, zit ziek thuis. gisteren wel wezen werken maar voelde me de hele dag beroerd. misselijk, hoofdpijn, rillen, alles pijn. Gistermiddag toen ik thuis kwam verhoging dus me maar ziek gemeld. gisteravond om 8 uur naar bed gegaan en geslapen tot 8 uur.. Alleen om 5 uur begon nathan even te kletsen dus even speen in gedaan. Nu geen koorts meer. wel hoofdpijn, moe enz.. Haan is ook thuis want die had gisteren hetzelfde.. Beide een staartje van nathan meegkregen denk ik.. Reageer straks even verder. zal eens kijken of ik wat kan eten.. xxx
Juffie... goed de koorts in de gaten houden meis... Wat de dokter tegen mij zei toen ik hem de vraag voorlegde of t geen mgriep was zei hij: als je koorts 2 dagen achter elkaar boven de 38,5 graden is moet je me bellen. Gelukkig heb ik dus geen koorts gehad. Dus houdt goed de temperatuur in de gaten!!! Beterschap meis en haan!
Miranda: jij ook beterschap! hier volgens mij geen koorts meer. gisteravond wel. verder ook niet misselijk meer. denk dat het wel meevalt dus. Mink: spannend zeg naar Peru. wel een geweldige ervaring lijkt mij! Linnie: super zo'n nachtje doorslapen. had het eerst ook hoor dat ik wakker lag als nathan doorsliep! Dag: dat is fijn zeg dat je weer wat koemelk mag proberen! En mooie cijfers inderdaad. Stan is lang en slank zeker? Nathan is nu bijna 10 kg en even lang denk ik.. Ook niet zo dikkerd hoor Rid: 4 dagen de pil vergeten?? Dan kan het wel natuurlijk. maar stress kan je ongi inderdaad ook tegenhouden. anders toch nog een keer testen? Nou ga weer samen met haan op de bank hangen. xxx