[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Juffie: Gezellig met Nathan bezig? :) Hihi! Hij mag dus opblijven vanavond? ;)

Ik geef nog steeds BV inderdaad en overdag krijgt hij bij de gastouder KV. Maar zit zo te twijfelen of ik haar dan wakker moet maken.. Ik had haar gisteren om 6 uur wakker gemaakt om naar mijn werk gegaan en dan merk ik dat ze supergoed drinkt!

Ze werd net wakker trouwens, want ze had voor 18 uur niet veel gedronken, maar dat heeft ze nu wel ingehaald! :)

Jeetje, vind het zo lastig! Ze heeft al 1 keer doorgeslapen op mijn BV, dus het moet kunnen zou je zeggen..

xx

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ben trouwens al superblij dat Liv lekker op haar eigen kamertje, in haar eigen ledikantje slaapt en wij de hele avond voor onszelf hebben! Dan is die nachtvoeding ook niet heel erg, ze slaapt toch meteen weer verder :)

Maargoed, af en toe heb ik het idee dat mijn kindje de enige is die 's nachts wakker wordt!

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Tja Linnie..Rayven is nooit 's nachts wakker geworden dus daar weet ik niet veel van haha maar nee hoor Rayven slaapt niet om 18.00 uur al..als ze van de creche en zo komt is ze zo moe dat ze meteen haar bed ingaat en dan maken we haar om 19.45 wakker voor de laatste fles met rijstebloem en dan ligt ze om 20.45 in bed tot half 8 's ochtends ongeveer....ik heb haar toen ze nog 5 flessen kreeg wel wakker gemaakt steeds....

Ik zit nu alleen met het probleem wat ik moet doen met het eten buiten haar flessen om, ze eet nu meestal 's ochtends fruithap, dan 's middags brood en 's avonds groente maar heel vaak slaapt ze op de tijden dat ze dat eten moet hebben, moet ik haar dan toch steeds wakker maken want vaak ligt ze dan net pas in bed ;)

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden zijn er hier toevallig meer kindjes die al langer dan 3 weken verschrikkelijk hoesten?

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Riddle... ik heb n schemaatje van wat mijn oudste met 8 maanden at en dronk... je moet je wel indenken dat hij toen nog maar 6720 gram woog. Hij kreeg:
    * 7.00/8.00 uur fles opvolgmelk
    * 11.00 uur tussendoortje
    * 12.00 uur pap of brood
    * 15.00 uur fruit
    * 17.00 uur groentehap + toetje
    * 20.00 uur fles
    Deze schema is gebaseerd op n kindje dat al n gewichttekort had bij de geboorte. Mijn zoontje woog slechts 1605 gram met de geboorte! Hoop dat je zo n beetje n indruk kan krijgen. suc6 ermee!

Wendy... kan!... als je t zelf niet helemaal vertrouwd zou ik even de ha bellen of cb! Volg je gevoel meis!!

All... morgen solliciteren... ben er gewoon misselijk van!
    Mijn pa is goed door de operatie heen gekomen. Hij is er weer vanaf! Morgenvroeg mag ie als t goed is naar huis!

Ik ga slapen!!! Fijne avond en n goede nachtrust iedereen!

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ miran, succes morgen met je sollicitatie!! hopelijk hoor je gelijk of je aangenomen bent!
    succes!!!

ik ga naar bed, ben zo duizelig vandaag.
    trusten!!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubsie... bedankt meis! Pas jij goed op jezelf meis???

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Miran dankje. Ik heb het vroeger zelf gehad als baby en toen bleek ik een flinke longontsteking te hebben. Dat verhaal spookt door mijn hoofd. Vandaar morgen toch maar even naar de HA

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wendy... t enigste wat ik kan zeggen is volg je gevoel! Dat zeg ik niet voor niks... ik heb uit ervaring gemerkt dat ik dus echt mijn gevoel kan vertrouwen....
    Toen ik klein was speelde ik met poppen. Ik had toen altijd t gevoel dat ik 3 zwangerschappen had. Mijn 1e zwangerschap was n jongen, mn 2e n meisje en n jongen en mn 3e zwangerschap n meisje. Mijn lievelingskleuren waren altijd al: blauw/oranje en rose. Blauw is de lievelingskleur van mn oudste, oranje is de lievelingskleur van mn middelste en rose is de lievelingskleur van mn meissie. Ook had mn gevoel t altijd goed wat geslachten betreft. Bij de 1ste zei ik jongen, bij de 2e zei ik kweentje (als jongen geboren en op later leeftijd zowel jongen als meisje zijn) en bij de 3e zei ik meisje! Het is nog allemaal goed ook nog! Bij de alfa romeo zei ik dat ik die auto niet meer vertrouwde en dat ik niet meer harder dan 100 km/p/u durfde te rijden, niet veel later reed Chris er mee en kwam er rook uit de motorkap (motor opgeblazen). Nu hebben wij n renault laguna en ook die vertrouw ik niet... ik zeg er is iets met de schokbreker. Nee hoor zei Chris alles is goed met die auto. Ik breng m weg voor voorkeuring en wat denk je?....
    juist... afgekeurd er was te veel aan de hand met die auto waaronder ook iets met de schokbrekers!
    Daarom zeg ik: VOLG JE GEVOEL!!!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Het klinkt te bizar voor woorden maar ik kan mn gevoel ook heel erg goed vertrouwen!!!
    Jammer genoeg lukt dat niet met zwanger worden. Ik heb dan wel t gevoel dat t niet gelukt is maar dat stop ik weg want dat wil ik niet horen denk ik! Maar als ik nou ns daar naar zou luisteren dan zou me dat n hoop besparen in mn teleurstellingen en mn portemonnee
    hahahahaha

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nu ga ik echt slapen... moet Chris nog bellen en anders zegt ie: lig je alweer zoooooo laat in bed?!!!!
    Die is n beetje bezorgd over mij hahahaha

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh

Ja Rayven hoest ook al een tijd lang hoor maar ja afgelopen vrijdag dus naar de ha geweest en alles was oke zei hij....

Thanks Miran voor je schema maar het schema en wat ze eet gaat allemaal prima het gaat me er meer om of ik haar nou toch steeds moet wakker maken als het haar tijd is voor een broodje of fruithap of zo, want stel ze krijgt haar fles om 12.00 uur mag ze om 14.00 uur een broodje eten maar ze slaapt meestal pas om half 2 weer dus dan zou ik haar na een half uur of zo weer wakker moeten maken, en hetzelfde met groentehap, die tijd slaapt ze altijd :(

Hoest verder hier???

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... wat ik zou doen??... ik zou haar niet wakker maken. Als ze honger heeft meld ze haar eigen wel. Ik heb dat ook nooit gedaan... als ze slapen lekker laten slapen en als ze honger hebben merk je dat snel genoeg! Probeer wel n nieuw schemaatje aan zodat ze toch aan haar voedingen komt.
    Suc6 meis!

All... ik ben net op sollicitatie geweest en ik ben GESCHIKT! Nu alleen nog wachten op t telefoontje voor ritjes!!! Moet wel weer examen doen en EHBO volgen en andere cursussen over hoe je n rolstoel in de auto zet en hoe je m vastzet!
    Maar dat is maar 4x dus dat overleef ik wel hahaha
    Ik ben reuze benieuwd... heb er heel veel zin in!
    En mn clientjes waar ik t huishouden doe die houdt ik erbij!! Dus ik heb mn taxiritjes... mn clientjes voor huishoudelijke hulp... ben huisvrouw en ik ben ook nog ns mama en niet te vergeten ook nog ns MEZELF!!!
    Wat n drukte... maar gelukkig kan dat allemaal met Chris zn diensten!

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @miran GEFELICITEERD!! GOED MAN! leuk or!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Thanx Bubsie... hoe is het met je meis?
    WAchten duurt lang maar goed je hebt dadelijk n heel mooi plaatje wat in je geheugen vast gegrift staat!

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Gefeliciteerd Miran!

Ja ik laat haar denk ik ook wel slapen maar ja kan dus geen ander schema maken want dat red ik met haar slaapjes en flesvoedingen niet...maar ja ik moet toch straks gaan afbouwen, nou ja ga er maar vanuit dat hoe ouder ze wordt ze wel wat minder slaapt:D

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    gefeliciteerd miran:)

Riddle; tja schema's we hebben hier wel eentje, maar meestal als Zoe slaapt, dan laat ik haar lekker slapen. Zoe heeft eigenlijk ook vaste slaaptijden, dus meestal loopt het wel gelijk.
    8.00 fles 220 cc
    10.00 fruit
    11.30 broodje
    12,00 fles, meestal rond de 100 cc
    15,00 roosvicee of melk
    17,30 eten
    19,30 fles 220
    19,45 naar bed

Zoe kruipt hahahaha

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhh leuk man!!...Nou dan is het nu helemaal gedaan met je rust haha kan je overal achter haar aan rennen :D

Ja ik moet ook gaan kijken wanneer ik minder flesvoeding ga geven en meer vast voedsel...weet niet echt hoe ik dat moet gaan doen, en roosvice lust rayven dus niet ;)...ook geen diksap niks van dat alles ook handig maar niet heus maar ja...ik moet maar eens aan het CB gaan vragen hoe ik dat het beste kan doen, want rayven heeft ook wel redelijk vaste slaaptijden maar wel hele onhandige wat betreft met eten en zo...wanneer wist jij dan dat je minder melk kon geven en zo?

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ miran ja gaat wel vandaag. alleen wat moe.
    heb nu onwijze zin in een lekker broodje hamburger speciaal en mn man is onderweg naar huis dus die gaan we zo lekker halen. hahaha.

ik kan niet wachten op de echo dan kunnen we het eindelijk vertellen.
    en mn oma die zal het geweldig vinden die wil al zo lang een achterkleinkind. dit wordt haar 1e dus:
    @ all: ik wilde iets doen voor mn oma.
    met sinterklaas zien we oma weer, en ik wilde eigenlijk een buikband laten maken met een bepaalde text erop maar weet ff niet wat voor text.
    mn buik is nog niet heel groot, maar gaat om het idee dat ze dan leest dat ze een achterkleinkind krijgt.
    hebben jullie misschien leuke texten ideeen?

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kom alleen even fijne avond zeggen!
    Net lekker gesport en nu met een wijntje op de bank.:D

xxx

Deel Deze Pagina