[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoe is het hier? Kan iemand een kleine update geven? Ik ben een beetje druk geweest weer en niet zo lekker in orde... Zit nu op mijn werk en neem maar even tijd hahaha...

@ Lin, ik zie dat Liv heeft doorgeslapen, lekkerrrrrrrrrr!

@ Juffie, ik had het zondag en maandag :( werd zondag wakker en voelde me echt niet lekker. Kreeg keelpijn en hoofdpijn en flinke rugpijn en voelde me beroerd en toen kreeg ik verhoging en dat had ik maandagochtend ook nog en daarna ging het beter. Vaag... Voel je je nu al beter?

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Heee Deli!! Ja gaat op zich wel beter nu. nog niet super maar ook niet echt ziek ofzo. Geen koorts in iedergeval meer. Hoe gaat het verder bij jullie??? met Wesley alles goed? Helpen de tips van het CB al een beetje?

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli.....Kiekeboe! Leuk dat je even langs kunt komen vandaag! Het lukt mij helaas ook minder vaak dan ik zou willen

Mink...de ogen gaat SUPER!! Mis mijn bril geen seconde! Zie echt heel scherp en heb nergens last van.

Juffie...Stan heeft een ronde toet maar is verder best maar een spinneke (zoals wij dat hier noemen). Echt heel lang is hij ook niet maar klein maar fijn, toch? Ik zal zo nog wel eens ff spammen!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    leuke foto's Dag!!

7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    lekker ding is het!!

ik heb vandaag nogff een digitale test gedaan. met indicator. staat in mn album.

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik ben ongi.!!! Eindelijk:D

Verder echt knallende koppijn dus ik kom ff niet tokken verder:(

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey ladies!
    Fijne avond allemaal...
    Ik ga proberen mijn droger aan de praat te krijgen. Mijn droger staat op mijn wasmachine en die is aan de wandel gegaan :( . Had hem weer eens te volgestopt en nu is mijn droger er mee gekapt. Ben benieuwd of het gewoon een stekkertje is ofdat hij echt kapot is. Hoop van niet want haan is net terug met een koffer vol vieze kleding en heb de bedden vandaag verschoond dus er ligt een berg was. En het is nu niet echt weer om het buiten te drogen te hangen, haha!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal...

Even n sprankeltje goed nieuws van deze kant...
    Ik werd vandaag gebeld en mag vrijdagmorgen op sollicitatiegesprek komen. Ik had gesolliciteerd voor chauffeur die kinderen naar speciale scholen brengt. Vandaag kreeg ik gelijk n telefoontje. Het is n parttime baantje van 10 tot 20 uur per week! Ik wil daarnaast ook nog mn vaste clientjes houden als me dat gaat lukken. Dus ben heel erg benieuwd!
    Vrijdag is t gesprek en ik verheug me er nu al op!

Riddle... zie je wel! Je wordt wel ongi alleen misschien door stress of omdat je er op zat te wachten dat t wat langer geduurd heeft dan anders. Gelukkig maar... kun je wat langer van Rayven genieten!

Dag... wat n mooi ventje is Stan zeg! Kei lief zoals ie op de grond zit. Wel lekker dat je ogen nu hartstikke goed zijn... heb jij er totaal niks van gevoeld van dat laseren? Spuitjes/prikjes deden ook geen zeer? Ik zit zwaar in twijfel maar durf eerlijk gezegd niet!

Ow jaaa... mijn papa wordt morgenmiddag aan de schouder geopereerd. Pas om half 5 smiddags en de operatie duurt n uur! Ben benieuwd hoe t gaat met m. Hij is net als ik n schijterd! hahahha zo vader zo dochter.

Mijn keel doet nog steeds kei zeer en t hoesten houdt ook niet op MAAR vannacht heeft Chris geen last van mij want hij moet toch nu werken... hij had n extra nachtdienst ingepland en is nu op t werk of nog onderweg naar werk. Lekker weer bed voor mn eigen alleen.

Ik ga afsluiten en tok morgenvroeg weer.
    Fijne avond en voor iedereen met nog kleine kindjes... n goede nachtrust!

xxx

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ahhh wat een heerlijk menneke!:D

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippies!

Kom alleen ff aanwippen om jullie een goeie nacht te wensen! Ben morgen weer vrij, dus kom denk ik dan nog wel ff langs!

Trusten!
    Dikke smok!
    Xx

Ohja, en namens Britt; 'haaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiii!'

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

We waren uit de lucht, maar zijn er weer!
    En net nu ik me had voorgenomen om druk aan het werk te gaan in huis....

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Moet vanmiddag als Jamie naar de PSZ is weer naar de tandarts.. hopenlijk voor het laatst eerst..

Xx

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mooie foto's voorbij zien komen
    En een ongi die begonnen is (gefeliciteerd hihi)
    Verder even snel gelezen, sorry!

Vanmorgen naar CB geweest, eerste prikken gehad. Ben erg trots op me mannetje, alleen gehuilt toen de prik gezet werd, daarna niet meer. Wel hangerig, ligt lekker tegen mij aan!
    Straks maar even tempen....
    Hij mag alleen de eerste 24 uur niet ingebakerd worden, dat wordt lastig/slecht/kort slapen voor hem. En voor ons ook onrustig. Haantje haalt vanmiddag paracetamol bij de apotheek, voor het geval dat.
    Vandaag blijven we dus lekker warm thuis, veel knuffelen!

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Kom ff melden dat ik er weer een retourtje tandarts op heb zitten! Moest er om 14.10u zijn en zat om 14.35u weer in mijn auto.. 19 november moet ik terugkomen voor het laatste gaatje, lukte nu niet meer, omdat ik pas om 14.15u binnen was... dus liep een beetje uit.. Hij heeft nu een oude vulling uitgeboord en er een nieuwe ingezet.. klinkt enger dan het eigenlijk was, moet zeggen dat ik nu steeds minder bang ben.. leuk vind ik het nog steeds niet, maar het enige pijnlijke is de verdoving..

Nou, ga Jamie weer ophalen van de PSZ! Laterz!

Xx

Ohja Pooh, knuffelze! ;)

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nog neit verder bijgelezen maar wilde even reageren. Wij bakerde nathan ook in in de puckababy. Wij mochten hem wel inbakeren. alleen niet als hij boven de 38 graden zou komen..
    Bij ons op het CB zeiden ze dat ze de slaap juist goed konden gebruiken. een puckababy is wel wat minder stak inbakeren trouwens! Sterkte voor Ryan..

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo meiden!

Liv ligt al op bed! Merk dat we allemaal nog moeten wennen aan dit nieuwe leventje! Vandaag was het papadag en Liv is ontzettend chaggie geweest! Terwijl ze zich gisteren echt voorbeeldig had gedragen bij de gastouder, zelfs 2x 2 uur geslapen! En net als je denkt dat ze misschien een nieuw ritme heeft gekregen, gaat het de volgende dag echt helemaal flut! Maargoed, ze was alweer de hele middag wakker en werd net een beetje jengelig. Dus snel in badje gedaan en mevrouw viel na de voeding direct in slaap in haar bedje :)

Ik heb het idee dat Liv ons ook een beetje uit gaat proberen! Ze heeft een soort van 'nep' huiltje en zodra ze dan heeft wat ze wilt, houdt ze daarmee op! Ohhhh, straks wordt ze nog verwend Kent iemand dit?

Ik ga nu even eten en kom zo ff bijlezen hoor! Merk dat ik jullie verwaarloos met reageren, maar het is best druk zo'n eerste weekje! Hopelijk komt ons ritme snel!

xx

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Heel herkenbaar Linnie...Rayven heeft die periode ook gehad dan lag ze zelfs te krijsen als een gek in bed en als ik dan eindelijk kwam lag ze breed uit te grijnsen van "zo he he ik heb mijn zin"...bij haar was dat eigenlijk na een paar weken over;)

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha Rid, dan is het hopelijk een fase! :)

Hoe laat ligt Rayven op bed eigenlijk? Is 18 uur niet erg vroeg?

Zit nu te twijfelen of ik een keer zal proberen haar rond een uur of tien wakker te maken voor een fles met rijstebloem. Als ik haar wakker maak, is ze nog lekker slaperig en drinkt ze vaak goed uit de fles!

Hoe doe jij dit?

xx

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo ben ik weer even. Nathan is lekker onder de douche geweest en krijgt zo nog pap en dan slapen..

Linnie: Nathan ging ook wel eens om 6 uur slapen hoor.. Nu gaat hij meestal half 8 naar bed. Hijis nu allen nog super wakker en gezellig dus wordt iets later:) Een late fles met rijstebloem hebben wij ook een hele periode gedaan. zou het gewoon eens proberen.. Geef je verder nog bv??(heb je misschien al gezegd hoor maar dan ben ik dat vergeten:))

Dag: vervelend zèg van de droger. doet hij het nog steeds neit??

Rid: gelukkig toch ongi!!

QB: leuke foto!!

Miranda: super da tje op gesprek mag komen! hoop dat je wordt aangenomen!

Nou ga nu maar eens pap maken. We hebben laat gegeten dus ben benieuwd of hij nog wat wil..

Fijne avond!!

xxx

Deel Deze Pagina