goedemorgen meiden! Miranda: super dat je aangenomen bent. Rid: maak Nathan ook niet wakker om te eten. maar hier komt het eigenlijk wel goed uit. Dit is Nathans schematje. hij is al wel wat ouder natuurlijk maar dit heeft hij al een tijdje. 7.00 pap : 165 ml melk en dan bambix. 9.00/9.30: koekje met wat water/ roosvise dan naar bed. 12.00 broodje (sinds deze week met een paar slokjes gewone melk) 14.30 fruitje dan weer naar bed 17.30 groente met yoghurt na 19.00 avondpap +/- 150 ml maar de laatste tijd is dit een heel stuk minder want dat wil hij niet meer. 19.30 naar bed
bubs: ehm ben niet zo supercreatief maar denk nog even na! wel super leuk cadeau trouwens mink: wat super dat zoe kruipt. nathan tijgert nog steeds, gaat veel sneller bij hem
Goedemorgen kippies! daar ben ik weer. Donderdag en vrijdag lekker gewerkt en nu weer weekend! Vanmiddag gaan Luca en ik afzwemmen voor zijn Jippie 1 diploma; leuk he?! De opa's en oma's en zijn pappa en tante komen kijken. Linnie: je bent echt niet de enige die een kindje heeft wat 's nachts nog wakker wordt hoor! Luca wordt ook nog steeds wakker 's nachts. Vaak slaapt hij met zijn speentje dan door, maar net als vannacht heeft hij vanaf 3:30 tussen ons in gelegen. Hij had het heel erg koud, last van een tandje, zijn buik, of iets anders... Hij slaapt dan wel tussen ons in, maar ik slaap dan nog maar heel licht. En ik hoor van veel mamma's om mij heen ook verhalen van spokende kindjes, dus we zijn echt niet de enigen! Juffie: Luca heeft precies hetzelfde schema als Nathan. Ook tijgert hij alleen nog maar en dat gaat ook razendsnel... Gisteren kroop hij ineens een stuk "gewoon", maar na een meter liet hij zich op zijn buik zakken en tijgerde vrolijk verder, haha! Miran: gefeliciteerd met je nieuwe baan. Toevallig hadden wij donderdagmiddag koffiemiddag voor de chauffeurs van de kinderen. Ze kwamen dan allemaal een uur eerder om met elkaar koffie te drinken en in de klassen te kijken. Erg leuk, en ik denk dat de baan goed bij je past!
Goedemorgen allemaal... Bubsie... ik ben ook niet zo gedichtachtig maar ik zal kijken wat ik kan doen. Wat voor cadeautje geef je je oma of weet je dat ook nog niet? Mink... ik wil je alvast n supervakantie wensen in Peru... hoe laat vertrek je morgen? Gaaf dat Zoë kruipt... deze mijlpaal heb je gelukkig ook nog zelf gezien dat is wel zo leuk dan dat je dat moet horen van opa of oma! Riddle... misschien kun je iets met de schama's van hier. Kun je n vergelijking maken he?!! Maar sta er wel bij stil dat ieder kind anders is en dus ook n ander eigen willetje en karakter heeft. Dit schema past misschien wel bij dat kind maar niet bij Rayven. Je kunt t altijd proberen... baadt t niet dan schaadt t niet! Suc6 All...mijn keel doet nog steeds mega pijn. Hoesten is minder MAAR de pijn op mn borstkast blijft! Verders gaat t wel relaxed hier...
Elise... ik heb er ook kei veel zin in in dat baantje! Ik houdt van autorijden... ik weet hoe kinderen kunnen zijn... en tja de baan zelf lijkt me gewoon heel erg interessant... ook kan ik met oudere mensen rijden en ook dát lijkt me heerlijk! All... dank jullie voor de felicitaties! Trouwens denk dat mn ei eraan komt... heb krampjes onderin mn buik. Gisteren had ik trouwens n MEGA kramp. Als ik drukte in mn rechteronderbuik/lies dan lag ik dubbel van de pijn. Vanmorgen kwam Chris rond half 7 thuis en ja hoor.... weer lekker geklust. hahahhaa
Elise... jij en Luca heel veel suc6 vanmiddag. Hoop dat ie "slaagt" voor zn diploma. Spannend hahahaha wat zal je trots zijn op zn 1ste diploma én op je kind!!!! Veel plezier vanmiddag!
Ja Miran...zo en zo zijn jullie kindjes al ouder dus kan ik een aantal dingen niet overnemen maar dan heb ik idd een idee....want om een voorbeeld te geven, vanochtend om 07.30 heeft ze haar fles gehad van 220 ml maar dan zou ze zo half 10 a 10 uur een fruithap mogen mag dan ligt ze net 20 minuten of half uur in bed ...dan ga ik haar niet wakker maken en meestal slaapt ze dan door tot 11 uur of later dus dan is het weer te laat om brood of fruit te geven aangezien ze om 12 uur weer een 220 fles krijgt...ach ik doe het nu maar gewoon wanneer ze wel op tijd wakker is , somige kindjes beginnen tenslotte pas met 6 maanden met bijvoeding...maandag naar het CB dus ff vragen verder
@ miran ik wilde juist op een buikband die tekst laten zetten. inmiddels heb ik er 2 verzonnen. 1: Hier zit oma's 1e achter kleinkind! 2: Oma, hier groei ik dan eindelijk! Je 1e achter kleinkind! en in een ander topic kiezen ze voor de 1e aangezien die wat korter is op een buikband.
Elise: wat grappig dat Nathan en Luca zo gelijkop gaan! Nu zijn ze ntuurlijk ook bijna even oud..Nathan kan het ook wel kruipen maar doet het bijna nooit.. Succes met afzwemmen hoor!! Miranda: alweer op het wachtbankje dus.. Rid: Nathan at eigenlijk zijn fruit of groente altijd wel op dus dan gaf ik het gewoon net voor hij naar bed moest. ook al had hij nog maar een uur daarvoor een flesje gehad. Maar flessen van 220ml heeft nathan volgens mij nog nooit gehad. Dat kreeg hij echt niet op. Op een gegeven moment komt het schema vanzelf en gaan kindjes toch wat minder slapen. Bubsie: zou ook de 1e doen ja! Wij gaan zo als nathan wakker is even naar de makro.. Ook even kijken voor Sinterklaascadeautjes/ verjaardagscadeautjes..
Bubsie... wat vind je van: "in werkuitvoering.. oma's 1e achterkleinkind!" ? Je kunt dat werk ook weg laten natuurlijk! Dan blijft er iets te raden over voor oma! Riddle... is n heel strak idee om eens even met CB te praten hahaha ik ben er al weer zolang uit dus zou je nu 1, 2, 3 ook niet kunnen helpen. Juffie... ja ik zit weer op t wachtbankje... hahaha is altijd wel leuk maar ik weet dat ik mn gevoel kan volgen dus als ik grote twijfel heb weet ik al dat t niks wordt. Ik volg mn gevoel wel en dan zien we t wel. Klussen doen we er niet expres om. Ik zie wel of t lukt ja of nee All.... brrrrr kom net van voetbalveld af maar t is verdorie toch wel erg koud buiten en als je dan ook nog tegenbuien ertussen hebt zitten. Maar goed lekker de kachel aan en lekker thuis hangen! hahaha eigenlijk moet ik nu mn eigen warm maken tegen Chris aan, die ligt nog prinsheerlijk in bed!
Goedenavond allemaal... *zegt ze al zoekend naar kippenvriendinnetjes* De kinders hebben vanmiddag lekker cakejes gebakken en versierd! Mama heeft zitten niksen en papa kwam pas om half 3 uit bed en is net om 18.00 uur weer aangereden naar werk. Nog maar 1 nachtje en dan is ie vrij tot maandag morgen 6.00 uur hahaha nog even n extra dienstje tussendoor! hoe is het hier??????? Het is zooo rustig... waar is iedereen?... je kunt niet zeggen van t weer genieten want t is baggerweer! hahahaha Kom strakkies nog wel even spieken!
riddle; Misschien kun je het zo doen 7,30 iets meer melk, ze mag al wel rond de 200 cc 11,00 fruithapje 12,00 broodje en dan de melk als bijvoeding. Straks komt die melkfles te vervallen voor brood. Ze drinkt dan de melk, waar ze nog behoefte aan heeft. Zo komt ze niks te kort. Zoe mocht pas brood toen ze 6 maand was? Dus als ze soms geen broodje krijgt, is dat niet erg hoor. 15,00 100 cc melk en koekje 17,00-18,00 warme maaltijd. 19,30 laatste fles met pap Ik ga gewoon uit van mijn gevoel en denk maar zo, ze komt niks te kort, dan meldt ze zich wel hahaha Ik vind het nu wel spannend worden hoor, bijna naar Peru. Morgen nacht om 03,00 uur vertekken we en we hebben de koffers al ingepakt. En Zoe vandaag extra genuffeld en morgen natuurlijk weer hihihi Wendy; zou maar effies naar de huisarts gaan, je weet maar nooit Miran; leuk he een nieuwe baan, altijd weer spannend Bubsie; en ben je er uit? elise; zoe heeft ook een poosje veel onrust in haar gehad, gelukkig gaat het nu iets beter. Misschien toch verandering van het weer of zo?? Hahaha tijgeren is prima toch, zolang ze maar vooruit komen hahaha Zoe wil veel te snel met alles, maar ja kan haar ook niet remmen Lin; soms is het lastig om ritme te vinden, maar het gaat toch steeds beter zo? wij moesten Zoe altijd wakker maken voor de laatste fles van 23,00 uur, maar ze dronk zo weinig dat ik dat niet meer deed. Maar zo kun je wel een vast ritme aanmaken. Leuk dat ze bv krijgt, maar mama wil ook rust en dan is ritme wel lekker hoor en daar wennen ze heel snel aan, ook met drinken. waarschijnlijk slaapt ze dan ook weer door. Heerlijk toch!! nou ik ga effies bankhangen en tok morgen nog even
Goedemorgen meiden, Hier een heerlijke nacht. kwart voor 8 hoorden we Nathan kletsen. Wel om half 6 even speentje gegeven maar daarna weer doorgeslapen. lekker hoor in het weekend. Een jaar geleden was kwart voor 8 zondagochtend vroeg, nu is het uitslapen ha ha Mink: knuffelse vandaag!! Miranda: het is hier rustig inderdaad. zou gisteravond nog even langs komen maar toen kwam een vriend langs en kwam er niets meer van. iedereen heeft het druk met werken, kids enz.. Merk het zelf wel in iedergeval dat ik veel minder tijd heb om te kletsen nu.. Ach zolang we maar gezellig blijven kletsen toch?? Gisteren trouwens goed geslaagd voor Sint en verjaardagcadeautje. 2 dingen van little people. Nathan heeft een bootje daarvan en hij vind het super. voor sinterklaas krijgt hij een trein met dieren en voor zijn verjaardag een garage. echt super leuk.. Fijne dag allemaal! xxx
Goedemorguhhh Juffie... little people is en blijft leuk... hahahaha ik heb 4 kisten vol staan! garage/boot/trein/dorp/dierentuin/boerderij/nog n dierentuin/vliegtuig/kermis/tig van poppetjes en diertjes/ijsberg/autobus/brandweerkazerne enz enz. Nu komt die kleine van mn vriending en die vind dat ook heerlijk om mee te spelen. En nu de winter begint spelen de jongste er weer mee! Dat is ook iets wat ik nooit weg zal gooien. Is grappig speelgoed en mama kan er ook geen genoeg van krijgen hahaha als er ooit n kleintje bij komt dan komt er weer wat van little people hahaha T is n dure investering maar wat is dat niet tegenwoordig?!! Lekker he dat je even kan blijven liggen. Ik werd vanmorgen om 7.00 uur wakker van Chris en om kwart over 7 waren de 2 kleinste al wakker. Uiteindelijk ben ik om kwart over 8 opgestaan! Mink... knuffel Zoë vandaag maar voor 2 weken. Meis... je hebt zoveel te doen en te zien in Peru dat de tijd heel rap voorbij gaan. Voordat je t weet heb je je kleine meis weer in je handen. Ik zou zeggen: geniet van Peru en de feest en t is zo weer voorbij en dan ben je met je meis weer herenigd! Fijne vakantie!!!! All... hier gaat t wel lekker... Chris heeft zn laatste nacht gedraaid en heeft vandaag lekker vrij dus vanavond slaapt ie lekker langs mij in bed! Kunnen we weer klussen. Ik zit in mn vruchtbare dagen zeggen ze op FF. Ik heb n heel apart gevoel van binnen... voel me vlinderachtig en superverliefd! Heb vandaag ook nergens zin in! Ik wil iedereen n fijne dag wensen...
Heeyz! Wilde iedereen ff een hele fijne zondag wensen! Tis me hier toch een partijtje mistig! Straks gaan we met vrienden van ons en hun kids samen naar het zwembad, Jamie zit er al helemaal klaar voor, haha! Laterz! Xx
nee, ik ben er nog steeds niet uit haha misschien dat ik wel gewoon een neutrale tekst neem want anders draag ik hem alleen als ik bij mn oma ben, en dat is niet zo heel vaak. dus zou ook wel zonde zijn.
oh ik wordt steeds zenuwachtiger en misselijk. Bah ik kan ook niet over dit soort spanning.. Tuurlijk weet ik dat het wel goed gaat komen, maar ik ben eigenlijk gewoon scheidsbenauwd voor dat vliegtuig. bah zo moest ik even kwijt hoor hahaha
mink: komt wel goed meis!! Ik wens je een goede reis en heel veel plezier in Peru!! Miranda: vind het ook leuk little people. Het is inderdaad wel een aanschaf maar ja voor zijn verjaardag kan het wel vonden we.. Verder voor sinterklaas iets kleiners. hij heeft er toch nog geen benul van allemaal. Veel plezier dan vanvond he?? ben ook weer gestopt met de pil trouwens.. Ben benieuwd of ik me nu wat beter ga voelen. we gaan nog niet voor een tweede hoor maar doen ook niet heel hard ons best om het niet te laten gebeuren We zien wel. eerst maar weer eens kijken wat mijn cyclus gaat doen.. zit nu op dag 9 haha fijne avond allemaal!!